Teisingai

IAB TCF 2.0: su duomenų apsauga suderinamas slapukų naudojimas


Nuo 2018 m. įsigaliojus ES Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), o kartu su būsimu E. privatumo reglamentu, svetainių teikėjai privalo gauti lankytojo sutikimą : Tik tada gali būti nustatyti slapukai, kurie, be kita ko, stebėti naudotojo naršymo elgesį ir analizuoti. Svetainės vartotojai turi teisę žinoti, kokiais tikslais nustatomi slapukai ir kam naudojami surinkti duomenys. Be to, vartotojui turi būti suteikta galimybė atsisakyti slapukų naudojimo pasirinkimo procedūroje. Šiam tikslui pastaraisiais metais buvo sukurti sprendimai ir sistemos , siūlančios būtent tokį spektrą funkcijų: užklausa dėl sutikimo naudoti slapukus, įskaitant administravimą ir dokumentaciją. Tam buvo įkurti vadinamieji sutikimo valdymo paslaugų teikėjai (angl. Consent Management Providers – CMP), siūlantys atitinkamas platformas ir sprendimus svetainės operatoriui. Bet kam iš tikrųjų reikia CMP, ką daro įrankiai, kokie skirtumai – ir ką su tuo turi Interaktyviosios reklamos biuras (IAB)? Tai ir dar daugiau galite sužinoti šiame įraše.

Sutikimo sprendimas dėl IAB ir TCF standarto

Ką daro sutikimo valdymo teikėjas?

Tarptautinė internetinės reklamos industrijos verslo asociacija IAB sukūrė ir paskelbė Skaidrumo ir sutikimo sistemą (angl. Transparency and Consent Framework – TCF) 2018 m. Jo tikslas – standartizuoti sutikimo su slapukais gavimo procesą ir pateikti informaciją apie vartotojo sutikimą, kai žaidžiama skaitmeninė reklama . Daugybė reklamos technologijų tiekėjų šiuo metu užsiima reklamos terpės platinimu internetu. Naudokite atitinkamus įrankius, kad pamatytumėte, kiek slapukų vienu metu nustato daug reklamos partnerių, pavyzdžiui, didelių leidyklų svetainėse. Visiems jiems reikia informacijos apie tai, ar buvo duotas sutikimas, ar buvo atmestas slapukų naudojimas.

Sutikimo valdymo teikėjai, tokie kaip „Consentmanager“, siūlo būtent šį sprendimą su savo įrankiais. Tokiu būdu reklamuotojai ir internetinių parduotuvių operatoriai gauna vartotojo sutikimą, ar jų naudojimo duomenys gali būti saugomi ir tvarkomi naudojant slapukus. Tokio tipo iššokantieji langai ir reklamjuostės, įspėjančios, kad galima rinkti duomenis, šiandien yra visur internete. Siūlomi mygtukai ir (arba) pasirinkimo parinktys, su kuriomis vartotojas sutinka arba sutinka su naudojimo sąlygomis. Čia CMP užtikrina duomenų apsaugos reikalavimus atitinkantį ir teisiškai teisingą sutikimo deklaracijų tvarkymą , taip pat duomenų palyginimą su kitais reklamos partneriais.

Sutikimo valdymo teikėjai, remdamiesi Interaktyvaus reklamavimo biuro skaidrumo ir sutikimo sistemomis (IAB TCF), nustato, su kokiu konkrečiu naudojimu ir su kokiais reklamos partneriais naudotojas sutiko. Iš šių duomenų sukuriama sutikimo eilutė ir saugoma naršyklės slapuke. Taip kiti CMP gali perskaityti, ar vartotojas jau davė sutikimą.

Kiekvienai internetinio verslo įmonei, norinčiai pasiekti Europos vartotojus ir renkančiai naudotojų duomenis apie juos, reikia sutikimo valdymo įrankio, pvz., sutikimo valdytojo . Tai leidžia jam naudoti analizės įrankius ar socialinės žiniasklaidos valdiklius ir siekti pakartotinio taikymo tikslų. Negalite išvengti tikro pasirinkimo, t. y. aktyvaus vartotojo sutikimo naudoti slapukus. IAB TCF 2.0 siūlo tam reikalingą palaikymą.

IAB TCF 2.0 istorija

Interactive Advertising Bureau “ yra ne pelno siekianti organizacija, įsikūrusi Niujorke ir įkurta 1996 m. Tai pasauliniu mastu aktyvi internetinės reklamos pramonės asociacija. Pagal jos pačios aprašymą, asociacija atstovauja internetinio verslo interesams užtikrindama standartizavimą ir normas keičiantis su reklama susijusiais duomenimis. Tokiu būdu IAB padeda optimizuoti internetinių reklamos kanalų naudojimą reklamos pramonėje. Šiuo metu IAB veikia daugiau nei 40 tarptautinių suborganizacijų. Vokietijoje IAB atstovauja Online Marketers Circle (OVK).

