vaizdo įrašus

Vaizdo įrašas: sutikimo valdymas internetinėje rinkodaroje


Webinaras 2021 m. kovo 24 d

Sutikimo valdymas internetinėje rinkodaroje

Šiame internetiniame seminare sužinosite:

  • Priėmimo rodiklio supratimas: kaip skaityti ataskaitas?
  • Kokie veiksniai turi įtakos priėmimo rodikliui?
  • Teisiniai aspektai
  • Naudokite Google Analytics, etracker ir kitas sistemas

Internetinio seminaro dokumentus PDF formatu galite atsisiųsti čia .

Veiksminga ir gerai suprojektuota slapukų reklamjuostė yra svarbi internetinei rinkodarai, nes padeda svetainių operatoriams laikytis duomenų apsaugos taisyklių ir padidina tikimybę gauti vartotojo sutikimą naudoti slapukus ir kitas sekimo technologijas. Tai yra esminis veiksnys, skatinantis svetainės naudotojų pasitikėjimą ir skaidrumą, o jei įmonė to nepadarys, gresia bauda ir galbūt žala reputacijai. Be to, slapukų reklamjuostės gali turėti įtakos internetinės rinkodaros kampanijų efektyvumui, nes reklamjuostę atmetantys arba ignoruojantys vartotojai gali būti nesekami, o tai riboja galimybę teikti suasmenintą turinį ir tikslinę reklamą. Atlikdami A/B testavimą, kuris apima eksperimentavimą su skirtingų reklamjuosčių dizainu, turiniu ir paskirties vieta, svetainių savininkai gali optimizuoti priėmimo rodiklius ir pagerinti bendrą naudotojo patirtį.

Straipsniai panašiomis temomis:


daugiau komentarų

Generolas

Naujienlaiškis 2024-09

Naujos funkcijos: Duomenų subjekto teisių (DSR) įrankis BDAR numato, kad nukentėjusieji (pavyzdžiui, svetainės lankytojai, klientai ar kiti asmenys, kurių duomenys tvarkomi) naudojasi tam tikromis teisėmis. Tai visų pirma apima tai, kad jie gali pasiteirauti dėl savo teisių ir gauti informaciją apie tvarkomus duomenis. Teisės apima, be kita ko: Mūsų naujasis DSR įrankis dabar leidžia suteikti […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nauja

consentmanager gauna aukso statusą kaip Google CMP partneris

consentmanager buvo sertifikuotas kaip auksinės pakopos CMP partneris „Google Consent Management Platform“ (CMP) partnerių programoje. Šis statusas mums buvo suteiktas remiantis šiais kriterijais: Naujausia „Google“ CMP partnerių programos plėtra mūsų klientams suteikia didelių pranašumų. Dabar galite integruoti sutikimo reklamjuostę su „Google Ads“, „Google Analytics“ ir „Google“ žymų tvarkytuve tiesiai iš paskyros „Google“ žymų sąsajos . […]