Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: Trečiųjų šalių slapukų pašalinimas: ką mes dabar darome?


2023 m. gruodžio 5 d., bendradarbiaujant su Refinery89, vyko internetinis seminaras „Trečiųjų šalių slapukų ištrynimas: ką dabar darome?“. vietoj.

Buvo diskutuojama šiomis temomis:

  • Kas atsitiks su slapukais?
  • Ar man vis tiek reikia slapukų reklamjuostės?
  • Ką svetainėms reiškia trečiųjų šalių slapukų pašalinimas?
  • Ką trečiųjų šalių slapukų panaikinimas reiškia ateičiai?
  • Pirmosios šalies duomenų naudojimas
  • Galimybės svetainių savininkams

apžvalga

Viena iš pagrindinių internetinio seminaro metu aptartų temų buvo būsimas trečiųjų šalių slapukų panaikinimas po naujausių „Google“ atnaujinimų. Netrukus trečiųjų šalių slapukų atsisakymas, reklamuotojai ir kiti pramonės veikėjai turi atsižvelgti į poveikį naudotojų stebėjimui, taikymui ir suasmeninto turinio pateikimui. Internetiniame seminare buvo aptarti neaiškumai rinkodaros specialistams ir reklamuotojams dėl įvairių scenarijų, taip pat galimos alternatyvos, kurias jie turėtų apsvarstyti.

Internetiniame seminare taip pat buvo sprendžiamas neatidėliotinas klausimas, ar svetainėms vis dar reikia slapukų reklamjuosčių net ir be trečiųjų šalių slapukų. Trumpas atsakymas yra toks: Taip, svetainėms vis tiek reikės slapukų reklamjuosčių, nes bet kokiai duomenų rinkimo formai reikalingas sutikimas, neatsižvelgiant į tai, ar svetainės pereina nuo trečiųjų šalių slapukų prie pirmosios šalies slapukų ar kitų sprendimų, pvz., serverio pusės žymų valdymo.

Atsižvelgiant į iššūkius, kuriuos kelia trečiųjų šalių slapukų pabaiga, žiniatinklio seminaras suteikė vertingų įžvalgų, pvz., pirmosios šalies duomenų naudojimas kaip perspektyvi alternatyva.

Internetinio seminaro pabaigoje buvo apžvelgtos svetainių operatorių teikiamos galimybės trečiųjų šalių slapukų amžiuje. Nuo alternatyvų sekimo technologijoms iki skirtingų duomenų rinkimo ir analizės metodų – buvo pristatytos veiksmingesnio slapukų valdymo ir duomenų apsaugos atitikties strategijos.


daugiau komentarų

Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]
Digital Services Act
Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus. Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas? Skaitmeninių […]