Modifikuota parduotuvės slapukų reklamjuostė

įrankis vienam
Su GDPR suderinama duomenų apsauga

Parduotuvės sistema modifikuota „Shop“ arba modifikuota „eCommerce“ yra atvirojo kodo parduotuvės programinė įranga, egzistuojanti nuo 2008 m. pabaigos. Nuo tada parduotuvių sistema buvo nuolat tobulinama ir vis labiau plinta. Parduotuvės sistemoje pagrindinis dėmesys skiriamas saugumui, naudojimo paprastumui ir, svarbiausia, stabilumui. Suprojektuoti modifikuotą parduotuvę, kad ji atitiktų GDPR, būtina, kad parduotuvės veikla atitiktų teisinius reikalavimus. Su sutikimo valdytojo pakeistu parduotuvės slapuko pranešimu galite lengvai įgyvendinti šį reikalavimą.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Modifikuota parduotuvė iš pirmo žvilgsnio

  • Modifikuota el. prekybos programinė įranga yra nemokama parduotuvių sistema, sukurta pagal GPL (GNU bendrąją viešąją licenciją). Modifikuota el. prekyba anksčiau buvo žinoma kaip xtcModified. Nuo pirmojo pristatymo 2008 m. buvo nuolat tobulinama. Modifikuotos el. prekybos kūrėjų komanda nuolat atnaujina ir optimizuoja parduotuvės sistemą. Taigi klientai ir vartotojai turėtų rasti parduotuvės sistemą be klaidų, kuri siūlo geriausią įmanomą vartotojo patirtį. Parduotuvių sistema, reaguodama į naujas rinkos sąlygas kuo operatyviau ir greičiau, turi būti nuolat atnaujinama ir užtikrinti vartotojų konkurencingumą. Modifikuoti kūrėjai ypatingą dėmesį skiria stabiliai programai, saugumui ir lengvam valdymui .

    Modifikuotoje el. prekybos programinėje įrangoje yra daug šablonų ir dizaino šablonų, kuriuos galima lengvai pritaikyti. Kadangi tai yra atvirojo kodo sprendimas, modifikuotas gyvenimas, be kita ko, iš stiprios ir aktyvios bendruomenės . Tai suderinama su patobulinimais, plėtiniais ir naujomis funkcijomis. Ši bendruomenė taip pat atsakinga už greitą ir ilgalaikę parduotuvių sistemos priežiūrą, kad būtų galima stabiliai veikti ilgą laiką. Be to, bendradarbiaudama su parduotuvių sistemos vartotojais ir leidėjais, bendruomenė nuolat kuria įvairias demonstracines parduotuves iš skirtingų sektorių ir pramonės šakų. Todėl, kaip parduotuvės operatorius, jūs gaunate naudos iš jau esamų tinkamų sprendimų jūsų įmonei.

    Kaip vartotojas ar parduotuvės operatorius turite galimybę dalyvauti kuriant atvirojo kodo sprendimą . Tokiu būdu galite, pavyzdžiui, dalyvauti kuriant naujas funkcijas ar plėtinius forume.

    Daugelio išorinių įmonių įtraukimas taip pat leidžia pasiūlyti daug papildomų paslaugų. Juos galima integruoti į modifikuotą el. prekybą. Šios ir kitos galimybės suteikia beveik neribotas galimybes susikurti ir nuolat plėsti savo parduotuvių sistemą.

    Iš esmės modifikuotą parduotuvę gali naudoti bet kokios pramonės ir dydžio įmonės, kurios aktyviai prekiauja internetu. Reikėtų pažymėti, kad norint naudoti reikia žinių . Norint atlikti nedidelius pakeitimus ir pritaikymus, reikia įsikišti. Tačiau dėl aktyvios bendruomenės pagalbos suteikiama pakankamai. Mūsų pačių wiki sistema ir forumas padeda vartotojams greitai susiorientuoti. Tačiau reikia atsižvelgti į tam tikrą mokymo laikotarpį, kol jūsų parduotuvė atitiks jūsų reikalavimus ir poreikius.

