Generolas

„Google“ sutikimo režimo versija, 2024 m., skirta „Google Ads“ naudotojams


AdWords – žodžių raidės ant medinės lentelės. Iš arti medinių raidžių, rašančių „AdWords“, ant kaimiško stalo.

2023 m. pabaigoje „Google“ pristatė naują sutikimo režimo 2 versiją, kuri remiasi savo pirmtaku ir apima naujas funkcijas bei terminus. Jie turi įtakos tam tikriems „Google Ads“ naudotojams ir įsigalios 2024 m. kovo mėn. Norėdami įvertinti, ar šie pakeitimai yra svarbūs jūsų reklamavimo veiklai, ir suprasti poveikį, peržiūrėkite toliau pateiktą apžvalgą.

Trumpai apie 2 versijos „Google Consent Mode“: 2 versijos „Google Consent Mode“ leidžia tinkinti svetainės žymų ir programos SDK veikimą pagal galutinio naudotojo sutikimo sprendimus.

„Google Ads“ naudotojams 2023 m. gruodžio mėn. pranešimas yra tik keli mėnesiai prieš terminą.

„Google Consent Mode v2“ tvarkaraštis ir galutinis terminas

„Google“ reikalauja, kad „Google Ads“ naudotojai, taikantys pagal auditorijas Europos ekonominėje erdvėje ir Jungtinėje Karalystėje, įgalintų 2 v. sutikimo režimą, kad galėtų pasiekti auditorijos matavimo funkcijas svetainėse ar programose vėliausiai iki 2024 m. kovo mėn.

Be to, nuo 2024 m. sausio 16 d. reklamuotojai, naudojantys „Google Ads“, jau turi integruoti „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą (CMP), pvz., consentmanager .

Neįgalinus 2 versijos „Google Consent Mode“ gali būti prarasti duomenys, nes norint toliau vertinti skelbimo našumą ir teikti naudotojams suasmenintus skelbimus, būtinas sutikimas. Naujasis „Google“ naujinys ne tik techniškai paveiks svetainėse naudojamas žymas ar programoms naudojamus SDK, bet ir įrankius, kurie palaiko duomenų įkėlimą iš ne „Google“ šaltinių.

Kodėl dabar? Reguliavimo kontekstas: Skaitmeninių rinkų įstatymas, „Google“ paskirta vartų sargu

Skaitmeninių rinkų įstatymo įvedimas turėjo didelės įtakos reklamai internete – tokios įmonės kaip „Google“ buvo paskirtos „vartininkais“. Ši nuostata suteikia „Google“ pareigą suteikti vartotojams daugiau pasirinkimo galimybių duoti sutikimą, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys, ir pagerinti jų privatumo kontrolę. Reaguodama į tai, „Google“ atnaujino sutikimo režimą iki 2 versijos, kad atitiktų skaitmeninių rinkų įstatyme numatytus „gatekeeper“ įsipareigojimus.

Norėdami geriau suprasti Skaitmeninių rinkų įstatymą, sukūrėme keletą naudingų nuorodų:
https://www.consentmanager.de/wissen/das-gesetz-ueber-digitale-maerkte/
https://www.consentmanager.de/wissen/eu-digital-services-act-auswirkungen-auf-unternehmen/

Štai kaip „Google Consent Mode v2“ veikia su „Google Ads“.

Norėdami suprasti, kaip „Google Consent Mode v2“ veikia su „Google Ads“, trumpai palyginkime jį su pirmtaku.

„Google“ sutikimo režimas skirtas padėti reklamuotojams išlaikyti matavimo tikslumą ir gerbti naudotojų privatumą. Koreguodama „Google“ žymų veikimą pagal galutinio naudotojo sutikimo pasirinkimus ir naudodama konversijų modeliavimą, „Google“ gali atkurti prarastas konversijas. Sutikimo sprendimas yra, pavyzdžiui, tai, ar vartotojas spustelėja slapukų reklamjuostės mygtuką „Sutinku“ arba „Atmesti“. Mechanizmas yra tas, kad prarastas sutikimas gali būti modeliuojamas naudojant „Google“ AI, kad būtų panaikintas duomenų spragas tarp konkrečių sąveikų ir konversijos įvykių.

Galutinis rezultatas – reklamuotojai gali gauti naudos iš tikslesnių duomenų, pagrįstų šiomis modeliuotomis konversijomis, tiesiogiai integruotais į „Google Ads“ kampanijos ataskaitą ir kainų siūlymo įrankius.

Pagrindinis 2 versijos „Google Consent Mode“ skirtumas – pridėtos dvi naujos sutikimo eilutės, konkrečiai susijusios su duomenų apdorojimu ir bendrinimu. Žemiau plačiau supažindinsime su šiomis eilutėmis ir jų aktyvavimu.

Prisitaikymas prie pokyčių: ką turi padaryti reklamuotojai

Svarbu : „Google “ sertifikuotas CMP, pvz., consentmanager , yra esminis reikalavimas norint gauti naudotojų EEE arba JK sutikimą. Todėl įsitikinkite, kad jūsų svetainėje yra teisiškai suderinama slapukų reklamjuostė, pvz. consentmanager , kad gautumėte naudotojo sutikimą.

Kai tai surūšiuosite, turėtumėte pakoreguoti savo CMP sutikimo procesą, kad pridėtumėte papildomas „Google“ paskelbtas sutikimo eilutes.
Dvi naujos sutikimo eilutės iš „Google“, kurios papildo esamasad_storage iranalytics_storage pridedami šie:

1. ad_user_data
2. ad_personalization

Jei norite naudoti šias eilutes ir suaktyvinti „Google“ sutikimo režimą consentmanager CMP, perskaitykite išsamias instrukcijas čia: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode

consentmanager naudotojai gali būti užtikrinti, kad consentmanager yra vienas iš kelių CMP teikėjų , siūlančių „Google Consent Mode v2“ ir svetainėms, ir programoms .

Pasiruoškite aktyviai ir naudokite consentmanager kaip teisiškai suderintą sutikimo valdymo platformą. Pradėkite pereiti prie „Google Consent Mode v2“ dabar .


daugiau komentarų

Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]
Digital Services Act
Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus. Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas? Skaitmeninių […]