Nauja

2024-04-04 naujienlaiškis


Naujas pranešimų centras – niekada daugiau nepamirškite svarbių nustatymų

Su dabartiniu CMP atnaujinimu slapukų reklamjuostę integruoti į savo svetainę laikantis duomenų apsaugos reikalavimų tampa dar lengviau. Naujasis pranešimų centras informuos jus apie būtinus nustatymus, kuriuos vis dar reikia atlikti jūsų CMP.
Svarbūs pranešimai jums rodomi raudonu tašku šalia atitinkamo meniu elemento. Taip pat naujajame pranešimų centre rasite visų surinktų pranešimų sąrašą. Tai galite pasiekti naudodami varpelio simbolį kairėje naršymo juostoje apačioje.
Išbandykite dabar ir patikrinkite, ar paskyroje nėra nustatymų.

Būsimi JAV duomenų apsaugos įstatymai ir JAV atitikties nustatymai consentmanager suvestinėje

Antroje 2024 m. pusėje Floridoje, Teksase, Oregone ir Montanoje įsigaliojus naujiems privatumo įstatymams, šiose valstijose veikiančioms įmonėms būtina peržiūrėti savo privatumo praktiką. Naujausiame mūsų įraše apie tai pateikiamos išsamios instrukcijos, kaip naršyti ir suaktyvinti JAV konkrečius privatumo nustatymus consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Sužinokite, kaip lengvai tinkinti savo svetainės atitikties nustatymus ir panaudoti išplėstines slapukų reklamjuosčių sluoksnio logikos parinktis, kad jos atitiktų įvairius valstybės teisinius reikalavimus.
Spustelėkite čia, kad perskaitytumėte visą straipsnį ir įsitikintumėte, kad jūsų organizacija laikosi besikeičiančios JAV privatumo aplinkos. Visą straipsnį skaitykite čia:
https://www.consentmanager.de/wissen/2024-US-datenschutzgesetze-und-CMP-einstellungen

Naujos JAV 2024 m. taisyklės

Naujas EDPB sprendimas dėl „sutikimo arba mokėjimo“ modelių internetinėms platformoms

Neseniai priimtas Europos duomenų apsaugos valdybos ( EDPB ) sprendimas turi įtakos didelių internetinių platformų, tokių kaip „Meta“ ar „Google“, modelių „Sutikimas arba mokėjimas“ ateičiai. Toks sprendimas priimtas po Nyderlandų, Norvegijos ir Vokietijos duomenų apsaugos institucijų prašymo pakomentuoti „Meta“ prenumeratos parinktį, kuri reikalauja, kad vartotojai susimokėtų mokestį arba sutiktų su elgesio reklama, kad galėtų toliau naudotis paslaugomis. Išsamiame straipsnyje paaiškiname, kodėl EDPB mano, kad šie modeliai gali neatitikti Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) standartų. Taip pat aptariame EDPB rekomendacijas dėl alternatyvaus atitikties metodo, kuris galėtų pakeisti naudotojų sutikimo mechanizmus be papildomų mokesčių.
consentmanager klientams dabar yra tiesioginio diegimo parinktis CMP informacijos suvestinėje ir galimybė atnaujinti sutikimo reklamjuostes. Spustelėkite čia norėdami perskaityti visą straipsnį: https://www. consentmanager .de/wissen/edsa-ruling-on-consent-or-pay-models/

EDAV nuomonė dėl darbo užmokesčio arba sutikimo modelio

consentmanager integravimo parinktys „Spotlight“ įrankyje

Šį mėnesį apžvelgsime naujausias integravimo parinktis consentmanager CMP informacijos suvestinėje. Tai apima Google Consent Mode v2“, Skaitmeninių paslaugų įstatymo skaidrumo sluoksnio parinktį ir kitas parinktis, pvz., IAB TCF 2.2. Taip pat rasite išsamias instrukcijas, kaip integruoti su įvairiomis sistemomis, tokiomis kaip TVS ir elektroninės prekybos platformos, taip pat koreguoti privatumo nustatymus. Įgalinkite šias integravimo ir tinkinimo parinktis tiesiai iš CMP prietaisų skydelio, kad įsitikintumėte, jog jūsų svetainė arba programa atitinka aukščiausius duomenų apsaugos standartus ir gerbia konkrečias naudotojų sutikimo nuostatas.
Straipsnį skaitykite čia: https://www. consentmanager .de/wissen/ consentmanager -tool-spotlight-integrationsoptions/

Susitikime OMR24!

