Slapukų reklamjuostės leidėjams ir leidėjams

poreikius ir naudą

Kaip leidėjas ar leidyklos operatorius, duomenų apsauga atliko svarbų vaidmenį bent jau nuo BDAR. Slapukams ir kitoms sekimo priemonėms reikalingas aiškus jūsų naudotojų sutikimas. Tai galioja ir kai kuriose JAV valstijose pasikeitusiems duomenų apsaugos įstatymams, kurie įsigalios 2023 m. Mūsų vardas viską pasako. Naudodami leidėjams skirtą slapukų sutikimo tvarkyklę esate saugūs – taip pat ir tarptautiniu lygiu su naujuoju IAB GPP standartu.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

reikalingas pasirinkimas

Leidėjų sutikimas naudoti slapukus ir teisinis pagrindas

  • Tai, ką vartotojai veikia jūsų svetainėje, yra privatus reikalas. Todėl Federalinis Teisingumo Teismas (BGH) nusprendė, kad slapukams, kurie renkami rinkos tyrimų ir reklamos tikslais , paprastai reikalingas informuotas vartotojo sutikimas. Šis sprendimas leidėjams kelia dvigubą dilemą. Viena vertus, yra praktinio įgyvendinimo klausimas; kita vertus, žinoma, reklamos pajamų problema, kuri ir taip mažėja . Jei vartotojai atsisako sutikimo, klasikinės internetinės rinkodaros veiklos efektyvumas lieka neaiškus. Filialai iššoka ir jų galima įsigyti mažiau. Todėl teikiame sprendimus, kurie gerbia privatumą , tačiau kviečiame klientus sutikti su reklaminiais slapukais.
  • Užtikriname skaidrumą. Mūsų leidėjams skirti slapukų sprendimai yra skirti portalų operatoriams, kurie nori žaisti saugiai. Ir norime atlikti pagrindinį pasitikėjimo elementą su mūsų sutikimo valdymo sistema. Nes nesvarbu, ar tai internetinė parduotuvė, ar naujienų portalas. Pasitikėjimas visada yra ekonominės sėkmės pagrindas. Tyrimai tai įrodo ir internete. O tai, kas taikoma internetinėms parduotuvėms, visada yra leidėjų rimtumo klausimas. Jei skaitytojas duoda sutikimą, galite teisėtai išsaugoti ir vertinti duomenis. Dėl to ši informacija suteikia prognostinę pridėtinę vertę. Kaip vartotojai patenka į jūsų svetainę? Kas skaitoma, kokiais straipsniais dalijamasi? Tai mūsų misija, kurią įgyvendiname ir už jus. Techniškai ir teisiškai atnaujintas.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Überblick und Bedarf

Cookie ConsentManager für Publisher

  • Die Gründe

    Die Gründe für das Einbinden von Consent-Managern sind klar. Bei jedem Betrieb einer Webseite sind Daten zu verarbeiten. Dies gilt nicht nur für die Werbezwecke eines Verlags, sondern auch für den alltäglichen Betrieb.

  • Gute Cookie-Lösungen für Publisher lassen sich problemlos in die Webpräsenz integrieren. Eine intuitive Bedienung ist Voraussetzung dafür, dass Sie den Cookie-Consent für Publisher ohne große technische Expertise einrichten können.

  • IAB-konformes Consent-Management

    Um die Einwilligung Ihrer Besucher rechtssicher einzuholen, liegt ein standardisiertes Framework vor. Dieses stellte der Branchenverband IAB Europe (International Advertising Bureau) im April 2018 vor.

    Das sogenannte IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) soll gewährleisten, dass die Einwilligung branchenweit standardisiert ist. Transparenz ist dabei das A und O. Alle professionellen Werbe- und Online-Marketing-Maßnahmen beziehen Daten unterschiedlicher Dienstleister mit ein.

