Teisingai

„YouTube“ ir GDPR – patarimai, kaip naudoti vaizdo įrašų kanalą, atitinkantį duomenų apsaugą


Daugelis įmonių pripažino socialinės žiniasklaidos svarbą jų internetinės rinkodaros veiksmingumui. Remiantis šūkiu „nuotrauka (arba vaizdo įrašas) pasako daugiau nei 1000 žodžių“, „Instagram“ ir „YouTube“ ypač naudojami kartu su klasikiniu „Facebook“. Jei taip pat naudojate „YouTube“ kaip įmonės kanalą ir galbūt vis tiek norite rinkti duomenis iš vartotojų, turėtumėte būti atsargūs: „YouTube“ slapukai ir GDPR nebūtinai turi tą pačią sankirtą. Tai reiškia, kad norint užtikrinti, kad vaizdo įrašų iš „YouTube“ integravimas atitiktų GDPR, reikia atsiminti keletą dalykų. Priešingu atveju gali būti skiriami įspėjimai ir tam tikromis aplinkybėmis griežtos nuobaudos.

Šioje apžvalgoje apibendrinami svarbiausi dalykai apie „YouTube“ ir BDAR, ypač „YouTube“ slapukų ir sutikimo tema. Jei turite klausimų, į specializuotą sutikimo tvarkymo paslaugų teikėją, pvz., consentmanager , reikia kreiptis.

Sutikimo sprendimas išmaniesiems televizoriams

Ką reglamentuoja GDPR?

GDPR yra Bendrojo duomenų apsaugos reglamento santrumpa. Tai nuo 2018 m. gegužės 25 d. galiojantis Europos Sąjungos taisyklių rinkinys, papildantis Federalinį duomenų apsaugos įstatymą (BDSG) Vokietijoje. Nuostatų tikslas yra asmens duomenų apsauga . Tai apima ne tik klasiką, pavyzdžiui, vardą ir gimimo datą. Taip pat skaičiuojamas kompiuterio ar mobiliojo telefono IP adresas, nes šie duomenys iš principo tinkami norint išsiaiškinti už vartotojo stovintį asmenį.

GDPR sudaro įvadiniai principai ir daugybė sudėtingų taisyklių, kurias neprofesionalui sunku suprasti. Įsakymas taikomas visoms įmonėms ar įstaigoms, asociacijoms ar klubams, kurios renka, kaupia ir apdoroja duomenis iš žmonių – neprisijungus ar internetu. Suinteresuotosios šalys ar klientai pagal BDAR turi daugybę teisių – tokių kaip teisė gauti informaciją, teisė duoti sutikimą, kad būtų tvarkomi tam tikri duomenys, arba teisė juos ištrinti. Visų pirma, sutikimas (sutikimas) yra aptariamas išsamiau, nes vartotojo sutikimas yra kažkas, ko reikia laikytis, kai kalbama apie „YouTube“ slapuką.

Ką vaizdo platforma turi bendro su duomenų apsauga?

Vis dar yra daug žmonių, manančių, kad „YouTube“ atitinka GDPR, nes jie gali peržiūrėti platformos vaizdo įrašus neprisijungę prie „Google“. Bet ir tai yra klaida. Pavyzdžiui, jei naudojate vieną iš daugelio programinės įrangos sprendimų, su kuriais galite aptikti ir išjungti sekimo slapukus, greitai pastebėsite, kad, kaip ir kitose svetainėse, nepastebimi slapukai vis dar šurmuliuoja rinkdami duomenis. Taigi slapukai tikrai yra pasiekiami net tada, kai nesate prisijungę prie „YouTube“ . Be „YouTube“ slapukų, duomenų rinkimas „Google“ paskyrai yra ypač svarbus duomenų apsaugos požiūriu.

Ką „YouTube“ turi bendro su „Google“?

