Modifikuota parduotuvės slapukų reklamjuostė

Priemonė vienam
Su GDPR suderinama duomenų apsauga

Modifikuota parduotuvė arba modifikuota elektroninės prekybos parduotuvės sistema yra atvirojo kodo parduotuvės programinė įranga, egzistuojanti nuo 2008 m. pabaigos. Nuo tada parduotuvių sistema buvo nuolat tobulinama ir vis labiau populiarėja. Parduotuvės sistemos pagrindinis dėmesys skiriamas saugumui, naudojimo paprastumui ir, svarbiausia, stabilumui. Padaryti modifikuotą parduotuvę suderinama su GDPR Būtinas teisiškai saugiai parduotuvės veiklai. Turėdami pakeistą sutikimo valdytojo pranešimą apie parduotuvės slapuką, galite lengvai įgyvendinti šį reikalavimą.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo...

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Atkreipkite dėmesį: nors ConsentManager CMP siūlo daug funkcijų, tokių kaip trečiųjų šalių kodų ir slapukų blokavimas, ne visi mūsų klientai naudojasi visomis funkcijomis. Prašome nevertinti mūsų funkcijų tik pagal tai, kaip klientai naudojasi mūsų įrankiu.

Modifikuota parduotuvė iš pirmo žvilgsnio

Modifikuota el. prekybos programinė įranga yra nemokama parduotuvių sistema, sukurta pagal GPL (GNU bendrąją viešąją licenciją). Modifikuota el. prekyba anksčiau buvo žinoma kaip xtcModified. Nuo pirmojo pristatymo 2008 m. buvo nuolat tobulinama. Modifikuotos el. prekybos kūrėjų komanda nuolat atnaujina ir optimizuoja parduotuvės sistemą. Klientai ir vartotojai turėtų rasti parduotuvės sistemą be klaidų, kuri siūlo geriausią įmanomą vartotojo patirtį. Kaip galima greičiau ir greičiau reaguodama į naujas rinkos sąlygas, parduotuvių sistema visada turi būti atnaujinta ir užtikrinti, kad jos vartotojai išliktų konkurencingi. Modifikuoto kūrėjai teikia ypatingą reikšmę vienam stabili programa, saugumas ir paprastas valdymas.

Modifikuotoje el. prekybos programinėje įrangoje yra daug šablonų ir dizaino šablonų, kuriuos galima lengvai pritaikyti. Kadangi tai yra atvirojo kodo sprendimas, be kita ko, modifikuotas gyvenimas stipri ir aktyvi bendruomenė. Tai suderinama su patobulinimais, plėtiniais ir naujomis funkcijomis. Ši bendruomenė taip pat atsakinga už greitą ir ilgalaikę parduotuvių sistemos priežiūrą, kad ji būtų patikimai eksploatuojama ilgą laiką. Be to, bendruomenė, bendradarbiaudama su parduotuvių sistemos vartotojais ir leidėjais, nuolat kuria įvairias demonstracines parduotuves iš įvairių ūkio šakų ir šakų. Todėl, kaip parduotuvės operatorius, jūs gaunate naudos iš jau esamų tinkamų sprendimų jūsų įmonei.

Kaip vartotojas arba parduotuvės operatorius, turite galimybę dalyvauti kuriant atvirojo kodo sprendimą. Tokiu būdu, pavyzdžiui, galite dalyvauti kuriant naujas forumo funkcijas ar patobulinimus.

Daugelio išorinių įmonių dalyvavimas taip pat leidžia pasiūlyti daug papildomų paslaugų. Juos galima integruoti į modifikuotą el. prekybą. Šios ir kitos parinktys įgalina a beveik neribota galimybių įvairovėsukurti ir nuolat plėsti savo parduotuvių sistemą.

Iš esmės modifikuotą parduotuvę gali naudoti bet kokios pramonės ir dydžio įmonės, kurios aktyviai prekiauja internetu. Reikėtų pažymėti, kad Naudojimasis know-how reikalauja. Norint atlikti nedidelius pakeitimus ir pritaikymus, reikia įsikišti. Tačiau dėl aktyvios bendruomenės pagalbos yra pakankamai. Pačios įmonės wiki sistema ir forumas padeda vartotojams greitai susiorientuoti. Tačiau reikia atsižvelgti į tam tikrą mokymo laikotarpį, kol jūsų parduotuvė atitiks jūsų reikalavimus ir poreikius.

