Generolas

Optimizavimo ataskaita: vadovas pradedančiajam


Optimizavimo ataskaita: vadovas pradedančiajam

Optimizavimo ataskaita padeda pagerinti slapukų reklamjuostės veikimą ir priimti sprendimus remiantis ataskaitoje surinkta informacija. Šioje ataskaitoje rasite įvairių A/B testų rezultatus ir kitą duomenų metriką, kuri padės geriau suprasti naudotojų nuostatas ir maksimaliai padidinti sutikimo rodiklius, laikantis vyriausybės taisyklių.

Pažvelkite į įvairias šios ataskaitos funkcijas ir kaip galite ją panaudoti savo verslui.

Visų ataskaitų ekrano kopija sutikimo valdytojo informacijos suvestinėje

Kodėl svarbu optimizuoti slapukų reklamjuostę?

Pirma, svarbu suprasti, kodėl slapukų reklamjuostės optimizavimas gali būti jums naudingas. Optimizavimas skirsis priklausomai nuo to, į ką koncentruositės kaip verslas.

Jei esate leidėjas ir jūsų pajamos priklauso nuo reklamos pajamų, jums gali būti svarbus didelis priėmimo rodiklis, ypač su reklama susijusių slapukų.

Pavyzdžiui, kaip el. prekybos įmonė, taikote į pardavimą internetu. Labai svarbu, kad būtų suaktyvinti bent visi atitinkami slapukai, kad būtų galima techniškai vykdyti užsakymus.

Tačiau jei dirbate skaitmeninės rinkodaros srityje, taip pat gali būti labai svarbu, kad vartotojai sutiktų, kad jų asmens duomenys būtų tvarkomi analizės tikslais. Tai gali reikšti, kad jums reikės koreguoti slapukų reklamjuostės detalumą, įskaitant konkrečius tikslus ir kategorijas, kurioms asmens duomenys tvarkomi.

Veiksniai, turintys įtakos jūsų slapukų reklamjuostės išvaizdai ir veikimui

Yra daug veiksnių, galinčių turėti įtakos slapukų reklamjuostės išvaizdai. Kaip minėta, apibrėžę savo verslo ir auditorijos dėmesį ir sužinoję, kokia metrika yra svarbiausia plėtojant verslą, galite atitinkamai tinkinti reklamjuostę ir naudoti sutikimo valdytojo optimizavimo ataskaitą.

Norėdami pradėti, optimizuodami slapukų reklamjuostę reikia atsižvelgti į kelis veiksnius:

  1. Laikykitės savo nuorodos įstatymo (-ų): skirtingose ​​šalyse taikomi skirtingi sutikimo dėl slapukų reikalavimai ir taisyklės. Rodydami slapukų reklamjuostę, pritaikytą lankytojo vietai, galite užtikrinti, kad ten dirbdami laikotės vietinių įstatymų ir taisyklių. Pavyzdžiui, Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) Europos Sąjungoje turi specialius sutikimo reikalavimus, kurie gali skirtis nuo taikomų kituose regionuose.
  2. Prisitaikyti prie skirtingų naudotojų nuostatų: skirtingos vartotojų grupės gali turėti skirtingas nuostatas, kai kalbama apie sutikimą naudoti slapukus. Pritaikę slapukų reklamjuostę konkrečioms auditorijoms, galite pritaikyti jų nuostatas ir suteikti labiau suasmenintą vartotojo patirtį. Pavyzdžiui, kai kurie lankytojai teikia pirmenybę išsamaus sutikimo parinktims, o kiti renkasi paprastesnį metodą, atsižvelgiant į jūsų paslaugą / produktą ir pramonės standartą. Jei laikotės savo jurisdikcijos teisinių reikalavimų, galite tinkinti, kaip jūsų reklamjuostė bus rodoma naudotojui.
  3. Prisitaikykite prie skirtingų kalbų ir lokalizacijų: jei jūsų svetainė skirta tarptautinei auditorijai, slapukų reklamjuostės rodymas lankytojo pageidaujama kalba gali pagerinti supratimą ir įsitraukimą. Reklamjuostės turinio lokalizavimas ir užtikrinimas, kad jis atitiktų skirtingų regionų kultūrines normas ir lūkesčius, gali pagerinti naudotojų patirtį ir padidinti priėmimo rodiklius. Patarimas: taip pat peržiūrėkite mūsų tarptautinių ar daugiakalbių svetainių atitikties vadovą.
  4. Ankstesnio naudotojo elgesio stebėjimas: naudodami duomenis apie ankstesnę vartotojo sąveiką ir elgesį, galite rodyti slapukų reklamjuostę, kurioje atsižvelgiama į ankstesnius vartotojo sutikimus. Šis suasmenintas metodas gali optimizuoti naudotojo patirtį užtikrinant, kad grįžtantiems lankytojams nereikėtų vėl ir vėl priimti tų pačių tipų slapukus. Pavyzdžiui, pirmą kartą apsilankę lankytojai gali matyti kitokias temas ar pastabas nei sugrįžtantys lankytojai. Skaitmeninės rinkodaros specialistams tai gali būti svarbi savybė, daranti įtaką priėmimo rodikliui.
  5. Nuolatinis testavimas ir optimizavimas: rodydami skirtingas slapukų reklamjuostės versijas, galite atlikti A/B testus ir rinkti duomenis apie skirtingų dizainų, pranešimų ar talpinimo strategijų našumą. Analizuodami rezultatus galite nustatyti efektyviausius variantus ir optimizuoti savo slapukų reklamjuostę, kad jos būtų maksimaliai pritaikytos ir išsaugotų naudotojus.

