vaizdo įrašus

Vaizdo įrašas: sutikimo valdymas internetinėje rinkodaroje


Webinaras 2021 m. kovo 24 d

Sutikimo valdymas internetinėje rinkodaroje

Šiame internetiniame seminare sužinosite:

  • Priėmimo rodiklio supratimas: kaip skaityti ataskaitas?
  • Kokie veiksniai turi įtakos priėmimo rodikliui?
  • Teisiniai aspektai
  • Naudokite Google Analytics, etracker ir kitas sistemas

Internetinio seminaro dokumentus PDF formatu galite atsisiųsti čia .

Veiksminga ir gerai suprojektuota slapukų reklamjuostė yra svarbi internetinei rinkodarai, nes padeda svetainių operatoriams laikytis duomenų apsaugos taisyklių ir padidina tikimybę gauti vartotojo sutikimą naudoti slapukus ir kitas sekimo technologijas. Tai yra esminis veiksnys, skatinantis svetainės naudotojų pasitikėjimą ir skaidrumą, o jei įmonė to nepadarys, gresia bauda ir galbūt žala reputacijai. Be to, slapukų reklamjuostės gali turėti įtakos internetinės rinkodaros kampanijų efektyvumui, nes reklamjuostę atmetantys arba ignoruojantys vartotojai gali būti nesekami, o tai riboja galimybę teikti suasmenintą turinį ir tikslinę reklamą. Atlikdami A/B testavimą, kuris apima eksperimentavimą su skirtingų reklamjuosčių dizainu, turiniu ir paskirties vieta, svetainių savininkai gali optimizuoti priėmimo rodiklius ir pagerinti bendrą naudotojo patirtį.

Straipsniai panašiomis temomis:


daugiau komentarų

Newsletter consentmanager Juni
Nauja

2024-06-06 naujienlaiškis

Naujas priedas: privatumui palanki svetainių analizė Su birželio mėn. atnaujinimu jūsų paskyroje pasiekiamas naujas priedas „Svetainių analizė“. Čia sujungiame du komponentus, kurie mums ypač gerai sekasi: tikrą duomenų apsaugą ir puikias ataskaitas. Mūsų naujos privatumui palankios svetainės analizės pranašumas visų pirma yra duomenų apsauga ir sistemos paprastumas: Naudodami privatumui palankią svetainių analizę, norėtume pasiūlyti paprastą […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nauja

Nyderlandų DSB: slapukų reklamjuosčių ir dažnesnių patikrinimų vadovas

Nyderlandų duomenų apsaugos institucija (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) paskelbė naują vadovą , kuriame aprašoma geriausia slapukų reklamjuosčių kūrimo praktika ir ko vengti norint išvengti galimų baudų. Kaip skelbta 2024 m. vasario mėn. , Duomenų apsaugos institucija įdiegs daugiau kontrolės priemonių , siekdama užtikrinti, kad svetainės teisėtai gautų sutikimą sekti slapukus ir kitą stebėjimo programinę įrangą. Kriterijai […]