Jimdo sausainių reklamjuostė

BDAR atitinkanti duomenų apsauga su sutikimo valdytoju

Naudodami sutikimo valdytoją savo Jimdo svetainę / parduotuvę užtikrinate, kad ji atitiktų GDPR:

  • Lengva integruoti
  • Suderinamas su GDPR ir el. privatumu
  • Oficialus IAB TCF v2 CMP
  • Suderinamas su visais skelbimų serveriais (įskaitant GAM / AdSense)
  • Visiškai pritaikomas pagal jūsų dizainą
  • integruotas slapukų tikrintuvas
  • Rodyti daugiau nei 30 kalbų

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Jimdo sausainių reklamjuostė

  • Jimdo yra supaprastinta svetainių kūrimo koncepcija pagal WYSIWYG principą: ką matote, tą ir gaunate. Pradedantieji su Jimdo taip pat gali sukurti internetines parduotuves dėl paprastų naudotojo nurodymų. Kuriant svetainę, ypač komercinę internetinę parduotuvę, Jimdo ir GDPR suderinimas yra labai svarbus. Jimdo slapukų reklamjuostė užtikrina, kad jūsų lankytojai galėtų prisijungti teisiškai saugiu būdu. Naudojant slapukų sutikimo tvarkyklę, tokį Jimdo slapukų pranešimą galima sukurti vos keliais žingsniais.

  • Parduotuvės sistemos apžvalga

    Jimdo yra Jimdo GmbH gaminys. Ši įmonė buvo įkurta 2007 m. vasario mėn. Hamburge. 2008 m. „Internet AG“ įsigijo 30 proc. akcijų. Šis bendradarbiavimas nutrūko 2009 m. Jimdo parduotuvės funkciją atlieka nuo 2010 m. Tai leidžia vartotojams kurti profesionalias internetines parduotuves . Jimdo yra modulinė sistema, pagrįsta WYSIWYG principu. Jimdo žiniatinklio rinkinį galima naudoti tik Jimdo serveriuose. Pagrindinė Jimdos versija yra nemokama. Jis vadinamas PLAY, siūlo 500 MB saugyklos vietos ir leidžia vartotojams užregistruoti padomenį. Ši pagrindinė versija neleidžia kurti papildomų domenų ir nesiūlo el. pašto funkcijų. Tolimesniems ir didesniems žiniatinklio prieglobos paketams Jimdo taikomas mokestis. Jimdo siūlomas pardavimo internetu platformas ar parduotuves galima suskirstyti į tris dydžio kategorijas. Anksčiau turėta nemokama internetinė parduotuvė nebuvo pasiūlymo dalis nuo 2019 m. Parduotuvės ir svetainės programinė įranga palaiko keletą tarptautinių kalbų. Jimdo žiniatinklio rinkinys taip pat buvo prieinamas kaip mobilioji programėlė nuo 2014 m. ir gali būti valdoma tiek iOS, tiek Android įrenginiuose. 2019 metais Jimdo taip pat pridėjo SEO (optimizavimo paieškos sistemoms) ir logotipų kūrimo paslaugas. Pridėję Jimdo slapukų reklamjuostę prisidedate prie BDAR laikymosi.

  • Jimdo Cookie reklamjuostė ir jos teisinis statusas

    Kiekvienam slapukų, kurie nėra absoliučiai būtini techniniam svetainės veikimui, naudojimas reikalauja aiškaus vartotojo sutikimo. Tai matyti iš Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimo vėliausiai 2019 m. liepos mėn. Šiame kontekste kalbama ir apie pasirinkimo prievolę. Jums, kaip svetainės ir parduotuvės operatoriui, tai reiškia, kad turite aiškiai paprašyti naudotojų sutikimo rinkti slapukus . Su GDPR susijęs sprendimas skirtas sustiprinti duomenų apsaugą. Diegimas vyksta naudojant Jimdo slapukų reklamjuostę. Kaip „Jimdo“ svetainės operatorius esate atsakingas už tai, kad būtų laikomasi šio pasirinkimo reikalavimo. Vieną įgyvendinimo parinktį galima rasti slapukų turinio tvarkyklėje. Tai suteikia reikiamą dvigubą pasirinkimą rodant Jimdo slapuko pranešimą . Ši Jimdo slapukų reklamjuostė turi aiškiai nurodyti slapukų rinkimą ir apdorojimą. Be to, jūsų lankytojams, klientams ir potencialiems klientams turi būti suteikta galimybė sutikti su šia kolekcija arba jos atsisakyti. Teisiškai suderinamas diegimas galimas naudojant Jimdo slapukų sutikimo tvarkyklę . CMP (sutikimo valdymo teikėjas) siūlo tokį, kuris suteikia lankytojams galimybę duoti sutikimą slapukų apdorojimui kiekvieną kartą, kai jie apsilanko jūsų svetainėje per Jimdo slapukų reklamjuostę. Gavus sutikimą per Jimdo slapukų reklamjuostę , gali būti nustatytas pirmasis netechniškai reikalingas Jimdo slapukas . Pažymėtina, kad vėliausiai po Europos Teisingumo Teismo sprendimo rinkti slapukus leidžiama tik gavus sutikimą. Tai taikoma daugeliui slapukų, kurie techniškai nėra būtini svetainės operatoriams, tačiau yra ekonomiškai būtini, pavyzdžiui, analizės ir sekimo slapukai.

