vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: pagaliau naudokite slapukų reklamjuostes, atitinkančias GDPR


2023 m. balandžio 4 d. kartu su „Bundesverband IT-Mittelstand eV“ (bitmi) vyko internetinis seminaras tema Naudoti slapukų reklamjuostes laikantis GDPR . vietoj.

Mes, be kitų, nagrinėjome šias temas:

įvedimas į

  • BDAR atitinkančios slapukų reklamjuostės diegimo teisiniai pagrindai, taip pat
  • jos turiniui ir grafiniam dizainui keliamus reikalavimus.
  • Slapukų reklamjuostės pavyzdys (pirmas sluoksnis, antrasis sluoksnis, tiekėjo informacija)
  • Slapukų reklamjuostės kontrolinis sąrašas

Kontrolinių sąrašų atsisiuntimo nuoroda:

https://www.consentmanager.de/checklist-download/

Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti .

apžvalga

Šiame internetiniame seminare aptarsime pagrindinius teisinius reikalavimus, keliamus GDPR suderinamiems slapukų reklamjuosčiams, kuriuos pristatys ilgametę pramonės patirtį turintis duomenų apsaugos ekspertas. Kalbant apie atitiktį, vidurio kelio nėra: arba jūsų reklamjuostė atitinka, arba ne. Dėl šios priežasties svetainių savininkai turėtų suprasti pagrindinius (bet dažnai nepaisomus) įstatymų reikalavimus. Kadangi kiti gali skirtingai interpretuoti atitiktį, norėtume naudoti šį internetinį seminarą, kad suteiktume šiek tiek aiškumo.

Kas atsitiks nesilaikant reikalavimų?
Blogiausiu atveju – baudos. Nuo kelių šimtų eurų iki kelių milijonų. Pavyzdžiai yra „Carrefour“, „Amazon“, „Meta“ ir „Google“. Visais atvejais baudos priklauso nuo to, kaip norite, kad atrodytų sausainių reklamjuostė.

Visi paslaugų teikėjai teigia, kad jų įrankis atitinka teisinius reikalavimus, o tai, deja, ne visada. Todėl svarbu, kad jūs, kaip svetainės operatorius, kontroliuotumėte, kas turėtų būti rodoma jūsų slapukų reklamjuostėje ir kurios funkcijos turi būti aktyvuotos. Vaizdo įrašo pabaigoje pateikiamas kontrolinis sąrašas, kad įsitikintumėte, jog atitinkate pagrindinius reikalavimus. Aptariamos temos nuo turinio iki grafinio dizaino ir paaiškinami skirtingi slapukų reklamjuostės lygiai. Kadangi pirmasis lygis (Pasveikinimo lygis) yra labiausiai matomas, svarbu, kad sutikimas būtų gautas laikantis teisės aktų reikalavimų, kaip išsamiau paaiškinta vaizdo įraše. Antrame ir trečiame lygmenyse vartotojai gali išsamiau atnaujinti savo nuostatas, ir čia taip pat yra reikalavimų, kuriuos vartotojai turi žinoti.


daugiau komentarų

Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]
Digital Services Act
Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus. Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas? Skaitmeninių […]