Tai didėja didėjant funkcionalumui ir renkamų duomenų kiekiui Teisės aktų reikalavimus atitinkančio slapukų valdymo įgyvendinimo svarba. Šiuo metu svarbų vaidmenį atlieka modifikuotas parduotuvės slapuko pranešimas.

Padarykite, kad pakeista parduotuvė atitiktų GDPR:

Pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas

Kiekvienas modifikuoto parduotuvės puslapio operatorius yra privalo padaryti savo pakeistą parduotuvę atitinkančią GDPR. Tai taip pat apima sutikimo su slapukais valdymą, kaip apibrėžta a Sutikimas su slapukų naudojimu. Iš esmės slapukai (kurie techniškai nėra būtini) gali būti nustatyti tik tuo atveju, jei jūsų vartotojai davė nedviprasmišką ir aiškų sutikimą. Tai išplaukia vėliausiai iš ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo slapukų klausimu. Praktinis sutikimo įgyvendinimas turi būti atliekamas dvigubu pasirinkimu. Todėl lankydamiesi jūsų parduotuvėje lankytojai turi turėti galimybę sutikti, kad būtų renkami modifikuoti parduotuvės slapukai arba juos atmesti. Tai gali būti įgyvendinta naudojant pakeistą parduotuvės slapukų pranešimą. Viena vertus, šioje reklamjuostėje turi būti aiškiai nurodyta slapukų rinkimo ir apdorojimo rūšis ir apimtis. Be to, pakeistas parduotuvės slapuko pranešimas turi suteikti vartotojams galimybę duoti arba atmesti sutikimą. Suderinti pakeistą parduotuvę ir BDAR galima tik su šiuo pasirinkimu.

Teisiškai saugaus sutikimo dėl slapukų įgyvendinimo prasme, Slapukų sutikimo valdytojas naudoti. Tai siūlo CMP (sutikimo valdymo teikėjai). Jie padeda užtikrinti, kad naudotojai turėtų sutikimo parinktį kiekvieną kartą apsilankę jūsų pakeistame parduotuvės puslapyje. Pirmojo slapuko nustatymas leidžiamas tik jums davus sutikimą.

Ar jūsų svetainė atitinka reikalavimus? Sužinokite naudodami mūsų kontrolinį sąrašą

Atsisiųskite kontrolinį sąrašą

paketus

pagrindinis

Nemokamai

  • apžvalga
  • Maks. puslapio peržiūrų skaičius per mėnesį

    5000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    neįmanoma
  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    1
  • Atitinka GDPR

  • Dizainas / pritaikymas
  • Iš anksto sukurti dizainai / pradėkite iš karto

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per savaitę

    1
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

numatytas
toli

49 €
per mėnesį

  • apžvalga
  • Visos pagrindinio paketo funkcijos, plius:

  • Puslapių peržiūros per mėnesį įtrauktos

    1 000 000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    0,05 €
  • Su IAB TCF suderinamas CMP

  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    3
  • Dizainas / pritaikymas
  • Visos pagrindinio paketo funkcijos, plius:

  • Jūsų įmonės logotipas

  • Savo dizaino kūrimas

    3
  • Pakeiskite tekstus

  • A / B testavimas ir optimizavimas

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per dieną

    10
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

  • Palaikymas el. paštu

Agentūratoli

195 €
per mėnesį

  • apžvalga
  • Visos standartinio paketo funkcijos plius:

  • Puslapių peržiūros per mėnesį įtrauktos

    10 000 000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    0,02 €
  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    20 d
  • Dizainas / pritaikymas
  • Savo dizaino kūrimas

    20 d
  • A / B testavimas ir optimizavimas

  • Vartotojų paskyros
  • Visos standartinio paketo funkcijos plius:

  • Papildomos vartotojų paskyros

    10
  • Vartotojo teisės

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per dieną

    100
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

  • Palaikymas el. paštu

  • Palaikymas telefonu

Įmonėtoli

Susisiekite su mumis

  • apžvalga
  • Visos agentūros paketo funkcijos ir:

  • Puslapių peržiūros per mėnesį įtrauktos

    35 000 000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    0,02 €
  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    neribotas
  • Dizainas / pritaikymas
  • Savo dizaino kūrimas

    individualiai
  • Vartotojų paskyros
  • Visos standartinio paketo funkcijos plius:

