HubSpot slapukų reklamjuostė

BDAR atitinkanti duomenų apsauga su sutikimo valdytoju

Naudodami sutikimo valdytoją savo HubSpot svetainę suderinate su GDPR:

  • Lengva integruoti
  • Suderinamas su GDPR ir el. privatumu
  • Oficialus IAB TCF v2 CMP
  • Suderinamas su visais skelbimų serveriais (įskaitant GAM / AdSense)
  • Visiškai pritaikomas pagal jūsų dizainą
  • integruotas slapukų tikrintuvas
  • Rodyti daugiau nei 30 kalbų
Cookie Banner

Teisiškai suderinama rinkodara su „Hubspot“.

„HubSpot“ slapukai ir GDPR

„HubSpot“ yra rinkodaros programinės įrangos įmonė, kurios būstinė yra Bostone, MA. Įmonė buvo įkurta 1999 m. ir nuo tada išaugo į pasaulinę rinkodaros automatizavimo lyderę. 2015 m. „HubSpot“ metinės pajamos viršijo 1 milijardą JAV dolerių ir turėjo daugiau nei 50 000 klientų visame pasaulyje.

Rinkodaros platforma padeda įmonėms užmegzti geresnius santykius su savo klientais. Jame pateikiami pardavimų, rinkodaros, klientų aptarnavimo ir palaikymo komandos įrankiai, skirti automatizuoti pasikartojančias užduotis, stebėti našumą ir kurti asmenines patirtis. Įmonės produktai apima:

  • Rinkodaros automatizavimas : rinkodaros įrankių rinkinys, padedantis įmonėms valdyti visus rinkodaros kampanijų aspektus. Šie įrankiai skirti palengvinti rinkodaros specialistų gyvenimą automatizuojant daugelį rankinių procesų, kad jie galėtų sutelkti dėmesį į didesnės vertės darbą.
  • CRM (ryšių su klientais valdymas): potencialių klientų, potencialių klientų, klientų ir kitos svarbios verslo informacijos stebėjimo įrankis. Tai apima potencialių klientų įvertinimą, puoselėjimą, segmentavimą ir analizę.
  • Salesforce“ integravimas : „HubSpot“ CRM ir „Salesforce“ integracija, leidžianti vartotojams importuoti kontaktus iš vienos sistemos į kitą.
  • Turinio strategija : įrankis, padedantis planuoti, planuoti ir skelbti turinį keliuose kanaluose.

„HubSpot“ padėjo tūkstančiams įmonių augti, suteikdama joms labai gerą rinkodaros programinę įrangą. Bet kaip įrankis veikia su asmens duomenimis?

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

„Hubspot“ ir asmeniniai duomenys

  • Ar HubSpot renka asmens duomenis?

    „HubSpot“ renka informaciją iš savo vartotojų, įskaitant el. pašto adresus, telefonų numerius, vardus, pareigų pavadinimus, įmonių pavadinimus ir IP adresus. Šią informaciją ji naudoja tiksliniams el. laiškams ir teksto žinutėms siųsti bei tiksliniams skelbimams pateikti savo svetainėje. Bendrovė taip pat dalijasi naudotojų duomenimis su trečiosiomis šalimis , įskaitant „Facebook“ , „ Twitter “, „Google“ ir „LinkedIn“.

  • Įrankis naudoja slapukus, kad stebėtų lankytojus įvairiose svetainėse. Jei klientai nori blokuoti HubSpot slapukus, daugiau informacijos rasite Hubspot privatumo politikoje. Atminkite, kad kai kurios svetainės gali tinkamai neveikti, jei lankytojai išjungs visus „HubSpot“ slapukus.

  • Ką privatumo politika sako apie „HubSpot“ slapukus?

    „HubSpot“ slapukai naudojami dviem tikslais:

    1. teikti svetainės funkcionalumą
    2. analizuoti , kaip lankytojai naudojasi svetaine
  • Bendrovė sukūrė daugybę įrankių, padedančių jos vartotojams stebėti konversijas iš įvairių šaltinių. Tai apima, pavyzdžiui, Google Analytics , kuri leidžia matyti, kuriuose puslapiuose žmonės lankosi ir ar jie atlieka konversijas. Tada jis gali generuoti ataskaitas pagal šią informaciją.

