vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: pagaliau naudokite slapukų reklamjuostes, atitinkančias GDPR


2023 m. balandžio 4 d. kartu su „Bundesverband IT-Mittelstand eV“ (bitmi) vyko internetinis seminaras tema Naudoti slapukų reklamjuostes laikantis GDPR . vietoj.

Mes, be kitų, nagrinėjome šias temas:

įvedimas į

  • BDAR atitinkančios slapukų reklamjuostės diegimo teisiniai pagrindai, taip pat
  • jos turiniui ir grafiniam dizainui keliamus reikalavimus.
  • Slapukų reklamjuostės pavyzdys (pirmas sluoksnis, antrasis sluoksnis, tiekėjo informacija)
  • Slapukų reklamjuostės kontrolinis sąrašas

Kontrolinių sąrašų atsisiuntimo nuoroda:

https://www.consentmanager.de/checklist-download/

Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti .

apžvalga

Šiame internetiniame seminare aptarsime pagrindinius teisinius reikalavimus, keliamus GDPR suderinamiems slapukų reklamjuosčiams, kuriuos pristatys ilgametę pramonės patirtį turintis duomenų apsaugos ekspertas. Kalbant apie atitiktį, vidurio kelio nėra: arba jūsų reklamjuostė atitinka, arba ne. Dėl šios priežasties svetainių savininkai turėtų suprasti pagrindinius (bet dažnai nepaisomus) įstatymų reikalavimus. Kadangi kiti gali skirtingai interpretuoti atitiktį, norėtume naudoti šį internetinį seminarą, kad suteiktume šiek tiek aiškumo.

Kas atsitiks nesilaikant reikalavimų?
Blogiausiu atveju – baudos. Nuo kelių šimtų eurų iki kelių milijonų. Pavyzdžiai yra „Carrefour“, „Amazon“, „Meta“ ir „Google“. Visais atvejais baudos priklauso nuo to, kaip norite, kad atrodytų sausainių reklamjuostė.

Visi paslaugų teikėjai teigia, kad jų įrankis atitinka teisinius reikalavimus, o tai, deja, ne visada. Todėl svarbu, kad jūs, kaip svetainės operatorius, kontroliuotumėte, kas turėtų būti rodoma jūsų slapukų reklamjuostėje ir kurios funkcijos turi būti aktyvuotos. Vaizdo įrašo pabaigoje pateikiamas kontrolinis sąrašas, kad įsitikintumėte, jog atitinkate pagrindinius reikalavimus. Aptariamos temos nuo turinio iki grafinio dizaino ir paaiškinami skirtingi slapukų reklamjuostės lygiai. Kadangi pirmasis lygis (Pasveikinimo lygis) yra labiausiai matomas, svarbu, kad sutikimas būtų gautas laikantis teisės aktų reikalavimų, kaip išsamiau paaiškinta vaizdo įraše. Antrame ir trečiame lygmenyse vartotojai gali išsamiau atnaujinti savo nuostatas, ir čia taip pat yra reikalavimų, kuriuos vartotojai turi žinoti.


daugiau komentarų

Generolas

Naujienlaiškis 2024-09

Naujos funkcijos: Duomenų subjekto teisių (DSR) įrankis BDAR numato, kad nukentėjusieji (pavyzdžiui, svetainės lankytojai, klientai ar kiti asmenys, kurių duomenys tvarkomi) naudojasi tam tikromis teisėmis. Tai visų pirma apima tai, kad jie gali pasiteirauti dėl savo teisių ir gauti informaciją apie tvarkomus duomenis. Teisės apima, be kita ko: Mūsų naujasis DSR įrankis dabar leidžia suteikti […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nauja

consentmanager gauna aukso statusą kaip Google CMP partneris

consentmanager buvo sertifikuotas kaip auksinės pakopos CMP partneris „Google Consent Management Platform“ (CMP) partnerių programoje. Šis statusas mums buvo suteiktas remiantis šiais kriterijais: Naujausia „Google“ CMP partnerių programos plėtra mūsų klientams suteikia didelių pranašumų. Dabar galite integruoti sutikimo reklamjuostę su „Google Ads“, „Google Analytics“ ir „Google“ žymų tvarkytuve tiesiai iš paskyros „Google“ žymų sąsajos . […]