Jimdo sausainių reklamjuostė

būtinybė ir poreikis

Slapukų įrašymas yra įprastas dalykas elektroninėje prekyboje ir parduotuvėse. Jimdo slapukas turi būti nustatytas ne tik techninei operacijai, bet ir komerciškai būtinoms reklamos ir rinkodaros priemonėms . Kadangi aiškus sutikimas naudojant dvigubą pasirinkimą yra privalomas, jūs, kaip parduotuvės operatorius, naudojatės aiškia Jimdo slapukų reklamjuoste. Renkantis tinkamą sutikimo tvarkyklę , turėtumėte atkreipti dėmesį į tam tikrų paslaugų ir funkcijų prieinamumą.

Gerą Jimdo slapukų reklamjuostę galima integruoti į Jimdo parduotuvę be didelių techninių kliūčių. Įterpimas yra intuityvus ir reaguoja į naudojamus galutinius įrenginius ir operacines sistemas. Į Jimdo svetainę integravus sutikimo dėl slapuko kodą, automatiškai blokuojamas kiekvienas slapukas, kuris nėra absoliučiai būtinas techniniam svetainės veikimui. Taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį į sąsajas arba suderinamumą su kitomis naudojamomis sistemomis ar parduotuvės sprendimais. Jei esate tarptautinis paslaugų teikėjas, turėtumėte atkreipti dėmesį į „Jimdo“ slapukų pranešimo daugiakalbystę.

Internationale Consent-Lösung

JIMDO slapukų sutikimo įrankis:

    Jimdo Cookie reklamjuostė ir kaip ji veikia

  • Nustatyta konkreti slapukų sutikimo valdymo ir sutikimo naudoti slapukus gavimo sistema: IAB Europe pramonės asociacijos (Interactive Advertising Bureau) paskelbtas TCF (angl. Transparency and Consent Framework) tapo standartas. Šiuolaikinės slapukų sutikimo tvarkyklės yra pagrįstos šiuo standartu, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 2018 m., o gegužės mėn. pakeistas į TCF 2.0 versiją.
    Sistema ir jos operatoriai siekia gauti standartizuotą informaciją apie vartotojo sutikimo naudoti slapukus būseną. Ši informacija sekama naudojant visą rodomų skelbimų pristatymo grandinę. Visi reklamuotojai ar paslaugų teikėjai, dalyvaujantys šioje procedūroje, remiasi informacija apie sutikimo būseną. Iš esmės reklaminės medžiagos rodymu užsiima daug reklamos užsakovų ir paslaugų teikėjų.
    Kai slapukų sutikimo tvarkyklė veikia pagal IAB sistemą, pirmiausia nustatoma, ar sutikimas iš tikrųjų buvo duotas. Antrame žingsnyje sutikimo valdytojas nustato , kurie slapukai ir kokiu mastu
    vartotojas davė sutikimą. Remdamasis sutikimo tipo ir apimties nustatymu, sutikimo tvarkytojas sugeneruoja vadinamąją sutikimo eilutę. Ši sutikimo eilutė sukuriama slapuko pavidalu. Tokiu būdu sutikimo valdytojai gali perskaityti naudotojo sutikimo lygį naudodami „Jimdo Cookie“ reklamjuostę.

