„Cookie Consent Manager“ internetinėms parduotuvėms

Vėliausiai Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) galiojimo metu elektroninio privatumo tema yra pagrindinė teisinė svarba valdant internetinę parduotuvę. Nežinomybė didelė. Nauji slapukų ir kitų sekimo metodų naudojimo reikalavimai kelia teisinių problemų, taip pat techninio įgyvendinimo ir dizaino problemų. Mes siūlome „viskas viename“ sprendimą. Naudodami internetinių parduotuvių slapukų sutikimo tvarkyklę , galite supaprastintu būdu pateikti užklausą, dokumentuoti ir valdyti sutikimą naudoti slapukus. Galite pasinaudoti mūsų paslaugomis. Pridėtinė vertė jums ir jūsų klientams? skaidrumą ir saugumą.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Sėkmingoms internetinėms parduotuvėms

Sutikimas su slapukais internetinėse parduotuvėse ir teisinė prasmė

  • Darbotvarkė buvo nustatyta ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimu . Jei naudotojai apsilanko jūsų internetinėje parduotuvėje, stebėjimas naudojant slapukus nebegali būti vykdomas tik gavus numanomą sutikimą. Tai, ką norite stebėti, turi būti aiškiai nurodyta . Klientas arba potencialus asmuo gali sutikti arba prieštarauti duomenų tvarkymui. Dėl šios priežasties prisijungimo sprendimai yra privalomi internetinėse parduotuvėse ir kitose svetainėse.
  • Čia mes dirbsime už jus. Sukuriame ir įgyvendiname jums tinkamą sutikimo valdymo sprendimą. Dėl teisinio tikrumo ir patikimumo . Mūsų tikslas – maksimalus skaidrumas jūsų lankytojams, laikantis GDPR reikalavimų. Nesvarbu, ar internetinėse parduotuvėse, ar skaitmeninėse prekyvietėse. Patirtis parodė, kad pasitikėjimo akimirkas per skaidrumą paverčiame dideliais patvirtinimo rodikliais. Jūsų vartotojai sutinka su slapukų sekimu. Jūs vis tiek gaunate naudos iš duomenų, kurie yra aukso vertės internetinėje rinkodaroje.

Ką slapukų sutikimo valdytojai daro internetinėms parduotuvėms

Kad šis sutikimas būtų suderintas su DSGVO , jums naudinga naudoti specialius internetinės parduotuvės slapukų sprendimus. Taip užtikrinama, kad jūsų svetainė turi prašyti kiekvieno vartotojo sutikimo kiekvieno apsilankymo metu, prieš pradėdama saugoti stebėjimo duomenis. Gavę sutikimą, galite teisėtai saugoti asmens duomenis arba nustatyti slapukus. Šie duomenys yra neįkainojami naudingumo ir A/B testams , siekiant suprasti ir interpretuoti vartotojų elgesį bei kreiptis į klientus taip, kad jie būtų tinkami tikslinei grupei!

Fragen zu DSGVO, CCPA und Co.?

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

Ką mes darom

Kaip svetainės operatorius arba reklamuotojas, norėdami gauti lankytojų sutikimą, galite naudoti mūsų internetinėms parduotuvėms skirtus slapukų sprendimus. Po patvirtinimo jūsų slapukai ir stebėjimo įrankiai gali sekti, saugoti ir apdoroti duomenis.

  • Techninio įgyvendinimo metu šiame procese svetainėje pasirodo iššokantis langas arba reklamjuostė. Tai klausia vartotojo, ar ir kokiu mastu turėtų būti leidžiama naudoti slapukus ir rinkti duomenis. Priklausomai nuo savo nuotaikos, internetinės parduotuvės lankytojas gali sutikti su skirtingais tvarkymo tikslais arba ne.

  • Įdomu? Tiesiog patikrinkite savo svetainę naudodami mūsų slapukų tikrinimo programą!

  • Mūsų sutikimas su slapukais elektroninėje parduotuvėje taip užtikrina teisiškai saugų vartotojo sutikimo valdymą . Todėl esate saugūs, taip pat galite palyginti sutikimo tipą ir mastą su kitais reklamuotojais ir partneriais.

