JTL parduotuvės slapukų pranešimas

Teisinis tikrumas
Duomenų apsauga su sutikimo valdytoju

JTL yra ERP sistema (Enterprise Resource Planning) ir elektroninės prekybos parduotuvės sprendimas iš vieno šaltinio: Tai reiškia, kad JTL Shop palaiko daugybę įmonei būtinų funkcijų – nuo pirkimo ir gaminių priežiūros iki logistikos ir siuntimo organizavimo. Tvarkant savo JTL parduotuvę, būtina derinti su BDAR duomenų apsaugos reikalavimais . Pirmasis JTL parduotuvės slapukas gali būti nustatytas tik po to, kai jūsų lankytojai davė aiškų sutikimą. Naudodamiesi JTL parduotuvės slapuko pranešimu, užtikrinate teisiškai saugų savo klientų pasirinkimą. Sukurti pavyks keliais paprastais veiksmais naudojant JTL slapukų įskiepį.

CMP Consent Management

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

JTL: ERP ir parduotuvių sistema iš pirmo žvilgsnio

    Ką siūlo JTL?

  • JTL reiškia ERP sistemą ir integruotus elektroninės prekybos sprendimus iš vieno šaltinio. JTL parduotuvių sistemą dabar naudoja daugiau nei 35 000 užsakymų paštu įmonių. JTL Shop naudojama pilnam internetinės prekybos organizavimui visose pagrindinėse verslo srityse. Tai svyruoja nuo pirkimo ir produktų valdymo iki pardavimo ir platinimo. ERP sprendimas taip pat tvarko mokėjimų ir užsakymų apdorojimą bei logistikos organizavimą. JTL atsargų valdymo sistema yra pasiūlymo centre.

    Prekių valdymo sistemą (WaWi) galite nemokamai įsigyti JTL parduotuvėje. Produktas sukurtas siekiant aiškumo ir efektyvaus apdorojimo. Sistemos programiniai sprendimai yra modulinės struktūros , todėl yra skirti skirtingų reikalavimų vartotojams. Sistema tinka įvairių pramonės šakų ir dydžių įmonių vartotojams

    Pretenzija pateikti tinkamus sprendimus įvairiems poreikiams atsispindi ir dideliuose tarifuose. Nemokama JTL Shop (Community Edition) versija yra pagrįsta atviruoju šaltiniu ir skirta, pavyzdžiui, mažoms ir vidutinėms parduotuvėms. Apskritai, JTL savo vartotojams siūlo penkias versijas: jos skirtos įmonėms nuo mažų startuolių iki tarptautinių korporacijų. Tai suteikia didelį lankstumą kainos ir našumo atžvilgiu.

    Įėjimas į JTL parduotuvę yra nemokamas ir reikalauja vartotojo abonemento registracijos. Jis taip pat priklauso nuo nemokamos prekių valdymo sistemos JTL-WaWi atsisiuntimo. Arba vartotojai turi galimybę, kad gamintojas įdiegtų per savo serverį. Šio priglobto varianto atveju vartotojams tereikia patiems nustatyti parduotuvę. JTL Shop siūlo daugybę plėtinių ir papildinių, kad pritaikytų funkcionalumą įvairiems iššūkiams. Tai taip pat apima JTL slapukų papildinį .

  • Priekyje ir gale

    Priekinė dalis sukurta taip, kad būtų aiškus ir intuityvus valdymas. Aiškus ir modernus dizainas taip pat turėtų padėti naujiems lankytojams greitai orientuotis. Taip pat aiškus ir gerai suplanuotas pranešimas apie „JTL Shop Cookie“ galimas naudojant „Consentmanager“ JTL slapukų papildinį. JTL parduotuvė siūlo tokias parinktis kaip paieškos funkcijos, išsamūs įvairių prekių rodiniai ir kategorijos. Vaizdo įrašai ar nuotraukos taip pat galimi JTL parduotuvėje. JTL taip pat galvoja apie optimizavimą paieškos sistemoms. Pavyzdžiui, JTL parduotuvė palaiko meta pavadinimus, meta aprašymus ir paieškos varikliui pritaikytus URL. Kita vertus, klientams ir lankytojams taip pat naudinga apžvalga, taigi ir teigiama naudotojų patirtis.