Nori sausainio? Ar net du ar trys? Tada ateik 7 d. / Gegužės 8 d. Hamburge OMR24. Be skanių pabaisinių sausainių, consentmanager taip pat laukia „maistingos“ informacijos slapukų reklamjuosčių ir kt. tema.

Susitikime asmeniškai: https://www. consentmanager

Data: 2024 m. gegužės 7 + 8 d
Vieta: Hamburgo mugė | Messeplatz 1 | 20357 Hamburgas
salė A4 | Kabina D07

consentmanager yra OMR šiais 2024 m

Tolesnis optimizavimas ir koregavimas balandžio mėn

Balandžio mėnesį, be kita ko, buvo atlikti šie koregavimai ir ištaisytos klaidos:
CMP, be kita ko, galima pridėti pastabų apie teikėją, nustatyti laiko juostas kuriant ataskaitas ir galimybę įtraukti tamsaus režimo taikymą.
Be to, buvo ištaisytas neteisingas rodymas suplanuotų ataskaitų srityje, o CMP paieška dabar taip pat randa ieškomą tekstą iš pastabos elemento. Be to, buvo išspręsta slapukų sąrašo rodymo problema. Daugiau naujovių ir optimizacijų rasite visame leidimų žurnale:

Išleidimo žurnalas

  • Naujiena: pranešimų centras
  • Naujiena: parama JAV valstijoms Teksasas – Oregonas – Florida – Vašingtonas
  • Pridėkite galimybę pridėti pastabų pardavėjui
  • Pridėkite parinktį prie tinkinto atmetimo elgesio
  • Pridėkite galimybę koreguoti ataskaitas pagal laiko juostas
  • Pridėkite tamsaus režimo taikymą
  • Pridėkite galimybę leisti tinkintą kodą privatumo politikoje, įtrauktą į reklamjuostę
  • Pridėti parinktį, kad išjungtumėte sluoksnį pagal URL
  • Pridėti parinktį „visada įgalinti tiekėjus tam tikslui …“
  • Dizainas: Whistleblowing UX patobulinimai
  • Dizainas: PCP UX patobulinimai
  • Dizainas: prietaisų skydelio UX patobulinimai
  • Pataisymas: sugadintas suplanuotų ataskaitų rodinys
  • Pataisymas: CMP vedlio negalima praleisti pradinio skambučio metu
  • Pataisymas: CMP paieška taip pat turėtų rasti tekstą iš užrašų
  • Pataisymas: slapukų sąrašo rodymo problemos

daugiau komentarų

Neues Mobile SDK v3
Generolas, Nauja

Naujienlaiškis 2024-10

Naujas SDK mobiliesiems v3 Šio mėnesio naujiena – 3.0 versija mobiliesiems. Mes visiškai perkūrėme, paspartinome ir patobulinome programų mobiliesiems SDK už jus. Kūrėjams taip pat nuo nulio perrašėme dokumentaciją ir pridėjome demonstracinių programų, kad būtų lengviau pradėti. Naujasis SDK pasiekiamas visoms įprastoms mobiliosioms platformoms: „Android“, „iOS“, „Unity“, „Flutter“ ir „ReactNative“. Kūrėjų dėmesiui: pristačius naująjį SDK, […]
Frau mit Bleistift, die eine Cookie-Banner-Checkliste durchstreicht.
Generolas

2024 m. GDPR atitinkančios slapukų reklamjuostės vadovas

Nuo 2018 m., kai įsigaliojo GDPR, slapukų reklamjuostės tapo neatsiejama skaitmeninės vartotojų patirties dalimi. Šiais laikais vartotojai su šiais iššokančiaisiais langais susiduria beveik visur, nesvarbu, ar tai būtų svetainėse , programose ar net išmaniuosiuose televizoriuose . Atitinkamai, BDAR laikymasis internetinėse platformose stebimas vis atidžiau. Skiriamos baudos taip pat nuolat didėja, kaip rodo reguliariai atnaujinamas GDPR […]