Naujausias „Google“ naujinys, skirtas pašalinti trečiųjų šalių slapukus naršyklėje „Chrome“, pratęstas iki 2025 m. Tai jau trečias kartas, kai „Google“ atidėjo trečiųjų šalių slapukų pašalinimą.
Ar nesate tikri dėl trečiųjų šalių slapukų panaikinimo? Tada rekomenduojame spustelėti šią nuorodą, kad sužinotumėte daugiau apie priežastis ir ką tai reiškia naudotojams, rinkodaros specialistams ir reklamuotojams: https://www. consentmanager .de/wissen/abschaffen-third-party-cookies
Taip pat galite žiūrėti mūsų internetinį seminarą (anglų kalba) apie trečiųjų šalių slapukus šioje nuorodoje: https://www. consentmanager .de/wissen/webinar-abschaffen-third-party-cookies
Šį antradienį paskelbtą vėlavimą daugiausia lėmė sudėtinga grįžtamojo ryšio grandinė, apimanti įvairias suinteresuotąsias šalis, įskaitant JK konkurencijos ir rinkų instituciją (CMA), JK informacijos komisaro biurą (ICO), pramonės atstovus ir kūrėjus. Pratęsimas taip pat suteikia CMA laiko atidžiai apsvarstyti pramonės bandymų rezultatus, kurie turi būti pateikti iki birželio pabaigos.
Tačiau rinkodaros specialistams ir reklamuotojams šis ilgesnis terminas gali sukelti netikrumo . Prisitaikymas prie uždelsto laipsniško trečiųjų šalių slapukų panaikinimo reiškia alternatyvių duomenų rinkimo strategijų, kurios gerbia vartotojų privatumą, paiešką ir įgyvendinimą. Pereinant prie patikimesnių metodų, kurie nepriklauso nuo trečiųjų šalių slapukų, pvz., kontekstinis taikymas, pirmosios šalies stebėjimas ar pirmosios šalies skelbimų teikimas, rinkodaros specialistai arba reklamuotojai gali įgyti konkurencinį pranašumą ir geriau laikytis naujų duomenų apsaugos taisyklių.
Esami consentmanager naudotojai gali koreguoti savo CMP nustatymus ir pasiruošti naudojimo nutraukimui vadovaudamiesi šiomis instrukcijomis: https://www. consentmanager .de/wissen/third-party-cookies-und-cmp-consent-scope/
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos pritaikant CMP prie toliau nurodytų pakeitimų, tiesiog susisiekite su mūsų palaikymo komanda.