    Dėl greito reagavimo parduotuvės ekranas prisitaiko prie bet kada kliento naudojamo galutinio įrenginio. Nesvarbu, ar vartotojai JTL parduotuvės puslapį pasiekia iš savo darbalaukio, išmaniojo telefono ar programėlės, bet kuriuo atveju galima gerai naršyti ir peržiūrėti. Ypatinga savybė, palyginti su kitomis parduotuvių sistemomis, yra tai, kad funkcijos nepriklauso nuo temos. Visos siūlomos temos turi tas pačias funkcijas. Visos temos ir šablonai yra atitinkamai pritaikyti atitinkamo galutinio įrenginio reikalavimams. Kitos svetainės ir trečiųjų šalių teikėjai siūlo papildomų temų, šablonų ir temų, kai kurios iš jų yra nemokamos, o už kitas mokamas.

    Backend leidžia parduotuvių operatoriams nesudėtingai administruoti , taip pat vokiečių kalba. Back office taip pat skirtas pradedantiesiems, kurie gali atlikti svarbiausius nustatymus šiek tiek susipažinę. Kiekviename meniu yra patarimų ir papildomos informacijos apie meniu elementus ir parinktis. Užpakalinėje biure vartotojai taip pat gali rasti būdų, kaip naudoti kitas kūrėjo integruotas programas. JTL parduotuvė papildyta daugybe sąsajų. Parduotuvės sistemoje jau yra visos sąsajos , reikalingos sėkmingam parduotuvės darbui iš gamyklos. Integruota prekių valdymo sistema yra nemokama ir gali būti bet kada sklandžiai integruota į JTL parduotuvę.

  • „JTL Shop“ slapukų pranešimas ir jo būtinumas pagal duomenų apsaugos įstatymus

    Kiekviena internetinė parduotuvė remiasi slapukais. Kai kurie iš jų yra techniškai būtini svetainės veikimui. Kiti nėra absoliučiai būtini, tačiau puikiai tinka parduotuvės veiklai. Tai apima, pavyzdžiui, analizės ir sekimo slapukus, kurie suteikia informacijos apie vartotojų elgesį ir taip parduotuvės veikimą.

    Bet koks slapukų naudojimas, viršijantis grynai techninius reikalavimus, reikalauja aiškaus vartotojo sutikimo . Prieš nustatant pirmąjį neesminį JTL parduotuvės slapuką, reikia gauti kliento sutikimą. Tai yra ne vėliau kaip 2019 m. liepos mėn. ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo rezultatas. Nuo tada buvo aiškiai įpareigota suteikti lankytojams galimybę pasirinkti. Iki šiol lankytojai daugumoje puslapių galėjo prieštarauti slapukų naudojimui. Tačiau standartas buvo tas, kad slapukai visada buvo nustatomi. Tai buvo atsisakymas. Nuo ETT sprendimo priėmimo buvo privaloma pirmiausia prašyti vartotojų sutikimo. Tik tada, kai tai bus padaryta, gali būti nustatytas pirmasis techniškai neesminis JTL parduotuvės slapukas. Šiuo sprendimu siekiama sustiprinti duomenų apsaugą ir jis yra tiesiogiai susijęs su BDAR.

    Svetainės, ypač parduotuvės, operatoriams tai visų pirma reiškia, kad tokiems populiariems įrankiams kaip „Google Analytics“ ar kitiems stebėjimo slapukams reikalingas sutikimas. Tai galima įgyvendinti naudojant JTL parduotuvės slapukų pranešimą . Teisiškai saugų pasirinkimą gali atlikti sutikimo vadybininkas, pateikdamas aiškų JTL parduotuvės slapuko pranešimą kiekvieną kartą, kai potencialūs klientai atidaro puslapį. JTL parduotuvės įspėjimas apie slapukus turi aiškiai informuoti naudotojus apie slapukų rinkimą ir apdorojimą. Be to, „JTL Shop“ slapukų pranešime lankytojams ir klientams turi būti suteikta galimybė sutikti arba atmesti šį slapukų rinkimą.

    Teisės reikalavimus atitinkantis realizavimas įgalina JTL parduotuvės slapukų pranešimą. JTL parduotuvės slapukų papildinys siūlo tokį dalyką ir taip prisideda prie teisiškai suderinamo slapukų sutikimo . Jei vartotojas davė sutikimą, pirmiausia gali būti nustatytas pirmasis techniškai nereikalingas slapukas.

