CCPA atsisakymo sprendimas
Kaip svetainės gali tapti suderinamos su CCPA su mūsų CCPA atsisakymo įrankiu.
- Visiškas IAB USP / CCPA standarto palaikymas
- atitinka ES elektroninio privatumo reglamentus
- lengva integruoti
- lankstus dizainas – pilnai pritaikomas jūsų projektavimo principams
- aprūpintas mašininiu mokymusi
- Skelbimas gali būti rodomas daugiau nei 30 kalbų
- Slapukų tikrintuvas jau integruotas
Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai
CCPA/CPRA
Atitikties nuskaitymas
Patikrinkite, ar svetainė atitinka CCPA / CPRA teisės aktus:
- CCPA/CPRA atitikties testas
- Jūsų svetainės rizikos įvertinimas
- Peržiūrėkite visus slapukus ir teikėjus
Kas yra CCPA?
Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymas yra JAV BDAR atitikmuo ir pirmasis išsamus JAV valstijos duomenų apsaugos įstatymas. CCPA reglamentuoja klientų iš Kalifornijos asmens duomenų tvarkymą. Priešingai nei BDAR, pagal CCPA, vartotojas pirmiausia neturi duoti sutikimo tvarkyti duomenis, bet turi teisę nesutikti su tokiu naudojimu, atsisakydamas .
Svetainė turi informuoti vartotoją, kad ir kokie duomenys iš jo yra renkami ir perduodami ar parduodami tretiesiems asmenims. CCPA reikalauja aiškiai atpažįstamos nuorodos su užrašu „Neparduoti mano asmeninės informacijos“. Nepilnamečiams iki 16 metų sutikimas (sutikimas) turi būti duodamas aktyviai, iki 13 metų reikalingas teisėto globėjo sutikimas.
Be to, nukentėjusieji turi teisę į surinktų duomenų sąrašą su jų naudojimo paskirtimi per pastaruosius dvylika mėnesių. Vartotojas taip pat gali prašyti ištrinti duomenis . Atsisakymas negali sukelti jokios diskriminacijos (pvz., didesnės prekių kainos parduotuvėje).
Kam taikomas CCPA?
Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymas taikomas pelno siekiančioms įmonėms, kurios viršija vieną iš trijų slenksčių: įmonė renka informaciją iš daugiau nei 50 000 Kalifornijos gyventojų ; jos metiniai pardavimai yra bent 25 mln. JAV dolerių; daugiau nei 50 procentų metinių pardavimų gaunama iš šių asmens duomenų pardavimo.
Ką man reiškia CCPA?
Pastaba: jūsų svetainėje naudojami trečiųjų šalių produktai ir slapukai. Jūs esate atsakingi už teisingą ir išsamią informaciją apie iš jūsų surinktų duomenų naudojimą. Pavyzdžiui, slapukuose saugoma informacija apie vartotojo technologiją (naršyklė, įrenginys ir kt.), taip pat apie elgesį jūsų svetainėje ar įvestus paieškos terminus ir pan.
Asmeninė informacija, kuriai taikomas CCPA, visų pirma reiškia visus duomenis, kurie gali padėti identifikuoti vartotoją arba jį identifikuoti. Tuo pačiu metu pardavimas apima duomenų perdavimą piniginei ar panašiai naudai gauti. Klientui pageidaujant, turite turėti galimybę atsiskaityti už visą saugojimą, perdavimą ir naudojimą.
Labiausiai tikėtina, kad jūsų svetainė turi atitikti bent BDAR, nes esate Europos ekonominėje erdvėje. Su Consentmanager gausite integruotą CCPA atsisakymo įrankį ir automatiškai atitinkate CCPA. Naudokite mūsų nemokamą slapukų tikrintuvą, kad patikrintumėte, kurie slapukai nustatyti jūsų svetainėje!
3 pagrindinės priežastys, kodėl turėtumėte laikytis CCPA
Duomenų apsauga jūsų klientams
Apsaugokite savo klientus ir sukurkite pasitikėjimą . Laikydamiesi visų taikomų CCPA ir BDAR duomenų apsaugos taisyklių, lankytojai su jumis jaučiasi patogiai ir saugiai. Tai padidina viešnagės trukmę ir pailgina konversijos koeficientą!