  • IAB skaidrumo ir sutikimo sistema garantuoja skaidrumą. Kaip komunikacijos priemonė, ji parodo, ar ir kaip prisijungimo procedūrą naudoja atskiri jūsų internetinės parduotuvės lankytojai. Jūs, kaip leidėjas ir rinkodaros specialistas, esate integruoti į šią sistemą, taip pat reklamuotojai, tokie kaip „Google“, ir, žinoma, mūsų sutikimo valdymo sprendimas.

  • Pasirodo, kokiais tvarkymo tikslais ir su kokiais tiekėjais sutiko jūsų klientas. Internetinių parduotuvių slapukų sutikimo tvarkyklės sukuria sutikimo eilutę tokiu būdu. Tai savo ruožtu sukuriama slapuke. Tuo remdamiesi kiti sutikimų tvarkymo paslaugų teikėjai gali sužinoti, ar šis vartotojas davė sutikimą, ar ne.

  • Beveik kiekviena komerciškai orientuota svetainė renka duomenis tokiu būdu. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai naudoti bet kokį duomenų apdorojimo įrankį (pvz., „Google Analytics“) arba valdiklį socialinės žiniasklaidos platformoje, pvz., „Facebook“ ar „Twitter“ . Kaip internetinis mažmenininkas, kuris kreipiasi į Europos vartotojus per savo svetainę ir renka jų duomenis, visada turėtumėte būti informuoti apie naujausius duomenų apsaugos standartus, taikomus stebėjimo ir internetinių paslaugų internetinėms parduotuvėms srityje, pvz., Google Consent Mode v2 . Naudojant slapukų sutikimo tvarkyklę, pvz., „Google“ sertifikuotą consentmanager , yra daug pranašumų .

„Cookie Consent Manager“ internetinėms parduotuvėms: poreikiai ir reikalavimai

Be paprasto integravimo, geras sutikimo valdymo sprendimas priklauso nuo sąsajų su kuo daugiau įprastų parduotuvių sistemų. Geras sutikimo tvarkytuvas internetinėms parduotuvėms apima papildinius, tinkamus tokioms sistemoms kaip Shopware , WooCommerce , TYPO3 , Drupal , Gambio , PrestaShop , osCommerce ir kt. Slapukų ir kitų sekimo technologijų blokavimas atliekamas automatiškai, kai nukopijuosite internetinės parduotuvės slapukų sutikimo kodą į savo svetainę. Taip pat galite pasikliauti, kad slapukų tikrinimo programa veiks automatiškai.

logos von-druoa

Privalumai

Sutikimo vadybininkas internetinėms parduotuvėms

  • Slapukas nėra tik sausainis. Reikia skirti rinkodarai svarbius slapukus ir techniškai būtinus slapukus. Pavyzdžiui, jei suinteresuotosios šalys įdeda produktus į jūsų internetinės parduotuvės pirkinių krepšelį, jūsų parduotuvės sistema išsaugo šį veiksmą naudodama techniškai būtinus slapukus. Vartotojas gali tęsti apsipirkimą, naršyklėje atidaryti papildomus skirtukus ir palyginti produktus.

  • Savitarnos įrankis

    Šiuolaikinis sutikimo dėl slapukų sprendimas atvaizduoja tokias technines realijas ir daro jas skaidrias klientams. Taigi mūsų sutikimo valdymo sistema sujungia naudojimo, pasitikėjimo ir orientacijos į klientą aspektus. Praktiškai jums naudinga paprasta, intuityvi ir greita integracija .

  • Pagrindinis mūsų sutikimo valdymo sistemos rūpestis yra didelis teigiamų paspaudimų skaičius pasirinkimo procedūroje . Norėdami tai padaryti, sujungiame funkcionalumą su dizaino problemomis ir padidiname jūsų pasitikėjimo koeficientą, padidindami priėmimo rodiklį . Labiau tikėtina, kad toliau stebėsite, rinksite ir naudosite su rinkodara susijusius slapukus. Ir: Atmetimo rodikliai yra mažesni, pailgėja laikas , praleistas jūsų internetinėje parduotuvėje.

Privalumai iš pirmo žvilgsnio

  • Geras sutikimo vadovas internetinėms parduotuvėms pateikia nuolatinę dabartinių priėmimo ir atmetimo rodiklių apžvalgą. Viena vertus, pateikiamos išvados apie tai, kaip šiuo metu elgiasi klientai, ir kartu atskleidžiamas tobulėjimo potencialas.