JTL parduotuvės slapukų įspėjimas:

    būtinybė ir poreikis

  • Slapukų naudojimas yra įprasta praktika internetinėse parduotuvėse ir elektroninėje prekyboje apskritai. Tai turi įtakos ne tik grynai techninei parduotuvės veiklai, bet ir ekonomiškai reikalingoms reklamos bei analizės priemonėms. Atskiras JTL parduotuvės slapukas turi būti nustatytas įvairioms veikloms, tokioms kaip sekimas ar našumo analizė. Kadangi, remiantis ETT sprendimu, yra aiškus reikalavimas aiškiai prašyti sutikimo, parduotuvių operatoriams naudingas aiškus ir teisiškai saugus pranešimas apie JTL parduotuvės slapukus.

    Renkantis JTL slapukų papildinį , turite atkreipti dėmesį į tam tikras veikimo charakteristikas ir funkcijas, kurias turėtų pasiūlyti atitinkamas sutikimo valdytojas. Gerai apgalvotą JTL slapukų reklamjuostę galima lengvai įdiegti JTL parduotuvėje be jokių techninių kliūčių. JTL slapukų reklamjuostė turėtų reaguoti į įrenginius ir operacines sistemas. Kai tik JTL slapukų sutikimo kodas yra integruotas į svetainę, visi slapukai, kurie nėra būtini techniniam svetainės veikimui, automatiškai blokuojami. Be to, geras JTL slapukų papildinys užtikrina suderinamumą su kitais naudojamais sprendimais ar parduotuvės komponentais. Šiame kontekste taip pat turi būti užtikrinta, kad būtų prieinamos reikiamos sąsajos.

    Tarptautiniams paslaugų teikėjams svarbu atkreipti dėmesį į daugiakalbystę . Geras JTL slapukų papildinys automatiškai rodomas besikreipiančio vartotojo kalba ir turėtų apimti bent GDPR srities kalbas.

  • JTL parduotuvės slapukų valdymo standartai ir sistemos

    Yra standartizuota sutikimo su slapukais sistema. Pramonės asociacijos IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) paskelbta Skaidrumo ir sutikimo sistema (angl. Transparency and Consent Framework – TCF) užtikrina, kad standartas būtų teisiškai suderinamas slapukų valdymas. TCF pirmą kartą buvo pristatytas 2018 m., o dabar yra TCF 2.0 versija. Sutikimas apdoroti slapukus gaunamas naudojant šią sistemą. Šiuolaikinis JTL slapukų papildinys yra pagrįstas šiuo standartu.

    Šios sistemos leidėjas siekia standartizuotu būdu sekti informaciją apie sutikimo tvarkyti slapukus būseną. Informacija turėtų būti atsekama remiantis visa pristatymo grandine (reklama ar kitos paslaugos). Esmė ta, kad visi procese dalyvaujantys asmenys (reklamuotojai ir paslaugų teikėjai) turi prieigą prie šios informacijos. Daug dalyvių dalyvauja reklaminės medžiagos demonstravime. Tai priklauso nuo to, ar esate informuoti apie sutikimo būseną (slapukų naudojimo tipą ir apimtį).

    Šiuo tikslu naudojant JTL slapukų papildinį, pagrįstą IAB sistema, pirmiausia nustatoma, ar vartotojai apskritai davė sutikimą ir sutikimą dėl slapukų naudojimo ir apdorojimo. Antrame žingsnyje JTL slapukų papildinys nustato, su kuriais slapukais naudotojas sutiko. Tai taip pat apima informaciją apie lankytojo leidžiamo naudojimo mastą. Remdamasis šia informacija apie sutikimo tipą ir apimtį, sutikimo tvarkytojas sukuria vadinamąją sutikimo eilutę. Tai savo ruožtu pagrįsta JTL parduotuvės slapuku. JTL slapukų papildinys arba sutikimo tvarkytuvas gali bet kuriuo metu nuskaityti lankytojo sutikimo su JTL parduotuvės slapuko pranešimu laipsnį .

JTL slapukų papildinys ir jo privalumai klientams

JTL parduotuvės slapukų pranešimo pranašumai taip pat ypač akivaizdūs lankytojams, klientams ir potencialiems klientams. Jie turi teisę į duomenų apsaugą . Su JTL parduotuvės slapuko pranešimu į šį poreikį atsižvelgiama rimtai. Su „JTL Shop“ slapukų pranešimu klientams suteikiama galimybė nesutikti, kad būtų kuriami ir tvarkomi slapukai. Tai savo ruožtu prisideda prie naudingos vartotojo patirties . Ilgainiui tai lemia klientų pritraukimą ir klientų lojalumą. Tai didina parduotuvės klientų skaičių ir klientų pasitenkinimą .