Apsauga nuo ieškinių
Tik tada, kai jūsų svetainė atitinka CCPA, galite būti apsaugoti nuo ieškinių ir baudų. Naudokite mūsų sutikimo tvarkyklę, kad optimaliai atitiktumėte CCPA ir lengvai įgyvendintumėte vartotojų užklausas.
padidinti reklamos pajamas
Reklamuotojai nori būti tikri, kad jų investicijos atitinka CCPA. Naudodami mūsų CCPA įrankį parduodate daugiau srauto reklamuotojams ir taip padidinate savo apyvartą.
Saugu Europoje
Visi duomenys yra saugomi saugomose duomenų bazėse ir išskirtinai serveriuose Europoje.
Sekite naujienas!
Prenumeruoti naujienasTarptautiniu mastu sėkmingas atitikimas CCPA ir GDPR
Su mūsų Sutikimo valdymo teikėjas nustatyti tarptautinės sėkmės kursą. Sutikimo tvarkyklė pasiekiama daugiau nei 30 kalbų ir automatiškai įgyvendina BDAR ir CCPA duomenų apsaugos gaires. Tai reiškia: jei jūsų įmonė yra, pavyzdžiui, ES šalyje, ir BDAR taikomas, jūs taip pat atitinkate CCPA su mūsų įrankiu.
Taigi jūs esate Europos ekonominėje erdvėje ir Kalifornijoje (arba visoje JAV, nes Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymas laikomas novatorišku) apsaugotas. įstatymų pakeitimai kuo greičiau perimame savo sutikimo valdytoją. Taigi jūs visada esate atnaujinami.
CCPA laikytis lengva
Mūsų sutikimo vadybininkas yra suderinamas su visomis įprastomis parduotuvių sistemomis : WordPress, Joomla, Typo3 ir daug daugiau. Tai taip pat taikoma jūsų skelbimų serveriui ir žymų tvarkyklei. Kad atitiktumėte CCPA, turite prijungti tik mūsų sutikimo valdymo teikėją; Kalifornijos ar JAV rinkai papildomos programinės įrangos nereikia.
Jau bandėte?
CCPA laikytis lengva
Mūsų sutikimo tvarkyklė yra suderinama su visomis įprastomis parduotuvių sistemomis: WordPress, Joomla, Typo3 ir daugeliu kitų. Tai taip pat taikoma jūsų skelbimų serveriui ir žymų tvarkyklei.
Kad atitiktumėte CCPA, tereikia prisijungti prie mūsų sutikimo tvarkymo paslaugų teikėjo; Kalifornijos ar JAV rinkai papildomos programinės įrangos nereikia.
Padidinkite pardavimą naudodami CCPA atsisakymo įrankį
Žr. privatumo įstatymus, pvz., BDAR arba CCPA kaip galimybę dar geriau įsitvirtinti rinkoje ir išsiskirti iš konkurentų . Slapukų reklamjuostė, su kuria informuojate savo lankytojus apie duomenų naudojimą, yra pirmasis kontaktas su jūsų klientais – pirmasis įspūdis yra svarbus ! Su profesionaliu slapukų pranešimu perteikiate saugumą ir rimtumą. Praneškite savo klientams, kad jie yra gerose jūsų rankose. Kaip jūsų produktai ir paslaugos pasižymi aukšta kokybe ir saugumu, taip pat rūpestingai turėtumėte reaguoti į savo lankytojų poreikius. Naudokite mūsų dizaino ir teksto šablonus daugiau nei 30 kalbų arba tinkinkite slapukų reklamjuostę su savo įmonės logotipu ir įmonės tapatybe.
Išmatuokite CCPA atsisakymą
Mūsų sutikimo vadybininkas gali padaryti daugiau nei tik laikytis CCPA: jis matuoja jūsų slapukų reklamjuostės našumą ir sėkmę , atlieka A/B testus ir automatiškai naudoja geriausius nustatymus. Norėdami sužinoti, kaip lankytojai reaguoja į duomenų apsaugos pranešimus, galite naudoti mūsų CCPA įrankį. Remiantis Ataskaitos ir analizės optimizuoja pranešimų reklamjuostę ir taip sumažina atmetimo rodiklį arba atsisakymą. Jie padidina buvimo trukmę ir klientų pasitenkinimą taip gaukite geresnį konversijos koeficientą.
