Slapukų sutikimo vadovas agentūroms

Interneto pasaulyje buvo neapibrėžtumo ne tik nuo Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) įsigaliojimo . Teisiškai ir techniškai su mumis esate saugioje pusėje. Taip pat kaip agentūra. Mūsų agentūrų sutikimo vadovas pasižymi šiomis stiprybėmis:

  • Atitinka GDPR ir CCPA
  • atitinka ES e. privatumo reglamentus
  • lengva integruoti
  • lankstus dizainas – pilnai pritaikomas jūsų projektavimo principams
  • „Google“ sutikimo režimo v2 palaikymas
  • aprūpintas mašininiu mokymusi
  • Skelbimas gali būti rodomas daugiau nei 30 kalbų
  • Integruotas slapukų tikrintuvas

Ar jūs ir jūsų klientai jau nustatėte „Google Consent Mode v2“ ? „Google“ pereinamasis laikotarpis tęsiasi iki 2024 m. kovo mėn.!

Cookie-Banner und Cookie-Check

Slapukų sprendimai agentūroms

Sutikimas turi būti gautas

  • Ką mes galime padaryti už jus

    Kartu su valdymo konsultacijomis agentūros yra naujoviškų sprendimų priešakyje. Nepaisant to, kūrybinėms įmonėms problemų kelia ir teisinės bei techninės naujovės už kasdienio verslo ribų. Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR, dažnai taip pat „GDPR“ kaip santrumpa anglų kalba), vartotojai turi duoti sutikimą naudoti slapukus. Mes siūlome sprendimus. Nesudėtingas, saugus ir pigus.

    Ar vis dar naudojate atsisakymo procedūras slapukų tvarkymui? Tada turėtumėte atnaujinti sutikimo valdymo sistemą. Tai, ką stebite, renkate ir naudojate kaip agentūra, turi likti skaidrus svetainės lankytojams. Dar prieš suinteresuotajai šaliai naršant jūsų agentūros pagrindinį puslapį, visiems dalyvaujantiems turėtų būti aišku, kur ir su kokiais slapukais keliaujama.

  • Pasirinkimo procedūra yra privaloma

    Taigi pasirinkimo procedūra. Kokie slapukai yra techniškai būtini? Kurie skirti rinkodaros tikslais? O kurios naudojamos statistikai? Vartotojas turi tai nuspręsti už jus. Techniškai tai išsprendžiame naudodami karkasus. Savotiška aido kamera, iš kurios tampa aišku, kokius duomenis iš tikrųjų leidžiama perduoti tokiems reklamos užsakovams kaip Google ar Facebook, o kuriuos – ne. Ir kokią informaciją gali naudoti jūsų internetinė rinkodara. Sąsaja tarp svetainės lankytojų ir informacijos: mūsų sutikimo valdymo sistema. Su juo mes perkeliame e. privatumo reglamentus ir BDAR į teisiškai suderintą naudojimą.

  • Sutikimo vadovas agentūroms – mes pasisakome už teisinį tikrumą ir aukštą našumą

    Mūsų agentūroms skirta slapukų sutikimo tvarkyklė atitinka visus teisinius reikalavimus. Be Europos reglamentų, mes taip pat atsižvelgiame į Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymą (CCPA). Kodėl? Kalifornijos duomenų apsaugos įstatymo aktualumas kyla dėl to, kad Europos svetainėse taip pat dažnai renkama informacija apie JAV valstijos gyventojus. Pavyzdžiui: jei kaliforniečiai apsilanko Europos internetinėje parduotuvėje arba skaito naujienų puslapį iš ES, CCPA įsigalioja.

