GDPR, slapukai ir bendradarbiavimas – ką reikia žinoti elektroninėje prekyboje!


Duomenų apsauga visada buvo aktuali tema verslo pasaulyje, tačiau BDAR, slapukai ir kitos temos verslininkams yra privalomos nuo 2018 m. gegužės 25 d. Nesvarbu, ar vykdote elektroninę prekybą, siūlote tinklaraštį, ar net visa platforma yra jūsų produktas – tinkamai netvarkant duomenų, gresia pražūtingos baudos. Šiame įraše sužinosite viską apie duomenų apsaugos reglamentą, kas yra slapukai ir kodėl sutikimo valdytojas yra kiekvieno išėjimo iš interneto dalis.

Sutikimo sprendimas internetinėms parduotuvėms

BDAR: penkios raidės, kurios pakeičia viską

Už šios santrumpos, kurią tikrai pastebėjote anksčiau, slypi terminas Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Šį reglamentą išleido ES ir reglamentuoja asmens duomenų tvarkymą. Tai apima, bet tuo neapsiribojant, dalijimąsi asmenine informacija su trečiosiomis šalimis, BDAR duomenų mažinimo koncepciją ir dalijimosi asmenine informacija be sutikimo pasekmes. BDAR taikomas tiek viešajame, tiek privačiame kontekste ir visoje ES. Jos tikslas – apsaugoti visus asmens duomenis ES ir kartu užtikrinti laisvą duomenų judėjimą Europos vidaus rinkoje. Iki tol daugelis įmonių netinkamai rūpinosi duomenų apsauga arba elgėsi nerūpestingai su savo vartotojų ar klientų duomenimis.

GDPR pagaliau padarė tašką ir privertė daugelį įmonių pirmą kartą konkrečiai spręsti šią temą. Pagal GDPR asmens duomenis tvarkyti leidžiama tik gavus aiškų sutikimą. Tai, kas skamba paprastai, ypač sprogsta internete. Nes dėl sudėtingos sekimo programinės įrangos asmeninius vartotojo duomenis galima lengvai gauti net jei vartotojas pats neatskleidžia jokių duomenų, pavyzdžiui, formos lauke.

Tiesą sakant, šiuolaikinių internetinių technologijų galimybės yra kur kas plačiau, nes vartotojus taip pat galima netiesiogiai atpažinti pagal IP adresą ir derinti su kitomis asmeninėmis savybėmis suformuojant individualų profilį. Už tyčinius GDPR pažeidimus bus griežtai baudžiama. Tokiu atveju įmonės turi tikėtis didelių baudų arba įkalinimo iki dvejų metų.

Kas tiksliai yra slapukai?

Kiekvienas, apsilankęs svetainėje pirmą kartą, greičiausiai bus paklaustas, ar reikia priimti svetainės slapukus. Tai ne kas kita, kaip maži tekstiniai failai, kuriuos galima saugoti naršyklėje ir ten rinkti asmeninę informaciją. Juos galima naudoti ne tik įprastuose staliniuose ar nešiojamuosiuose kompiuteriuose, bet ir mobiliuosiuose įrenginiuose, pavyzdžiui, išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Jie gali būti naudojami įvairiems tikslams, tačiau dažniausiai naudojami svetainės naudotojams identifikuoti.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Tai gali būti naudinga dėl daugelio priežasčių. Pavyzdžiui, jei norite, kad svetainė įsimintų jūsų pirkinių krepšelį, paieškos terminus arba naudotojo duomenis, maži tekstiniai failai daro būtent tai. Kita vertus, jie taip pat gali išsaugoti naršyklės istoriją, kuri savo ruožtu suteikia informacijos apie asmeninius pomėgius ir įpročius. Žinoma, tokia informacija yra labai įdomi reklamuotojams, ypač elektroninės prekybos srityje. Nes čia jūs gaunate absoliučiai autentišką profilį, prie kurio galima idealiai pritaikyti individualią reklamą.

Kadangi jautrūs asmens duomenys akivaizdžiai saugomi mažuose tekstiniuose failuose, pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą būtina, kad vartotojas asmeniškai su tuo sutiktų. Nes už asmens duomenų atskleidimą be sutikimo gali būti taikomos didelės baudos.

Kas toliau dėl duomenų apsaugos?

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas yra tik pirmasis žingsnis platesnėje kampanijoje, siekiant dar didesnės asmens duomenų apsaugos. El. privatumo direktyva turėtų įsigalioti artimiausiu metu. Tai dar tikslesnė dalomoji medžiaga, skirta asmens duomenų apsaugai elektroninėje prekyboje ir už jos ribų. Kadangi E. privatumo direktyva dar nėra galutinai parengta, dar reikia tikėtis kai kurių pakeitimų.

