Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų


Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA)

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus.

Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas?

Skaitmeninių paslaugų įstatymas pagrindinėms interneto platformoms ir paieškos sistemoms įsigaliojo 2023 m. rugpjūčio 25 d. Nuo 2024 m. vasario 17 d. DSA visiškai taikomas kitoms internetinėms platformoms.

DSA yra ES Komisijos darbotvarkės „Skaitmeniniam amžiui tinkama Europa“, kurios tikslas – reguliuoti internetines platformas ir tarpininkus, kaip aptarta ankstesniame įraše, dalis. Jos tikslas – apsaugoti pagrindines ES piliečių teises kartu kuriant saugią ir skaidrią internetinę aplinką.

Kam taikoma DSA?

DSA skirtingiems interneto veikėjams kelia skirtingus reikalavimus, atsižvelgiant į jų funkciją ir dydį, nes šie veiksniai turi skirtingą poveikį internetinei ekosistemai. Taip pat verta paminėti, kad DSA, kaip ir Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), yra pagrįstas rinkos principu, todėl taikomas visiems skaitmeninių tarpininkų paslaugų teikėjams, aptarnaujantiems klientus Europos Sąjungoje (ES). Tai reiškia, kad DSA gali būti taikoma ir JAV įmonėms. Atitinkamai, DSA internetines platformas suskirstė į keturias pagrindines kategorijas:

1. Labai didelės internetinės platformos ir paieškos sistemos

Komisija šią kategoriją apibrėžia kaip platformas ir paieškos sistemas, kuriose per mėnesį apsilanko 45 mln. ar daugiau lankytojų. Oficialų DSA sąrašą rasite čia .

2. Internetinės platformos

DSA internetinę platformą apibrėžia kaip prieglobos paslaugą, kuri saugo ir viešai atskleidžia informaciją paslaugos gavėjo prašymu. Internetine platforma taip pat laikoma svetainė, kurioje vartotojai gali kurti vartotojo profilius arba bendrauti su kitais vartotojais.

Remiantis DSA, internetinės platformos terminui priskiriamos šios kategorijos:

  • Socialinės žiniasklaidos platformos
  • Internetinės prekyvietės (internetinės parduotuvės, el. prekybos svetainės)
  • Turinio bendrinimo svetainės
  • Programėlių parduotuvės
  • Internetinės apgyvendinimo ir kelionių rezervavimo sistemos
  • Bendradarbiavimo ekonomikos platformos

Pastaba : labai mažoms ir mažoms įmonėms, kurios apibrėžiamos kaip įmonės, kuriose dirba mažiau nei 50 darbuotojų ir kurių metinė apyvarta mažesnė nei 10 milijonų eurų, šis reikalavimas netaikomas. Tačiau visos kitos organizacijos, patenkančios į internetinių platformų kategoriją, turi laikytis DSA reikalavimų.

3. Prieglobos paslaugos
Tai apima paslaugas, kurios saugo vartotojo informaciją jų vardu. Ši kategorija apima debesų kompiuterijos paslaugas, žiniatinklio, el. pašto ir serverio prieglobą.

4. Tarpininkavimo paslaugos
Tai gali būti interneto prieigos teikėjai ir domenų vardų registratoriai, taip pat talpyklos arba perdavimo paslaugos.

❗Svarbi pastaba: consentmanager suteiks naują funkciją, kuri leis naudotojams tiesiogiai pasiekti reklamuotojų informaciją tiesiog spustelėjus šalia skelbimo esančią piktogramą. Tai leidžia vartotojams iškart tinkinti / išjungti skelbimą, kai jie pamato skelbimą.

Papildomi internetinių platformų skaidrumo reikalavimai

Internetinės platformos taip pat turi papildomų įsipareigojimų ir lūkesčių, susijusių su didesnio skaidrumo užtikrinimu.

Pagal DSA 26 straipsnį „Reklama internetinėse platformose“ nustatomi šie reikalavimai:

1. Internetinių platformų, kuriose rodoma reklama, teikėjai turi užtikrinti, kad galutinis vartotojas galėtų greitai, aiškiai ir nedviprasmiškai realiu laiku matyti kiekvieną jiems rodomą reklamą:

a) informacija apie reklamos tikslą;
b) asmuo arba organizacija, rodanti reklamą ;
c) asmuo arba subjektas , sumokėjęs už reklamą , jei jis skiriasi nuo b punkte nurodyto asmens ar subjekto; ir
d) informacija , kuri yra prasminga ir lengvai pasiekiama per reklamą; Pagrindinių kriterijų, kuriais remiantis nustatoma reklamos tikslinė auditorija, aprašymas ir priemonės, kuriomis šie kriterijai gali būti keičiami.

2. Internetinės platformos teikėjai turi suteikti žmonėms, kurie naudojasi jų paslaugomis, galimybę nurodyti, ar jų siūlomas turinys yra komerciniai pranešimai, ar jame yra.

3. Internetinės platformos teikėjams neleidžiama rodyti profiliavimo pagrindu sukurtos reklamos žmonėms, kurie naudojasi jų paslaugomis.

Ką galite padaryti, kad atitiktumėte Skaitmeninių paslaugų įstatymą

DSA reikalauja, kad internetiniai tarpininkai pateiktų aiškią ir paprastą informaciją apie jų naudojamas paslaugas. Būtinai nuodugniai peržiūrėkite savo privatumo ir skaidrumo praktiką. Įsitikinkite, kad visą svarbią informaciją gaunate iš savo reklamos partnerių, kad galėtumėte efektyviai ją pateikti savo naudotojams. Mūsų consentmanager sprendimas gali padėti jūsų svetainei atitikti ir valdyti skaidrumo standartus, kurių reikalaujama pagal DSA ir ES duomenų apsaugos reglamentus, tokius kaip BDAR.

Nežinote, ar jūsų verslui taikomas Skaitmeninių paslaugų įstatymas? Susisiekite su vienu iš mūsų ekspertų dabar!


daugiau komentarų

Webinar Cookie Consent Solution set up and install correctly
vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: consentmanager Cookie“ sutikimo sprendimas nustatytas ir tinkamai įdiegtas

Mūsų internetinis seminaras tema „Tinkamas consentmanager slapukų sutikimo sprendimo nustatymas ir įdiegimas“ vyko rugsėjo 3 d. Šiame internetiniame seminare Jan Winkler , consentmanager generalinis direktorius, supažindino su svarbiausiais funkcijomis ir suteikė vertingų įžvalgų apie naują consentmanager CMP sąsajos vartotojo sąsają. Webinaras vyko tiek vokiečių, tiek anglų kalbomis ir dalyviams buvo pateiktos išsamios instrukcijos, kaip optimaliai […]
Cookie-Wall & Verbesserter Cross-Domain Consent EN
Generolas, Nauja

Naujienlaiškis 2024-08

Naujos funkcijos: slapukų siena ir patobulintas kelių domenų sutikimas Šio mėnesio atnaujinime ypač daug dėmesio skyrėme trečiųjų šalių slapukų temai. Nors „Google“ dabar vėl atsitraukė (žr. skyrių po kito), yra dvi naršyklės, „Firefox“ ir „Safari“, kurios nebepalaiko trečiųjų šalių slapukų. Jei norite būti saugūs, dvi naujos funkcijos ypač padės: Viena vertus, yra slapukų sienos funkcija: […]