„Google“ taip pat vėl ir vėl minima kalbant apie „YouTube“ ir GDPR arba „YouTube“ ir slapukų sutikimą. Priežastis paprasta: „YouTube“ priklauso „Google“ – ir kai prisiregistruojate arba prisijungiate prie „YouTube“, tai darote naudodami „Google“ paskyrą. Ir būtent dėl to privatumo gynėjai įtaria „YouTube“ slapukus.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Slapukai po padidinamuoju stiklu

Kas iš tikrųjų yra slapukai, ką „slapukai“ veikia „YouTube“ ir kodėl jie tokie svarbūs? Slapukai yra maži tekstiniai failai, kurie išsaugomi kompiuteryje ar išmaniajame telefone naršant naršyklėje. Žinoma, jie atlieka labai specifinį svetainių operatorių tikslą: sekimą. Stebėjimas – tai vartotojų stebėjimas žiniatinklyje, siekiant sukurti tinkamas rinkodaros strategijas. Pavyzdžiui, internetinė parduotuvė išsaugos pirkinių krepšelį ir paspaustas prekes bei atitinkamo kompiuterio seanso ID. Taip lankytojai naršydami sulaukia tinkamų pasiūlymų – nori nenori. Galbūt jau su stacionariu kompiuteriu naršėte po didelių interneto gigantų pasiūlymus ir vėliau sulaukėte panašių skelbimų į savo išmanųjį telefoną? Būtent toks yra virtualių slapukų rezultatas. Daugelis žmonių tai suvokia kaip „šnipinėjimą“, todėl slapukai pateko į duomenų apsaugos pareigūnų kontrolę.

Privatumas ir „Google“ paskyra

Kai atidarote „Google“ paskyrą, duomenys taip pat renkami ir saugomi jais naudotis (įskaitant, pavyzdžiui, slaptažodžių atkūrimą ir piktnaudžiavimo prevenciją). Ši informacija nėra pernelyg išsami – būtina nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, el. pašto adresą ir telefono numerį. Tai atrodo gana neproblema. Tačiau – ir tai yra svarbus veiksnys, kai kalbama apie „YouTube“ ir duomenų apsaugą – kiekvienas, naršantis atviroje „Google“ paskyroje, bus stebimas su visais savo duomenimis. Dėl to naudotojas automatiškai turi pareikšti savo sutikimą – „ YouTube“ slapukų sutikimą .

GDPR – sutikimas kaip svarbus kriterijus

Svarbiausias ir galutinis BDAR reglamentas yra asmens duomenų apsauga. Šiame kontekste pagrindinis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento elementas yra tai, kad naudotojai turi duoti sutikimą rinkti duomenis . Tai reglamentuoja BDAR 6 straipsnis, pavadintas „Tvarkymo teisėtumas“ :

„(1) Tvarkymas yra teisėtas tik tuo atveju, jei įvykdoma bent viena iš šių sąlygų:
a) duomenų subjektas davė sutikimą, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi vienu ar keliais konkrečiais tikslais;
[…]“

BDAR § 6

Tai reiškia (taip pat ir integruojant „YouTube“ vaizdo įrašus į jūsų svetainę), kad vartotojo sutikimas yra privalomas. Tai galima įgyvendinti naudojant klasikinę slapukų reklamjuostę arba specialų iššokantįjį langą. Tai darydami leidžiate vartotojui pasirinkti leidžiamus slapukus. Šis leidimas vadinamas sutikimu. Kalbant apie pasirinkimą, geriausia būtų pasiūlyti naudotojui, žiūrinčiam su nuoroda susietą „YouTube“ vaizdo įrašą jūsų svetainėje, iš trijų pasirinkimų:

  • sutikimą rinkti slapukus, kuriuos siūlote kaip svetainės operatorių
  • Sutikti tik su tais slapukais, kurie būtini norint naudotis svetaine dėl teisinių ir techninių priežasčių arba yra privalomi
  • sutikimas su slapukais, kuriuos vartotojas surenka vartotojo nustatytu būdu

Nesvarbu, kurį iš trijų variantų pasirinks jūsų svetainės ir įterptųjų „YouTube“ vaizdo įrašų naudotojai: „YouTube“ slapukai yra teisiškai saugūs, o jūs visapusiškai laikotės BDAR su „YouTube“ vaizdo įrašais.

