vaizdo įrašus

Vaizdo įrašas: BDAR ir žiniatinklio stebėjimas – kaip galiu tai išspręsti ateityje?


Webinaras 2021 m. birželio 1 d

Per dvejus metus internetinės rinkodaros specialistų ir duomenų analitikų pasaulis apsivertė aukštyn kojomis. BDAR ir nacionaliniai telekomunikacijų įstatymai kartu su e. privatumo direktyva kortas išdalino nauju būdu – tai sukėlė didelį netikrumą pramonėje. Internetiniame seminare raskite atsakymus apie tai, kaip išspręsti žiniatinklio stebėjimą taip, kad jis būtų tinkamas ateičiai.

Ar tikrai galiu priimti teisingus sprendimus remdamasis duomenimis, kurie buvo surinkti tik teisėtai? Kokiais duomenimis galiu pasikliauti?
Įprasti sprendimai kol kas nežada teisiškai saugių atsakymų. Jie pagrįsti ne tik BDAR, bet ir atskirais nacionaliniais E. privatumo direktyvos įgyvendinimais.

Generalinis direktorius Thomas Tauchner iš JENTIS paaiškina, kaip tinkamai gauti sutikimą tvarkyti duomenis, ką tai reiškia renkant duomenis ir kaip tinkamai tvarkyti duomenis, perduodamus JAV įmonėms, tokioms kaip Google.

Trumpai: kas yra sekiklis?

Jei naudojate svetainę, galite analizuoti naudotojų veiklą naudodami stebėjimo įrankius, veikiančius jūsų svetainės fone. Šie sekliai gali parodyti jums įvairius duomenis, pvz. Pavyzdžiui, kuriuose puslapiuose naudotojai lankėsi, kiek laiko jie buvo kiekviename puslapyje, kaip jie sąveikavo su kiekvienu puslapiu ir net kokius produktus įsigijo. Šie stebėjimo mechanizmai gali labai padėti geriau suprasti klientų elgesį ir pageidavimus bei atitinkamai optimizuoti svetainę ir rinkodaros veiklą. Naudodami technologijas geriau suprasdami auditoriją, svetainių savininkai gali pasiūlyti suasmenintą patirtį, kuri padidina klientų išlaikymą ir pasitenkinimą svetainėje.


daugiau komentarų

vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: nėra slapukų = pajamų praradimas?

Interneto pasaulis susiduria su dideliais pokyčiais, ypač leidėjams ir reklamuotojams. Kovo 11 d. kartu su Refinery89.com surengėme internetinį seminarą „No Cookies = Revenue Losses“, kad pažvelgtume į ateitį. Webinaras vyko anglų kalba. Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Internetinis seminaras suteikė vertingų įžvalgų apie tai, kaip leidėjai ir reklamuotojai gali pasiruošti naujiems duomenų apsaugos reglamentams ir […]
Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]