Nauja

Naujienlaiškis: 2 versijos Google Consent Mode “ bus privaloma nuo 2024 m. kovo mėn


„Google“ praneša apie didelį skaitmeninio reklamavimo kraštovaizdžio atnaujinimą: Google Consent Mode v2“ yra čia .

Šis naujas atnaujinimas atneša svarbių pakeitimų, apie kuriuos turi žinoti reklamuotojai ir leidėjai. Svarbiausias dalykas, nuo kurio reikia pradėti: naudoti Google Consent Mode v2“ bus privaloma visose „Google“ paslaugas naudojančiose svetainėse.

Google Consent Mode v2“ diegimo galutinis terminas yra 2024 m. kovo mėn . Taigi įsitikinkite, kad patikrinote, ar turite atitikti reikalavimus. Mes padėsime jums pakeisti.

Consent Mode – kas tai?

Google Consent Mode v2“ – tai mechanizmas, veikiantis su jūsų svetainės sutikimo reklamjuoste ir koreguojantis „Google“ žymų ar scenarijų veikimą, atsižvelgiant į tai, ar galutinis naudotojas sutinka, ar atmeta jūsų sutikimo reklamjuostę. Naujasis Google Consent Mode v2“ gali suteikti jums geresnių konversijų duomenų net esant ribotoms duomenų apsaugos sąlygoms.
Anksčiau „Google“ sutikimo režimas buvo pasirenkamas ir buvo naudojamas konversijų modeliavimui „Google AdWords“ įgalinti. Naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą taip pat buvo neprivaloma.

Dabar viskas keičiasi: Google Consent Mode v2“ yra privaloma norint ką nors stebėti. Dabar taip pat privaloma naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą sutikimui valdyti.

Geros naujienos: consentmanager jau yra „Google“ sertifikuotas CMP ir jau palaiko Consent Mode v2 . Jei integruojate „Google“ paslaugas į savo svetainę ar programą, tereikia įsitikinti, kad consentmanager prietaisų skydelyje suaktyvintas Google Consent Mode ! Vaizdo įrašą su aktyvinimo instrukcijomis galite rasti mūsų svetainėje: https://www. consentmanager

Dar nenaudojate consentmanager ?

Jei dar nenaudojate „Google“ sertifikuoto CMP, pats laikas pakeisti. Leiskite jums patarti mūsų specialistui ir susitarkite dėl susitikimo: https://www. consentmanager

Nepamirškite įgyvendinimo termino: 2024 m. kovo mėn

Reklamuotojai ir leidėjai turi iki 2024 m. kovo mėn. įsitikinti, kad jie įgyvendino visus „Google“ reikalavimus dėl naujo sutikimo režimo. Taip turėsite pakankamai laiko pritaikyti strategijas ir išnaudoti visas naujų funkcijų galimybes.

Imkitės veiksmų dabar! Apsilankykite mūsų skirtame „Google Consent Mode v2“ puslapyje ir sužinokite viską, ką reikia žinoti apie šį naujinimą. Nepraleiskite šios progos ir įsitikinkite, kad jūsų reklamos kampanijos atitinka reikalavimus ir pagerina našumą bei privatumą.

Spustelėkite čia, jei norite sužinoti daugiau apie Google Consent Mode v2“: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Jei turite klausimų arba reikia pagalbos pereinant, susisiekite su mūsų palaikymo komanda ( support@ consentmanager .net ). Džiaugiamės galėdami padėti jums užtikrinti sklandų ir sėkmingą perėjimą prie 2 versijos Google Consent Mode .


daugiau komentarų

Newsletter consentmanager Juni
Nauja

2024-06-06 naujienlaiškis

Naujas priedas: privatumui palanki svetainių analizė Su birželio mėn. atnaujinimu jūsų paskyroje pasiekiamas naujas priedas „Svetainių analizė“. Čia sujungiame du komponentus, kurie mums ypač gerai sekasi: tikrą duomenų apsaugą ir puikias ataskaitas. Mūsų naujos privatumui palankios svetainės analizės pranašumas visų pirma yra duomenų apsauga ir sistemos paprastumas: Naudodami privatumui palankią svetainių analizę, norėtume pasiūlyti paprastą […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nauja

Nyderlandų DSB: slapukų reklamjuosčių ir dažnesnių patikrinimų vadovas

Nyderlandų duomenų apsaugos institucija (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) paskelbė naują vadovą , kuriame aprašoma geriausia slapukų reklamjuosčių kūrimo praktika ir ko vengti norint išvengti galimų baudų. Kaip skelbta 2024 m. vasario mėn. , Duomenų apsaugos institucija įdiegs daugiau kontrolės priemonių , siekdama užtikrinti, kad svetainės teisėtai gautų sutikimą sekti slapukus ir kitą stebėjimo programinę įrangą. Kriterijai […]