 

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

Naudoti vaizdo turinį – be sutikimo?

Nebloga mintis! Teisiškai tai yra pilka sritis, dėl kurios jūs, kaip „YouTube“ vaizdo įrašų teikėjas, rizikuojate BDAR. Galite rodyti slapukų reklamjuostę, kurioje bendrai pranešama apie slapukų rinkimą, o tada leisti vartotojams nuspręsti, ar tęsti naršymą, ar ne. Tačiau toks „YouTube“ slapukų naudojimas nėra teisiškai suderinamas. Svarbu gauti aktyvų vartotojo sutikimą . Ir turėtumėte užtikrinti šią veiklą, reikalaudami, kad svetainės lankytojas spustelėtų varnelę, kad galėtų naudoti tam tikrą turinį. Taip galite padaryti savo „YouTube“ pasiūlymą sąžiningą BDAR ir apsisaugoti nuo konkurentų teisininkų ir vartotojų gynėjų įspėjimų bei nuo nemalonių duomenų apsaugos institucijų nuobaudų, jei nepaisysite GDPR ir BDSG/TDDDG (anksčiau – TTDSG). ).

Daugelis svetainių operatorių taip pat mano, kad „YouTube“ vaizdo įrašų naudojimas yra suderinamas su GDPR, jei naudotojai atsijungia nuo „Google“ paskyros. Tačiau tai yra ne kas kita, nei rekomenduojama strategija, kaip suderinti „YouTube“ su GDPR. Pirma, svetainės operatorius negali priversti vartotojo uždaryti paskyros. Antra, vis tiek bus surinkta pakankamai „YouTube“ slapukų. Taigi logiškai rinkitės švarią strategiją ir naudotojų sutikimą su „YouTube“ slapukais.

Sutikimas dėl duomenų saugojimo yra būtinas, ypač jei derinate stebėjimą naudojant slapukus su vadinamuoju išplėstiniu duomenų palyginimu .

Išplėstinis duomenų suderinimas – kas tai tiksliai?

Kalbant apie „YouTube“ ir GDPR, ypač svarbu atskirti klasikinį slapukų rinkimą ir „YouTube“ slapukų naudojimą galimam išplėstiniam duomenų palyginimui. Išplėstinė duomenų atitiktis reiškia, kad svetainių operatoriai papildo „YouTube“ slapukų surinktus duomenis, kuriuos jie jau išsaugojo, pavyzdžiui, klientų sąrašais. Duomenų apsaugos pareigūnai į tai žiūri ypač kritiškai, nes kuo daugiau duomenų surenkama, tuo lengviau padaryti išvadas apie už jų esančius žmones . Ir būtent to neleidžia duomenų apsaugos taisyklės be sutikimo stebint naudojant „YouTube“ slapukus. Taigi: jei naudojate „YouTube“ slapukus kaip išplėstinio duomenų palyginimo dalį, „YouTube“ slapukų sutikimą turi įgyvendinti naudotojas, kitaip „YouTube“ naudojimas neatitiks BDAR.

„Google“ dvigubas paspaudimas – kas tai yra ir ką tai reiškia „YouTube“ ir BDAR?

„YouTube“ priklauso „Google LLC“. todėl jam taip pat taikomos JAV grupės duomenų apsaugos sąlygos. Tai taip pat taikoma jos reklamos platformai. „Double Click“ yra „Google“ reklamos produktas ir apima platų vartotojo duomenų stebėjimą. Konkrečiai kalbant, tai reiškia: Jei naudojatės „YouTube“ paslaugomis įterpdami „YouTube“ vaizdo įrašus į svetaines, JAV teikiama paslauga tai derina su visapusišku naudotojų, kurie naudojasi tokiais pasiūlymais, stebėjimu . Žinoma, jei naudojate, pavyzdžiui, „Facebook Pixel“, taip pat turite įgyvendinti duomenų apsaugos taisykles. Tačiau jei naudojatės YouTube, taigi netiesiogiai ir Google, duomenų apsaugos priemonės yra ypač svarbios. Taigi: pasirūpinkite, kad vaizdo įrašų integravimas iš „YouTube“ atitiktų GDPR!

