Shopify slapukų reklamjuostės

BDAR atitinkanti duomenų apsauga su sutikimo valdytoju

Su GDPR suderinami duomenų apsaugos papildiniai

Shopify yra viena iš populiariausių internetinių parduotuvių sistemų pasaulyje. Shopify taip pat tampa vis populiaresnis Vokietijoje. Shopify ir GDPR koordinavimas yra dar svarbesnis. Naudodami Shopify slapukų reklamjuostę prisidedate prie teisiškai saugaus pasirinkimo. Patogų „Shopify“ sutikimą dėl slapukų galima lengvai įdiegti naudojant „Cookie Consent Manager“.

Shopify

  • Parduotuvės sistema trumpai

  • „Shopify“ yra patentuota el. prekybai skirta programinė įranga, leidžianti vartotojams sukurti internetines parduotuves vos keliais paprastais veiksmais. Shopify yra labiausiai naudojama parduotuvių sistema visame pasaulyje, iškart po Magento. „Shopify“ 2004 m. įkūrė vokiečių įkūrėjas Tobias Lütke. Tada ji buvo vadinama Snowdevil, kol įmonė 2006 m. pervadino į Shopify. Tais pačiais metais internete buvo paskelbta ir dabar gerai žinoma apsipirkimo platforma. Emigrantas Lütke naują įmonę įkūrė Kanadoje. Iš pradžių jis norėjo valdyti tik mažesnę internetinę snieglenčių parduotuvę, tačiau Shopify tapo viena iš svarbiausių parduotuvių sistemų. Pasiūlymas skirtas būtent mažoms, augančioms ir vidutinėms įmonėms. Vartotojai vertina mažą įėjimo kainą, didelį lankstumą ir intuityvų valdymą .

    Lütke plėtros tikslas buvo sutaupyti daug vartotojų mokymosi laiko ir sukurti patogų parduotuvės sistemos sprendimą . „Shopify“ duomenimis, dabar šia platforma naudojasi daugiau nei 1 000 000 įmonių visame pasaulyje.

  • „Shopify Cookie Banner“ leidžia „Shopify“ suderinti su GDPR

    Jei naudojate Shopify svetainę, jūs esate atsakingi už tai, kad Shopify atitiktų GDPR. Tai apima BDAR suderinamą slapukų sutikimo tvarkyklę . Iš esmės reikalingas savanoriškas ir aiškus jūsų parduotuvės lankytojų sutikimas, kad būtų tvarkomi Shopify slapukai. Vienintelės išimtys yra tie slapukai, kurie yra techniškai privalomi svetainės veikimui. Reikalavimas duoti aiškų sutikimą naudojant Shopify slapukų reklamjuostę kyla iš ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo. Įgyvendinimas praktiškai vyksta dvigubu pasirinkimu. Tai reiškia, kad lankytojams suteikiama galimybė sutikti su Shopify slapukų rinkimu vos jiems apsilankius. Tai atliekama rodant Shopify slapukų reklamjuostę. Ši reklamjuostė turi aiškiai nurodyti Shopify slapukų apdorojimą. Taip pat turi būti suteikta galimybė suteikti arba atmesti Shopify slapukų sutikimą.

    Norint įgyvendinti teisiškai suderintą Shopify slapukų sutikimą, rekomenduojama naudoti slapukų sutikimo tvarkyklę . Sutikimo valdymo teikėjai (CMP) siūlo tokius ir užtikrina, kad jūsų lankytojai turėtų galimybę duoti sutikimą slapukų apdorojimui kiekvieną kartą, kai naudojasi jūsų Shopify svetaine.

    Tik gavusi sutikimą svetainė gali nustatyti pirmąjį Shopify slapuką. Atkreipkite dėmesį, kad pagal ETT sprendimą ne vėliau kaip leidžiama nustatyti Shopify slapukus tik gavus sutikimą.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Shopify slapukų reklamjuostė: poreikiai ir reikalavimai

Sutikimo valdymo teikėjo pasirinkimas turėtumėte atkreipti dėmesį į tam tikras funkcijas ir našumą . Idealiu atveju geras Shopify slapukų reklamjuostes galima intuityviai integruoti į parduotuvę, kaip ir su mūsų sutikimo tvarkykle. Sutikimo valdymas turėtų būti įgyvendinamas be didelių techninių kliūčių. Taip pat svarbios sąsajos su kitomis sistemomis ir naudojami sprendimai. Daugiakalbystė yra tarptautinių paslaugų teikėjų reikalavimas. Po to, kai slapuko sutikimo kodas yra integruotas į Shopify svetainę, kiekvienas Shopify slapukas ir kiti stebėjimo įrankiai, kurie nėra absoliučiai būtini, yra automatiškai blokuojami.

