„Google“ sutikimo režimas, v2

Privaloma svetainėms ir programoms nuo 2024 m. kovo mėn

„Google“ reikalaus, kad nuo 2024 m. kovo mėn. visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“ . Tuomet svarbus „Google“ sertifikuotas CMP. consentmanager padeda reklamuotojams, naudojantiems integruotą sutikimo režimo 2 versiją, įrašyti klientų konversijų duomenis, tuo pačiu apsaugodama privatumą. consentmanager , be kita ko, jums siūlo:

  • „Google“ sertifikuotas CMP
  • Visiškas „Google Consent Mode v2“ palaikymas
  • Visiškas IAB SSP 2.2 palaikymas
  • Svetainėms, programėlėms ir STV
  • +30 kalbų ir pritaikomas dizainas
  • Integruotas skaitytuvas ir daugiau
Google Consent Mode und consentmanager ein zertifizierter Partner

Rekomenduojama daugelyje elektroninės prekybos svetainių

Dažnai užduodami klausimai apie „Google Consent Mode“ v2

Siekdami padėti jums geriau suprasti „Google“ sutikimo režimą, slapukus, BDAR ir teisėtą „Google“ paslaugų naudojimą, čia apibendriname dažniausiai užduodamus klausimus.

  • Kas yra „Google“ sutikimo režimas?

    „Google“ sutikimo režimas yra „Google“ funkcija, kuri veikia su slapukų reklamjuoste arba privatumo valdikliu jūsų svetainėje. Ši technologija automatiškai siunčia signalus iš jūsų slapukų reklamjuostės į jūsų svetainėje integruotus „Google“ įrankius. Todėl ji gali pateikti duomenų, padedančių „Google“ suprasti jūsų svetainės konversijas, net esant ribotoms duomenų apsaugos sąlygoms. Signaluose, kuriuos slapukų reklamjuostė siunčia „Google“, yra informacijos apie analizę, skelbimus, suasmeninimą ir duomenų bendrinimą. Be šių signalų „Google“ negalės sekti naudotojo ar el. prekybos duomenų arba atlikti suasmeninimo. Ir norint siųsti šiuos signalus, svarbu naudoti „Google“ sertifikuotą CMP.

  • Kaip tiksliai veikia sutikimo režimas?

    Kai vartotojas duoda sutikimą, consentmanager slapukų reklamjuostė siunčia „Google Consent Mode“ signalą „Google“ žymoms jūsų svetainėje ir viskas veikia kaip įprasta. Jei naudotojas neduoda sutikimo, „Google“ riboja duomenų rinkimą tos kategorijos naudotojams ir nebeskaičiuojami. Naudojant „Google“ sutikimo režimą, slapukų reklamjuostė siunčia signalą „Google“, kad „Google“ suprastų vartotojo sprendimą. Tada „Google“, be kita ko, naudoja konversijų modeliavimą su mašininiu mokymusi, kad užmegztų ryšį tarp konkrečių sąveikų ir konversijos įvykių. Reklamuotojams tai reiškia, kad jie galės geriau suprasti, kaip sekami jų konversijų tikslai – modeliavimo dėka taip bus net jei lankytojas nesutiks.

  • Kas yra „Google Consent Mode v2“ naujinys? O kas yra EUUCP?

    Visiems leidėjams ir reklamuotojams, kurie pateikia skelbimus Europos ekonominėje erdvėje ir naudojasi „Google“ paslaugomis, ateityje bus taikoma „Google Europos Sąjungos naudotojo sutikimo politika“ arba EUUCP. Taigi „Google“ nurodo svetainių operatoriams, kaip „Google“ paslaugos gali būti naudojamos duomenų apsaugos požiūriu. Svarbiausias reglamentas: Nuo 2024 m. kovo mėn. svetainės privalės sutikimo reklamjuostė iš, pavyzdžiui „Google“ sertifikuota sutikimo valdymo platforma (CMP) ir naudoti „Google“ sutikimo režimą, v2. Be to, keičiasi „Google“ elgesys skaičiuojant reklamines kampanijas (pvz., užsakymų stebėjimą): skaičiuojama tik tada, kai vartotojas davė sutikimą ir Atitinkamas signalas buvo grąžintas „Google“ naudojant „Google Consent Mode v2“. Jei ateityje norite įvertinti konversijas, svarbu turėti sertifikuotą CMP su „Google Consent Mode v2“.

  • Kad nepraleistumėte svarbių naujienų, užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį .

„Google“ sutikimo režimo palyginimas

Trumpai apie svarbiausius skirtumus tarp senojo ir naujojo „Google Consent Mode v2“:

Senas „Google“ sutikimo režimas

🔴 „Google“ sutikimo režimas yra neprivalomas ir naudojamas modeliavimui įgalinti

🔴 Naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą yra neprivaloma

🔴 Skaičiuojama, kai naudotojas duoda sutikimą naudodamas „Google“ arba kitas trečiųjų šalių paslaugas

„Google“ sutikimo režimas, v2

✅ Norint sekti, reikalingas „Google“ sutikimo režimas

Dabar privaloma naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą . Įgyvendinimo laikotarpis tęsiasi iki 2024 m. kovo mėn .

✅ Skaičiavimas vyksta tik tuo atveju, jei naudotojas davė sutikimą ir atitinkamas signalas buvo išsiųstas atgal į Google per Google sutikimo režimą

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

Kam tinka „Google“ sutikimo režimas (GCM)?

„Google“ sutikimo režimas tinka leidėjams, reklamuotojams, rinkodaros agentūroms, žiniatinklio agentūroms ir įmonėms, kurios diegia sutikimo reklamjuostes ir naudoja „Google Analytics“ arba „Google Ads“.

  • Reklamuotojai

    Reklamuotojai gali efektyviai stebėti savo skelbimų našumą. Sužinokite daugiau apie reklamos kampanijos išlaidas ir optimizuokite skelbimų kainų siūlymo strategijas.

  • Skaitmeninės rinkodaros specialistai, agentūros

    Interneto rinkodaros specialistai, kuriems reikia gauti naudotojo sutikimą dėl reklamos ir analizės, gali naudoti sutikimo režimą ir toliau rinkti svarbius duomenis. Tai lemia geresnius rinkodaros rezultatus.

  • Svetainių operatoriai, kurie savo svetainėje nustato Google Ads arba Analytics

    Svetainių savininkams tai reiškia geresnį naudotojo kelionės supratimą naudojant daugiau apibendrintų duomenų apie konversijas jų svetainėje.

Kaip veikia šis konversijos modeliavimas?

„Google Consent Mode v2“ siūlo daugybę naujų optimizavimo būdų, kad išnaudotumėte visas skelbimų kampanijų galimybes. Tai visų pirma:

  • Elgsenos modeliavimas sistemoje „Google Analytics 4“.
    „Google“ naudoja dirbtinį intelektą, kad atkurtų naudotojų, kurie nesutiko su „Analytics“ slapukų, elgseną ir lygina tai su naudotojais, kurie sutiko su „Analytics“ slapukais. Dėl to GA4 pasiekiama daugiau duomenų.
  • Konversijų modeliavimas „Google Analytics 4“ ir „Google Ads“.
    Sutikimo nesutikusių naudotojų konversijos (pvz., užsakymai ar naujienlaiškių registracija) modeliuojamos remiantis kitų naudotojų patirtimi. Tai reiškia, kad daugiau konversijų bus matoma GA4 ir „Google Ads“.
Diagram of Conversion Modeling Google Consent Mode

Naudojant sutikimo režimą atkuriama vidutiniškai apie 65 % konversijų , kurios būtų prarastos be sutikimo režimo, jei naudotojas nesutiktų. Šis duomenų taškas pabrėžia konversijų modeliavimo metodo veiksmingumą atkuriant prarastas konversijas be aiškaus sutikimo. Tačiau reklamuotojai turi žinoti, kad norint naudoti modeliavimą, reikia mažiausiai 100 skelbimų paspaudimų per dieną. Todėl reklamuotojai turėtų užtikrinti, kad jų reklamos kampanijos atitiktų šią ribą.

„Google Consent Mode v2“ naudotojai „Google“ sutikimo režime taip pat gali pasirinkti tarp parinkčių „Išplėstinė“ (be blokavimo) ir „ Basic “ (su „kietu“ blokavimu). Pasirinkę vieną iš šių parinkčių, reklamuotojai gali pritaikyti naudotojo sutikimą ir stebėjimo nustatymus pagal savo konkrečius privatumo poreikius.

PDF atsisiuntimas: Google Consent Mode v2

Gaukite nemokamą santrauką dabar – spustelėkite čia!

Privalumai reklamuotojams

  • Aukštesnė duomenų kokybė

    Tik naudodami „Google“ sutikimo režimą galite stebėti ir matuoti visus savo duomenis. Integruotas konversijų modeliavimas leidžia papildomai stebėti duomenis, prarastus pasirinkus naudotojo sutikimą. Konversijų modeliavimas naudojamas šioms duomenų spragoms užpildyti.