Išspręskite daug užduočių vienu įrankiu

Priėmus Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą, tapo įprasta, kad prieš išsaugodami savo duomenis vartotojai turi duoti aiškų sutikimą.
Taigi, jei anksčiau naudojote slapukus reklamuodami savo produktus, jūsų vartotojai turi aiškiai sutikti, kad jų naršyklėse būtų nustatyti slapukai. Be sutikimo nebegalima saugoti tolesnių asmens duomenų rinkodaros ar analizės tikslais, pavyzdžiui, IP adreso.

 

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

Tačiau tai tik keletas faktinių veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti, kad būtų laikomasi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento. Verslininkams, kurie pirmiausia nori pasirūpinti savo kasdiene veikla, šiuo metu reikia galingo ir lengvai naudojamo sprendimo. Todėl įmonės negali išvengti sutikimo valdymo paslaugų teikėjo. Tai paslaugų teikėjas, kuris tvarko svetainės lankytojų sutikimus savo vartotojams ir tuo pačiu parengia duomenis naudoti rinkodaroje. Tačiau pagrindinis sutikimų tvarkytojo tikslas – kad kliento svetainė atitiktų reglamentus.

Sutikimo vadovas suteikia šiuos pranašumus

Consentmanager yra visiškai integruotas įrankis, leidžiantis įmonėms daug lengviau laikytis visų Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų ir vis tiek rinkti duomenis reklamos reikmėms. Sutikimo įrankis yra suderinamas su skelbimų serveriais, pvz., GAM / „AdSense“ ir kitais, siūlo platų privatumo funkcijų portfelį ir yra keturių skirtingų paketų dydžių. Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą ir CCPA (Kalifornijos / JAV privatumo politiką) šis įrankis apima sutikimo žurnalus, saugią duomenų bazę su serverio vieta ES ir automatinį kodų bei slapukų blokavimą.

Be stebėjimo, esmė yra slapukų tikrinimo programa, kuri automatiškai tikrina jūsų svetainę kartą per dieną ir atlieka automatinį atitikties Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui patikrą bei automatinį slapukų klasifikavimą. Slapukų tikrinimo programa taip pat identifikuoja naujai rastus teikėjus ir eksportuoja slapukų sąrašą per daugybę sąsajų. „Consentmanager“ siūlo daugybę parinkčių, kad jūsų svetainė atitiktų GDPR ir būtų saugi. Galite pritaikyti įrankį pagal savo dizainą ir pridėti savo logotipą.

Be to, sutikimo tvarkyklė siūlo daugybę ataskaitų ir A/B testavimo bei optimizavimo pasiūlymų. Be to, įrankis yra lengvai integruojamas, prieinamas daugiau nei 30 kalbų ir visiškai saugus Europoje.

Apsaugokite dabar ir įdiekite sutikimo tvarkyklę!

Ar esate atsakingas už duomenų apsaugą įmonėje ar norėtumėte dar labiau pagerinti savo MVĮ atitiktį Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui? Tuomet pats metas įdiegti visiškai integruotą sprendimą, pavyzdžiui, sutikimo tvarkyklę – nesvarbu, ar dirbate elektroninės prekybos srityje, ar esate aktyvūs kitame segmente. Apsaugokite savo įmonę nuo griežtų sankcijų, nes vargu ar kuris nors žmogaus duomenų apsaugos pareigūnas gali dirbti su didelio našumo įrankiu. Taip galite apsisaugoti nuo brangių klaidų ir būti kelyje į sėkmę. Susipažinkite su sutikimo vadybininku dabar ir gaukite naudos!


daugiau komentarų

New regulations US 2024
Teisingai

Nauji JAV privatumo įstatymai įsigalios 2024 m.: atnaujinkite JAV taikomus privatumo nustatymus

Jungtinėse Valstijose nauji duomenų apsaugos įstatymai įsigalios antroje 2024 m. pusėje – Floridoje, Teksase, Oregone ir Montanoje . Įmonės, veikiančios šiose valstijose arba turinčios klientų šiose valstijose, turi peržiūrėti savo duomenų apsaugos praktiką, kad užtikrintų, jog laikomasi naujų duomenų apsaugos įstatymų. Kad šis procesas būtų jums lengvesnis, šiame straipsnyje pirmiausia paaiškinsime, kur jūsų prietaisų skydelyje […]
Generolas, Nauja

consentmanager Tool Spotlight“: integravimo parinktys CMP prietaisų skydelyje

Šio mėnesio „Tool Spotlight“ programoje atidžiau pažvelgsime į integravimo funkcijas , kurias rasite consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Tai yra ilgo kūrimo darbo tarp consentmanager ir atitinkamų įrankių rezultatas, o tai reiškia, kad galime pasiūlyti savo vartotojams galimybę suaktyvinti integraciją paprastu spustelėjimu tiesiai savo CMP prietaisų skydelyje. Naujausios parinktys apima 2 versijos Google Consent Mode integravimą, […]