  • Papildomos vartotojų paskyros

    individualiai
  • Vartotojo teisės

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per dieną

    300
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

  • Palaikymas el. paštu

  • Palaikymas telefonu

  • Skirta parama

  • SLA

    99,91 TP1T
  • balta etiketė
  • Baltos etiketės tirpalas

  • Pašalinamas sutikimmanager.net logotipas

  • CMP su savo domenu

    Modifikuotas parduotuvės slapukas Pastaba: poreikiai ir reikalavimai

    Iš esmės kiekvienoje verslo svetainėje (įskaitant internetines parduotuves) reikia įrašyti slapukus. Poreikis viršija techniškai būtinus slapukus. Analizės ir sekimo įrankiai taip pat veikia su slapukais. Be šių įrankių sunku įsivaizduoti konkurencingą internetinę parduotuvę. Iš esmės beveik kiekvienam duomenų rinkimui turi būti sukurtas atskiras slapukas. Norint naudoti slapukus, būtinas aiškus jūsų vartotojų sutikimas. Todėl vėliausiai nuo ETT sprendimo priėmimo buvo būtina gauti šį sutikimą. Tai galima įgyvendinti aiškiai pakeistu parduotuvės slapuko pranešimu. Šis pranešimas reklamjuostės pavidalu suteikia vartotojams galimybę priimti arba atmesti techniškai nereikalingus slapukus.

    Idealiu atveju geras pakeistas parduotuvės slapuko pranešimas gali būti lengvai integruotas į parduotuvę nepažeidžiant funkcionalumo. Sutikimo valdymas visada turėtų būti be techninių kliūčių būti veiksmingiems. Viduje konors Sutikimo vadovo pasirinkimas vis tiek turėtumėte atkreipti dėmesį į sąsajas su kitomis sistemomis ir sprendimus, kurie gali būti naudojami. Jei esate tarptautinis tiekėjas, modifikuoto parduotuvės slapuko pranešimo daugiakalbystė yra labai svarbi. Sėkmingai integravus slapukų sutikimo kodą į pakeistą el. prekybos parduotuvę, kiekvienas slapukas, kuris nėra absoliučiai būtinas, automatiškai blokuojamas. Slapukai renkami ir analizuojami tik jums davus sutikimą.

    Sekite naujienas!

    Prenumeruoti naujienas

    Slapukų sutikimo valdymas: standartai ir funkcionalumas

    Sukurta sistema, skirta gauti informaciją apie slapukų rinkimą ir apdorojimą. Tai paskelbė pramonės asociacija IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Sistema vadinama skaidrumo ir sutikimo sistema (TCF). ir įsitvirtino kaip standartas, naudojamas sutikimo su slapukais valdytojams. Sistema iš pradžių buvo pristatyta 2018 m. balandžio mėn. ir ja siekiama standartizuoti sutikimo naudoti slapukus rinkimą. Atnaujinta TCF 2.0 versija buvo pristatyta 2020 m. gegužės mėn.

    Pagrindinis reikalavimas egzistuoja Visos informacijos apie vartotojo sutikimą sekimas. Tai vyksta visoje rodomos reklamos pristatymo grandinėje. Iš esmės visi paslaugų teikėjai ir kiti šiame procese dalyvaujantys asmenys yra priklausomi nuo informacijos, kad sutikimas buvo duotas ar ne. Su reklaminių banerių demonstravimu užsiima daugybė paslaugų teikėjų.

    Pirmiausia nustatė a IAB pagrįsta slapukų sutikimo tvarkyklėar vartotojas davė sutikimą, ar ne. Tada nustatoma, kurie slapukai ir kokiu mastu apdorojimo priemonės buvo patvirtintos. Šis sutikimo nustatymas yra sutikimo eilutės generavimo pagrindas. Tai taip pat sukuriama slapuke. Taip kiti sutikimų tvarkymo paslaugų teikėjai taip pat gali perskaityti naudotojo sutikimą.

