Mažmeninės prekybos / el . prekybos slapukų sutikimo tvarkyklė

Mobiliųjų programėlių augimas padidino iš vartotojų renkamų duomenų kiekį. Tai sukėlė susirūpinimą dėl mažmeninės prekybos privatumo ir saugumo. Kad galėtų pasiūlyti geresnes mažmeninės prekybos paslaugas, įmonės turi rinkti ir vertinti klientų duomenis savo svetainėse. Taigi, kaip mažmenininkai gali priversti savo klientus sutikti su stebėjimu ir slapukais? Naudodami „Consentmanager“ galite tai padaryti efektyviai ir visada laikydamiesi įstatymų.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Rekomenduojama daugelyje elektroninės prekybos svetainių

GDPR mažmeninė prekyba: kaip gauti galiojantį sutikimą?

  • Turite užtikrinti, kad žmonės suprastų, su kuo jie sutinka pateikdami jums savo asmeninę informaciją. Pagal BDAR sutikimas turi būti laisvas, konkretus, informuotas ir nedviprasmiškas .

    • Sutikimas yra nemokamas , jei svetaine klientas gali naudotis ir be analizės slapukų (logiškai mąstant, techniškai būtinų slapukų pasirinkimas negali būti panaikintas). Consentmanager automatiškai blokuoja visus slapukus be sutikimo . Tai užtikrina, kad esate saugioje pusėje.

    • Sutikimas yra konkretus , jei galima leisti atskirus slapukus, o sutikimas neturi būti bendras. Tai taip pat reiškia, kad konkretų pasirinkimą vartotojas turi turėti galimybę bet kada pakeisti. Su Consentmanager slapukų sutikimo reklamjuostėmis atskiri sutikimai yra lengvai įmanomi ir administruojami. Pagal GDPR klientai taip pat turi teisę gauti informaciją ir ištrinti duomenis. Tai reiškia, kad paprašius turite turėti galimybę surasti arba ištrinti atskirus slapukus. Apsvarstykite laiko ir darbo išteklius, reikalingus vien šiam teisiniam reikalavimui. Consentmanager supaprastina ir pagreitina šį procesą.

    • Sutikimas informuojamas , jei visiškai ir skaidriai nurodote klientą apie tikslius duomenis ir jų naudojimą (tvarkymą/perdavimą trečiosioms šalims). Consentmanager slapukų pranešimai visada atitinka teisinius reikalavimus ir yra prieinami daugiau nei 30 kalbų.

    • Sutikimas yra nedviprasmiškas , jei tai yra pasirinkimo procedūra ir klientas aktyviai išreiškia savo valią, pažymėdamas pasirinkimus. Iš anksto pasirinktos žymimojo laukelio parinktys neleidžiamos. Consentmanager slapukų reklamjuostės atitinka tarptautinį standartą TCF 2.0 (Transparency Consent Framework).

  • Daugelis slapukų reklamjuosčių nėra sukurtos taip, kad atitiktų teisinius reikalavimus ir kelia didelę įspėjimų riziką. Jei valdote internetinę mažmeninės prekybos parduotuvę arba esate visiškai priklausomi nuo savo svetainės korona pandemijos metu, su „Consentmanager“ turėtumėte užtikrinti aukštą teisinės ir duomenų apsaugos lygį elektroninėje prekyboje.

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

Kur galime jus pasiimti?

Rinkodaros vadybininkai, CRM vadybininkai ir mažmenininkai dažnai skeptiškai vertina duomenų rinkimą dėl daugybės BDAR taisyklių. Duomenų rinkimas turi būti atliktas tinkamai, kitaip gali būti prarastas privatumas ir gali būti skiriamos baudos. Duomenų nerinkimas nėra išeitis, nes rinkodaros kampanijos turi būti pritaikytos tikslinėms auditorijoms.

Mažmeninės prekybos iššūkiai, susiję su sutikimo valdymu

Pažinti ir analizuoti tikslinę grupę mažmenininkams elektroninėje prekyboje daug geriau nei stacionarioje prekyboje dėl duomenų kiekio ir duomenų apdorojimo. Ten klientai ateina ir išeina anonimiškai nepalikdami jokių pėdsakų.

„Google Analytics“, „cookies“ ir „Co.“ dėka turite išsamesnę informaciją apie savo internetinę parduotuvę, todėl galite efektyviau nustatyti kampanijas ir strategijas. Tuo pačiu klientai džiaugiasi tinkamais produktais ar pasiūlymais. Su personalizuotomis kampanijomis, atitinkančiomis klientų pageidavimus, pasieksite kur kas geresnių rezultatų ir galėsite panaudoti savo žinias vietinei prekybai.

Visas sutikimo valdymo iššūkis slypi personalizavime . Jūs prisitaikote prie savo klientų pasirinkimų ir prašote jų pasirinkti, kaip jie nori su jumis bendrauti. Tai leidžia jiems kontroliuoti savo pageidavimus. Į klientą orientuota rinkodara yra svarbi bet kurio verslo dalis.

Verslas turi suprasti, kaip naudoti tinkamus įrankius savo tikslams pasiekti. Įmonė taip pat turi žinoti, kokią informaciją jai reikia rinkti iš savo klientų.