Svarbi metrika sutikimo valdytojo optimizavimo ataskaitoje

Čia pateikiama trumpa metrikos ir duomenų, kuriuos galite naudoti optimizavimo ataskaitoje, apžvalga:

  • Populiariausi laikai: piko laikas, kai sulaukiate daugiausia lankytojų ir sąveikaujate su reklamjuoste.
Diagrama, kurioje rodomas piko laikas, kai naudotojai dalijasi sutikimu

  • Pagrindiniai rodikliai: kokią naršyklę, įrenginį ar operacinę sistemą naudoja lankytojai, norėdami pasiekti jūsų svetainę.
Geriausio slapukų reklamjuostės geriausių rodiklių grafika
  • Priėmimas ir atmetimo rodiklis
Priėmimo ir atmetimo rodiklio grafikas
  • Geriausias dizainas: geriausių slapukų reklamjuosčių dizaino apžvalga, pagrįsta žmonių, sutikusių, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys, skaičiumi ir procentine tikimybe laimėti (gavus vartotojo sutikimą).
Geriausio dizaino sausainių reklamjuosčių lentelė

Kai kurie iš daugelio tinkinimų, kuriuos galite atlikti savo slapukų reklamjuostėje vykdydami A/B testą:

  • Galimi mygtukai: Priimti arba Atmesti, Uždaryti.
  • Slapukų reklamjuostės padėtis: padėkite reklamjuostę viduryje arba bet kuriame kampe.
  • Spalvos: rinkitės iš spalvų arba atspalvių paletės.
  • Tekstas: koreguokite antraštę, tekstą ir teksto ilgį.

Norėdami atlikti A/B testą, vienu metu galite pridėti tiek dizainų, kiek norite. Taip pat galite atlikti rankinį arba automatinį optimizavimą. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite čia .


daugiau komentarų

New regulations US 2024
Teisingai

Nauji JAV privatumo įstatymai įsigalios 2024 m.: atnaujinkite JAV taikomus privatumo nustatymus

Jungtinėse Valstijose nauji duomenų apsaugos įstatymai įsigalios antroje 2024 m. pusėje – Floridoje, Teksase, Oregone ir Montanoje . Įmonės, veikiančios šiose valstijose arba turinčios klientų šiose valstijose, turi peržiūrėti savo duomenų apsaugos praktiką, kad užtikrintų, jog laikomasi naujų duomenų apsaugos įstatymų. Kad šis procesas būtų jums lengvesnis, šiame straipsnyje pirmiausia paaiškinsime, kur jūsų prietaisų skydelyje […]
Generolas, Nauja

consentmanager Tool Spotlight“: integravimo parinktys CMP prietaisų skydelyje

Šio mėnesio „Tool Spotlight“ programoje atidžiau pažvelgsime į integravimo funkcijas , kurias rasite consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Tai yra ilgo kūrimo darbo tarp consentmanager ir atitinkamų įrankių rezultatas, o tai reiškia, kad galime pasiūlyti savo vartotojams galimybę suaktyvinti integraciją paprastu spustelėjimu tiesiai savo CMP prietaisų skydelyje. Naujausios parinktys apima 2 versijos Google Consent Mode integravimą, […]