  • Das macht die Aufgabe komplex: Die Informationen über die Einwilligung der Besucher müssen innerhalb des gesamten Online-Marketing-Prozesses nachvollziehbar bleiben. Wir steuern diese Komplexität und übersetzen die Frage der Datenintegration in ein user-freundliches und rechtlich einwandfreies Erlebnis.

  • IAB GPP – der neue technische Standard

    IAB GPP (Global Privacy Plattform) ist eine Weiterentwicklung des IAB TCF v2. Die Entwicklung wurde notwendig, um auch Änderungen der internationalen Datenschutzgesetze Rechnung zu tragen. Hierzu zählen ab 2023 die Gesetzgebungen der US-Bundesstaaten Kalifornien (CCPA/CPRA), Virginia (VCDPA), Colorado (CPA), Utah (UCPA) und Connecticut (CAPDP) sowie das US National Privacy.

    Ohne rechtskonforme Opt-In/Opt-Out-Anwendungen auf Websiten oder Apps drohen den Websiteverantwortlichen ansonsten empfindliche Geldbußen. Das CMP von consentmanager verfügt bereits über die technischen Voraussetzung, die notwendigen Einstellungen vorzunehmen.

Kito lygio sutikimas ir slapukų valdymas

sutikimo tvarkyklės funkcijos

A/B testavimas

Integruotas A/B testavimas ir automatinis optimizavimas padeda lankytojams parodyti geriausią dizainą.

Cookie Crawler

Mūsų integruota slapukų tikrinimo programa automatiškai nuskaitys jūsų svetainę ir suras visus slapukus.

Optimizuota staliniams kompiuteriams, mobiliesiems, AMP, „inApp Android“ ir „iPhone“ / „iOS“.

Vienas iš nedaugelio sprendimų mūsų CMP gali būti integruotas į visus įrenginius ir veikia su visų dydžių ekranais.

Saugu Europoje

Visi duomenys yra saugomi saugomose duomenų bazėse ir išskirtinai serveriuose Europoje.

skelbimų blokavimas

Mūsų CMP gali automatiškai blokuoti arba atidėti visus skelbimus jūsų svetainėje, kol lankytojas neduos sutikimo.

JAV privatumo įstatymų laikymasis

Su savo MUT „Consentmanager“ palaiko dabartinius (2023 m.) JAV Kalifornijos, Virdžinijos, Kolorado, Jutos ir Konektikuto valstijų duomenų apsaugos įstatymų pakeitimus. Naujai sukurtas techninis standartas IAB GPP (Global Privacy Platform) užtikrina teisiškai saugų pasirinkimo ir atsisakymo nustatymų integravimą tarptautiniu lygiu.

Mūsų paketai leidėjams ir leidėjams

Basic

0
Nemokamai visam laikui
svetainę ar programą
  • 5000 peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • Atitinka GDPR
  • Iš anksto paruošti dizainai
  • 1 nuskaitymas per savaitę
  • Pagalba: bilietai
  • papildomas Galima rezervuoti peržiūras
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • IAB GPP standartas
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • papildomas vartotojų paskyros

Beginner

19
Kas mėnesį už
svetainę ar programą
  • 100 000 peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • papildomas Peržiūrėjo:0.1  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Pritaikomi dizainai
  • 3 nuskaitymai per dieną
  • Pagalba: bilietai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • IAB GPP standartas
  • papildomas vartotojų paskyros
Labai populiarus

Standard

49
Kas mėnesį iki
3 svetainės arba programos
  • 1 milijonas peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • papildomas Peržiūrėjo:0,05  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • IAB GPP standartas
  • Pritaikomi dizainai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • 10 nuskaitymų per dieną
  • Pagalba: bilietas ir el
  • papildomas vartotojų paskyros

Agency

195
Kas mėnesį iki
20 svetainių ar programų
  • 10 milijonų peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • papildomas Peržiūrėjo:0,02  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • IAB GPP standartas
  • Pritaikomi dizainai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • 100 nuskaitymų per dieną
  • 10 papildomų vartotojų paskyros
  • Pagalba: Bilietai, el. paštas ir telefonas
  • Asmeninės sąskaitos valdytojas