Shopify slapukai

  • Kokie duomenys renkami ir tvarkomi?

  • Išsamų kiekvieno konkretaus „Shopify“ slapuko sąrašą galite rasti „Shopify“ svetainėje, skiltyje „Prekybininkų vitrinos“. Čia slapukai skirstomi į skirtingas kategorijas. Slapukus, kurie techniškai reikalingi svetainės veikimui, galite rasti paantraštėje Parduotuvės veikimui būtini slapukai. Tam nereikia aiškaus „Shopify“ slapukų sutikimo. Kita vertus, Shopify slapukų kategorija Reporting and Analytics apima techniškai nebūtinus slapukus. Pavyzdžiui, šios kategorijos Shopify slapukas gali turėti stebėjimo arba analizės funkciją. Toks Shopify slapukas gali būti nustatytas tik gavus aiškų Shopify slapuko sutikimą (t. y. gavus aiškų vartotojo sutikimą).

    Pagal numatytuosius nustatymus „Shopify“ slapukų reklamjuostė ilgą laiką nebuvo teikiama „Shopify“ internetinėms parduotuvėms. Tai susiję su tuo, kad „Shopify“, kaip Kanados įmonė, nėra įsikūrusi ES, todėl „Shopify“ nebuvo sukurta taip, kad atitiktų GDPR . Iki šiol Shopify parduotuvės, kaip ir dauguma svetainių, naudojo tik paprastas sutikimo reklamjuostes. Vėliausiai ETT sprendimu, remiantis BDAR, Shopify jų nebeužtenka.

    Tuo tarpu „Shopify“ pristatė savo „Shopify Cookie“ sprendimą . Shopify slapukų reklamjuostė vadinama Kliento privatumo reklamjuoste ir yra nemokama. Tačiau jis tik iš dalies atitinka duomenų apsaugos reikalavimus. Vartotojai gali duoti tik bendrą sutikimą dėl visų techniškai nereikalingų slapukų naudojimo per šį Shopify slapukų įrankį. Teisiškai būtų reikalaujama gauti individualų sutikimą dėl kiekvieno naudojamo Shopify slapuko ar kitų slapukais pagrįstų paslaugų.

    Iš esmės Shopify Cookie Banner galima nustatyti patiems Shopify modifikuojant temos kodą, tačiau tam dažniausiai reikia gilesnių kodavimo įgūdžių. Tačiau, kaip Europos parduotuvės operatorius, rasite alternatyvių sprendimų, pvz., mūsų sutikimo tvarkytuvė , norėdami nustatyti Shopware slapukų reklamjuostę. Tik tokiu būdu parduotuvę galima valdyti teisiškai saugiai, nerizikuojant gauti įspėjimą ar net baudą.

  • Shopify slapukų reklamjuostė ir jos privalumai

    Jei naudosite „Shopify“ slapukų reklamjuostę, galėsite mėgautis keliais pranašumais: Teigiama vartotojo patirtis yra kiekvienos parduotuvės ir kiekvienos svetainės dėmesys. Tai taip pat ir ypač aktualu optimizuojant paieškos sistemas . Teigiama vartotojo patirtis apibūdinama ilgą laiką, praleistą Shopify svetainėje. Šiame kontekste didelę reikšmę turi priėmimo rodiklis ir atmetimo rodiklis. Naudojant šią metriką svarbu išlaikyti kuo mažesnį atmetimo rodiklį, o priėmimo rodiklis turėtų būti aukštas. Gerai apgalvota „Shopify“ slapukų reklamjuostė padeda sumažinti atmetimo rodiklius arba didesnį priėmimo rodiklį. Taip Shopify slapukų reklamjuostė padeda atskleisti jūsų Shopify svetainės potencialą. Pagrindinės klientų pritraukimo ir ilgalaikio klientų lojalumo užduotys yra tiesiogiai susijusios su ilgu buvimu ir žemu atmetimo rodikliu.