Sukurkite pasitikėjimą naudodami sutikimo valdymą

Asmens duomenų tvarkymas internete yra vienas opiausių klausimų mažmeninės prekybos duomenų apsaugos požiūriu. Todėl nevertinkite duomenų apsaugos reglamentavimo kaip būtino blogio, o naudokite juos kaip konkurencinį pranašumą: Parodykite savo klientams, kad saugote asmens duomenis ir visapusiškai patenkinate savo tikslinės grupės poreikius. Sukurkite pasitikėjimą.

Žinoma, tai prasideda nuo slapukų reklamjuosčių GDPR reglamentų laikymosi. Tačiau su „Consentmanager“ einate toliau: kuriate dizainą pagal savo pageidavimus ir parodote savo firminio identiteto nustatymus pirmojo kontakto metu. Padarykite slapukų reklamjuostę savo prekės ženklo dalimi. Tai užtikrina jūsų prekės ženklo pripažinimo vertę.

Be to, duomenis tvarkyti leidžiama tik gavus aiškų sutikimą. Klientai gali bet kada atšaukti šį sutikimą. Tam pakanka paprasto el. Teisės į duomenų tvarkymą išlieka ir po sutikimo atšaukimo. Taip pat galima prašyti apriboti duomenų tvarkymą.

Dėl paprasto slapukų sutikimo administravimo galite greitai ir patikimai apdoroti klientų užklausas. Net jei sutikimas šiuo metu yra atšauktas, jūs pasinaudojote galimybe padaryti puikų ir profesionalų įspūdį. Tai šiuolaikinis klientų lojalumas.

Padėkite savo klientui valdyti

Duomenų apsauga yra daugiau nei tik asmens duomenų apsauga. Tai suteikia klientams galimybę kontroliuoti, kaip naudojami jų duomenys. Įsitikinkite, kad renkate naudotojų atsiliepimus ir naudokite juos savo produktui tobulinti . Naudotojai turėtų būti patenkinti jūsų produktu, o jei ne, atlikite pakeitimus, kad išspręstumėte problemą

Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Naudojimo patogumas ir klientų pasitenkinimas „Consentmanager“ dėka

Naudodami „Consentmanager“ keliais būdais pagerinate klientų atsiliepimus ir vartotojo patirtį. Turime ilgametę patirtį optimalaus slapukų banerių dizaino, išdėstymo ir pan. A/B testai su automatizuotu optimizavimu ir įvertinimu padidina patvirtinimo rodiklį ir sumažina atmetimo rodiklį.

Kaip ir mažmeninėje prekyboje galite parduoti tik tada, kai klientai įeina pro duris ir įeina į jūsų parduotuvę, taip pat turite įvesti savo svetainę. Naudodami „Consentmanager“ padidinate potencialių klientų, kertančių slenkstį, skaičių.

Didesnis slapukų priėmimas ir ilgesnis buvimo laikas suteikia išsamių įžvalgų apie vartotojų elgesį jūsų svetainėje. Tokiu būdu galite patobulinti savo svetainę ir surinkti žinių apie savo tikslinės grupės pomėgius ir pageidavimus.

Geresnė klientų patirtis lemia didesnį konversijų rodiklį, t. y. daugiau pardavimų, o kartu su buvimo trukme ir mažu atmetimo rodikliu siunčia svarbius signalus paieškos sistemoms, pvz., „Google“ ar „Bing“. Taigi gero sutikimo valdymas tampa paieškos sistemų optimizavimo (SEO) dalimi. Teigiama patirtis su jūsų svetaine tada pastebima stacionarioje prekyboje, nes jūsų prekės ženklas yra susijęs su pasitikėjimu, patogumu, saugumu ir prieinamumu.

Beje: Consentmanager gali būti integruotas greitai ir lengvai

Norint naudoti „Consentmanager“, nereikia keisti parduotuvės sistemos: mūsų slapukų įrankis yra suderinamas su visomis įprastomis sistemomis: nuo „WordPress“ iki „Typo3“, „WooCommerce“ ir „Shopware“ iki „Drupal“, „Joomla“ ir daugeliu kitų. „Consentmanager“ taip pat lengvai sąveikauja su visais svarbiais analizės įrankiais, tokiais kaip „Google Tag Manager“, „Google Analytics“ ir daugelis kitų.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Sutikimo valdymas yra procesas, padedantis mažmenininkams suprasti , ko klientai iš jų nori ir kaip jie su jais bendrauja . Ši informacija naudojama siekiant sukurti geresnę klientų patirtį, o tai galiausiai lemia didesnį pardavimą.

Sutikimas su slapukais yra susijęs su vartotojo sutikimu nustatyti ir tvarkyti techniškai nereikalingus slapukus ir asmens duomenis. Pavyzdžiui, klientai gali neleisti arba konkrečiai apriboti trečiųjų šalių vykdomo stebėjimo. Pranešimas apie slapukus leidžia vartotojams tiksliai žinoti, kas yra renkama, kaip jie tvarkomi ir jų teises.

Naudodami „Consentmanager“ yra sutikimo valdymo teikėjas (CMP) , turite teisinį tikrumą dėl sutikimo dėl slapukų ir BDAR. Taip pat padidinsite klientų pasitenkinimą ir patvirtinimo rodiklį. Tai suteikia gilesnių įžvalgų apie savo tikslinę grupę, leidžia optimizuoti savo svetainę ir produktus ar paslaugas bei pasiekti geresnių konversijų rodiklių.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!