Kaip minėta pradžioje, IAB organizacija paskelbė Skaidrumo ir sutikimo sistemą (IAB TCF) , kuri dabar buvo toliau tobulinama TCF 2.0 versijoje. IAB TCF 2.0 supranta sutikimo valdymo teikėjo sąvoką kaip platformą, kurią remdamosi reklamos įmonės centralizuoja ir valdo duomenų apsaugos reikalavimus atitinkantį skaidrumą, taip pat galutinių vartotojų prieštaravimus ir sutikimus.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Trys šalys IAB TCF / SCF 2.0

Naudojant IAB TCF sistemą, trys dalyviai sąveikauja tarpusavyje: leidėjai, teikėjai (tiekėjai) ir sutikimo valdymo teikėjas (CMP) . Leidėjas yra tikrasis žiniatinklio teikėjas, taigi ir pirmasis kontaktas, su kuriuo vartotojas susisiekia. Leidėjai skelbia informaciją (pvz., žiniasklaidos namai, leidėjai ir kt.) ir savo darbą iš dalies arba visiškai finansuoja iš trečiųjų šalių reklamos. Dažniausiai tai įgyvendinama naudojant reklamos tinklą, kuriame svetainės lankytojams rodomi atitinkami skelbimai. IAB-TCF arba TCF 2.0 kontekste reklamuotojai ir tinklai apibrėžiami kaip teikėjai.

Teikėjai arba pardavėjai yra reklamuotojai, su kuriais leidėjas bendradarbiauja. Teikėjai rodo reklaminį turinį leidėjo tinklalapiuose ir nustato slapukus svetainės lankytojo naršyklėje. Tai leidžia tiekėjams talpinti tikslinei grupei aktualius skelbimus personalizuotos reklamos forma.

Sutikimo valdymo teikėjas (CMP) teikia technologiją, kuri užtikrina, kad būtų gautas vartotojo sutikimas saugoti ir toliau tvarkyti suasmenintus duomenis. IAB-TCF sistemoje atitinkamų galutinių vartotojų individualūs sutikimo nustatymai perduodami teikėjams, kurie yra aktyvūs dabartinėje svetainėje.

Kaip veikia IAB SSP sistema

Praktiškai IAB pagrindų TCF 2.0 veikia kaip komunikacijos sistema , tarpininkaujanti naudotojo sutikimo deklaracijoms tarp leidėjo, trečiųjų šalių teikėjų ir leidėjo svetainėje naudojamų CMP. Programoje, sukurtoje ant IAB sistemos (pvz., Consentmanager), leidėjas pasirenka pageidaujamus teikėjus, kurie užsiregistravo sistemoje. Jie rodomi vadinamajame pasauliniame pardavėjų sąraše (GVL) . Norėdamas dalyvauti IAB TCF, reklamuotojas turi sutikti su tam tikromis sąlygomis, pvz., atnaujinti kodą. Tokiu būdu teikėjas užtikrina, kad slapukai būtų nustatyti tik tuo atveju, jei sutikimo valdymo teikėjas (CMP) duoda sutikimo signalą arba kitas teisinis pagrindas leidžia nustatyti slapuką. Be to, jokie sutikimu pagrįsti asmens duomenys neturėtų būti naudojami tol, kol negaunamas sutikimo signalas iš dalyvaujančio CMP. Šia procedūra užtikrinama, kad pasauliniame tiekėjų sąraše būtų rodomi tik „baltojo sąrašo“ teikėjai, kurie laikosi IAB TCF taisyklių.

Kai tik leidėjas užsiregistruoja TCF 2.0, jis iš GVL pasirenka patikimus tiekėjus , su kuriais norėtų bendradarbiauti.

Naudotojo sutikimo būsena išsaugoma leidėjo (pirmosios šalies) slapuko pavidalu ir bendrinama reklamuotojo informacijos grandinėje IAB TCF. Svetainės lankytojui pasirinkus sutikimus, bendradarbiaujantys reklamos teikėjai turi prieigą prie naudotojo duomenų tvarkymo jų aktualiais ir vartotojui teisėtais tikslais.