    Didėjant funkcionalumui ir renkamų duomenų kiekiui, išauga teisiškai suderinamo slapukų valdymo įgyvendinimo svarba . Šiuo metu svarbų vaidmenį atlieka modifikuotas parduotuvės slapuko užrašas.

  • Pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas

    Kiekvienas modifikuoto parduotuvės puslapio operatorius privalo užtikrinti, kad jo pakeista parduotuvė atitiktų GDPR . Tai taip pat apima sutikimo su slapukais valdymą, reiškiantį sutikimą naudoti slapukus . Iš esmės slapukai (kurie techniškai nėra būtini) gali būti nustatyti tik gavus aiškų ir aiškų jūsų vartotojų sutikimą. Tai išplaukia vėliausiai iš ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo slapukų klausimu. Praktinis sutikimo įgyvendinimas turi būti dvigubo pasirinkimo forma. Todėl jūsų lankytojai turi turėti galimybę sutikti su modifikuotų parduotuvės slapukų rinkimu arba iš karto juos atmesti, kai jie apsilanko jūsų parduotuvėje. Tai gali būti įgyvendinta naudojant pakeistą parduotuvės slapukų pranešimą. Viena vertus, šioje reklamjuostėje turi būti aiškiai nurodyta slapukų rinkimo ir apdorojimo rūšis bei apimtis. Be to, pakeistas parduotuvės slapuko pranešimas turi suteikti vartotojams galimybę duoti arba atmesti sutikimą. Tik su šiuo pasirinkimu galima suderinti pakeistą parduotuvę ir GDPR.

    Sutikimo su slapukais valdytojai gali būti naudojami slapukų sutikimui įgyvendinti teisiškai saugiu būdu . Tai siūlo CMP (sutikimo valdymo teikėjai). Jie padeda užtikrinti, kad naudotojai turėtų sutikimo parinktį kiekvieną kartą apsilankę jūsų pakeistame parduotuvės puslapyje. Pirmojo slapuko nustatymas leidžiamas tik gavus sutikimą.

  • Pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas: poreikiai ir reikalavimai

    Iš esmės kiekvienai komerciškai valdomai svetainei (įskaitant internetines parduotuves) reikia įrašyti slapukus. Poreikis viršija techniškai būtinus slapukus. Analizės ir sekimo įrankiai taip pat veikia su slapukais. Konkurencingas internetinės parduotuvės veikimas sunkiai įsivaizduojamas be šių įrankių. Iš esmės beveik kiekvienam duomenų rinkimui turi būti sukurtas atskiras slapukas. Norint naudoti slapukus, būtinas aiškus jūsų vartotojų sutikimas. Todėl vėliausiai nuo ETT sprendimo priėmimo buvo būtina prašyti šio sutikimo. Tai galima įgyvendinti aiškiai pakeistu parduotuvės slapuko pranešimu. Šis reklamjuostės pavidalo pranešimas suteikia vartotojams galimybę priimti arba atmesti techniškai nereikalingus slapukus.

    Idealiu atveju geras modifikuotas parduotuvės slapuko pranešimas gali būti lengvai integruotas į parduotuvę nepažeidžiant funkcionalumo. Sutikimo valdymas visada turėtų būti be techninių kliūčių būti veiksmingiems. Renkantis sutikimo tvarkyklę taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį į sąsajas su kitomis sistemomis ir sprendimais, kurie gali būti naudojami. Jei esate tarptautinis paslaugų teikėjas, labai svarbu, kad modifikuoto parduotuvės slapuko pranešimas būtų daugiakalbis. Sėkmingai integravus slapukų sutikimo kodą į pakeistą el. prekybos parduotuvę, kiekvienas slapukas, kuris nėra absoliučiai būtinas, automatiškai blokuojamas. Slapukai renkami ir analizuojami tik gavus sutikimą.