Enterprise

Pagal poreikį
Mėnesio kaina pagal individualų susitarimą
  • Bet kokios peržiūros per mėnesį
  • papildomas Peržiūrėjo:0,02  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • IAB GPP standartas
  • Pritaikomi dizainai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • Bet kokie nuskaitymai per dieną
  • bet koks papildymas. vartotojų paskyros
  • Pagalba: Bilietai, el. paštas ir telefonas
  • Asmeninės sąskaitos valdytojas

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

Slapukų sutikimo tvarkyklių pranašumai leidėjams

Patogus pasiruošimas: naudojant leidėjų sutikimo su slapukais tvarkytuvę, teisinis laikymasis, žinoma, yra prioritetas. IAB TCF v2 – pakeistos BDAR skaidrumo ir sutikimo sistemos (SPS) versijos – specifikacijos yra privalomos. Sutikimo signalai perduodami tarp leidėjų ir trečiųjų šalių teikėjų, tokių kaip „Google“, „Taboola“ ar „Xandr“, naudojant šią sistemą. Tai garantuoja pagrindinį reikalavimą, kad iš viso būtų galima profesionaliai vykdyti internetinę rinkodarą.

Šį standartą tęsia naujoji IAB Pasaulinė privatumo platforma (GPP). Jis padeda leidėjams ir leidykloms pasauliniu lygiu laikytis įstatymų įgyvendinant ten galiojančius duomenų apsaugos įstatymus. Tai konkrečiai taikoma naujiems duomenų apsaugos reglamentams kai kuriose JAV valstijose nuo 2023 m. sutikimmanager jau siūlo naują standartą, kuris suteikia leidėjams ir leidėjams geresnes pozicijas rinkoje.

Svarstome ir kūrybiškus sprendimus. Pavyzdžiui, PUR prenumeratos. Kaip ir internetiniame portale „Spiegel“ ar austrų „Standard“, vartotojai gali pasirinkti, ar turi būti suteikta ribota versija be reklamos ar mokama prieiga.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Žinoma, sutikimo valdytojas taip pat dirba su …

CMP leidėjams

Jums naudinga mūsų leidėjų sutikimų tvarkytuvė. Ir keliais atžvilgiais. Kaip techninė platforma, jie automatizuoja sutikimo gavimo procesą teisiškai suderinamu būdu. Pagal BDAR gaires ir naujausius sprendimus, pvz., dėl slapukų reklamjuosčių. Taip pat remiame internacionalizaciją. Specialiais sprendimais, kuriuose atsižvelgiama į tarptautinių gairių , tokių kaip CCPA, laikymąsi.

Kitas esminis sutikimo tvarkytuvų pranašumas leidėjams yra tas, kad toks įrankis padeda išsaugoti ir padidinti pajamas iš reklamos. Priežastis, be kita ko, yra ta, kad svarbūs reklamuotojai reklamuoja tik GDPR atitinkančiose svetainėse.