IAB TCF tikslai ir TCF 2.0 naujovės

2020 m. išleistas TCF 2.0 naujinimas yra pataisyta versija su naujomis funkcijomis ir daugybe dabartinės ES GDPR teisinės sistemos pataisymų. Anksčiau „BDAR skaidrumo ir sutikimo sistemos“ 1.1 versija buvo paskelbta 2018 m. kovą, maždaug tuo metu, kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. TCF siūlo standartizuotą programinės įrangos platformą, skirtą internetinei užklausai ir naudotojo sutikimo dėl suasmenintos reklamos rodymo ir susijusio slapukų nustatymo perdavimui. Atitinkamais duomenimis keičiasi leidėjai, reklamuotojai ir jų technologijų partneriai.

Sistemos tikslas – sukurti standartus, kuriuos agentūros, reklamuotojai ir AdTech paslaugų teikėjai galėtų naudoti platindami programinę internetinę reklamą pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą nepažeisdami teisinės sistemos. Jei norite rinkti asmens duomenis svetainėje ir juos analizuoti reklamos tikslais, turite ne tik informuoti svetainės lankytojus apie surinktų duomenų naudojimą, bet ir gauti jų sutikimą dėl duomenų naudojimo.

Naudodami naująjį TCF 2.0 leidėjai turi daugiau lankstumo ir kontrolės integruodami ir bendradarbiaudami su technologijų partneriais. Nauja leidėjo funkcija leidžia apriboti individualius kiekvieno teikėjo asmens duomenų tvarkymo tikslus. Naudojant TCF 2.0, svetainės lankytojams suteikiama galimybė duoti arba atmesti išsamų sutikimą ir pasinaudoti teise nesutikti, kad jų asmens duomenys būtų toliau tvarkomi. Vartotojas gali suteikti išsamius patvirtinimus, kokia forma teikėjas gali naudoti tam tikras duomenų apdorojimo funkcijas, pavyzdžiui, gaudamas tikslius geografinės vietos duomenis.

Nicht sicher ob Sie ein CMP brauchen?


Wenn Sie sich nicht sicher sind, ob Sie ein CMP brauchen oder nicht, treten Sie gern in Kontakt mit uns – wir werden Ihnen helfen die richtige Lösung für Ihr Unternehmen zu finden!


TCF 2.0 daugiau dėmesio skiria teisėtiems interesams . Tokiu būdu pardavėjai gali remtis savo teisėtais interesais individualiais tikslais, tačiau vartotojas vis tiek turi galimybę tam prieštarauti. Be to, galimų sekimo duomenų naudojimo ir analizės tikslų skaičius padidintas nuo penkių iki dešimties. Du iš jų yra vadinamieji specialieji tikslai – tai tikslai, kurie tarnauja svetainės saugumui ir dėl kurių vartotojas negali prieštarauti. Remiantis TCF 2.0, atskiroms specialioms funkcijoms reikalingas jų pasirinkimas, pavyzdžiui, nustatant ir apdorojant geografinės vietos duomenis. Ir ypač svarbu „Mobile First“ laikais: TCF 2.0 yra konkrečios informacijos apie standartizuotą slapukų saugojimą išmaniųjų telefonų programose .

Kam prasminga naudotis sutikimo valdymo teikėju?

Slapukais pagrįstos reklamos formos ypač aktualios leidykloms , kurios, pavyzdžiui, turi finansuoti savo žurnalistinį turinį naudodamos internetinę reklamą. Tačiau pramonės portalams ar žurnalų svetainėms taip pat gali būti naudinga TCF 2.0 ir sutikimo valdymo teikėjo paslaugos. Trumpai tariant: visi leidėjai, kurie užsiima bet kokia reklama .

CMP naudojimas yra toks pat naudingas, pavyzdžiui, internetinėms parduotuvėms, privačioms svetainėms arba paslaugų teikėjams, pavyzdžiui, mokėjimo paslaugų teikėjams. Kadangi slapukai paprastai nustatomi ir ten, galima atlikti vartotojų analizę ir gauti teisiškai veiksmingą vartotojo sutikimą.

 

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

Taip „Consentmanager“ įgyvendina TCF 2.0 pagal BDAR

Sutikimo tvarkyklė yra pagrįsta IAB TCF 2.0. Sutikimo valdytojo komanda aktyviai dirba IAB Europe TCF 2.0 kūrėjų grupėje ir daug prisidėjo prie TCF 2.0 specifikacijų. Taigi, sutikimo valdytojas yra pirmoje vietoje atliekant visus tolesnius techninių duomenų tobulinimus ir pakeitimus.

Naudodami nemokamą paskyrą galite nedelsdami išbandyti sutikimo tvarkyklę ir integruoti ją į savo svetainę . Sistema palaiko visas įprastas TVS sistemas. Sistema labai paprasta naudotis. Iš karto po registracijos jau galite įvesti savo svetainės URL ir pasirinkti iš patikimų tiekėjų iš GVL sąrašo. Be to, vos keliais pelės paspaudimais galite koreguoti sutikimo dėl slapukų deklaracijos vizualinį dizainą ir stebėjimo procedūras.

