Generolas, Nauja

consentmanager Tool Spotlight“: integravimo parinktys CMP prietaisų skydelyje


Šio mėnesio „Tool Spotlight“ programoje atidžiau pažvelgsime į integravimo funkcijas , kurias rasite consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Tai yra ilgo kūrimo darbo tarp consentmanager ir atitinkamų įrankių rezultatas, o tai reiškia, kad galime pasiūlyti savo vartotojams galimybę suaktyvinti integraciją paprastu spustelėjimu tiesiai savo CMP prietaisų skydelyje.

Naujausios parinktys apima 2 versijos Google Consent Mode integravimą, naują Skaitmeninių paslaugų įstatymo parinktį Skaidrumo sluoksnį ir kitas integravimo parinktis, pvz. IAB TCF 2.2. Tačiau mūsų platforma palaiko įvairius įrankius ir platformas, kurios nepaminėtos šiame įraše. Norėdami pamatyti visus palaikomus įrankius ir platformas, spustelėkite šią nuorodą:
consentmanager palaikomos platformos ir įrankiai

→ Išsamias instrukcijas, kaip integruoti consentmanager su įvairiomis turinio valdymo sistemomis (TVS), elektroninės prekybos platformomis, žymų valdymo programine įranga ir programėlių integravimu, rasite čia:
Integracija per TVS arba parduotuvės sistemą
Integravimas naudojant žymų valdymo programinę įrangą
Integracija į jūsų programą

Taip pat supažindinsime su išplėstinėmis tinkinimo parinktimis, kurios leidžia patikslinti savo svetainės privatumo nustatymus.

Kur galite rasti integravimo sritį

Norėdami pasiekti integravimo sritį, pirmiausia eikite į CMP prietaisų skydelį. Prisijungę prie paskyros, eikite į meniu „CMP“, esantį kairėje prietaisų skydelio pusėje. Iš ten pasirinkite „Integracijos“ ir rasite išsamų konfigūruojamų parinkčių sąrašą.

Siūlome šias integracijas su įvairiais Consent Mode įrankiais:

  • Adobe
  • etracker
  • Facebook meta
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • „Google“ riboti skelbimai
  • „Hubspot“ stebėjimas
  • Matomo sekimas
  • Piwik sekimas
  • Fortepijono sekimas
  • Shopify sutikimas

Vienu spustelėjimu suaktyvinate konfigūraciją, kad kiekvienas įrankis apdorotų vartotojo duomenis pagal nuostatas, kurias jūsų svetainės lankytojai nurodė per slapukų reklamjuostę arba pranešimą. Taip užtikrinama, kad jūsų svetainė valdytų ir keistų trečiųjų šalių paslaugų funkcijas, kad atitiktų konkrečias jūsų naudotojų sutikimo nuostatas.

Integravimas su IAB TCF v2.2

Leidėjams ir reklamuotojams Europos Sąjungoje (ES) ir visame pasaulyje Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) skaidrumo ir sutikimo sistema (angl. Transparency and Consent Framework – SCF) yra svarbi sistema, padedanti efektyviai pateikti suasmenintą reklamą, laikantis naudotojo sutikimo ir taip apsaugoti savo reklamos šaltinius. pajamos. Sistemą nuolat atnaujina Skaidrumo ir sutikimo sistemos (SPS) valdymo grupė. Svarbiausius pokyčius galite sekti čia .

Naudodami mūsų sutikimo valdymo platformą (CMP) galite suaktyvinti naujausią IAB TCF 2.2 versiją vos vienu spustelėjimu mūsų prietaisų skydelio integravimo skiltyje. Be to, consentmanager naudotojai gali pasirinkti IAB TCF sistemos palaikymą įvairiems regionams, įskaitant Europos regioną, Kanados versiją, JAV nacionalinę privatumo versiją ir Kalifornijos, Kolorado, Konektikuto pasaulinės privatumo platformos (GPP) versijas. Virdžinija ir IAB riboto paslaugų teikėjo sutartis (LSPA).

Daugiau integracijų

Kad atitiktų Skaitmeninių paslaugų įstatymo (DSA), apie kurį daugiau sužinoti galite čia, reikalavimus, mūsų CMP dabar siūlo DSA skaidrumo sluoksnį , kurį galite suaktyvinti informacijos suvestinėje.

Kitas papildomas skaitmeninės reklamos aplinkoje svarbus integravimas yra galimybė aktyvuoti AdChoices . „AdChoices“ piktograma yra savireguliavimo programos dalis, skirta padėti vartotojams geriau suprasti ir valdyti reklamą, pritaikytą jų elgesiui internete. Spustelėjus piktogramą vartotojui paaiškinama, kodėl vartotojas mato tam tikrą reklamą, ir tada jis turi galimybę atsisakyti šios tikslinės reklamos. Šią programą pirmiausia inicijavo Skaitmeninės reklamos aljansas (DAA) JAV ir Kanadoje. Europoje yra panašių iniciatyvų, kurios yra Europos interaktyvios skaitmeninės reklamos aljanso (EDAA) dalis.

Mūsų plačios integravimo parinktys užtikrina, kad jūsų svetainė ar programa atitiktų aukščiausius duomenų apsaugos standartus. Prisiregistruokite dabar nemokamai ir patikrinkite slapukus savo svetainėje naudodami mūsų svetainės slapukų tikrinimo programą !


daugiau komentarų

Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
Generolas, Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: Google Consent Mode v2“ su „Google“ ir consentmanager

Prisijunkite prie mūsų išskirtinio internetinio seminaro, kurį surengė consentmanager , bendradarbiaudamas su „Google“, 2024 m. birželio 12 d. 11.00 val. CET. Dėl didelio informacijos apie naujausius „Google“ reikalavimus paklausos šis internetinis seminaras padės geriau suprasti Google Consent Mode v2“. Dennisas Gingele’as iš Google ir Jan Winkler iš consentmanager pateiks svarbiausius faktus ir informaciją, kurios jums […]
Image for the anniversary of the GDPR on 25 May with
Teisingai

6 metai GDPR: jo plataus poveikio šventė

Artėjame šeštosios metinės – 2024 m. gegužės 25 d. – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) , kuris turėjo įtakos duomenų apsaugos standartams visame pasaulyje nuo 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojimo. GDPR ne tik iš esmės pakeitė asmens duomenų saugumą ir tvarkymą, bet ir sustiprino asmenų teises bei aiškiai apibrėžė organizacijų pareigas. Duomenų apsaugos aplinka […]