Mūsų paketai
Basic
svetainę
- 5000 peržiūrų per mėnesį, įskaitant
- Atitinka GDPR
- Iš anksto paruošti dizainai
- 1 nuskaitymas per savaitę
- Pagalba: bilietai
papildomas Galima rezervuoti peržiūrasSu IAB TCF suderinamas CMPIAB GPP standartasA/B testavimas ir optimizavimaspapildomas vartotojų paskyros
Beginner
svetainę
- 100 000 peržiūrų per mėnesį, įskaitant
- papildomas Peržiūrėjo:0.1 € / 1000
- Atitinka GDPR
- Pritaikomi dizainai
- 3 nuskaitymai per dieną
- Pagalba: bilietai
A/B testavimas ir optimizavimasSu IAB TCF suderinamas CMPIAB GPP standartaspapildomas vartotojų paskyros
Standard
3 svetainės arba programos
- 1 milijonas peržiūrų per mėnesį, įskaitant
- papildomas Peržiūrėjo:0,05 € / 1000
- Atitinka GDPR
- IAB TCF suderinamas CMP
- IAB GPP standartas
- Pritaikomi dizainai
- A/B testavimas ir optimizavimas
- 10 nuskaitymų per dieną
- Pagalba: bilietas ir el
papildomas vartotojų paskyros
Agency
20 svetainių ar programų
- 10 milijonų peržiūrų per mėnesį, įskaitant
- papildomas Peržiūrėjo:0,02 € / 1000
- Atitinka GDPR
- IAB TCF suderinamas CMP
- IAB GPP standartas
- Pritaikomi dizainai
- A/B testavimas ir optimizavimas
- 100 nuskaitymų per dieną
- 10 papildomų vartotojų paskyros
- Pagalba: Bilietai, el. paštas ir telefonas
Asmeninės sąskaitos valdytojas
Enterprise
- Bet kokios peržiūros per mėnesį
- papildomas Peržiūrėjo:0,02 € / 1000
- Atitinka GDPR
- IAB TCF suderinamas CMP
- IAB GPP standartas
- Pritaikomi dizainai
- A/B testavimas ir optimizavimas
- Bet kokie nuskaitymai per dieną
- bet koks papildymas. vartotojų paskyros
- Pagalba: Bilietai, el. paštas ir telefonas
- Asmeninės sąskaitos valdytojas
Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TDDDG ir ePrivacy
Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.
… ir daug daugiau.
Dažnai užduodami klausimai
Nežinote, ar jums reikia CMP?
Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.
Be kita ko, slapukai renka informaciją, kuri galėtų būti naudojama vartotojui identifikuoti (pvz., IP adresas, amžius, lytis, gyvenamoji vieta). Todėl slapukai laikomi unikaliais identifikatoriais ir jiems taikomas CCPA. Pavyzdžiui, jei jūsų organizacija turi atitikti CCPA, remiantis trimis slenksčiais, vartotojo prašymu turite pateikti visišką atskaitomybę už surinktus duomenis ir tai, kaip jie naudojami. Ir per pastaruosius dvylika mėnesių. CCPA atsisakymo įrankis, pvz., „Consentmanager“, atlieka tai už jus ir suteikia teisinio tikrumo.
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) taikomas Europos ekonominėje erdvėje ir atskirose valstybėse narėse jį paverčia konkrečiais duomenų apsaugos įstatymais. Kita vertus, Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymas taikomas Kalifornijoje. Svarbiausias skirtumas slypi pradiniame reikalavime: Daugeliu atvejų GDPR šalies įstatymų leidėjas reikalauja aktyvaus vartotojų sutikimo (sutikimo valdymo) dėl asmens duomenų tvarkymo. Kita vertus, CCPA numato atmetimo (atsisakymo) galimybę.
Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!