Kas reguliuoja asmens duomenų tvarkymą?

2016 m. priimtas Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) suteikia asmenims daugiau galimybių kontroliuoti, kaip tvarkomi jų asmens duomenys . Šis reglamentas taikomas visoms ES valstybėms narėms ir ne ES šalims, kurios tiekia prekes ir teikia paslaugas Europos Sąjungos piliečiams. Pagal GDPR taip pat reikalaujama, kad organizacijos praneštų naudotojams apie privatumo politikos pakeitimus.

Naujasis įstatymas įmonėms turi didelių pasekmių. Pagal tai įmonės turi paskirti duomenų apsaugos pareigūną, kuris apie teisės pažeidimus turi pranešti per 72 valandas. Įmonėms, kurios pažeidė taisykles, gresia 20 milijonų eurų bauda arba 4% metinės pasaulinės apyvartos, atsižvelgiant į tai, kuri suma didesnė.

CMP Consent Management

Teisinė situacija, susijusi su GDPR

Ką BDAR sako apie slapukus?

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) reikalauja, kad visos įmonės, renkančios duomenis iš ES piliečių, būtų skaidrios , ką daro su ta informacija. Organizacijos taip pat turi pateikti aiškias instrukcijas, kaip vartotojai gali ištrinti surinktą asmeninę informaciją. Tai apima slapukus. Slapukai yra maži tekstiniai failai, kurie įdedami į jūsų kompiuterį, kai lankotės tam tikrose svetainėse.

Jie leidžia svetainei atpažinti jūsų įrenginį. Slapukai naudojami jūsų pasirinkimams, pvz., kalbos nustatymams, pirkinių krepšelio turiniui ir kitai panašiai informacijai, išsaugoti. Tačiau tam, kad svetainės tinkamai veiktų, reikalingi kai kurie slapukai, pvz. B. tie, kurie padeda identifikuoti paskyrą, išsaugoti prisijungimo duomenis ir sekti naršymo veiklą.

BDAR organizacijoms nustato papildomus įsipareigojimus, susijusius su klientų duomenų saugumu. Be pirmiau nurodytų bendrųjų reikalavimų, organizacijos turi imtis atitinkamų techninių priemonių, kad apsaugotų klientų duomenis nuo atsitiktinio praradimo arba neteisėtos prieigos, pakeitimo ar atskleidimo. Be to, organizacijos turi imtis pagrįstų priemonių siekdamos užtikrinti, kad jų darbuotojai duomenis naudotų tik įgaliotais tikslais.

Pavyzdžiui, jei verslo procesas apima neskelbtinų duomenų siuntimą už EEE ribų, įmonė turėtų užtikrinti, kad gavėjas laikytųsi tų pačių duomenų apsaugos įstatymų, kaip ir pati organizacija. Tai reiškia: jei naudojate „HubSpot“, jūs, kaip įmonė, turite įsipareigojimą.

HubSpot ir GDPR

Kad „HubSpot“ atitiktų GDPR, bendrovė sukūrė naują programinės įrangos versiją, kuri apima daugybę funkcijų, užtikrinančių atitiktį reglamentui. Tai apima:

  • Naujas privatumo puslapis, kuriame vartotojai gali rasti visą svarbią informaciją apie tai, kaip „HubSpot“ tvarko asmens duomenis. Tai apima informaciją apie tai, kokius duomenis įmonė renka, kodėl juos tvarko, kiek laiko saugo, ar atskleidžia juos trečiosioms šalims ir kaip juos saugo.
  • Naujas „HubSpot“ slapukų pranešimas , kuriame vartotojams pateikiama informacija apie tai, kaip „HubSpot“ naudoja slapukus ir kaip juos išjungti.
  • Nuoroda į atnaujintą privatumo politiką dabar matoma kiekvieno puslapio apačioje.
  • Analizei naudojami „ HubSpot “ slapukai saugomi tik 30 dienų.