Atitinkami BDAR reikalavimai, taikomi TCF 2.0

ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas nustato griežtus reikalavimus , kaip asmens duomenys gali būti saugomi ir tvarkomi. Kad Jūsų sutikimo valdymas atitiktų teisės aktų reikalavimus, jis privalo informuoti interneto naudotoją, kokie duomenys ir kokiu tikslu yra tvarkomi. Be to, vartotojui turi būti suteikta pasirinkimo galimybė – jis neturi būti verčiamas sutikti su slapukais, kad galėtų naudotis svetaine. Sutikimas tvarkyti duomenis turi būti duotas aiškiu veiksmu – dar prieš įvykstant pirmajam duomenų apdorojimui ar nustatant pirmąjį slapuką. Be to, būtina, kad vartotojui būtų suteikta galimybė atšaukti duotą sutikimą.

Dažnai užduodami klausimai (DUK)

Kalbant apie bausmės dydį, Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas nustato aiškias gaires. Nesilaikant GDPR, baudos nustatomos pagal šias taisykles: arba 4 procentai pasaulinės įmonės metinės apyvartos , arba fiksuotas dydis iki 20 milijonų eurų – priklausomai nuo to, kuri suma didesnė. Su „Consentmanager“ visada esate saugioje pusėje.

ne Įstatymų leidėjas išskiria techniškai būtinus slapukus ir tuos, kurie nustatomi dėl ekonominių priežasčių , pavyzdžiui, filialų tikslais, sekimo slapukų ar analizės įrankių. Tik pastariesiems reikalingas vartotojo sutikimas (arba atmetimas, jei taikoma). Kita vertus, techniškai būtini slapukai yra naudojami tinkamam svetainės veikimui, pvz. B. internetinės parduotuvės pirkinių krepšelis. Tam sutikimas nereikalingas.

ne Priėmimo, atmetimo ar paskelbimo mygtukai turi būti pasiūlyti, tačiau iš pirmo žvilgsnio neturi būti įmanoma atlikti išsamų pasirinkimą. Pirmajame sluoksnyje turi būti rodomi tik trečiųjų šalių teikėjų duomenų tvarkymo tikslai (Tikslai). Šiuo metu CMP nėra įpareigotas siūlyti detalesnes parinktis. Tačiau leidėjas vis tiek gali tai pasiūlyti per CMP ir, jei reikia, atlikti pakeitimus, jei to reikalauja įstatymo pakeitimas.

Iš esmės kiekvienas, turintis svetainę, gali pasinaudoti TCF 2.0 . Tačiau TCF pirmiausia domina reklamos pramonė ir leidėjai , kurie turi tiesioginį ryšį su galutiniais klientais ir kurių pagrindinė veikla yra finansuoti savo turinį per reklamą. Tai gali būti matomi skelbimai svetainėje, tačiau gauta vartotojų informacija ir naršymo elgesio analizė taip pat gali būti uždirbta. Šiuo tikslu ryšiai su trečiųjų šalių teikėjais užmezgami per CMP, pvz., „Consentmanager“.


daugiau komentarų

New regulations US 2024
Teisingai

Nauji JAV privatumo įstatymai įsigalios 2024 m.: atnaujinkite JAV taikomus privatumo nustatymus

Jungtinėse Valstijose nauji duomenų apsaugos įstatymai įsigalios antroje 2024 m. pusėje – Floridoje, Teksase, Oregone ir Montanoje . Įmonės, veikiančios šiose valstijose arba turinčios klientų šiose valstijose, turi peržiūrėti savo duomenų apsaugos praktiką, kad užtikrintų, jog laikomasi naujų duomenų apsaugos įstatymų. Kad šis procesas būtų jums lengvesnis, šiame straipsnyje pirmiausia paaiškinsime, kur jūsų prietaisų skydelyje […]
Generolas, Nauja

consentmanager Tool Spotlight“: integravimo parinktys CMP prietaisų skydelyje

Šio mėnesio „Tool Spotlight“ programoje atidžiau pažvelgsime į integravimo funkcijas , kurias rasite consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Tai yra ilgo kūrimo darbo tarp consentmanager ir atitinkamų įrankių rezultatas, o tai reiškia, kad galime pasiūlyti savo vartotojams galimybę suaktyvinti integraciją paprastu spustelėjimu tiesiai savo CMP prietaisų skydelyje. Naujausios parinktys apima 2 versijos Google Consent Mode integravimą, […]