Teisingai

Gavote įspėjimą apie „Google Fonts“? Štai kaip tam pasipriešinti


Šiuo metu, ypač Vokietijoje ir Austrijoje, atrodo, kad yra keli šimtai nemokamų motociklininkų, kurie „Google Fonts“ sprendimą (LG Munich, 2022 m. sausio 20 d. sprendimas, Az. 3 O 17493/20) priėmė kaip galimybę greitai sutaupyti kelis eurus uždirbti. Be grynai privačių „perspėjimų“, kurie siunčiami el. paštu, dabar gauname ir pranešimų apie teisinius įspėjimus iš advokatų kontorų. Čia mes tiksliai pasakysime, ką galite padaryti.

SVARBU: JOKIŲ TEISINIŲ PATARIMŲ

Atminkite, kad šis tinklaraščio įrašas nėra teisinė konsultacija. Bet kuriuo atveju, norėdami gauti išsamesnės informacijos, susisiekite su savo advokatu arba teisės patarėju. Šiame straipsnyje paminėti punktai tik atspindi asmeninę autoriaus nuomonę ir pramonės žinias, todėl prieš naudodami bet kokiu atveju turėtumėte juos teisiškai patikrinti!

Fonas: „Google Fonts“ ir „LG Munich“.

„Google“ šriftai yra šriftai, kuriuos interneto dizaineriai gali naudoti norėdami pagyvinti svetainę ir padaryti kažką ypatingo. Interneto dizainerių pranašumas yra tas, kad jie yra nemokami ir labai lengvai integruojami – beveik jokių pastangų, maksimali nauda.

Be tiesioginio žiniatinklio kūrėjo integravimo, „Google Fonts“ į svetainę patenka ir kitais būdais, pavyzdžiui, naudojant kitas „Google“ paslaugas, tokias kaip „Google“ žemėlapiai arba „Google reCaptcha“. Kai kurios iš šių paslaugų naudoja „Google“ šriftus, kad pačios atrodytų „gražiai“. Todėl svetainės operatorius gali „įsinešti šriftus į namus“ tiesiogiai apie juos nežinodamas.

Šriftų problema: kadangi jie įkeliami tiesiai iš Google serverių, Google automatiškai gauna IP adresą ir visus kitus lankytojo duomenis. Kaip JAV teikėjas, šiam įkėlimo procesui reikalinga „speciali apsauga“ – paprastai todėl, kad šriftai įkeliami tik gavus sutikimą. Jokių šriftų be leidimo.

2022 m. pradžioje Miuncheno apygardos teisme nagrinėjant bylą taip pat buvo kalbama apie „Google Fonts“ svetainėje. Atlikus procesą, svetainės operatorius buvo pripažintas kaltu dėl BDAR pažeidimo ir jam priteista 100 eurų „žala“. Nemokami vairuotojai dabar naudojasi šia galimybe reikalauti 100 EUR (ar daugiau) iš svetainių operatorių, kurie taip pat naudojasi Google Fonts.

 

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

1 gynyba: pašalinkite klaidas

Kad ir kaip erzintų įspėjimas, daugeliu atvejų jis pagrįstas tikra svetainėje esančia problema. Taigi pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, yra išspręsti problemą. Sutikties tvarkyklės tikrinimo programa siūlo pagalbą čia: joje aiškiai nurodoma, kokias paslaugas įkelia svetainė, kokie slapukai nustatyti ir kur yra problemų, pavyzdžiui, ne ES šalyse. Paprasčiau tariant, jei mūsų tikrinimo programa nepatenkinta jūsų svetaine, jūs taip pat neturėtumėte būti patenkinti svetainės atitikimu.

  1. Pradėkite neautomatinį svetainės tikrinimą arba peržiūrėkite automatinius praėjusios savaitės tikrinimus.
  2. Nustatykite problemas, ypač susijusias su „Google“ šrifto BDAR atitikimu.
  3. Pašalinkite problemas: tikrinimo ataskaitoje rasite tiesioginę informaciją ir atitinkamas nuorodas į mūsų pagalbos puslapį.
Sutikimo valdytojo svetainės tikrinimo programa tikrina, ar jūsų svetainė atitinka BDAR.
Šiame puslapyje dar yra ką nuveikti

Jei naudojate „Google“ šriftus, kuriuos integravote tiesiai į puslapį, geriausias sprendimas yra įkelti šriftus į savo serverį (kaip tai padaryti, aprašome čia: https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working -su-google-šriftais ).