Skirtingai nuo daugelio JAV programinės įrangos kompanijų, „HubSpot“ jau daugelį metų yra tvirtai įsipareigojusi Europos klientams. Atitinkamai, bendrovė teikia didelę reikšmę ES reglamentų, tokių kaip GDPR (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), laikymuisi. „Hubspot“ sertifikavo ES 29 straipsnio darbo grupė pagal „Privacy Shield“ sistemą, kad apsaugotų asmenis, kurių asmeninė informacija jame yra.

HubSpot slapukai

„HubSpot“ slapukai naudojami lankytojų elgesiui sekti ir jo paslaugoms tobulinti. Tai apima asmeninės informacijos, tokios kaip el. pašto adresai, IP adresai ir naršyklės tipai, saugojimą. Jame taip pat saugomi seansų ID, kad naudotojams nereikėtų prisijungti kiekvieną kartą apsilankius svetainėje. Vartotojai gali bet kada atsisakyti stebėjimo naudodami savo privatumo nustatymus. Kaip operatorius, jūs esate atsakingas už „HubSpot“ naudojimą pagal BDAR. Todėl labai svarbu savo lankytojams rodyti aiškią slapukų informaciją ir gauti sutikimą tvarkyti asmens duomenis.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

HubSpot slapukų reklamjuostė

Siekdama laikytis naujų taisyklių, „HubSpot“ pristatė slapukų reklamjuostę , informuojančią vartotojus apie asmens duomenų rinkimą ir jų teises pagal GDPR.

Tai apima teisę gauti informaciją, taisyti, ištrinti, apriboti tvarkymą, perleisti ir nesutikti, kad būtų tvarkomi asmens duomenys. Bendrovė taip pat teigia, kad ateityje pateiks daugiau informacijos apie tai, kaip jos gaminiuose naudojami „HubSpot“ slapukai.

Slapukų reklamjuostės (su keliomis išimtimis) yra privalomos svetainių operatoriams ir turi atitikti griežtus reikalavimus. Kad būtų saugu, sutikimo valdymo teikėjai (CMP) perima šias užduotis (sutikimas).

Consentmanager padeda organizacijoms kurti ir tvarkyti sutikimo formas įvairių tipų duomenims rinkti. Teikiame šablonus, vadovus ir kitus įrankius, padedančius naudotojams laikytis taisyklių, pvz., BDAR.

Galite lengvai prijungti „HubSpot“ prie mūsų sutikimų tvarkyklės, kad pasiūlytumėte išplėstinę sutikimo valdymo funkciją: tai leidžia „HubSpot“ klientams lengvai valdyti naudotojo sutikimą keliose žiniatinklio nuosavybėse. Consentmanager leidžia gauti vartotojo sutikimą prieš prisiregistruojant naudotis paslaugomis. Tokiu būdu jums nebereikia jaudintis dėl sutikimo gavimo rankiniu būdu.

Mūsų lankstus kainų modelis

Basic

0
Nemokamai visam laikui
svetainę ar programą
  • 5000 peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • Atitinka GDPR
  • Iš anksto paruošti dizainai
  • 1 nuskaitymas per savaitę
  • Pagalba: bilietai
  • papildomas Galima rezervuoti peržiūras
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • papildomas vartotojų paskyros
  • balta etiketė

Beginner

19
Kas mėnesį už
svetainę ar programą
  • 100 000 peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • papildomas Peržiūrėjo:0.1  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Pritaikomi dizainai
  • 3 nuskaitymai per dieną
  • Pagalba: bilietai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • papildomas vartotojų paskyros
  • balta etiketė
Labai populiarus

Standard

49
Kas mėnesį iki
3 svetainės arba programos
  • 1 milijonas peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • papildomas Peržiūrėjo:0,05  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • Pritaikomi dizainai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • 10 nuskaitymų per dieną
  • Pagalba: bilietas ir el
  • papildomas vartotojų paskyros
  • balta etiketė

Agency

195
Kas mėnesį iki
20 svetainių ar programų
  • 10 milijonų peržiūrų per mėnesį, įskaitant
  • papildomas Peržiūrėjo:0,02  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • Pritaikomi dizainai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • 100 nuskaitymų per dieną
  • 10 papildomų vartotojų paskyros
  • Pagalba: Bilietai, el. paštas ir telefonas
  • Asmeninės sąskaitos valdytojas
  • balta etiketė