    Tai siejama su pranašumais tiek jums, kaip operatoriui, tiek jūsų klientams . Jūsų klientams naudinga laikytis duomenų apsaugos, o jūs mėgaujatės teisiniu tikrumu. Teigiama jūsų klientų patirtis lemia optimizuotas konversijas dėl mažesnio atmetimo rodiklio. Tai ilgainiui suteiks daugiau klientų. Taip pat didėja klientų pasitenkinimas, o tai naudinga klientų lojalumui. Be to, optimizavimas paieškos sistemoms turi teigiamą vartotojų patirtį, nes nuolat gerina reitingą paieškos rezultatų sąrašuose.

    Geras sutikimo vadybininkas siūlo jums realiu laiku bet kuriuo metu jūsų svetainės priėmimo ir atmetimo rodiklių apžvalgą . Tai suteikia jums dabartinės klientų ir potencialių klientų elgsenos apžvalgą. Tuo pačiu metu galite bet kada padaryti išvadas apie savo optimizavimo potencialą atsižvelgdami į šiuos pagrindinius skaičius.

Saugioje Žemės rutulio pusėje

Daugiau mūsų Shopify Cookie Consent Manager pranašumų

  • Naudodami mūsų sutikimo tvarkyklę, galite tinkinti Shopify slapukų reklamjuostės dizainą ir dizaino parinktis. Tokiu būdu galite, pavyzdžiui, išsaugoti savo įmonės dizainą ir taip prisidėti prie įmonės tapatybės.

    Naudodami integruotas A/B testavimo procedūras , turite įrankį, skirtą automatiškai optimizuoti slapukų reklamjuostę. A/B testavimo metu sutikimo vadybininkas suranda optimalų reklamjuostės dizainą ir optimalius nustatymus.

  • Be to, mūsų sutikimo valdymo teikėjas turi galimybę blokuoti skelbimus . Tai darydamas jis blokuoja arba atideda visą svetainėje naudojamą reklaminę medžiagą, kol lankytojas neduoda sutikimo.

    Saugus informacijos saugojimas tik Europos serveriuose užtikrina duomenų saugumą naudojant Consentmanager. Automatiniai sutikimo tvarkyklės atnaujinimai užtikrina, kad visada būtumėte atnaujinami.

    Taip pat pasirūpinta suderinamumu . Sutikimo tvarkyklė suderinama su beveik visais skelbimų serveriais. Be to, yra suderinamumas su visomis įprastomis parduotuvių sistemomis. Sutikimo tvarkytuvė taip pat suderinama su visais įprastais „Google“ produktais ir žymų tvarkytuvėmis.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Esminiai slapukai taip pat gali būti naudojami be sutikimo . Visiems kitiems galioja pasirinkimo taisyklė. Gavus aiškų sutikimą, tokie slapukai gali būti kuriami ir teisėtai.

Shopify slapukų reklamjuostė atlieka keletą sutikimo parinkčių. Jei vartotojas atsisako kurti techniškai nereikalingus slapukus, jie negali būti nustatyti. Tada atitinkami duomenys nebus renkami ir neperduodami. Tai pašalina, pavyzdžiui, analizės ir duomenų stebėjimo poreikį.

Aiškus sutikimas yra numatytas pagal BDAR ir ETT sprendimą . Pirmasis techniškai nebūtinas slapukas gali būti nustatytas tik vartotojui aiškiai pasirinkus. Todėl, kaip operatorius, esate atsakingas už galimybę savo lankytojams nesutikti su slapukų naudojimu.

Su sutikimo dėl slapukų reklamjuoste turite įrankį, kuris prašo naudotojų sutikimo rinkti ir apdoroti slapukus . Kai tik jūsų lankytojai apsilanko jūsų parduotuvėje, rodomas reklamjuostė. Tik gavus sutikimą arba atsisakymą galima rodyti svetainės turinį ir nustatyti pirmąjį slapuką. Tai yra pasirinkimo procedūra, kuri buvo privaloma vėliausiai nuo ETT sprendimo, kad Shopify atitiktų GDPR.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!