Nauja

Išplėstinis sutikimo valdymas: apie šias funkcijas turėtumėte žinoti


slapukų reklamjuostės

Mažoms įmonėms ar laisvai samdomiems darbuotojams gali pakakti paprasčiausių sutikimo mechanizmų. Tai skiriasi priklausomai nuo jūsų verslo dydžio arba taisyklių, kurių turite laikytis. Jūsų įrankis turėtų galėti sukurti slapukų reklamjuostę ir atlikti pagrindines funkcijas, pavyzdžiui: B. automatinis slapukų blokavimas ir sutikimo, kurio reikalauja BDAR, gavimas iš visų svetainių, kuriose naudojami neesminiai slapukai. Tai yra pagrindinės funkcijos, kurias turėtų suteikti sutikimo su slapukais įrankiai.

Tačiau išplėstinės funkcijos ne tik padeda laikytis įvairių tarptautinių teisinių taisyklių visame pasaulyje (jei reikia). Jie taip pat padeda rinkti konkrečią informaciją apie savo klientus, kad geriau suprastumėte jų elgesį ir pageidavimus bei išbandytumėte įvairią internetinę patirtį, kurią galite pasiūlyti savo klientams.

Pažvelkime į 4 išplėstines funkcijas, kurias siūlo įrankis, pvz. consentmanager , ir kodėl jos svarbios jūsų verslui. Galite naudoti šias funkcijas kaip atspirties tašką pasirinkdami geriausią sutikimo įrankį savo verslui.

4 Išplėstinės sutikimo valdymo platformos funkcijos

Reguliarus slapukų nuskaitymas

Dauguma įrankių tikrina svetainę, kai pirmą kartą ją nustatote. Tikrinimo programa nuskaito svetainę ir nustato skirtingus naudojamus slapukus. Tai leidžia jums kaip įmonei tiksliai suprasti, kokių tipų slapukai naudojami jūsų svetainėje. Tai savo ruožtu leidžia tiksliai pateikti šią informaciją savo svetainės lankytojams ar naudotojams, taip įgyvendinant svarbų BDAR reikalavimą dėl informuoto sutikimo. Be atitikties, tai taip pat skatina skaidrumą ir vartotojų pasitikėjimą.

Bet ar taip pat žinojote, kad svarbu reguliariai tikrinti savo svetainę? Siekdami padėti mūsų vartotojams laikytis nuolat kintančių privatumo taisyklių, mūsų nemokamas įtaisytas slapukų robotas arba „voras“ klasifikuoja automatiškai jūsų svetainėje rasti slapukai daugiau nei 3 milijonų slapukų duomenų bazėje. consentmanager “ sistema taip pat klasifikuoja tiekėjus, kuriems priklauso jūsų svetainės elementai, mūsų duomenų bazėje, kurioje yra daugiau nei 2500 teikėjų. Naudodami nemokamą planą galite tikrinti vieną kartą per savaitę, o mažiausiai apmokamas planas šiuo metu siūlo 3 tikrinimus per dieną.

Ypatingas šios tikrinimo programos bruožas yra tai, kad ji taip pat gali pasiekti prisijungimo sritis ir ribotos prieigos sritis , pvz., bandomuosius puslapius, prisijungimus, atsiskaitymo puslapius ir t. t. Taip visada garantuojama atitiktis, net jei pamiršite puslapį paskelbti viešai arba pašalinti apribojimai.

Premija: smalsu, ką daryti, jei tikrinimo programa praneša apie problemas? Perskaitykite mūsų žingsnis po žingsnio instrukcijas čia

Sustojimo funkcija: bandymo laukas

consentmanager sustojimo funkcija yra tarsi kontroliuojamas bandymo laukas. Tai leidžia imituoti ir įvertinti slapukų reklamjuostės pakeitimų poveikį prieš juos išleidžiant į tiesioginę aplinką. Ši funkcija užtikrina, kad reklamjuostės pakeitimai neturės neigiamos įtakos naudotojų patirčiai ar teisės aktų laikymuisi. Vertingas įrankis, jei ieškote balanso tarp atitikties ir sklandaus naudotojo sąveikos!

Norėdami parodyti, kaip tai paprastai veikia consentmanager , pateikiame nuoseklų pavyzdį:

  1. Sukurkite savo CMP ir įgalinkite sukūrimą.
  2. Integruokite sustojimo kodą į savo bandymų svetainę ir tiesioginį kodą į savo viešąją svetainę.
  3. Atlikite norimus pakeitimus, pvz. B. Naujų prekybininkų įtraukimas, teisinės paskirties ar slapukų reklamjuostės nustatymų keitimas ir kt.
  4. Spustelėkite Paskelbti ir pakeitimai bus nukopijuoti iš sustojimo versijos į tiesioginį CMP.
  5. Galiausiai spustelėkite Atlikti pakeitimus tiesiogiai. Tai suaktyvins pakeitimus gyvoje aplinkoje, kad jie būtų iškart matomi jūsų svetainėje, jums nereikės laukti (nespaudžiant, laukimo laikas paprastai yra 20-30 minučių).