  • Teisės reikalavimus atitinkantis ir patogus naudoti

    Agentūros sutikimo su slapukais sprendimas turi į tai atsižvelgti. Juk dirbate klientams iš skirtingų pramonės šakų, kurių visų klientai labai skirtingi. Todėl mūsų slapukų sutikimo tvarkytuvė agentūroms yra prieinama daugiau nei 30 kalbų. Jis automatiškai pasirenka tinkamą. Taip galite būti tikri, kad žmonės, kurie mato agentūroms skirtą slapukų sutikimo tvarkyklę, taip pat gali tai suprasti. Saugumas, skaidrumas ir internacionalizavimas yra susiję su mūsų sutikimų valdymo sistema. Mes teikiame didelę reikšmę techniškai nepriekaištingai integracijai į jūsų svetainę. Tai galima padaryti savitarnos sąlygomis arba su mūsų pagalba. Pavyzdžiui, galite greitai ir lengvai pakeisti savo dabartinį sutikimo valdytoją agentūroms į mūsų įrankį.

    Mūsų slapukų sutikimo sprendimai atsižvelgia į visus šiuos parametrus ir pateikia juos patogiai.

 

Ar žinojote, kad consentmanager taip pat palaiko „Google Consent Mode v2“ ? Klientams ir agentūroms, užsiimantiems reklamavimu, norint naudotis „Google“ paslaugomis, būtina naudoti „Google Consent Mode v2“. „Google“ reikalauja, kad svetainėse arba programose, taikomose auditorijoms Europos ekonominėje erdvėje (EEE) arba Jungtinėje Karalystėje, būtų įgalintas „Google Consent Mode v2“. Būdami sertifikuoti „Google Consent Management Platform“ (CMP) partneriai, consentmanager naudotojai gali būti tikri, kad atitinka šį reikalavimą.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Visiškai tinkinkite mūsų slapukų sutikimo tvarkyklę agentūroms, kad ji atitiktų jūsų dizainą

Tikriausiai tai žinote iš savo patirties: lankotės svetainėje ir slapukų užklausa netinka likusiai portalo daliai dizaino prasme. Naudodami mūsų sutikimo su slapukais sprendimą, jums nereikia dėl to jaudintis. Galite visiškai pritaikyti dizainą savo dizaino principams. Todėl mūsų sutikimo tvarkytuvė agentūroms yra visiškai pritaikyta jūsų prekės ženklui. Tačiau tai ne vienintelė priežastis, kodėl tai tvariai didina jūsų klientų priėmimą!

Consent-Lösungen für Agenturen

Toks pat universalus, kaip ir jūsų klientai

Jūsų privalumai su consentmanager

Sukūrėme Slapukų sutikimo tvarkyklę agentūroms taip, kad ji būtų kuo lengviau suprantama ir intuityvesnė.

Tačiau tai nereiškia, kad mes nesidžiaugiame galėdami jums padėti, jei turite klausimų apie sprendimą arba jums reikia pagalbos.

  • Agentūroms skirta slapukų sutikimo tvarkyklė turi optimizuotą sąsają stalinių kompiuterių sistemoms, taip pat mobiliesiems įrenginiams ir AMP svetainėms . Jis savarankiškai prisitaiko prie visų dydžių ekranų.
  • Priėmimo ir atmetimo rodiklio matavimas (A/B testai): sutikimo tvarkyklė suteikia informacijos apie tai, kaip lankytojai į juos reaguoja. Atmetimo rodiklis nurodo, kiek žmonių atmetimo, kai prašoma leisti naudoti slapukus.
  • Mūsų agentūroms skirtas slapukų sprendimas taip pat leidžia vienu metu išbandyti kelis dizainus .
  • Integruota slapukų tikrinimo programa automatiškai patikrina jūsų svetainę ir čia suranda visus slapukus, kad galėtumėte juos visą sąrašą.
  • Skelbimų blokavimas: mūsų CMP gali atidėti arba sustabdyti reklaminės medžiagos naudojimą, kol lankytojai neduos sutikimo. Slapukų sutikimo agentūros sprendimas sukuria pasitikėjimą.

