Nauja

Naujienlaiškis: 2 versijos „Google Consent Mode“ bus privaloma nuo 2024 m. kovo mėn


„Google“ praneša apie didelį skaitmeninio reklamavimo kraštovaizdžio atnaujinimą: „Google Consent Mode v2“ yra čia .

Šis naujas atnaujinimas atneša svarbių pakeitimų, apie kuriuos turi žinoti reklamuotojai ir leidėjai. Svarbiausias dalykas, nuo kurio reikia pradėti: naudoti „Google Consent Mode v2“ bus privaloma visose „Google“ paslaugas naudojančiose svetainėse.

„Google Consent Mode v2“ diegimo galutinis terminas yra 2024 m. kovo mėn . Taigi įsitikinkite, kad patikrinote, ar turite atitikti reikalavimus. Mes padėsime jums pakeisti.

Sutikimo režimas – kas tai?

„Google Consent Mode v2“ – tai mechanizmas, veikiantis su jūsų svetainės sutikimo reklamjuoste ir koreguojantis „Google“ žymų arba scenarijų veikimą, atsižvelgiant į tai, ar galutinis naudotojas sutinka, ar atmeta jūsų sutikimo reklamjuostę. Naujasis „Google Consent Mode v2“ gali suteikti jums geresnių konversijų duomenų net esant ribotoms duomenų apsaugos sąlygoms.
Anksčiau „Google“ sutikimo režimas buvo pasirenkamas ir buvo naudojamas konversijų modeliavimui „Google AdWords“ įgalinti. Naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą taip pat buvo neprivaloma.

Dabar viskas keičiasi: „Google Consent Mode v2“ yra privaloma norint ką nors stebėti. Dabar taip pat privaloma naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą sutikimui valdyti.

Geros naujienos: consentmanager jau yra „Google“ sertifikuotas CMP ir jau palaiko sutikimo režimą, v2 . Jei integruojate „Google“ paslaugas į savo svetainę ar programą, tereikia įsitikinti, kad consentmanager suvestinėje įjungtas „Google“ sutikimo režimas! Vaizdo įrašą su aktyvinimo instrukcijomis galite rasti mūsų svetainėje: https://www. consentmanager

Dar nenaudojate consentmanager ?

Jei dar nenaudojate „Google“ sertifikuoto CMP, pats laikas pakeisti. Leiskite jums patarti mūsų specialistui ir susitarkite dėl susitikimo: https://www. consentmanager

Nepamirškite įgyvendinimo termino: 2024 m. kovo mėn

Reklamuotojai ir leidėjai turi iki 2024 m. kovo mėn. įsitikinti, kad jie įgyvendino visus „Google“ reikalavimus dėl naujo sutikimo režimo. Taip turėsite pakankamai laiko pritaikyti strategijas ir išnaudoti visas naujų funkcijų galimybes.

Imkitės veiksmų dabar! Apsilankykite mūsų skirtame „Google Consent Mode v2“ puslapyje ir sužinokite viską, ką reikia žinoti apie šį naujinimą. Nepraleiskite šios progos ir įsitikinkite, kad jūsų reklamos kampanijos atitinka reikalavimus ir pagerina našumą bei privatumą.

Spustelėkite čia, jei norite sužinoti daugiau apie „Google Consent Mode v2“: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Jei turite klausimų arba reikia pagalbos pereinant, susisiekite su mūsų palaikymo komanda ( support@ consentmanager .net ). Džiaugiamės galėdami padėti jums užtikrinti sklandų ir sėkmingą perėjimą prie „Google Consent Mode v2“.


daugiau komentarų

Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]
Digital Services Act
Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus. Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas? Skaitmeninių […]