    Beveik kiekvienas komerciškai orientuotas parduotuvės puslapis renka įvairius duomenis naudodamas slapukus, kuriuos reikia patvirtinti. Net ir paprasto analizės įrankio naudojimas yra susijęs su tokių duomenų rinkimu. Kaip internetinis mažmenininkas, kuris kreipiasi į Europos pirkėjus ir renka vartotojų duomenis per parduotuvės puslapį, yra toks Todėl modifikavimo parduotuvės ir GDPR koordinavimas yra absoliučiai būtinas. Pirmasis netechniškai būtinas slapukas gali būti nustatytas tik gavus aiškų sutikimą.

    Modifikuotas parduotuvės slapukų pranešimas ir jo pranašumai

    Pakeisto parduotuvės slapuko pranešimo naudojimas yra svarbus žingsnis siekiant užtikrinti, kad pakeista parduotuvė atitiktų GDPR. Tačiau geras slapukų tvarkytuvas turi daug kitų privalumų, susijusių su parduotuvės valdymu. Tai apima teigiamą vartotojo patirtį ir ilgesnę buvimo trukmę. Gera modifikuota parduotuvė yra tiksliai atitinka jūsų tikslinės grupės poreikius sulygiuota. Tikslas yra turėti puikią vartotojo patirtį.

    Viešnagės trukmė ir priėmimo procentas

    Vartotojo patirtį galima suskirstyti į tokias metrikas kaip Priėmimo rodiklis ir atmetimo rodiklis išreikšti. Abu parametrai yra glaudžiai susiję su laiku, kurį naudotojai praleidžia svetainėje. Atmetimo rodiklis turėtų būti kuo mažesnis, o priėmimo rodiklis turėtų būti kuo didesnis.

    Tai galite padaryti su geru vadovo sutikimu Didesnių priėmimo rodiklių ir mažesnių atmetimo rodiklių realizavimas. Dėl to pailgėja jūsų klientų ar lankytojų viešnagės trukmė. Tai padidina konversijos, pavyzdžiui, pirkimo ar kitos operacijos, tikimybę. Svarbūs klientų pritraukimo ir nuolatinio klientų lojalumo tikslai gali būti pasiekti tik ilgalaikėje perspektyvoje esant žemam atmetimo rodikliui. Pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas padeda pasiekti mažesnį atmetimo rodiklį ir didesnį priėmimo rodiklį. Taigi pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas labai padeda visapusiškai išnaudoti jūsų pakeistos parduotuvės, suderinamos su GDPR, potencialą.

    Privalumų galima rasti tiek iš jūsų, kaip parduotuvės operatoriaus, tiek iš jūsų klientų pusės. Nors klientai gali būti užtikrinti, kad į jų privatumo poreikius žiūrima rimtai, jums tai naudinga Teisinis tikrumas įgyvendinant. Ši teigiama naudotojų patirtis leidžia klientams likti ilgiau ir padidina konversijų rodiklį. Taip pat ateina teigiama vartotojų pasitenkinimo patirtis naudos. Tai savo ruožtu turi įtakos klientų lojalumui ir prisideda prie to, kad klientai mielai sugrįžtų pas jus. Teigiama vartotojo patirtis taip pat yra naudinga optimizuojant paieškos sistemoms (SEO): kadangi paieškos sistemos įtraukia naudotojo patirtį į reitingą, teigiama patirtis gali turėti teigiamos įtakos pozicijai paieškos rezultatų sąrašuose.

    Turėdami gerą sutikimo tvarkyklę, jūs nuolat realiuoju laiku galite peržiūrėti dabartinius priėmimo ir atmetimo rodiklius savo internetinėje parduotuvėje. Tai suteikia jums įžvalgos apie dabartinį jūsų klientų elgesį, kai jie bet kuriuo metu lankosi jūsų parduotuvėje. Turėdami šią vertingą dabartinės klientų elgsenos įžvalgą, ją taip pat gausite svarbi išvada apie galimą optimizavimo potencialą.

    tarptautiškumas

    Daugiakalbis pakeistas parduotuvės slapuko pranešimas

    Jei turite a Pirkite tarptautiniu mastu daugiakalbystė yra esminis reikalavimas. Dauguma parduotuvių operatorių savo parduotuves orientuoja į klientus skirtingomis kalbomis ir skirtingose šalyse. Todėl pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas visada turėtų būti rodomas keliomis kalbomis, bent jau BDAR zonos šalių kalbomis. Sutikimo vadybininkas tinka daugiau nei 30 kalbų ir gali automatiškai rodyti pakeistą parduotuvės slapuko pranešimą jūsų klientams jų kalba.

