Webinaras 2021 m. birželio 1 d
Per dvejus metus internetinės rinkodaros specialistų ir duomenų analitikų pasaulis apsivertė aukštyn kojomis. BDAR ir nacionaliniai telekomunikacijų įstatymai kartu su e. privatumo direktyva kortas išdalino nauju būdu – tai sukėlė didelį netikrumą pramonėje. Internetiniame seminare raskite atsakymus apie tai, kaip išspręsti žiniatinklio stebėjimą taip, kad jis būtų tinkamas ateičiai.
Ar tikrai galiu priimti teisingus sprendimus remdamasis duomenimis, kurie buvo surinkti tik teisėtai? Kokiais duomenimis galiu pasikliauti?
Įprasti sprendimai kol kas nežada teisiškai saugių atsakymų. Jie pagrįsti ne tik BDAR, bet ir atskirais nacionaliniais E. privatumo direktyvos įgyvendinimais.
Generalinis direktorius Thomas Tauchner iš JENTIS paaiškina, kaip tinkamai gauti sutikimą tvarkyti duomenis, ką tai reiškia renkant duomenis ir kaip tinkamai tvarkyti duomenis, perduodamus JAV įmonėms, tokioms kaip Google.
Trumpai: kas yra sekiklis?
Jei naudojate svetainę, galite analizuoti naudotojų veiklą naudodami stebėjimo įrankius, veikiančius jūsų svetainės fone. Šie sekliai gali parodyti jums įvairius duomenis, pvz. Pavyzdžiui, kuriuose puslapiuose naudotojai lankėsi, kiek laiko jie buvo kiekviename puslapyje, kaip jie sąveikavo su kiekvienu puslapiu ir net kokius produktus įsigijo. Šie stebėjimo mechanizmai gali labai padėti geriau suprasti klientų elgesį ir pageidavimus bei atitinkamai optimizuoti svetainę ir rinkodaros veiklą. Naudodami technologijas geriau suprasdami auditoriją, svetainių savininkai gali pasiūlyti suasmenintą patirtį, kuri padidina klientų išlaikymą ir pasitenkinimą svetainėje.