Džiaugiamės galėdami pranešti apie naujausią naujinimą, kuris pasirodė tiesiogiai! Be daugelio naujų dalykų, šios yra pagrindinės funkcijos, pasiekiamos naudojant naują naujinimą:
Neteisėtas Nr. 1: „Google“ šriftai neteisėti?
Sausio pabaigoje Miuncheno apygardos teismui teko nagrinėti „Google Fonts“ (šriftų integravimo į svetainę) temą. Teismas nusprendė, kad „Google Fonts“ įterpimas per „Google“ serverį be sutikimo yra neteisėtas ir priteisė ieškovei nuostolius. Kaip esate įpratę iš consentmanager , sureagavome nedelsiant ir šio mėnesio atnaujinime sukūrėme parinktį blokuoti „Google“ šriftus ir kitus išorinius šrifto ir stiliaus elementus (automatinis blokavimas: meniu> CMP> Redaguoti> Kiti variantai> Blokuoti stiliaus lapus arba blokuoti rankiniu būdu koreguojant kodą, žr. žinyną).
Mūsų rekomendacija: suaktyvinkite blokavimą arba, geriausia, tiesiog atsisiųskite šriftus ir įdėkite juos į savo serverį.
Neteisėtas Nr. 2: „Google Analytics“ neteisėta?
Be „Google Fonts“, neseniai buvo „pagauta“ ir „Google Analytics“: Austrijoje duomenų apsaugos institucija byloje nusprendė, kad „Google Analytics“ nesuderinama su BDAR principais, nes duomenys siunčiami į JAV ir nėra tinkamo lygio apsauga. Todėl svetainės operatoriui buvo uždrausta naudotis Google Analytics (juolab, kad šiuo atveju buvo panaudota nepakankama sutikimo reklamjuostė). Kiek vėliau Nyderlandų ir Prancūzijos duomenų apsaugos institucijos susitarė ir taip pat nusprendė, kad (neapsaugotas) Google Analytics integravimas neatitinka GDPR. Galima daryti prielaidą, kad pavyzdžiu paseks ir kitos valstybės institucijos.
Mūsų rekomendacija: „Google Analytics“ naudokite tik gavę jūsų sutikimą arba ieškokite duomenų apsaugai palankių alternatyvų (pvz., „etracker“ arba „Matomo“).
Neteisėtas Nr. 3: IAB TCF neteisėtas?
Belgijos duomenų apsaugos institucija taip pat sukėlė ažiotažą. Tai turėjo nuspręsti dėl IAB TCF Standard . Institucija nustatė, kad dabartinėmis aplinkybėmis IAB skaidrumo ir sutikimo sistema, taip pat IAB Europe, kaip Standard administracinė institucija, neatitinka įvairių BDAR sąlygų. IAB dabar suteiktas dviejų mėnesių laikotarpis „Veiksmų planui“ su siūlomais pakeitimais parengti. Siūlomi pakeitimai skirti parodyti, kaip galima pertvarkyti TCF, kad jis atitiktų BDAR. Nuo tada IAB Europe apskundė šį sprendimą. Daugiau informacijos pateikėme mūsų DUK .
Mūsų rekomendacija: jei neturite nieko bendra su internetiniu reklamavimu (pvz., el. prekyba ar įmonių svetainėmis), nenaudokite IAB TCF Standard . Jei negalite apsieiti be jo, dabar nereikėtų panikuoti, o palaukti ir pažiūrėti, kaip susiklostys situacija.
Tikslai ir slankikliai
Taip pat šio mėnesio naujiena yra galimybė pertvarkyti ir rūšiuoti tikslus: tiesiog „bakstelėkite“ įrašą ir perkelkite jį ten, kur jis turėtų pasirodyti.
Mūsų slankiklio funkcija taip pat nauja: vietoj to, kad pirmame sutikimo sluoksnio puslapyje būtų rodomi tikslai su keliais žymimaisiais laukeliais, dabar galite naudoti slankiklį. Tada lankytojas gali pasirinkti iš kelių pozicijų ir tuo pačiu metu įjungti ir išjungti kelis tikslus. Slankiklio nustatymus rasite paskyroje Meniu > Tikslai po tikslų sąrašu.
Daugiau naujų funkcijų ir pakeitimų
Kaip visada, šį mėnesį atlikome daug nedidelių funkcijų pakeitimų. Yra koregavimų kopijuojant CMP ir dizainus, naujos teisinio pagrindo saugojimo parinktys ir daugiau teksto parinkčių peržiūros vaizdams.