  • Geresnis atitikimas

    „Google Consent Mode v2“ gali padėti svetainėms geriau atitikti BDAR ir el. privatumą. Kadangi „Google“ buvo pasirinkta kaip viena iš Europos Komisijos vykdomo naujojo Skaitmeninių rinkų įstatymo „vartininkų“, čia turi būti įgyvendinti aukštesni duomenų apsaugos reikalavimai. Todėl „Google“ reikalauja 2 versijos „Google“ sutikimo režimo visiems lankytojams / programos naudotojams iš EEE ir JK (neatsižvelgiant į svetainės ar programos savininko šalį).

  • Lengva integracija

    „Google“ sutikimo režimą galima naudoti su šiomis „Google“ paslaugomis.

    • „Google Ads“ (įskaitant „Google Ads“ konversijų stebėjimą ir pakartotinę rinkodarą)
    • Google analizė
    • Google Floodlight
    • Google Conversion Linker
  • Naudokite „Google“ sertifikuotą CMP
    Atminkite, kad pagal „Google“ reikalavimus svarbu naudoti „Google“ sertifikuotą CMP, palaikantį „Google Consent Mode v2“.

Kaip įjungti „Google“ sutikimo režimą v2

Su consentmanager tai labai paprasta. Tiesiog žiūrėkite šį vaizdo įrašą žingsnis po žingsnio naudodami consentmanager suvestinę. Naudodami tik kelis nustatymus jau suaktyvinote „Google“ sutikimo režimą ir padarėte, kad jūsų svetainė ar programa visiškai atitiktų teisinius reikalavimus. Spustelėkite čia , kad sužinotumėte išsamų kiekvieno žingsnio aprašymą.

TEISINĖ SISTEMA

Kokia teisinė bazė yra svarbi „Google“ sutikimo režimui?

Ne visi duomenų apsaugos įstatymai visame pasaulyje yra susiję su „Google“ sutikimo režimo naudojimu, tačiau apskritai duomenų apsaugos įstatymai, nustatantys reikšmingus reikalavimus svetainėms ir įmonėms, kaip jie renka, apdoroja ir tvarko naudotojų duomenis, yra susiję su „Google“ sutikimo režimu. Todėl įmonės, kurios laikosi šių taisyklių, turėtų skubiai peržiūrėti „Google“ sutikimo režimo naudojimą:

  • Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) ir el. privatumo reglamentas

    Šis duomenų apsaugos įstatymas taikomas visoje Europos Sąjungoje, net jei įmonės nebūtinai yra įsisteigusios ES, bet turi klientų ar lankytojų ES. BDAR arba jo „sesuo“, e. privatumo reglamentas, reikalauja, kad svetainės naudotojai tam tikrais atvejais duotų aiškų, informuotą sutikimą tvarkyti duomenis.

  • ES naudotojo sutikimo direktyva (EUUCP)

    ES naudotojo sutikimo politika (EUUCP) yra „Google“ politika, pagal kurią reikalaujama, kad „Google“ paslaugų naudotojai atskleistų slapukų naudojimą savo svetainėje ar programėlėje ir gautų galutinių vartotojų Europos ekonominėje erdvėje ir Jungtinėje Karalystėje sutikimą. Ši politika atspindi dviejų pagrindinių Europos duomenų apsaugos įstatymų – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) ir E. privatumo direktyvos, taip pat atitinkamų JK duomenų apsaugos įstatymų reikalavimus.

  • „Google“ sutikimo režimas padeda laikytis šios politikos, nes leidžia leidėjams ir reklamuotojams dinamiškai koreguoti „Google“ žymų veikimą pagal naudotojų sutikimo nuostatas, kartu užtikrinant, kad „Google“ nebūtų siunčiama jokia identifikuojanti informacija, jei sutikimas nebuvo suteiktas .

 

Atminkite, kad „Google“ sutikimo režimo naudojimas nereiškia, kad jūsų svetainė / programa atitinka BDAR. Norėdami nustatyti, ar atitinkate BDAR, galite atlikti greitą nuskaitymą naudodami mūsų GDPR atitikties skaitytuvą čia.

.

  • Kas yra consentmanager ir kaip consentmanager gali padėti jūsų įmonei?

    consentmanager yra „Google“ sertifikuotas CMP įrankis – paprasčiausiai tariant, „slapukų reklamjuostė“. Tai padeda laikytis visų svarbių duomenų apsaugos taisyklių visame pasaulyje. Visų pirma, consentmanager glaudžiai bendradarbiavo su „Google“, siekdamas užtikrinti, kad būtų laikomasi naujų sutikimo režimo v2 reikalavimų , ir užtikrinti sutikimo režimo palaikymą savo klientams. Kadangi serveriai yra išskirtinai ES, consentmanager yra pasirengęs padėti jums kaip reklamuotojui vykdant reklamavimo veiklą. Naudojant Cookie Website Scanner, jūsų svetainė bus informuota apie bet kokius privatumo politikos pakeitimus.

