Generolas

Naujasis Nyderlandų įstatymas draudžia netikslinę internetinių lošimų reklamą


Naujasis Nyderlandų įstatymas draudžia netikslinę internetinių lošimų reklamą

Nyderlandų internetinių lošimų sektorius įteisintas nuo 2021 m. spalio 1 d. Nuotolinių lažybų ir lošimų įstatymu. Tačiau dabar šis azartinių lošimų įstatymas gerokai pasikeitė, kai buvo įvestas naujas netikslinės internetinių lošimų reklamos draudimas, kuris įsigaliojo 2023 m. liepos 1 d . Tai reiškia, kad azartinių žaidimų reklama internete ir per televiziją pagal pareikalavimą leidžiama tik laikantis griežtų sąlygų. Nyderlandų vyriausybė ėmėsi ryžtingų veiksmų, kad apsaugotų pažeidžiamus žmones, ypač jaunus žmones, nuo galimos internetinių lošimų rizikos.

Įmonėms, siūlančioms internetinių lošimų platformas, svarbu suprasti naujus reglamentus ir atitinkamai pritaikyti savo internetinio privatumo praktiką. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kaip tai padaryti.

Nyderlandų internetinių lošimų įstatymo fonas

Ministras Weerwind sako:

„Reklama yra būtina norint informuoti apie legalų internetinių azartinių žaidimų pasiūlą, neleisti žmonėms žaisti nelegaliai. Kartu mes, kaip vyriausybė, turime pareigą apsaugoti pažeidžiamas grupes nuo internetinių azartinių žaidimų rizikos.”

Iš anglų kalbos išversta: Reklama yra būtina norint informuoti apie internetinių lošimų teisėtumą ir atgrasyti žmones nuo nelegalių lošimų. Tuo pačiu metu, kaip vyriausybė, turime pareigą apsaugoti pažeidžiamas grupes nuo internetinių lošimų rizikos..

Šaltinis: https://www.government.nl/latest/news/2023/04/19/minister-weerwind-bans-untargeted-advertising-for-online-games-of-chance

Nyderlanduose labai išaugo internetinių lošimų populiarumas. Todėl reikia rasti pusiausvyrą tarp teisėtų lošimų galimybių skatinimo ir pažeidžiamų asmenų apsaugos. Netikslinės reklamos draudimas sprendžia esamus iššūkius ir susirūpinimą dėl reklamos praktikos pramonėje.

Taikant šį draudimą svarbu žinoti, kad griežtomis sąlygomis ir toliau bus leidžiama:

  • Reklama internetu, pvz., socialinėje žiniasklaidoje,
  • tikslinę reklamą
  • tiesioginiu paštu ir
  • Reklama per TV pagal pareikalavimą ir toliau leidžiama laikantis griežtų sąlygų.

Kadangi aukščiau nurodytos reklamos formos vis dar yra leidžiamos, reikia laikytis tam tikrų taisyklių, kad įmonės galėtų naudoti šiuos formatus.

Kokiomis sąlygomis leidžiama reklamuoti internetinius lošimus?

Šiuo draudimu Nyderlandų vyriausybė nori apriboti vartotojų pagundą dalyvauti rizikinguose lošimuose. Todėl Nyderlandų uždraudimas netikslingai reklamuoti internetinius lošimus daro didelę įtaką šio sektoriaus įmonių reklamos strategijoms. Tačiau reklamuotojai vis tiek gali reklamuoti savo paslaugas kaip įprasta, jei atitinka tris toliau nurodytas sąlygas. Taip siekiama sumažinti potencialiai žalingos lošimų reklamos poveikį jaunimui ir kitiems pažeidžiamiems žmonėms.

Todėl internetinių lošimų reklamavimas nėra draudžiamas, bet gali būti vykdomas tik esant šioms trims sąlygoms :

  1. Pirma, turime aktyviai užkirsti kelią reklamai pasiekti jaunesnius nei 24 metų žmones ar kitas pažeidžiamas grupes.
  2. Antra, ne mažiau kaip 95 procentai reklamos turi būti rodoma vyresniems nei 24 metų žmonėms.
  3. ir galiausiai, bet kuris asmuo, kuriam rodomi skelbimai, turi turėti galimybę atsisakyti ir nematyti skelbimų.

