Pagal oficialų „Google“ pranešimą, „Google Consent Mode v2“ naudojimo tam tikrose svetainėse ir programėlėse terminas baigsis 2024 m. kovo mėn. pradžioje.
Kaip minėta mūsų skirtame „Google“ sutikimo režimo 2 versijos puslapyje, visose svetainėse ir programose, skirtose naudotojams EEE ir JK, turi būti įgalintas 2 versijos „Google“ sutikimo režimas. Greičiausias ir saugiausias būdas yra naudoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą, pvz., consentmanager .
Šiame vadove parodysime, kaip įdiegti „Google Consent Mode v2“ su mūsų sertifikuota sutikimo valdymo platforma, kur jį rasti informacijos suvestinėje ir kaip naudoti paprastą arba išplėstinį diegimo metodą.
Ar turi mažai laiko? Norite nedelsiant nustatyti „Google Consent Mode v2“?
Eikite čia → https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode
Kaip įdiegti „Google“ sutikimo režimą, v2
„Google Consent Mode v2“ naujinys pateikiami su dviem naujais parametrais, siekiant geriau atitikti pačios ES naudotojo sutikimo politiką . Naudotojai, be esamų ad_storage ir analytics_storage parametrų, turi pridėti šiuos parametrus:
ad_user_data
, kuris apibrėžia sutikimą siųsti su reklama susijusius naudotojo duomenis „Google“.ad_personalization
, kuriame nustatomas suasmenintų skelbimų pasirinkimas.
Jei reikia daugiau informacijos, žr. „Google“ kūrėjo gaires čia: https://developers.google.com/tag-platform/security/guides/consent
Tačiau pirmieji žingsniai labai paprasti. consentmanager atliko didžiąją dalį darbo už jus, tereikia jį suaktyvinti prietaisų skydelyje, kelis kartus spustelėti čia ir ten ir viskas.
1 veiksmas: consentmanager suvestinėje įgalinkite „Google Consent Mode“ v2
Eikite į savo CMP prietaisų skydelį → Spustelėkite „CMP“ → Eikite į „Integracijos“ → Įgalinkite „Google“ sutikimo režimą → Jei reikia, tinkinkite toliau slinkdami žemyn → spustelėkite „Išsaugoti pakeitimus“.
2 veiksmas: pridėkite atitinkamus „Google“ tiekėjus
Jūsų consentmanager CMPS esančiame prietaisų skydelyje eikite į skyrių „Pardavėjai“, esančią kairėje prietaisų skydelio pusėje → Spustelėkite „Pridėti tiekėją“ → Įtraukite „Google Ads“ ir „Google Analytics“ prie savo tiekėjų sąrašo → Dabar priskirkite kiekvienam teikėjui paskirtį, spustelėdami išskleidžiamąjį sąrašas žemyn
3 veiksmas: „Google“ žymų tvarkytuvėje įgalinkite sutikimą
„Google“ žymų tvarkyklėje eikite į administravimo sritį → spustelėkite „Sudėtinio rodinio nustatymai“ → skiltyje Papildomi nustatymai suaktyvinkite parinktį „Įgalinti sutikimo apžvalgą“ → dabar eikite į žymų sritį, kad peržiūrėtumėte kiekvienos žymos sutikimų informaciją ir atnaujintumėte žymas. norite naudoti sutikimo režimui. Išsamias instrukcijas žingsnis po žingsnio rasite čia .
4 veiksmas: patikrinkite, ar sutikimo režimas veikia
Perskaitykite mūsų išsamų vadovą, kad sužinotumėte, kaip tai padaryti.
Basic ir išplėstinis diegimas
„Google“ paaiškina, kad „Google“ žymos, suaktyvintos kaip „Google Consent Mode v2“ dalis, veikia pagal naudotojo sprendimą dėl sutikimo. Galite nuspręsti, kaip norite, kad šios žymos veiktų, naudodami dvi „Google“ teikiamas parinktis – Basic ir išplėstinį diegimą. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad išplėstinis diegimas naudoja elgsenos modeliavimo funkciją GA4, o Basic diegimas ne. Elgsenos modeliavime „Google“ naudoja mašininį mokymąsi, o tai reiškia, kad naudotojo, kuris atmeta slapukus analizės tikslais, elgesys modeliuojamas kaip vartotojo, kuris priima slapukus analizės tikslais, elgesys. Vartotojams, kurie priklauso nuo šių duomenų rinkimo, tai gali būti papildoma nauda.
Basic diegimas taip pat „kietai blokuoja“ visas žymas, o tai reiškia, kad žymos blokuojamos visam laikui, kol bus gautas sutikimas. Jei norite daugiau sužinoti apie skirtumus, apsilankykite mūsų vadove čia .
„Google“ papildomas sutikimas, v2 (AC2)
Papildomo sutikimo v2 pakeitimų, kurie jau buvo pristatyti 2023 m. gruodžio 6 d., buvo atlikti kiti. „Google“ pridėjo keletą papildomų sutikimo specifikacijų, daugiausia susijusių su sutikimo eilutėmis, kad palaikytų tiekėjus. Šios papildomos sutikimo specifikacijos skirtos CMPS ir partneriams, kurie nori pridėti papildomų sutikimų tiekėjams, kurie veikia „Google Ad Tech Provider List“ (ATP), bet dar nėra įtraukti į IAB Europos pasaulinį tiekėjų sąrašą (GVL), kad būtų galima naudoti kartu su IAB Europos skaidrumo ir sutikimo sistema (TCF) v2.
Visą „Google“ papildomo sutikimo v2 (AC2) specifikaciją rasite čia.