    consentmanager CMP yra prieinama daugiau nei 30 kalbų ir tinka visų tipų ir dydžių įmonėms – nuo ​​leidėjų ir reklamuotojų iki rinkodaros agentūrų, rinkodaros specialistų ir elektroninės prekybos operatorių. Plačios mūsų CMP funkcijos – nuo ​​labai tinkinamų reklamjuosčių, tiesioginių ataskaitų ar integruoto tikrinimo iki funkcijų, padedančių padidinti slapukų priėmimo rodiklį. Dėl integruoto A/B testavimo ir optimizavimo su mašininiu mokymusi, mūsų klientai paprastai pasiekia iki 15 % didesnį priėmimo rodiklį.

  • consentmanager , „Google“ partneris ir „Google“ sertifikuotas CMP

    Sutikimo valdymo platforma (CMP), kurią sertifikavo „Google“ consentmanager gali daug ką pasiūlyti jums kaip svetainės operatoriui ar programų kūrėjui. Mūsų įrankis sklandžiai integruojamas į „Google“ paslaugas. Suteikiame jums patogią sąsają, kuri suteikia jums išsamią vartotojo sutikimo kontrolę ir leidžia laikytis pasaulinių duomenų apsaugos taisyklių. Turėdami ilgametę patirtį skelbimų technologijų pramonėje, su reguliavimo institucijomis ar standartizacijos įstaigomis, tokiomis kaip IAB, siūlome pritaikymą, suderinamą duomenų registravimą ir neatsiliekame nuo besikeičiančių teisinių reikalavimų. Savo klientams siūlome įvairias integravimo parinktis, įskaitant „Wordpress“, „Magento“ ir „Shopify“ papildinius, taip pat išsamius stebėjimo ir ataskaitų teikimo įrankius su daugiau nei 12 dimensijų ir daugiau nei 30 metrikų mūsų ataskaitų teikimo įrankyje.

    Tegul consentmanager yra jūsų patikimas „Google“ CMP, kuris padės pasiekti reklamavimo tikslus ir maksimaliai padidinti slapukų priėmimo rodiklius.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Naujasis „Google Consent Mode v2“ yra technologija, skirta lankytojo sprendimui siųsti į jūsų svetainėje įmontuotus „Google“ kodus. Tai leidžia geriau rinkti duomenis, pvz., vadinamąjį konversijų modeliavimą.

Daugiau apie consentmanager kaip oficialų Google CMP partnerį galite sužinoti paspaudę šią nuorodą. Su mumis esate saugioje pusėje!

„Google“ sutikimo režimą galima įdiegti keliomis kodo eilutėmis virš bendrosios svetainės žymos arba žymų tvarkytuvės sudėtinio rodinio. Jei ieškote būdų, kaip laikytis privatumo taisyklių ir įvertinti konversijas, atėjote ten, kur reikia. Gaukite tikslesnes ataskaitas ir užtikrinkite, kad maksimaliai padidintumėte investicijas į reklamą. Apsilankykite mūsų diegimo puslapyje, kad gautumėte nuoseklias instrukcijas.

Taip, jei renkate ir apdorojate naudotojų duomenis ir teikiate „Google“ skelbimus naudotojams Europos ekonominėje erdvėje, turite įjungti sutikimo režimą, kad galėtumėte toliau rinkti auditorijos duomenis.

Norėdami patikrinti, ar suaktyvintas „Google“ sutikimo režimas, galite naudoti nemokamą svetainės tikrinimo programą. Tiesiog įveskite savo svetainės URL čia ir slinkite į tikrinimo programos rezultatų apačią, kur galite pamatyti, ar įjungtas „Google“ sutikimo režimas.

„Google“ sutikimo režimas yra suderinamas su BDAR, tačiau turėtumėte žinoti, kad tai nėra vienintelis veiksmas, kurio turite imtis, kad visiškai atitiktumėte BDAR. Norėdami sužinoti, kokius reikalavimus turite atitikti ir ar jūsų svetainė atitinka atitikties testą, išbandykite nemokamą skaitytuvą.

Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR), norint tvarkyti tam tikrus duomenis, aiškaus vartotojo sutikimo nereikia. Tai apima duomenų tvarkymą siekiant teisėtų interesų, sutartinių poreikių, teisinių įsipareigojimų, gyvybiškai svarbių interesų, viešųjų užduočių ir istorinių, statistinių ar mokslinių tyrimų. Nors šie teisiniai pagrindai nereikalauja sutikimo, turi būti laikomasi BDAR principų, tokių kaip duomenų mažinimas ir skaidrumas, o įmonės turi saugoti įrašus, kad parodytų atitiktį.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!