  • Jimdo Cookie reklamjuostė ir jos pranašumai iš pirmo žvilgsnio

    Gerai apgalvoto Jimdo slapuko pranešimo naudojimas yra susijęs su keliais pranašumais svetainių operatoriams, lankytojams ir potencialiems klientams. Teigiama vartotojo patirtis vaidina svarbų vaidmenį marketinge ir optimizuojant paieškos sistemas. Vartotojo patirtis arba vartotojo patirtis gali būti išreikšta tam tikrais pagrindiniais skaičiais. Pavyzdžiui, čia turi įtakos buvimo trukmė, priėmimo rodiklis ir atmetimo rodiklis. Pagrindinis atmetimo rodiklis turėtų būti kuo mažesnis, o priėmimo rodiklis ir buvimo trukmė turi būti aukšti. Naudodami Jimdo Cookie reklamjuostę padedate pasiekti patrauklų priėmimo rodiklį ir mažesnį atmetimo rodiklį. Taigi „Jimdo“ slapukų pranešimas labai prisideda prie jūsų internetinės parduotuvės veikimo . Ilgas išlaikymo laikas ir mažas atmetimo rodiklis yra tiesiogiai susiję su pagrindiniais klientų pritraukimo ir klientų lojalumo tikslais.

    Savo ruožtu klientai gauna naudos iš duomenų apsaugos taisyklių laikymosi , o tuo pat metu gauna naudos iš teisiškai saugios parduotuvės veiklos. Teigiama lankytojų patirtis prisideda prie didesnių konversijų (lankytojus paverčia klientais). Tokiu būdu daugiau lankytojų tampa ilgalaikiais klientais. Dėl kartu didėjančio klientų pasitenkinimo jūs ir toliau gaunate naudos iš klientų lojalumo. Taip pat paieškos sistemos palankiai reaguoja į gerą vartotojo patirtį. Vartotojo patirtis yra pagrindinis reitingavimo veiksnys. Todėl atitinkamai optimizuoti puslapiai dažniausiai randami aukščiau paieškos rezultatų sąrašuose.

    Geras sutikimo vadybininkas bet kuriuo metu realiuoju laiku pateikia dabartinių priėmimo ir atmetimo rodiklių apžvalgą . Viena vertus, galite matyti dabartinį savo klientų ir potencialių klientų elgesį, o naudodami pagrindinius skaičius galite padaryti išvadas apie savo optimizavimo potencialą.

Jūsų nauda iš pirmo žvilgsnio

    Tarptautinis suderinimas su Jimdo slapuko pranešimu

  • Dėl daugiakalbystės ir tarptautiškumo šiuolaikiškas sutikimų tvarkytuvas tinkamas naudoti visoje GDPR srityje. Kaip parduotuvės operatoriui, konkurencingumo požiūriu tampa vis svarbiau orientuotis į tarptautinius klientus . Todėl daugeliui paslaugų teikėjų yra savaime suprantama, kad klientai skirtingose šalyse kreipiasi atitinkamomis kalbomis. Idealiu atveju Jimdo Cookie Banner automatiškai prisitaiko prie atitinkamos kliento kalbos. „Consentmanager“ šiuo metu palaiko daugiau nei 30 kalbų , kuriomis gali būti rodomas „Jimdo Cookie Notice“ pranešimas.

  • Jimdo sausainių reklamjuostės su jautriu dizainu

    Vartotojai vis dažniau prisijungia prie internetinių parduotuvių naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Todėl tinkamas pritaikymas prie naudojamo įrenginio ir atitinkamos operacinės sistemos turėtų būti standartinis tiek parduotuvės sistemoje, tiek „Jimdo Cookie Banner“. Idealiu atveju „Jimdo“ slapuko pranešimas automatiškai suderinamas su įrenginiais, kuriais lankytojai lankosi jūsų parduotuvėje. Tai apima Jimdo Cookie Banner išvaizdos koregavimą pagal tokius parametrus kaip ekrano dydis arba operacinė sistema. Kadangi „Jimdo“ slapuko pranešimas prisitaiko, sutikimo tvarkyklė tinka beveik visiems įrenginiams , pvz., skirtingų gamintojų planšetiniams kompiuteriams ar išmaniesiems telefonams.

    Taigi „Jimdo Cookie“ reklamjuostė gali būti naudojama beveik visuose prieigos scenarijuose. Nepriklausomai nuo to, ar jūsų klientai ir potencialūs klientai pasiekia jūsų pasiūlymą naudodamiesi staliniu kompiuteriu, programa ar mobiliuoju telefonu, tai užtikrina teisiškai suderintą sutikimo su slapukais valdymą.

  • Sutikimo valdytojo suderinamumas

    Dėl daugybės naudojamų sistemų ir patentuotų sprendimų suderinamumas ir sąveikumas yra labai svarbūs. Consentmanager yra suderinamas su beveik visais įprastais skelbimų serveriais. Taip pat pateikiamas suderinamumas su svarbiausiomis įprastomis parduotuvių sistemomis. Be to, sutikimo tvarkytuvė suderinama su visomis įprastomis žymų tvarkytuvėmis ir „Google“ produktais.