    Reagavimas

    Pritaikymas skirtingiems galutiniams įrenginiams ir operacinėms sistemoms

    Atsižvelgiant į plačiai paplitusią mobiliųjų įrenginių naudojimą ir dažną mobilią prieigą prie parduotuvių, vienas interaktyvus interneto turinio pateikimo pritaikymas standartas šiandien. Tai taip pat taikoma pranešimo apie pakeistą parduotuvės slapuką rodymui. Visas turinys turi prisitaikyti prie naudojamo įrenginio, operacinės sistemos ir ekrano dydžio. Slapukų sutikimo tvarkytuvės rodymo tipas automatiškai nustatomas jūsų klientų naudojamuose įrenginiuose, iš kurių jie pasiekia jūsų parduotuvę. Išvaizda prisitaiko prie atitinkamos operacinės sistemos (pvz., Android arba iOS), taip pat prie naudojamo įrenginio (pvz., išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio). Tokiu būdu yra Sutikimo tvarkyklė visiems įprastiems įrenginiams tinkamas, o pakeistas parduotuvės slapuko pranešimas gali būti naudojamas beveik visose situacijose. Nepriklausomai nuo prieigos tipo, modifikuotas parduotuvės GDPR atitikimas užtikrinamas.

    Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai...


    Pakeistas parduotuvės slapukų pranešimas:

    Kiti pranašumai iš pirmo žvilgsnio

    Naudodami gerai apgalvotą sutikimo vadybininką taip pat galite pasirinkti daugybę galimybių pritaikomos dizaino parinktys. Modifikuotas parduotuvės slapukų pranešimas gali būti sukurtas individualiai ir taip pritaikytas, pavyzdžiui, jūsų įmonės tapatybei.

    Be to, sutikimo valdymo paslaugų teikėjas siūlo jums privalumus Skelbimų blokavimas. Tai reiškia, kad visos reklaminės medžiagos, naudojamos parduotuvės svetainėje, galima veiksmingai užkirsti kelią, kol lankytojai neduos sutikimo.

    Be duomenų apsaugos ir pakeistos parduotuvės bei GDPR koordinavimo, sutikimo valdytojas ir toliau prisideda Duomenų saugumas adresu. Apsaugotas informacijos saugojimas galimas (išskirtinai Europos) serveriuose. Be to, automatiniai sutikimo tvarkyklės atnaujinimai užtikrina, kad visada būtų taikomi dabartiniai saugos standartai.

    Dar vieną privalumą galima rasti integruotos A / B bandymo procedūros. A / B testavimas naudojamas siekiant rasti optimalius nustatymus (pavyzdžiui, geriausią įmanomą dizainą) pakeistam parduotuvės slapuko pranešimui. Tai automatiškai optimizuos slapukų reklamjuostę.

    DUK

    Su pakeistu parduotuvės slapuko pranešimu galite žaisti reklamjuostękad aiškiai prašoma sutikimo. Kai tik potencialus klientas apsilankys jūsų svetainėje, jis susidurs su reklamjuoste. Pirmasis netechniškai būtinas slapukas gali būti nustatytas tik jums davus sutikimą. Kalbama apie pasirinkimo procedūros įgyvendinimą, kuri buvo numatyta ir būtina siekiant suderinti pakeistą parduotuvę ir BDAR vėliausiai nuo ETT sprendimo priėmimo.

    Iš esmės leidžiama techniškai būtinus slapukus net ir be sutikimo būti nustatytas. Visiems kitiems reikalingas aiškus sutikimas. Pirmasis neesminis slapukas gali būti nustatytas tik jūsų lankytojui pasirinkus.

    Jei lankytojas nesutinka, kad būtų naudojami slapukai, šie slapukai nebus nustatyti. Su tuo jūs turite, pavyzdžiui jokių stebėjimo ar analizės duomenų daugiau, nes jie nėra renkami ir neperduodami. Pakeistame parduotuvės slapukų pranešime, kaip reklamjuoste, yra keletas sutikimo tipo ir apimties parinkčių.

    CMP

    Nežinote, ar jums reikia CMP?

    Jei nesate tikri, ar jums reikalingas CMP, ar ne, susisiekite su mumis – mes padėsime rasti tinkamą sprendimą jūsų įmonei!

    kontaktas