Enterprise

Pagal poreikį
Mėnesio kaina pagal individualų susitarimą
  • Bet kokios peržiūros per mėnesį
  • papildomas Peržiūrėjo:0,02  / 1000
  • Atitinka GDPR
  • Su IAB TCF suderinamas CMP
  • Pritaikomi dizainai
  • A/B testavimas ir optimizavimas
  • Bet kokie nuskaitymai per dieną
  • bet koks papildymas. vartotojų paskyros
  • Pagalba: Bilietai, el. paštas ir telefonas
  • Asmeninės sąskaitos valdytojas
  • balta etiketė

Sutikimo tvarkyklė kaip HubSpot slapukų sprendimas

Naudodami „Consentmanager“ galite lengvai naudoti „HubSpot“ ir visada suderinti su GDPR. Turėdami automatinius naujinimus ir teisinius reikalavimus atitinkančius tekstus daugiau nei 30 kalbų, visada esate saugūs.

Tai ne tik visų teisinių GDPR reikalavimų laikymasis, bet ir būtinybės dorybė: HubSpot slapukų reklamjuostė prisideda prie teigiamos naudotojo patirties. Jūsų lankytojai bus nedelsiant ir visapusiškai informuoti apie „HubSpot“ slapukų naudojimą ir paprašyti sutikimo. Jūs rimtai žiūrite į duomenų apsaugą – jūsų klientai tai pastebės teigiamai ir sukurs pasitikėjimą.

Tai nėra savaime suprantamas dalykas, nes „HubSpot“ yra JAV įmonė ir iš tikrųjų yra įsikūrusi kitose duomenų apsaugos struktūrose. Galite surinkti dar daugiau taškų su savo klientais, jei griežtai laikysitės GDPR specifikacijų ir garantuosite saugumą.

Individualizuotą „HubSpot“ slapukų reklamjuostę taip pat automatiškai optimizuoja „Consentmanager“: naudodami A/B testus ir sistemos valdomus „HubSpot“ slapukų pranešimo koregavimus, pagerinate lankytojų priėmimo rodiklį ir sumažinate atmetimo rodiklį.

Tokiu būdu jūs ne tik įgyjate daugiau patenkintų klientų, kurie intensyviau dirba su jūsų produktais ar paslaugomis, bet ir daugiau duomenų tolesniam konversijų optimizavimui.

„HubSpot“ kaip galimybė

  • Į „HubSpot“ ir „GDPR“ žiūrėkite kaip į galimybę

    Naujų klientų potencialūs klientai yra brangūs. Todėl klientų įsigijimo ir išlaikymo sąnaudų sumažinimas yra konkurencinis pranašumas , kurio nereikėtų nuvertinti. Surinkite lankytojus naudodami automatiškai optimizuotą HubSpot slapukų reklamjuostę, specialiai sukurtą jūsų įmonės tapatybei, ir pasieksite dar gilesnių efektų: jau minėti parametrai, tokie kaip atmetimo rodiklis ir buvimo trukmė, taip pat yra pagrindinių paieškos sistemų, tokių kaip Google, Bing & Co.

  • Tai reiškia, kad tuo pačiu metu pagerinate savo SEO vertes ir gaunate naudos iš geresnės vietos natūralios paieškos rezultatuose. Tai savo ruožtu suteiks daugiau nemokamų klientų ir dar laimingesnių.

  • Tuo pačiu jums pasiekiama žymiai daugiau ir geresnių duomenų, kuriuos galite panaudoti, pavyzdžiui, optimizuodami savo internetinę parduotuvę ar reklamos partneriams. Tai leidžia tiksliau kreiptis į savo tikslinę grupę ir išvengti blogų investicijų. Kadangi duomenis matote realiuoju laiku, galite bet kada padaryti išvadas.

  • „HubSpot“ slapukų reklamjuostė: tarptautinė ir moderni

    Consentmanager užtikrina, kad jūs ne tik laikysitės įstatymų, bet ir naudosite juos savo naudai: HubSpot slapukų reklamjuostė gali būti rodoma daugiau nei 30 kalbų ir prisitaiko prie daugybės jūsų lankytojų gimtųjų kalbų. Pasieksite asmeniškesnį požiūrį ir vėl įsitikinsite, kad klientai gaus visas galimybes ir informaciją.