    Cookie Consent International

    Galite mėgautis dar vienu privalumu naudodamiesi integruotomis sutikimo tvarkyklės A/B testavimo procedūromis . Su šiomis bandymo procedūromis sutikimo tvarkyklė siūlo jums vertingą įrankį, skirtą automatizuotam Jimdo Cookie Banner optimizavimui. A/B testavimas pateikia rezultatus, kuriuos sutikimo valdytojas naudoja, kad surastų geriausius įmanomus nustatymus ir optimalų „Jimdo“ slapuko pranešimo dizainą.

    Daugybė sutikimo tvarkyklės dizaino parinkčių užtikrina pritaikymą. Dėl dizaino pasirinkimo įvairovės Jimdo Cookie reklamjuostė gali būti sukurta individualiai. Niekas netrukdo prisitaikyti prie jūsų įmonės dizaino.

    Kitas privalumas yra duomenų saugumas . Pateikiamas ne tik teisinis duomenų apsaugos aspektas, bet ir saugaus duomenų saugojimo bei naudojimo techninis įgyvendinimas. Sutikimo tvarkyklė padeda koordinuoti Jimdo ir GDPR bei saugo informaciją saugiuose serveriuose. „Consentmanager“ naudojami tik Europos serveriai. Dėl automatinių sutikimo valdymo teikėjo atnaujinimų garantuojama, kad visada bus laikomasi „Jimdo“ slapukų pranešimo saugumo standartų.

    Be slapukų blokavimo, sutikimo valdymo teikėjas taip pat siūlo bendrojo skelbimų blokavimo pranašumą. Tokiu būdu galima veiksmingai užkirsti kelią reklamos priemonėms, kurios naudojamos parduotuvės svetainėje, kol klientai neduos sutikimo.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei vartotojas nesutinka, kad būtų naudojami slapukai, atitinkamų duomenų perkelti neįmanoma. Jei vartotojas atsisako naudoti Jimdo slapukų reklamjuostę, nebus kuriami jokie kiti slapukai, išskyrus tuos, kurie techniškai reikalingi jūsų internetinei parduotuvei valdyti.

Nuo 2009 metų ES duomenų apsaugos reglamentai numato, kad prieš sukuriant pirmuosius slapukus reikia paprašyti svetainės lankytojų sutikimo. Tokiu būdu vartotojai turėtų turėti galimybę neleisti kurti ir naudoti slapukų. Viena iš problemų buvo šio sutikimo su slapukais įgyvendinimas praktikoje. Tai dažnai atsitikdavo svetainės lankytojų sąskaita atsisakymo forma: slapukai iš esmės buvo sukurti, o vartotojai gali tik nuspręsti prieš juos. Vartotojams pasirinkimo procedūra yra prasmingesnė duomenų apsaugos požiūriu: slapukai paprastai nėra kuriami ir gali būti naudojami tik vartotojui pasirinkus. Prieš suteikiant sutikimą, tik techniškai būtini slapukai yra teisėti. Gavus sutikimą, taip pat leidžiama naudoti sekimo ir analizės slapukus bei palyginamus failus.

Vėliausiai nuo ETT sprendimo priėmimo aiškus lankytojo sutikimas turi būti prieinamas visiems slapukams, kurie neapsiriboja vien techniniu svetainės veikimu. Įstatymų leidėjas numato, kad pirmasis slapukas gali būti sukurtas tik gavus sutikimą. Vienintelės išimtys yra operacijoms būtini slapukai. Stebėjimo ir analizės slapukams reikalingas sutikimas. Kaip svetainės operatorius, turite suteikti savo lankytojams galimybę nesutikti su slapukais, kitaip būsite teisiškai pažeidžiami.

Sutikimas su slapukais reiškia jūsų klientų ir potencialių klientų sutikimą įdiegti slapukus lankantis svetainėje. Sutikimo prašoma naudojant specialią programinę įrangą, kuri rodo iššokantįjį langą „Jimdo“ slapuko pranešimo forma. Jimdo Cookie reklamjuostė pasirodo iškart, kai vienas iš jūsų lankytojų pasiekia svetainę. Net prieš pamatydamas tikrąjį turinį, lankytojas susiduria su Jimdo Cookie reklamjuoste. Lankytojai gali tai naudoti norėdami duoti arba atmesti sutikimą. Taip pat galite nuspręsti, kokiu mastu slapukai gali būti sukurti ir apdoroti. Tai yra pasirinkimo procedūra, kuri yra privaloma atsižvelgiant į BDAR ir ETT sprendimą.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!