Kas mus išskiria

Orientacija į klientą per skaidrumą

  • Tai, ką mes jums siūlome, perteikiate ir savo klientams. Mūsų leidėjams skirtos sutikimo su slapukais tvarkyklės yra pažangiausi sprendimai, kuriais galite pasakyti vieną dalyką: į saugumą ir duomenų apsaugą žiūrima rimtai. Tai, ką vartotojai nori palikti jūsų svetainėje, lieka skaidru. Nuo pradžios. Dėl to mūsų sutikimo dėl slapukų valdymo sistemos yra labai svarbios kuriant pasitikėjimu pagrįstus santykius su klientais .
  • Patogus, pritaikomas dizainas savaime suprantamas naudojant leidėjams skirtus modernius slapukų sprendimus. Sutikimo reklamjuostės išvaizda prisitaiko prie atitinkamos operacinės sistemos (pvz., Windows, iOS ar Android) ir tinka įvairiems ekrano formatams. Tai yra mūsų indėlis į optimalią naudotojo patirtį visuose standartiniuose įrenginiuose
  • Mums orientacija į klientą taip pat reiškia: sutikimo valdymo sprendimai turi būti lengvai ir nepastebimai integruojami į esamas svetaines dizaino požiūriu . Kad būtų išlaikyta harmoninga bendra išvaizda ir lankytojai susidarytų patikimą įspūdį kiekviename formate. Nesvarbu, ar tai yra išmaniajame telefone, „iPad“ ar „Android“ planšetiniame kompiuteryje. Tai mūsų indėlis į optimalią naudotojo patirtį skirtinguose galutiniuose įrenginiuose. Ir gyveno orientacija į klientą.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

IAB GPP standartas siūlo leidėjams ir leidėjams techninius reikalavimus, kad jų svetainė ar programa atitiktų duomenų apsaugą. Dėmesys skiriamas tarptautiniam aspektui. IAB GPP naudojamas konkrečiai atsižvelgiant į naujus duomenų apsaugos įstatymus, pavyzdžiui, įvairiose JAV valstijose. Įstatymų nesilaikančioms įmonėms gresia didelės baudos, kurias gali skirti federalinis generalinis prokuroras.
Be to, naujojo standarto naudojimas užtikrina leidėjų ir leidėjų pajamas iš reklamos ateityje, nes be naujo standarto reklama internete artimiausiais mėnesiais nebus siūloma ir parduodama nei Europoje, nei JAV. Ir, žinoma, individualūs klientai taip pat atlieka svarbų vaidmenį. Vartotojas, gavęs savo duomenų sutikimą, tampa vis labiau ribojantis, jei negali būti tikras, kad įmonės su jais elgsis laikantis teisės aktų reikalavimų.

Bet kuriuo atveju sutikimo su slapukais strategija apima sutikimo reklamjuostės naudojimą. Gerai apgalvota leidėjams skirta Cookie ConsentManager padės išvengti teisinės rizikos. Be to, turėtumėte užtikrinti, kad jūsų duomenų apsaugos deklaracija būtų reguliariai atnaujinama pagal Europos Teisingumo Teismo (ETT) reikalavimus. Tai taip pat apima slapukų politiką su jūsų informacija apie slapukų funkciją ir prieigos teises.

Cookie ConsentManagers leidėjams yra programinės įrangos sprendimai, leidžiantys teisiškai saugiai duoti sutikimą naudoti slapukus. Jie vaidina reklaminį skydelį lankytojams. Čia lankytojų, apsilankiusių svetainėje, prašoma sutikimo naudoti slapukus. Tai atsitinka dar prieš klientams pamatant tikrąjį turinį. Lankytojai gali atsisakyti duoti sutikimą arba leisti jį tam tikru mastu.

Jei vartotojai atsisako duoti sutikimą, jokie atitinkami duomenys nebus perduodami. Be to, reikalingi slapukai, kurie yra techniškai būtini svetainės veikimui. Visi kiti slapukai turi būti užblokuoti.

Nuo 2018 m. pagal ES duomenų apsaugos gaires reikalaujama, kad svetainės lankytojų būtų prašoma sutikimo, kol svetainė net nenustato slapukų ir kitų stebėjimo priemonių. Anksčiau daugelis svetainių teikėjų šį reikalavimą interpretavo kaip atsisakymą. Slapukai paprastai buvo nustatyti, kol vartotojai pirmiausia turėjo prieštarauti. Tai pasikeičia dėl pasirinkimo, kuris dabar yra aiškiai pateiktas: slapukus galima nustatyti tik tuo atveju, jei naudotojai (pvz., leidėjams per Cookie ConsentManager) davė sutikimą.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!