Webinaras 2021 m. kovo 24 d
Sutikimo valdymas internetinėje rinkodaroje
Šiame internetiniame seminare sužinosite:
- Priėmimo rodiklio supratimas: kaip skaityti ataskaitas?
- Kokie veiksniai turi įtakos priėmimo rodikliui?
- Teisiniai aspektai
- Naudokite Google Analytics, etracker ir kitas sistemas
Internetinio seminaro dokumentus PDF formatu galite atsisiųsti čia .
Veiksminga ir gerai suprojektuota slapukų reklamjuostė yra svarbi internetinei rinkodarai, nes padeda svetainių operatoriams laikytis duomenų apsaugos taisyklių ir padidina tikimybę gauti vartotojo sutikimą naudoti slapukus ir kitas sekimo technologijas. Tai yra esminis veiksnys, skatinantis svetainės naudotojų pasitikėjimą ir skaidrumą, o jei įmonė to nepadarys, gresia bauda ir galbūt žala reputacijai. Be to, slapukų reklamjuostės gali turėti įtakos internetinės rinkodaros kampanijų efektyvumui, nes reklamjuostę atmetantys arba ignoruojantys vartotojai gali būti nesekami, o tai riboja galimybę teikti suasmenintą turinį ir tikslinę reklamą. Atlikdami A/B testavimą, kuris apima eksperimentavimą su skirtingų reklamjuosčių dizainu, turiniu ir paskirties vieta, svetainių savininkai gali optimizuoti priėmimo rodiklius ir pagerinti bendrą naudotojo patirtį.
Straipsniai panašiomis temomis:
- Vaizdo įrašas: „Google Analytics 4“ ir sutikimo tvarkyklės naudojimas
- Naudoti „Google Analytics“ pagal duomenų apsaugos taisykles? Trumpa teisinės situacijos apžvalga
- Vaizdo įrašas: „Google“ žymų tvarkytuvės ir sutikimo režimo naudojimas
- Naudokite „Google“ žymų tvarkyklės BDAR suderinamumą – tai rodo teisinę situaciją