Tais atvejais, kai šriftai netiesiogiai patenka į jūsų svetainę, pavyzdžiui, per „Google“ žemėlapius arba „Google Recaptcha“, turėtumėte juos ten užblokuoti (žr. „Google“ žemėlapių pavyzdžius čia: https://help.consentmanager.net/books/cmp/ page/ work -with-google-maps ir Google ReCaptcha: https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-google-recaptcha )

Viską pašalinus, tikrinimo programa gali būti naudojama dar kartą patikrinti.

2 gynyba: prašykite įrodymų

Kad ir kaip neįtikėtinai tai skambėtų: iš daugiau nei 30 „Google“ šriftų, rašančių įspėjimus ir į įspėjimus panašius įspėjimus, kuriuos gavome, nė vienas laiškas nepateikė tikrų įrodymų. Beveik visais atvejais buvo tik pasakyta, kad klientas lankėsi svetainėje ir kad duomenys buvo išsiųsti Google. Kai kuriais atvejais sakoma, kad įrodymų yra arba juos būtų galima nesunkiai pateikti – bet tada prie tokių laiškų nėra jokių priedų.

Kaip įspėtas asmuo, čia yra galimybė: jei problemos buvo išspręstos (žr. aukščiau) ir perspėjančiam asmeniui nepavyko pakankamai surinkti įrodymų, dabar turėtų būti labai sunku juos pateikti. Jei jis negali, tai žodis į žodį.

Interesse? Am besten gleich in Kontakt treten


Termin vereinbaren

Gynyba Nr. 3: garsas prieš ataką

Senas posakis „ataka – geriausia gynyba“ pasitvirtino pakankamai dažnai, tad būtų galima žaisti ir šiuo atveju. Kai kuriais atvejais jau yra pareikšti priešieškiniai įspėjantiems asmenims – kartais ir įspėjantiems advokatams / advokatų kontoroms. Galite pasinaudoti tuo, net nebūdami aktyvūs patys: Geriausiu atveju padės pasakyti varžovui, kad pamatėte žaidimą ir nepasiduosite be kovos. Nemokamas motociklininkas nori greitai sumokėti ir gali vengti ilgo ginčo („išlaidų ir naudos” skaičiavimas nebeveikia) ir gali palikti jį „įspėdamas”.

Šiame kontekste taip pat būtų galima išnagrinėti priešinį įspėjimą. Kadangi galima daryti prielaidą, kad labai tikėtina, kad tai yra piktnaudžiavimas teise siekiant praturtėti, įspėjimą skiręs asmuo galėjo padaryti nusikalstamą veiką. Geriausiu atveju jau gali padėti tokio atsakomojo įspėjimo grėsmė.

Kadangi kai kurie iš šių procesų vykdomi gana viešai, galite atitinkamai pasinaudoti jų argumentais. Kai kuriuos pavyzdžius galima gauti iš atsiliepimo į ieškinį byloje iš Austrijos ( https://www.dataprotect.at/2022/09/21/google-fonts-verfahren-die-klagebe Answering/ ).

Žingsnis drastiškesnis yra priešpriešinio ieškinio (arba priešinio įspėjimo) grėsmė: jei perspėjantis asmuo naršė svetainėje specialiai tam, kad ieškotų potencialios aukos, tai gali būti sukčiavimas ir (arba) šantažas. Visų pirma, jei galima įrodyti, kad buvo išsiųsti keli įspėjimai (šimtai?), galima nesunkiai manyti, kad perspėjantis asmuo užsiėmė kokia nors „komercine veikla“.

Be to, yra perspėjančio asmens metodai: jei įspėjantis asmuo naudojo tikrinimo programą, kad surastų Google šriftus svetainėje, galima teigti, kad BDAR pažeidimo iš viso nėra (juk kompiuteris neturi jokio Asmeniniai duomenys).

Gynyba Nr. 4: Ignoruoti

Kita strategija: tiesiog atsisėskite. Įspėjamasis laiškas, kuriame reikalaujama 100 eurų, negali skirti daug laiko rinkti šiuos 100 eurų. Po įspėjimo gali sekti dar vienas grasinimas – tačiau kreipimasis į teismą yra daug didesnė kliūtis, ypač todėl, kad tuomet reikėtų pateikti tikrus įrodymus. Daroma prielaida, kad perspėjančiam asmeniui šios pastangos neapsimoka ir, tikiuosi, daugiau jo negirdėsite.

… ir ateičiai: nuostatos!