Išplėstinė taikymo funkcija

Taikymo funkcija suteikia asmeninį požiūrį į sutikimo pranešimus. Analizuodama vartotojo elgesį ir nuostatas, ši funkcija pritaiko sutikimo pranešimus/slapukų reklamjuostes pagal vartotojo pageidavimus. Rezultatas: padidėja teigiamo sutikimo tikimybė ir pagerėja vartotojo patirtis. Įmonėms tai reiškia efektyvesnį duomenų naudojimą ir geresnį sutikimo deklaracijų laikymąsi.

Taip consentmanager veikia su taikymu:

Jei turite daugiau nei vieną slapukų reklamjuostės dizainą ir jame nustatytas taikymas, consentmanager sistema peržiūrės šiuos dizainus ir patikrins, kuris iš jų geriausiai tinka kiekvienam jūsų svetainės lankytojui, atsižvelgiant į įvairius veiksnius, kuriems teikiama pirmenybė, pvz., vietą, naudojamas įrenginys, kalba ir kt. Pavyzdžiui, jei slapukų reklamjuostės „A“ taikymas netinka dabartiniam lankytojui, tema „A“ nebus naudojama ir bus peržiūrėtos kitos jūsų sukurtos temos. Žinoma, tai priklauso nuo jūsų pasirinktų nustatymų! Atsarginis dizainas ypač svarbus, kai taikymas neatitinka dabartinio jūsų svetainės lankytojo, todėl CMP lankytojui rodo atsarginį dizainą.

Naudodami taikymo parinktis, consentmanager naudotojai gali pasirinkti iš įvairių parinkčių, įskaitant šalį, kalbą, įrenginio tipą, operacinę sistemą, naršyklę, pristatymo tipą, domenus, taisykles, ATT taikymą ir, galiausiai, atsarginį dizainą. Toliau pateikiamas vaizdinis taikymo parinkčių vaizdas consentmanager informacijos suvestinėje:

Pavyzdys: taikykite pagal temą, kad ją naudotumėte tik konkrečiai lankytojų grupei. Pavyzdžiui, rodyti A temą tik mobiliųjų įrenginių naudotojams, B temą tik stalinių kompiuterių naudotojams ir C temą tik planšetinių kompiuterių naudotojams.

Norėdami gauti daugiau patarimų ir svarbios informacijos apie taikymą, peržiūrėkite mūsų vadovą čia:
https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-targetings

Amžiaus tikrinimo funkcija

Amžiaus patvirtinimo funkcija ypač svarbi produktams ir paslaugoms, kurie turi atitikti su amžiumi susijusias taisykles. Jis užtikrina atitiktį patikrindamas vartotojo amžių prieš tęsdamas duomenų rinkimą. Ši funkcija leidžia jūsų organizacijai sumažinti teisinę riziką ir parodyti savo įsipareigojimą atsakingai naudoti duomenis. Tai ne tik apsaugo vartotojus, bet ir palaiko jūsų įmonės vientisumą bei patikimumą.

Tam tikri įstatymai, pvz. , Nyderlandų draudimas netikslingai reklamuoti internetinius lošimus, siekiant užkirsti kelią nepilnamečių priklausomybei nuo lošimų, reikalauja, kad svetainės, siūlančios šią paslaugą, patvirtintų amžių.

Išvada

Šios funkcijos gali būti tvirtas pagrindas pasirenkant idealų sutikimo valdymo įrankį, atitinkantį jūsų unikalius verslo poreikius. Jie leidžia išbandyti ir tinkinti internetinę patirtį, kad patobulintumėte savo verslo strategijas.

Jei jūsų verslui gali būti naudinga kuri nors iš šių išplėstinių funkcijų, susisiekite su vienu iš mūsų ekspertų šiandien arba tiesiog patys išbandykite nemokamą slapukų reklamjuostę. Pradėti čia!


daugiau komentarų

Newsletter consentmanager Juni
Nauja

2024-06-06 naujienlaiškis

Naujas priedas: privatumui palanki svetainių analizė Su birželio mėn. atnaujinimu jūsų paskyroje pasiekiamas naujas priedas „Svetainių analizė“. Čia sujungiame du komponentus, kurie mums ypač gerai sekasi: tikrą duomenų apsaugą ir puikias ataskaitas. Mūsų naujos privatumui palankios svetainės analizės pranašumas visų pirma yra duomenų apsauga ir sistemos paprastumas: Naudodami privatumui palankią svetainių analizę, norėtume pasiūlyti paprastą […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nauja

Nyderlandų DSB: slapukų reklamjuosčių ir dažnesnių patikrinimų vadovas

Nyderlandų duomenų apsaugos institucija (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) paskelbė naują vadovą , kuriame aprašoma geriausia slapukų reklamjuosčių kūrimo praktika ir ko vengti norint išvengti galimų baudų. Kaip skelbta 2024 m. vasario mėn. , Duomenų apsaugos institucija įdiegs daugiau kontrolės priemonių , siekdama užtikrinti, kad svetainės teisėtai gautų sutikimą sekti slapukus ir kitą stebėjimo programinę įrangą. Kriterijai […]