Consent Solution Retail & E-Commerce

Specialios sutikimo tvarkyklės funkcijos

  • Priėmimo rodiklio ir atmetimo rodiklio apžvalga

    Gerai apgalvotas sutikimo vadybininkas su „JTL Shop Cookie“ pranešimu parduotuvių operatoriams suteikia galimybę bet kuriuo metu susipažinti su priėmimo ir atmetimo rodiklių status quo. Tai leidžia įvertinti šiuos parametrus realiu laiku naudojant JTL slapukų papildinį. Tai suteikia parduotuvių operatoriams galimybę padaryti išvadas apie esamą klientų elgesį. Taigi JTL slapukų įskiepis atskleidžia potencialą tobulinti būsimą optimizavimą.

    Daugiakalbystė JTL parduotuvės slapukų pastaboje

    Daugeliu atvejų šiuolaikinės internetinės parduotuvės yra orientuotos į tarptautinį pasaulį ir aptarnauja klientus iš skirtingų kalbų regionų. Todėl daugiakalbystė taip pat tampa vis svarbesnė konkurencingumo požiūriu. JTL parduotuvės slapukų pranešimas taip pat turėtų parodyti šį tarptautiškumą. Todėl daugiakalbystė yra svarbus JTL slapukų papildinio reikalavimas. Su daugiau nei 30 palaikomų kalbų , sutikimo tvarkytuvėje esantis JTL parduotuvės slapukų pranešimas kalbiniu požiūriu tinkamas visai GDPR sričiai ir netgi viršija ją. JTL parduotuvės slapukų pranešimas gali automatiškai prisitaikyti prie atitinkamos lankytojo kalbos.

  • Reagavimas ir prisitaikymas prie ekrano ir operacinės sistemos

    Klientai pasiekia svetaines įvairiais įrenginiais. Dažniausiai vienas ir tas pats klientas naudojasi keliais įrenginiais, pavyzdžiui, išmaniuoju telefonu, planšete ar staliniu kompiuteriu. Šiems įrenginiams keliami skirtingi puslapio rodymo reikalavimai. Šie reikalavimai skiriasi priklausomai nuo ekrano dydžio, įrenginio tipo arba operacinės sistemos. Todėl JTL parduotuvės slapukų pranešimas turėtų prisitaikyti prie šių ir kitų parametrų. JTL slapukų papildinys tinka beveik visų tipų lankytojams ir vartotojams, jei jis reaguoja į atitinkamų prieigos įrenginių ypatybes. Taigi „JTL Shop Cookie Banner“ visada užtikrina teisės aktų reikalavimus atitinkantį sutikimo dėl slapukų valdymą, nepaisant to, ar jūsų klientai prie jūsų internetinės parduotuvės prisijungia klasikiniu būdu per stalinį kompiuterį, mobilųjį telefoną ar programėlę.

    „JTL Shop“ slapukų pranešimas ir jo suderinamumas

    Kadangi vartotojai dažnai naudoja daugybę skirtingų ir kartais patentuotų sistemų, pasirenkant papildinį reikia atsižvelgti į suderinamumą . Šiuolaikinėje internetinėje parduotuvėje dabar yra standartinė sąsaja su kitomis sistemomis. Sutikimo tvarkyklė yra suderinama su įvairiomis sistemomis ir yra sąveiki . Jis dera su visais įprastais parduotuvių sprendimais. Taip pat užtikrinamas suderinamumas su visais įprastais „Google“ produktais ir žymų tvarkytuvėmis. Be to, sutikimo tvarkyklė taip pat suderinama su daugeliu įprastų skelbimų serverių.