  • jūsų duomenų apdorojimas

    Jei norite profesionaliai vykdyti rinkodarą, galite kreiptis į daugybę duomenų apdorojimo paslaugų teikėjų. Vos keliais veiksmais galite naudoti mūsų sutikimo valdymo sistemą, kad pasirinktumėte teikėjus, su kuriais dirbate.

  • Dizainas yra viskas

    Jau seniai žmonės perka ne tik naudodamiesi darbalaukiu. Mes atsižvelgiame į „Google“ šūkį: „Pirmiausia mobiliesiems!“ ir tinkamai rodyti mūsų slapukų reklamjuostes visur, kur klientai turi prieigą prie jūsų internetinės parduotuvės. Išmaniuosiuose telefonuose ar iPhone, planšetiniuose kompiuteriuose ar iPad.

  • Interaktyvus dizainas , prisitaikantis prie visų galutinių įrenginių, yra savaime suprantamas dalykas šiuolaikiniams slapukų sprendimams internetinėms parduotuvėms. Rodomos reklamjuostės išvaizda prisitaiko prie atitinkamos operacinės sistemos (pvz., Android arba iOS) ir telpa į skirtingus ekrano dydžius. Tai leidžia pasiūlyti savo klientams optimalią vartotojo patirtį visuose įprastuose galutiniuose įrenginiuose.

  • Naujausia

    Mes naudojame sutikimo valdymo sistemą, kad teisinės situacijos pasikeitimus ar oficialius nurodymus paverstume naujausiais sprendimais. Pasikeitus teisinei situacijai, jūsų sutikimo dėl slapuko reklamjuostė išliks patogi ir teisiškai saugi.

  • Taip pat galite mėgautis galimybe išbandyti svetainę A/B testų forma su gerai apgalvotu sutikimo tvarkytuvu. Tokiu būdu galima išbandyti ir optimizuoti skirtingus sutikimo reklamjuostės diegimus atsižvelgiant į klientų reakcijas. Egzistuoja sutikimo valdymo sistemos, kurios, atsižvelgdami į testo rezultatus, parenka dizainą, duodantį daugiausiai teigiamų rezultatų.

  • Savitarnos įrankis

    Integravimas yra lengvas ir gali būti atliktas greitai. Nepaisant to, mes mielai padėsime jums integruoti mūsų sprendimą, jei yra kokių nors neatitikimų. Nesvarbu, kuriai parduotuvės sistemai.

Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei nėra sutikimo naudoti slapukus, atitinkami duomenys negali būti perduodami. Techniškai privalomi slapukai čia neįtraukti. Tai įgalina jūsų svetainės veikimą. Visi kiti slapukai turi būti užblokuoti.

Įstatymų leidėjas reikalauja internetinės parduotuvės ar kitos svetainės lankytojo sutikimo, jei svetainėje naudojami slapukai, kurie neapsiriboja vien tik svetainės veikimu. Jei suteiksite savo vartotojams galimybę prieštarauti slapukų naudojimui per internetinių parduotuvių slapukų sutikimo tvarkytuvę, jie išliks teisiškai saugūs.

Iš esmės nuo 2018 m. ES duomenų apsaugos reglamentai reikalauja, kad prieš nustatant slapukus naudotojų būtų prašoma sutikimo. Tokiu būdu jie turėtų užkirsti kelią slapukų nustatymui. Anksčiau daugelis svetainių teikėjų šį reikalavimą interpretavo kaip atsisakymą jų naudai. Tai reiškė, kad visada buvo nustatyti slapukai, kuriems vartotojai pirmiausia turėjo prieštarauti. Pasirinkimo procedūra, kuri yra saugesnė vartotojo požiūriu, dabar yra aiškiai nustatytas reikalavimas. Naudodamiesi slapukų sutikimo tvarkykle galite pasikliauti teisiškai suderinamu proceso įgyvendinimu.

Internetinių parduotuvių sutikimas naudoti slapukus arba slapukų sutikimo reklamjuostė reiškia programinę įrangą, kuri rodo iššokantįjį langą arba reklamjuostę. Tai nutinka, kai tik lankytojas ar potencialus klientas atvyksta į svetainę. Prieš pamatydami tikrąjį svetainės turinį, vartotojai susiduria su sutikimo reklamjuoste. Čia galite duoti arba atsisakyti duoti sutikimą, ar ir kokiu mastu duomenys gali būti renkami ir tvarkomi. Ši pasirinkimo procedūra yra teisiškai reikalinga atsižvelgiant į BDAR.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!