Kaip įmonės gali laikytis taisyklių?

Kad būtų laikomasi Nyderlandų vyriausybės reikalavimų internetinius lošimus siūlančioms įmonėms, reikia imtis aktyvių priemonių.

Toliau pateikiami keli būdai, kaip galite laikytis šio įstatymo, taip pat pavyzdžiai, kaip klientai, naudojantys sutikimo valdytojo CMP, pakeitė savo privatumo internete praktiką, kad neatsiliktų nuo kreivės. Kadangi šio įstatymo laikomės nuo tada, kai jis buvo paskelbtas pirmą kartą, esamiems klientams parengėme daugybę variantų, kaip parodyta toliau pateiktuose pavyzdžiuose.

1. Aktyviai užkirsti kelią reklamos pasiekiamumui

Aktyviai neleiskite, kad jūsų reklama pasiektų jaunesnius nei 24 metų žmones ar kitas pažeidžiamas grupes. Tai galima pasiekti keliais būdais. Galite įtraukti amžiaus patvirtinimo mechanizmus į savo slapukų reklamjuostę arba į savo svetainės privatumo politiką.

Pavyzdys: galite paprašyti vartotojų patvirtinti savo amžių, užpildydami konkretų lauką slapukų reklamjuostėje. Jūsų reklamjuostėje gali būti parinktis rodyti mygtukus „Man 24 m. ar vyresni“ arba „Man 23 m. ar jaunesni“.

Naudodami CMP, pvz., sutikimo valdytojas , nustatymų srityje galite lengvai suaktyvinti amžiaus patvirtinimo funkciją slapukų reklamjuostėje.

Amžiaus patvirtinimo funkcijos ekrano kopija sutikimo valdytojo prietaisų skydelyje

O jei norite išbandyti skirtingo dizaino ir funkcijų slapukų reklamjuostę, galite naudoti mūsų naujovišką sustojimo funkciją, kad išbandytumėte tinkintą slapukų reklamjuostę, kol ji pradedama naudoti.

2. Kreipkitės į tinkamą tikslinę grupę

Vyresniems nei 24 metų žmonėms turi būti rodoma bent 95 procentai reklamos. Norėdami tai pasiekti, galite naudoti tikslines reklamos strategijas. Tai reiškia, kad turite pritaikyti skelbimus, kad pasiektumėte norimą auditoriją, naudodami tikslius taikymo parametrus, tokius kaip amžius, vieta ir pomėgiai. Kai tai padarysite, įsitikinkite, kad sutikimo valdymo įrankis prisitaiko prie jūsų konkretaus taikymo ir rodo atitinkamą slapukų reklamjuostę arba privatumo pranešimą atitinkamai amžiaus grupei.

3. Pasiūlykite atsisakymo parinktis

Kai rodomi jūsų skelbimai, naudotojai turi turėti galimybę atsisakyti. Įsitikinkite, kad naudotojams siūlote aiškias ir lengvai pasiekiamas atsisakymo parinktis naudodami slapukų reklamjuostę. Suteikdami naudotojams galimybę atsisakyti reklamos, parodote, kad gerbiate individualius pageidavimus ir skatinate į naudotoją orientuotą reklamavimo patirtį.

Pavyzdys: To pavyzdys būtų, jei slapukų reklamjuostėje turite 3 mygtukus, pvz. mygtukas „Atmesti“, „Sutinku, man daugiau nei 24“ ir mygtukas „Sutinku, man jaunesnis nei 24“.

Tinkinkite savo CMP ir daugiau nesijaudinkite!

Tai tik pusė kelio – kitas žingsnis yra atlikti reikiamus pakeitimus pagal jūsų verslui taikomus teisės aktus. Tačiau, kadangi jau informavome savo esamus klientus apie įvairius būdus, kaip jie gali laikytis naujojo Nyderlandų vyriausybės reglamento, galite pasikliauti, kad pašalinsime jūsų spėliones.

Susisiekite su vienu iš mūsų ekspertų ir mes mielai padėsime arba sukurkite savo slapukų reklamjuostę dabar nemokamai !


daugiau komentarų

Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]
Digital Services Act
Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus. Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas? Skaitmeninių […]