Modifikuotas parduotuvės slapukų pranešimas ir jo pranašumai

Pakeisto parduotuvės slapuko pranešimo naudojimas yra svarbus žingsnis siekiant, kad pakeista parduotuvė atitiktų GDPR. Tačiau geras slapukų tvarkytuvas turi daugybę kitų parduotuvės veiklos pranašumų. Tai apima teigiamą vartotojo patirtį ir ilgesnį veikimo laiką. Gera modifikuota parduotuvė yra pritaikyta tiksliai pagal jūsų tikslinės grupės poreikius . Tikslas – puiki vartotojo patirtis.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Jūsų nauda iš pirmo žvilgsnio

    Laukimo laikas ir priėmimo rodiklis

  • Naudotojų patirtis gali būti išreikšta tokia metrika kaip priėmimo rodiklis ir atmetimo rodiklis . Abu parametrai yra glaudžiai susiję su naudotojų buvimo svetainėje trukme. Atmetimo rodiklis turėtų būti kuo mažesnis, o priėmimo rodiklis turėtų būti kuo didesnis.

    Turėdami gerą sutikimo valdytoją galite pasiekti aukštesnius priėmimo rodiklius ir mažesnius atmetimo rodiklius . Dėl to jūsų klientai ar lankytojai pasilieka ilgiau. Tai padidina konversijos tikimybę, pavyzdžiui, pirkimo ar kitos operacijos užbaigimo forma. Svarbūs klientų pritraukimo ir ilgalaikio klientų lojalumo tikslai gali būti pasiekti tik ilgalaikėje perspektyvoje, jei atmetimo rodiklis yra žemas. Modifikuota parduotuvės slapuko užuomina padeda pasiekti mažesnį atmetimo rodiklį ir didesnį priėmimo rodiklį. Taigi pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas labai prisideda prie visapusiško jūsų pakeistos parduotuvės potencialo išnaudojimo pagal BDAR.

    Privalumų galima rasti tiek iš jūsų, kaip parduotuvės operatorės, tiek iš jūsų klientų pusės. Nors klientai yra įsitikinę, kad jų duomenų apsaugos poreikis yra vertinamas rimtai, jiems įgyvendinant yra naudingas teisinis tikrumas . Dėl šios teigiamos naudotojų patirties klientai ilgiau pasilieka ir padidina konversijų rodiklį. Taip pat ši teigiama naudotojo patirtis yra naudinga klientų pasitenkinimui . Tai, savo ruožtu, turi įtakos klientų lojalumui ir prisideda prie to, kad klientai mielai grįžta pas jus. Teigiama vartotojo patirtis taip pat yra naudinga optimizuojant paieškos sistemoms (SEO): kadangi paieškos sistemos įtraukia naudotojo patirtį į reitingą, teigiama patirtis gali turėti teigiamos įtakos pozicijai paieškos rezultatų sąrašuose.

    Turėdami gerą sutikimo tvarkyklę, galite nuolat, realiu laiku peržiūrėti dabartinius savo internetinės parduotuvės priėmimo ir atmetimo rodiklius. Tai suteikia jums įžvalgos apie dabartinį jūsų klientų elgesį, kai jie bet kuriuo metu apsilanko jūsų parduotuvėje. Turėdami šią vertingą įžvalgą apie dabartinį klientų elgesį, taip pat galite padaryti svarbias išvadas apie galimą optimizavimo potencialą .

  • Daugiakalbis pakeistas parduotuvės slapuko pranešimas

    Jei vadovaujate tarptautinei parduotuvei , daugiakalbystė yra esminis reikalavimas. Dauguma parduotuvių operatorių savo parduotuves pritaiko klientams skirtingomis kalbomis ir skirtingose šalyse. Todėl pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas visada turėtų būti rodomas keliomis kalbomis, bent jau BDAR srities šalių kalbomis. Sutikimo tvarkyklė tinka daugiau nei 30 kalbų ir gali automatiškai rodyti pakeistą parduotuvės slapuko pranešimą jūsų klientams jų kalba.