  • Be to, „Consentmanager“ padidina priėmimo procentą, rodydama „HubSpot“ slapukų pranešimą reaguojančiu būdu: tai reiškia, kad lankytojai gauna reklamjuostes, optimizuotas jų atitinkamiems įrenginiams ir naršyklėms. Tai labai supaprastina ir pagreitina sutikimą naudoti „HubSpot“ slapukus. Tai, kas vadinama „pirmiausia mobiliesiems“ optimizuojant paieškos variklius, dar nėra įprasta daugeliui sutikimo valdymo paslaugų teikėjų.

  • Automatinis HubSpot slapukų blokavimas

    „HubSpot“ laikomas vienu iš galingiausių rinkodaros automatizavimo įrankių. Ir visur, kur vykdoma rinkodara, duomenys yra būtini. Tai reiškia, kad kuo įrankis galingesnis ir kuo daugiau informacijos jis renka, apdoroja ir išsaugo, tuo labiau jame gali atsirasti klaidų ar pažeidžiamumų. Ir tuo daugiau darbo reikės rankiniu būdu valdant ar užtikrinant GDPR politiką.

  • Todėl ne tik automatizuokite rinkodaros procesus, bet ir sutikimo valdymą. Su mūsų sutikimo tvarkykle visada turite teisinį tikrumą: ypač svarbu automatiškai blokuoti visus „HubSpot“ slapukus ir kodus, kuriems nereikia pasirinkti. Remiantis BDAR, pirmiausia turi būti sutikimas su slapukais, kad būtų galima nustatyti pirmąjį neesminį slapuką. Būtini slapukai yra tie, kurie yra būtini, kad svetainė veiktų dėl techninių priežasčių.

  • Naudojant HubSpot svarbu suprasti, ką BDAR taisyklės reiškia jūsų verslui. Jei naudojate svetainę, el. pašto paslaugą, programą mobiliesiems arba saugyklos debesyje paslaugą, turite imtis veiksmų, kad įsitikintumėte, jog atitinkate GDPR. Naudodami „Consentmanager“ gausite išsamų, lankstų sprendimą su teisiniu tikrumu automatizuotai rinkodarai.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas taikomas visiems, kurie renka, saugo, tvarko ir naudoja suinteresuotų šalių ar potencialių klientų asmens duomenis . Tipiški pavyzdžiai yra visa veikla internete, susijusi su svetainėmis, internetinėmis parduotuvėmis ir socialine žiniasklaida, pvz., paskyros registracija, naujienlaiškio prenumerata, dalyvavimas konkurse, produktų tyrinėjimas arba formų naudojimas.

„HubSpot“ yra rinkodaros ir pardavimo programinės įrangos sistema, padedanti įmonėms pritraukti daugiau lankytojų į savo svetainę ir paversti juos potencialiais klientais. Duomenų apsauga pardavimų ir rinkodaros srityse natūraliai atlieka svarbų vaidmenį naudojant rinkodaros automatizavimo įrankius. Norint kreiptis į potencialius klientus individualiai, reikalingi dideli asmens duomenų kiekiai. Kaip ir kiti rinkodaros automatizavimo įrankiai, HubSpot saugo įvairius vartotojo duomenis, tokius kaip vardas, IP adresas, el. pašto adresas, kontaktinis adresas ir panašiai. Todėl šių duomenų tvarkymas ir saugojimas yra ypač jautrus ir jam taikomos Europos Bendrojo duomenų apsaugos reglamento ir kitų nacionalinių teisės aktų nuostatos.

„HubSpot“ slapukai ir kiti trečiųjų šalių stebėjimo įrenginiai naudojami naudotojo informacijai rinkti. Vartotojai turėtų būti informuojami apie šį faktą ir jiems turėtų būti suteikta galimybė duoti sutikimą arba atšaukti savo sutikimą. Tam reikalinga HubSpot slapukų reklamjuostė .

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!