Toliau rasite keletą patarimų, kaip profesionaliai įgyvendinti „YouTube“ slapukų sutikimą ir užtikrinti, kad „YouTube“ atitiktų GDPR. „YouTube“ ir BDAR specialistai yra sutikimo tvarkymo teikėjai, pvz., consentmanager .

1. Privatumo politika ir duomenų apsaugos pareigūnas

Tvirta duomenų apsaugos deklaracija yra profesionalios ir duomenų apsaugos reikalavimus atitinkančios svetainės pabaiga. Šiame kontekste taip pat galite kreiptis į „Google“ paslaugas ir jos nuorodą į įterptųjų „YouTube“ vaizdo įrašų stebėjimą. Taip pat galite apibūdinti, kad kiekvienas naudotojas gali prisidėti prie savo duomenų apsaugos, pavyzdžiui, prieštaraudamas „Google“ stebėjimo priemonėms arba nustatydamas atitinkamus nustatymus savo „Google“ paskyroje. Taip pat nurodykite duomenų apsaugos pareigūną, atsakingą už jūsų įmonės svetainę. Galite tai pavadinti viduje arba užsisakyti išorėje.

2. Gaukite naudotojų sutikimą

Duomenų apsaugos reikalavimus atitinkančiai svetainei ir jos naudojimui taip pat būtinas vartotojo sutikimas su duomenims jautriais veiksmais. Naudokite slapukų reklamjuostes, kurios leidžia vartotojams pasirinkti įvairias parinktis. Šis pasirinkimas, t. y. sąmoningas parinkties spustelėjimas, lemia, ar sutikimas dėl „YouTube“ slapuko duotas, ar ne. Paprasta kalba: jei vartotojas pasirenka tam tikrą varnelę, taigi ir specialią slapukų parinktį, tai reiškia , kad veikla yra atsekama ir patikrinama , kad jūs visiškai įvykdėte „YouTube“ ir BDAR nuostatas. Taip sukuriate pagrindą, kad jūsų svetainės negalėtų užpulti duomenų apsaugos pareigūnai ir konkurentai.

3. Naudokite išplečiamą duomenų apsaugos režimą

„YouTube“ vaizdo įrašą į savo svetainę įterpti lengva net ir neprofesionalui. Štai kaip tai veikia:

  1. pasirinkite tinkamą vaizdo įrašą
  2. paspauskite mygtuką „Bendrinti”.
  3. pasirinkite parinktį „Įterpti“.
  4. Naudokite parinktį „Rodyti daugiau“.
  5. pasirinkite „išplėstinės duomenų apsaugos“ režimą
  6. Patikrinkite sugeneruotą nuorodą
Įgalinkite patobulinto privatumo režimo parinktį įterpdami „YouTube“ vaizdo įrašą

Skirtingai nuo klasikinės įterpimo nuorodos, sukuriama speciali nuoroda: jei nuoroda rodoma su URL www.youtube-nocookie.com, galite būti tikri, kad „YouTube“ slapukai naudojami pagal BDAR ir kad elgiatės. teisiškai suderinamu būdu, atsižvelgiant į duomenų apsaugos taisykles. (Svarbu: sutikimas įterpti „YouTube“ vis tiek reikalingas!)

4. Naudokite consentmanager dinaminį turinio blokavimą

Jei savo svetainėje naudojate consentmanager kaip slapukų reklamjuostę, galime automatiškai užblokuoti „YouTube“ vaizdo įrašą ir vietoje jo pateikti peržiūros vaizdą. Jei vartotojas dar nepatvirtino „YouTube“, jis yra apsaugotas ir tuo pačiu mato tai, ką galėjo matyti šiuo metu (ty „YouTube“ vaizdo įrašo peržiūrą), kartu su galimybe aiškiai suaktyvinti šį vaizdo įrašą.