Jei įspėjimas baigėsi, neturėtumėte to matyti kaip GDPR problemų pabaigos – rytoj į namus gali įsiplieskti kitas įspėjimas, o gal net oficialus patikrinimas. Todėl čia tinka ir posakis „pasiruošimas – pusė darbo“.

Konkrečiai kalbant, tai reiškia: leiskite sutikimo valdytojo tikrintuvui reguliariai veikti jūsų svetainėje (priklausomai nuo paketo, tai vis tiek vyksta automatiškai) ir nedelsdami informuokite, jei aptiksite naujų problemų. Visų pirma, skiltyje Meniu > CMP > Redaguoti > Tikrinimo programos nustatymai galite nustatyti nustatymus, kada ir kaip tikrinimo programa turėtų jus informuoti apie naujas problemas.

Dar nesate klientas? Tada užsiregistruokite dabar nemokamai ir kiekvieną dieną automatiškai analizuoja svetainę!

Atnaujinimas: įspėjimai apie kitas paslaugas

Tuo tarpu sulaukėme įvairių pranešimų iš klientų, kurie taip pat gauna GDPR „perspėjimus“. Dabar įspėjami įvairūs dalykai, ne tik „Google“ šriftai. Kai kuriais atvejais klientai netgi sulaukdavo įspėjimų dėl integruotų paslaugų/įrankių, kurios būtinos svetainei. Klientas netgi praneša apie įspėjimus dėl slapukų reklamjuostės naudojimo, todėl dėl išsamumo:

Visiškai neginčijama, kad bet kurios paslaugos gali būti integruotos tol, kol jos yra „būtinos“ vartotojo pageidaujamai paslaugai. Atitinkamai, taip pat visiškai neginčijama, kad slapukų reklamjuostė yra „būtina“ ir gali būti naudojama (laikytis reikalavimų: ne kiekviena slapukų reklamjuostė atitinka GDPR!). Taip pat kviečiame atmesti įspėjimą, nes mūsų paslauga praėjo daugybę oficialių patikrinimų ir nė viena institucija nebūtų pagalvojusi uždrausti mūsų paslaugą svetainėje.

Atnaujinimas: įspėjimai kaip masinis paštas

Kai kurie klientai praneša apie įspėjimus, kurie buvo išsiųsti masiniu paštu. Čia perspėjimų mastą ir įžūlumą galima tik sunkiai įsivaizduoti. Atrodo, kad įvairios „interesų grupės“ taip pat jaučiasi raginamos siųsti įspėjimus savo „narių“ vardu.

Atnaujinimas: LG Baden-Baden išleidžia įsakymą dėl įspėjimų

Pirmasis teisminis priešpriešinis vėjas prieš masinius įspėjimus: LG Baden-Baden dabar paskelbė įsakymą dėl masinio įspėjimo dėl „Google Fonts“. Taigi įspėjančiam ponui Ismailui draudžiama susisiekti su ieškovų partneriais, susijusiais su „Google Fonts“ integravimu. Pažeidimo atveju gresia bauda iki 250 000 eurų arba net laisvės atėmimas (LG Baden-Baden, 2022 m. spalio 11 d. sprendimas, Az. 3 O 277/22). Daugiau informacijos apie bylą advokatų kontoros LHR svetainėje .


daugiau komentarų

New regulations US 2024
Teisingai

Nauji JAV privatumo įstatymai įsigalios 2024 m.: atnaujinkite JAV taikomus privatumo nustatymus

Jungtinėse Valstijose nauji duomenų apsaugos įstatymai įsigalios antroje 2024 m. pusėje – Floridoje, Teksase, Oregone ir Montanoje . Įmonės, veikiančios šiose valstijose arba turinčios klientų šiose valstijose, turi peržiūrėti savo duomenų apsaugos praktiką, kad užtikrintų, jog laikomasi naujų duomenų apsaugos įstatymų. Kad šis procesas būtų jums lengvesnis, šiame straipsnyje pirmiausia paaiškinsime, kur jūsų prietaisų skydelyje […]
Generolas, Nauja

consentmanager Tool Spotlight“: integravimo parinktys CMP prietaisų skydelyje

Šio mėnesio „Tool Spotlight“ programoje atidžiau pažvelgsime į integravimo funkcijas , kurias rasite consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Tai yra ilgo kūrimo darbo tarp consentmanager ir atitinkamų įrankių rezultatas, o tai reiškia, kad galime pasiūlyti savo vartotojams galimybę suaktyvinti integraciją paprastu spustelėjimu tiesiai savo CMP prietaisų skydelyje. Naujausios parinktys apima 2 versijos Google Consent Mode integravimą, […]