Teisingai

„Google“ ES naudotojo sutikimo politika: ką įmonės turi žinoti


Telefoną laikančios rankos vaizdas, kurio ekrane rodomas „Google“ paieškos puslapis

„Google“ ES naudotojo sutikimo politika nustato konkrečius reikalavimus, kurių turi laikytis leidėjai, reklamuotojai, įmonės ir kitos šalys, naudodamos „Google“ paslaugas, pvz., „Google Ads“. Politika atspindi Europos duomenų apsaugos įstatymų reikalavimus, ypač BDAR ir E. privatumo direktyvą, todėl taikoma vartotojams, kurie yra skirti galutiniams vartotojams Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Jungtinėje Karalystėje. Todėl naudotojai, kurie nesilaiko „Google“ ES naudotojo sutikimo politikos, negalės naudotis „Google“ paslaugomis savo svetainėje. Toliau atidžiau pažvelgsime į politiką ir veiksmus, kurių turėtų imtis įmonės.

2015 m. pristatyta ES naudotojų sutikimo politika buvo reikšmingai pakeista, ypač 2018 m., kai įsigaliojo BDAR. Šiuos pakeitimus lėmė griežtesnių naudotojų sutikimo metodų poreikis, pagal kurį naudotojai turi pateikti informuotą ir aiškų sutikimą, kad slapukai ir kitos stebėjimo technologijos būtų saugomi arba pasiekiami jų įrenginiuose. 2022 m. gegužės mėn. „Google“ atnaujino šį reikalavimą, reikalaudama, kad „Google Ads“ ir kitų paslaugų naudotojai gautų galiojantį Europos Sąjungos (ES/EEE) ir Jungtinės Karalystės naudotojų sutikimą.

Tiksliau, „Google“ ES naudotojo sutikimo politika reikalauja, kad svetainių operatoriai ir programų kūrėjai galutiniams naudotojams pateiktų aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie jų asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą. Jie taip pat turi identifikuoti kiekvieną šalį, kuri gavo asmeninius duomenis iš vartotojų, kad gautų sutikimą naudoti slapukus arba mobiliuosius identifikatorius.

Kas turi laikytis „Google“ ES naudotojo sutikimo politikos?

ES naudotojo sutikimo politika visų pirma taikoma svetainių operatoriams, programų kūrėjams ir reklamuotojams, naudojantiems „Google“ produktus ir skirtiems galutiniams naudotojams Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Jungtinėje Karalystėje (JK). Tai reiškia, kad reklamuotojai ir svetainių operatoriai, naudojantys „Google“ produktus, pvz., „Google Ads“ ir „Google AdSense“, turi laikytis šios politikos. Priešingu atveju rizikuojate, kad jūsų „Google“ profilis bus užblokuotas!
Į EEE priklauso ES valstybės narės, taip pat Islandija, Lichtenšteinas ir Norvegija. Jei esate EEE arba JK, o jūsų svetainė ar programa yra skirta naudotojams tuose regionuose, turite laikytis šios politikos.

Kaip galima užtikrinti, kad būtų laikomasi ES naudotojo sutikimo politikos?

ES naudotojo sutikimo politikos laikymąsi gali užtikrinti

  • Suteikti vartotojams aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie jų asmens duomenų rinkimą ir naudojimą, pvz. B. taikant privatumo politiką arba slapukų politiką, atsižvelgiant į jūsų įmonės veiklą.
  • Gaukite aiškų naudotojų sutikimą naudodami tokius mechanizmus kaip „Sutinku“ arba „Sutinku“, slapukų reklamjuostę arba įspėjimą apie slapukus.
  • Nurodykite visas šalis (įskaitant „Google“), įgaliotas rinkti asmeninę informaciją iš naudotojų, ir bendrinkite šią informaciją su naudotojais. Šį sąrašą taip pat galite rodyti savo slapukų reklamjuostėje.
  • Pateikite nuorodą į „Google“ privatumo politiką ir paslaugų teikimo sąlygas, kad informuotumėte naudotojus apie tai, kaip „Google“ naudoja jų asmeninius duomenis.
  • Ir, svarbiausia, naudokite sutikimo valdymo platformą (CMP), pvz., consentmanager , kad supaprastintumėte visus aukščiau nurodytus veiksmus.

Jūsų kriterijai renkantis CMP, kad būtų laikomasi:

Yra įvairių būdų, kaip sukurti sutikimo mechanizmus, įskaitant vidines ir išorines sutikimų valdymo platformas.

„Google“ siūlo „Ad Manager“ ir „AdMob“ skirtų sertifikuotų sutikimo sprendimų sąrašą (kaip ir mes!), kurie padeda supaprastinti atitikties pastangas. Bendradarbiaujant su CMP ir naudojant tokias sistemas kaip IAB Europos skaidrumo ir sutikimo sistema (TCF), galima toliau užtikrinti atitiktį.

Renkantis CMP, atitinkantį ES naudotojo sutikimo politiką, reikia atsižvelgti į šiuos kriterijus:

  • Sprendimas turėtų suteikti vartotojams aiškų ir informuotą sutikimą dėl slapukų ir asmens duomenų naudojimo.
  • Jame turėtų būti pateiktos tinkinimo parinktys, kurios atspindėtų jūsų konkrečias aplinkybes ir vartotojams siūlomas parinktis.
  • Ji turėtų būti integruota su IAB Europe skaidrumo ir sutikimo sistema (TCF) , nes „Google“ paskelbė, kad „Google“ sertifikuoti CMP turi dirbti su TCF, kad galėtų teikti skelbimus EEE ir JK. Kad būtumėte saugūs, dabar pradėkite nuo consentmanager kaip „Google“ sertifikuotos platformos.
  • Sprendimas turėtų galėti identifikuoti visas šalis, renkančias naudotojų duomenis, įskaitant „Google“, ir atskleisti šią informaciją naudotojams.
  • Jame turėtų būti numatytas naudotojų sutikimo įrašų saugojimo mechanizmas.

Naudodami consentmanager platformą , Google sertifikuotą sutikimo valdymo platformą, pasirenkate teisingą (ir atitinkantį reikalavimus). Pradėkite šiandien!


daugiau komentarų

Newsletter consentmanager Juni
Nauja

2024-06-06 naujienlaiškis

Naujas priedas: privatumui palanki svetainių analizė Su birželio mėn. atnaujinimu jūsų paskyroje pasiekiamas naujas priedas „Svetainių analizė“. Čia sujungiame du komponentus, kurie mums ypač gerai sekasi: tikrą duomenų apsaugą ir puikias ataskaitas. Mūsų naujos privatumui palankios svetainės analizės pranašumas visų pirma yra duomenų apsauga ir sistemos paprastumas: Naudodami privatumui palankią svetainių analizę, norėtume pasiūlyti paprastą […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nauja

Nyderlandų DSB: slapukų reklamjuosčių ir dažnesnių patikrinimų vadovas

Nyderlandų duomenų apsaugos institucija (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) paskelbė naują vadovą , kuriame aprašoma geriausia slapukų reklamjuosčių kūrimo praktika ir ko vengti norint išvengti galimų baudų. Kaip skelbta 2024 m. vasario mėn. , Duomenų apsaugos institucija įdiegs daugiau kontrolės priemonių , siekdama užtikrinti, kad svetainės teisėtai gautų sutikimą sekti slapukus ir kitą stebėjimo programinę įrangą. Kriterijai […]