Atlikite testą: jei dar nesutikote, kad „YouTube“ būtų mūsų svetainėje, peržiūrą turėtumėte pamatyti čia:

Jei jau davėte sutikimą naudoti „YouTube“ mūsų svetainėje, atlikite šiuos veiksmus: Spustelėkite consentmanager piktogramą apačioje kairėje, kad pasiektumėte slapukų nustatymus, panaikinkite „YouTube“ pasirinkimą ir išsaugokite. Tada leiskite puslapį įkelti iš naujo.

5. Patikrinkite alternatyvas

Kartais nebūtina, kad tai būtų „YouTube“ vaizdo įrašas, kurį reikia įterpti į svetainę. Vaizdo įrašus taip pat galima įvesti naudojant klasikinį HTML

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Mes puikiai žinome „YouTube“ ir slapukus arba „YouTube“ ir BDAR tiek techniškai, tiek teisiškai. Esame partneris, su kuriuo galite teisėtai integruoti vaizdo įrašus iš „YouTube“ į savo svetainę su slapukų sutikimu.

Nebūtinai, nes jie turi tas pačias duomenų apsaugos problemas . Metodai, kurie pagerina „Vimeo“ duomenų apsaugą, dažniausiai tinka ir didesnei duomenų apsaugai „YouTube“.

Kai kurios įmonės į tai atsižvelgia, nes nenori pažeisti duomenų apsaugos. Tačiau „YouTube“ vaizdo įrašai yra veiksmingi : integruoti į svetainę, jie suteikia vartotojams patrauklią pridėtinę vertę, o „YouTube“ integracija gali būti įgyvendinama su GDPR suderinamu būdu.

„YouTube“ slapukai yra sekimo forma. Tačiau ne visi stebėjimai yra uždrausti. Taip pat yra stebėjimas, kuris yra priimtinas pagal duomenų apsaugos įstatymus, gavus atitinkamo naudotojo sutikimą – vadinamasis „YouTube“ slapukų sutikimas. Gavus šį sutikimą, duomenų rinkimas naudojant „YouTube“ vaizdo įrašus stebint yra įgyvendinamas laikantis BDAR.

Europos Sąjungos Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas taikomas visiems , kurie renka, saugo ir tvarko asmenų duomenis. Jis taikomas įmonėms ir visoms kitoms institucijoms, kurios tai daro. Visų pirma, GDPR nuostatos yra svarbios automatiniam duomenų rinkimui ir vartotojų stebėjimui šiuolaikinėje internetinėje erdvėje.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!


daugiau komentarų

Neues Mobile SDK v3
Generolas, Nauja

Naujienlaiškis 2024-10

Naujas SDK mobiliesiems v3 Šio mėnesio naujiena – 3.0 versija mobiliesiems. Mes visiškai perkūrėme, paspartinome ir patobulinome programų mobiliesiems SDK už jus. Kūrėjams taip pat nuo nulio perrašėme dokumentaciją ir pridėjome demonstracinių programų, kad būtų lengviau pradėti. Naujasis SDK pasiekiamas visoms įprastoms mobiliosioms platformoms: „Android“, „iOS“, „Unity“, „Flutter“ ir „ReactNative“. Kūrėjų dėmesiui: pristačius naująjį SDK, […]
Frau mit Bleistift, die eine Cookie-Banner-Checkliste durchstreicht.
Generolas

2024 m. GDPR atitinkančios slapukų reklamjuostės vadovas

Nuo 2018 m., kai įsigaliojo GDPR, slapukų reklamjuostės tapo neatsiejama skaitmeninės vartotojų patirties dalimi. Šiais laikais vartotojai su šiais iššokančiaisiais langais susiduria beveik visur, nesvarbu, ar tai būtų svetainėse , programose ar net išmaniuosiuose televizoriuose . Atitinkamai, BDAR laikymasis internetinėse platformose stebimas vis atidžiau. Skiriamos baudos taip pat nuolat didėja, kaip rodo reguliariai atnaujinamas GDPR […]