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

JTL parduotuvės slapukų pranešimas ir jo pranašumai parduotuvių operatoriams

  • JTL parduotuvės slapukų užuomina parduotuvių operatoriams turi keletą privalumų. Vienas iš esminių sėkmingos parduotuvės veiklos kertinių akmenų yra teigiama naudotojo patirtis : vartotojai turėtų likti puslapyje ir iš karto nebešokti. Kad tai būtų garantuota, vartotojai turi džiaugtis galėdami būti svetainėje ir nedelsdami orientuotis. Idealiu atveju įvyks konversija, t. y. lankytojo pavertimas klientu. Tikslas yra užbaigti sandorį, pvz., pirkimą. Vartotojo patirtis gali būti registruojama remiantis įvairiais pagrindiniais skaičiais. Svarbiausia yra buvimo trukmė, priėmimo rodiklis ir atmetimo rodiklis. Šiuos parametrus galima optimizuoti naudojant JTL slapukų įskiepį. Parduotuvių operatorių tikslas – pailginti buvimo trukmę ir padidinti priėmimo procentą. Kita vertus, svarbu, kad atmetimo rodiklis būtų kuo mažesnis. Pagrindiniai klientų pritraukimo ir klientų lojalumo tikslai yra tiesiogiai susiję su ilgu buvimu ir mažu atmetimo rodikliu.

    Čia JTL Shop Cookie įskiepis gali išnaudoti savo stipriąsias puses. Toks JTL parduotuvės slapuko pranešimas prisideda prie didesnio svetainės priėmimo rodiklio ir mažesnio atmetimo rodiklio . Taigi JTL slapukų papildinys prisideda prie svetainės veikimo.

  • Daugiau JTL Shop Cookie Plugin privalumų

    Kalbant apie optimizavimą paieškos sistemoms , sutikimo valdytojas taip pat parodo savo stipriąsias puses naudodamas JTL slapukų papildinį. Tai yra susiję su nauda naudotojo patirčiai. Vartotojo patirtis yra vienas iš pagrindinių paieškos sistemų reitingavimo veiksnių . Jei naudotojo patirtis yra gera, svetainė paieškos rezultatų sąrašuose (SERP) užima aukštesnę vietą. Tai reiškia, kad atitinkamas paieškos užklausas galima rasti greičiau. Tai padidina puslapio srautą. Be to, padidėja konversijų tikimybė. Klientų pritraukimas ir nuolatinio klientų lojalumo nauda vidutiniu ir ilgalaikiu laikotarpiu.

    Dar vieną privalumą galima rasti sutikimo valdytojo integruotose A/B testavimo procedūrose . Naudojant šias bandymo procedūras, galima visapusiškai išbandyti įvairias JTL parduotuvės slapukų pranešimo projektavimo parinktis. Atsižvelgiant į klientų reakcijas, galima nuolat tobulinti ir optimizuoti dizainą. Atsižvelgiant į A/B testo rezultatus, gali būti parenkami dizainai ir maketai, kurie paskatino geriausias klientų reakcijas.

    Be to, „Consentmanager“ siūlo išsamias skelbimų blokavimo funkcijas . Tai reiškia, kad gali būti efektyviai blokuojami ne tik patys slapukai, bet ir visos reklamos priemonės. Kai tik jie bus naudojami internetinėje parduotuvėje, jie bus sustabdyti, kol klientas neduos aiškaus sutikimo.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Su „JTL Shop“ slapukų pranešimu galite lengvai paprašyti lankytojų sutikimo naudoti slapukus. Kai tik jūsų klientai prisijungia prie jūsų internetinės parduotuvės, parodomas pranešimas apie JTL parduotuvės slapukus. Tikrasis svetainės turinys rodomas tik gavus kliento sutikimą arba atmetimą.

Visi techniškai nereikalingi slapukai priklauso nuo aiškaus sutikimo naudojant dvigubą pasirinkimą . Tik tada naudojimas ir apdorojimas yra teisėti. Techniškai būtini slapukai gali būti toliau nustatomi be sutikimo.

Klientui nesutikus, kad būtų tvarkomi techniškai nereikalingi slapukai, atitinkami duomenys nebus perduodami. Tokiu atveju gali būti kuriami tik techniškai būtini slapukai. Tai reiškia, kad nebereikia svarbios informacijos, pvz., analizės ar sekimo duomenų .

Vėliausiai nuo 2019 m. liepos mėn. ETT sprendimo dėl slapukų joks parduotuvės operatorius negali išvengti teisiškai saugaus slapukų sutikimo. Aiškus kliento sutikimas dėl slapukų naudojimo turi būti dvigubo pasirinkimo forma. Pirmasis slapukas gali būti nustatytas tik gavus sutikimą. Naudodami JTL slapukų papildinį savo klientams suteikiate aiškų sutikimą ir prieštaravimo parinktį, todėl esate saugūs duomenų apsaugos srityje.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!