Pagrindinės jūsų agentūros funkcijos

reagavimas

Reaguojantis pritaikymas šiais laikais savaime suprantamas. Klientai pasiekia svetaines naudodami skirtingus galutinius įrenginius su skirtingais ekrano dydžiais ir operacinėmis sistemomis . Consentmanager slapukų reklamjuostė visada prisitaiko prie atitinkamų parametrų. Tokiu būdu galimas optimalus turinio pateikimas, atitinkantis GDPR. Nepriklausomai nuo to, ar prieiga pasiekiama naudojant išmanųjį telefoną, planšetinį kompiuterį ar stalinį kompiuterį, slapukų reklamjuostė visada gali prisidėti prie BDAR laikymosi.

daugiakalbystė

Kadangi vis daugiau svetainių yra orientuotos į tarptautinę erdvę , daugiakalbis sutikimo sprendimas yra svarbus. Tarptautiniai klientai taip pat nori suprasti, su kokiais slapukais jie sutinka. Todėl sutikimo valdytojo slapukų reklamjuostė pasiekiama daugiau nei 30 kalbų . Tai reiškia, kad jūsų svetainė kalbiniu požiūriu tinka GDPR sričiai ir toli už jos ribų.

suderinamumas

Svetainių kūrėjas remiasi papildiniais ir plėtiniais. Kitos sistemos dažnai pridedamos per sąsajas. Tam reikalingas platus suderinamumas ir sąveika . Consentmanager, įskaitant įvairias slapukų reklamjuostes, yra suderinama su daugybe įprastų žymų tvarkytuvų, parduotuvių sistemų ir beveik visais Google produktais bei skelbimų serveriais.

Duomenų apsauga jūsų klientams

Apsaugokite savo klientus ir sukurkite pasitikėjimą . Laikydamiesi visų taikomų CCPA ir BDAR duomenų apsaugos taisyklių, lankytojai su jumis jaučiasi patogiai ir saugiai. Tai padidina viešnagės trukmę ir pailgina konversijos koeficientą!

Žinoma, consentmanager taip pat dirba su…

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Siekiant laikytis ES duomenų apsaugos gairių iš operatoriaus pusės, nuo 2018 m. reikalingas svetainės naudotojų sutikimas. Jei duotas sutikimas, gali būti nustatyti slapukai ir kiti sekimo įrenginiai. Tačiau iki 2020 m. ši praktika daugiausia buvo įgyvendinta taikant atsisakymo procedūrą: slapukai buvo nustatyti automatiškai, o reklamjuostė siūlė vėliau nesutikti su tokia praktika. Tai jau pasenusi ir nebeturėtų būti įgyvendinta.

Apibrėžta sutikimo su slapukais strategija orientuota į techniškai ir teisiškai patikimą reklamjuostę, kad būtų išvengta teisinės rizikos. Atsižvelgiant į tai, duomenų apsaugos deklaracijos turėtų būti laikomasi pagal Europos Teisingumo Teismo (ETT) specifikacijas ir turėtų būti atsižvelgta į visus pakeitimus. Tai taip pat apima slapukų politiką su informacija apie slapukų funkciją ir prieigos teises.

„ConsentManager“ agentūroms yra apie teisinius reikalavimus atitinkantį agentūrų svetainių dizainą. Iš esmės lankytojai pirmiausia turi sutikti, kad būtų naudojami slapukai, naudodamiesi pasirinkimo procedūra. Todėl atitinkama reklamjuostė pasirodo klientams, kai jie patenka į svetainę. Kadangi agentūros dažnai rūpinasi klientais internetinėje srityje, norint rimtai pasirodyti, visada patartina nepriekaištingai ir teisės aktų reikalavimus atitinkančią reklamjuostę.

Jei sutikimo laukas nepatvirtintas, atitinkami duomenys nebus perduodami. Išimtis yra, pavyzdžiui, techniškai būtini slapukai, kurie turi būti nustatyti užsakymo ir pirkimo procesams. Visi kiti slapukai turi būti užblokuoti, jei nėra sutikimo.

Atminkite, kad negalime teikti teisinės konsultacijos. Kai kurie šių DUK punktai laikui bėgant taip pat gali keistis arba teismų juos interpretuoti skirtingai. Štai kodėl visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo advokatu!