  • reagavimas

    Atsižvelgiant į plačiai paplitusią mobiliųjų įrenginių naudojimą ir dažną mobilią prieigą prie parduotuvių, interaktyvus interneto turinio rodymo pritaikymas šiandien yra standartinis. Tai taip pat turi įtakos pranešimo apie pakeistą parduotuvės slapuką rodymui. Visas turinys turi prisitaikyti prie naudojamo galutinio įrenginio, taip pat prie operacinės sistemos ir ekrano dydžio. Slapukų sutikimo tvarkytuvės rodymo tipas automatiškai pritaikomas prie jūsų klientų naudojamų įrenginių, iš kurių jie pasiekia jūsų parduotuvę. Išvaizda prisitaiko prie atitinkamos operacinės sistemos (pvz., Android arba iOS), ir prie naudojamo galutinio įrenginio (pvz., išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio). Tokiu būdu sutikimo tvarkyklė tinka visiems įprastiems įrenginiams , o modifikuotą parduotuvės slapuko pranešimą galima naudoti beveik visose situacijose. Nepriklausomai nuo prieigos tipo, modifikuotos parduotuvės GDPR atitiktis užtikrinama.

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

Pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas

Papildomi privalumai

  • Naudodami gerai apgalvotą sutikimo tvarkyklę taip pat galite pasirinkti daugybę tinkinamų dizaino parinkčių. Modifikuotas parduotuvės slapukų pranešimas gali būti sukurtas individualiai ir taip pritaikytas, pavyzdžiui, jūsų įmonės tapatybei.

    Be to, sutikimo tvarkymo paslaugų teikėjas siūlo jums skelbimų blokavimo pranašumus. Tai reiškia, kad bet kokia reklaminė medžiaga, naudojama parduotuvės svetainėje, gali būti veiksmingai apsaugota, kol lankytojai neduos sutikimo.

  • Be duomenų apsaugos ir modifikuotos parduotuvės bei GDPR koordinavimo, sutikimo valdytojas taip pat prisideda prie duomenų saugumo . Apsaugotas informacijos saugojimas galimas (išskirtinai Europos) serveriuose. Be to, automatiniai sutikimo tvarkyklės atnaujinimai užtikrina, kad visada būtų taikomi dabartiniai saugos standartai.

    Dar vieną privalumą galima rasti integruotose A/B testavimo procedūrose . A/B testavimas naudojamas siekiant rasti optimalius nustatymus (pvz., geriausią įmanomą dizainą) pakeistam parduotuvės slapuko pranešimui. Tai automatiškai optimizuoja slapukų reklamjuostę.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei lankytojas nesutinka, kad būtų naudojami slapukai, šie slapukai nebus nustatyti. Pavyzdžiui, nebeturite jokių stebėjimo ar analizės duomenų , nes jie nėra renkami ir nepersiunčiami. Kaip reklamjuostė, pakeistame parduotuvės slapukų pranešime yra keletas sutikimo tipo ir apimties parinkčių.

Iš esmės techniškai būtini slapukai gali būti nustatyti ir be sutikimo . Visiems kitiems reikalingas aiškus sutikimas. Pirmasis neesminis slapukas gali būti nustatytas tik lankytojams pasirinkus.

Su pakeistu parduotuvės slapuko pranešimu galite rodyti reklamjuostę , kurioje aiškiai prašoma jūsų sutikimo. Kai tik potencialus klientas apsilankys jūsų svetainėje, jis susidurs su reklamjuoste. Pirmasis netechniškai reikalingas slapukas gali būti nustatytas tik gavus sutikimą. Kalbama apie pasirinkimo procedūros įgyvendinimą, kuri buvo numatyta ir reikalaujama bent jau nuo ETT sprendimo dėl pakeistos parduotuvės ir DSGVO koordinavimo.

BDAR ir ETT sprendimas numato, kad slapukai gali būti naudojami tik gavus aiškų sutikimą . Vienintelės išimtys yra slapukai, kurių veikimui techniškai reikia. Visi kiti (pvz., stebėjimo slapukai) gali būti nustatyti tik vartotojui aiškiai pasirinkus. Kaip parduotuvės operatorius, jūs esate atsakingi už tai, kad naudotojams būtų pasiūlyta prieštarauti.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!