Twitter ir privatumas?

Apie tai turėtų būti pranešta jums per sutikimo tvarkymą

Iki 280 simbolių, kurie vos prieš keletą metų buvo įvesti senąja gerąja SMS žinute, dabar tviteryje rašoma vis dažniau: tik taip galima paaiškinti, kad sėkminga amerikietiška mikrotinklaraščių paslauga „Twitter“ turi beveik 330 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį. Pastaraisiais metais po įvairiais #hashtag’ais buvo inicijuotos gyvos diskusijos, kurios įspūdingai parodo šios platformos komunikacinį pasiekiamumą. Turinys paskelbiamas visame pasaulyje iškart po įvedimo. Duomenų apsauga atlieka svarbų vaidmenį dar prieš tai!

#Twitter GDPR: galite tai perskaityti šiame straipsnyje

Akivaizdu, kad duomenys daugiausia siunčiami per JAV serverius ir todėl neapsiriboja Europos duomenų apsauga . Tai rodo, kad svetainių operatoriai turėtų labai skirtingai vertinti „Twitter“ ir GDPR. Šis vadovas yra pradžia:

  • Kokia yra „Twitter“ pozicija dėl duomenų apsaugos?
  • Ar „Twitter“ atitinka GDPR?
  • Kokiu mastu Twitter renka slapukus?
  • Ką turiu padaryti, kad atitikčiau teisinius duomenų apsaugos reikalavimus?

Skirkite septynias minutes ir perskaitykite svarbiausius klausimus ir atsakymus apie „Twitter“ ir duomenų apsaugą.

„Twitter“ ir duomenų apsauga: trumpai apie svarbiausius dalykus iš šio vadovo

  • Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) ir ETT sprendimas reikalauja aiškaus sutikimo dėl asmens duomenų naudojimo virtualioje erdvėje.
  • 2017 m. „Twitter“ pakoregavo duomenų apsaugą, atsižvelgdama į GDPR. Tačiau galima daryti prielaidą, kad asmens duomenys bus naudojami JAV.
  • Jei norite integruoti „Twitter“ papildinį pagal BDAR, prieš įkeldami turėtumėte naudoti statines nuorodas arba nuorodas, kurios aiškiai nurodo išorinį turinį ir paslaugų teikėjus.
  • Slapukų sutikimo valdymas taip pat tapo svarbia interneto svetainių operatorių užduotimi, susijusia su socialinės žiniasklaidos integravimu: Sutikimo tvarkyklė yra galingas įrankis, leidžiantis nieko nepalikti atsitiktinumui, kalbant apie duomenų apsaugos įstatymus.

„Twitter“ ir duomenų apsauga: asmens duomenų tvarkymas pradedamas nuo registracijos

Jei prisiregistruojate kaip vartotojas „Twitter“, atsisakote teisių į jūsų duomenų tvarkymą . Vienintelis klausimas yra, ar turite kokią nors įtaką ir ar galite nuspręsti, su kokiu duomenų naudojimu norite duoti sutikimą (ar ne). Čia daugiausia dėmesio skiriama Twitter ir GDPR temai: Be jokios abejonės, „Twitter“ renka vartotojo duomenis. Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą, kuris galioja nuo 2018 m., trumpųjų žinučių paslauga privalo gauti vartotojų sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo .

Kas taikoma naudotojams ar svetainių operatoriams, kurie įterpia tviterius arba pateikia nuorodas į juos? Šiame vadove „Twitter“ ir duomenų apsaugos tema bus nagrinėjama diferencijuotai ir pateikiamas funkcionalus „Twitter“ ir duomenų apsaugos veiksmų srities sprendimas sutikimo tvarkyklės pavidalu.

Ar jūsų svetainė atitinka reikalavimus? Sužinokite naudodami mūsų kontrolinį sąrašą

Atsisiųskite kontrolinį sąrašą

Twitter ir GDPR: išsiaiškinkite pradinę situaciją

Pati „Twitter“ savo gairėse teigia, kad „ tweets“ yra vieša komunikacija . Paskelbus tviterį, jį galima bendrinti arba įterpti nepažeidžiant kūrėjo privatumo. Šiuo atžvilgiu bendrinimas, pakartotinis įrašymas per „Twitter“ arba įterpimas yra verslo modelio dalis. Kalbant apie „Twitter“ ir duomenų apsaugą, visada kyla problemų, kai asmens duomenys naudojami nesąmoningai arba be sutikimo.

Užsiregistravus trumpųjų žinučių paslaugoje „Twitter“, įmonei suteikiama galimybė tvarkyti duomenis JAV. Nepriklausomai nuo duomenų apsaugos Europoje, JAV duomenys tvarkomi reklamos tikslais, juk būtent čia įmonė uždirba didelę dalį savo pinigų. JAV duomenys taip pat tvarkomi naudojant Google Analytics, todėl sutikimas reikalingas atsižvelgiant į griežtus Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimus. Pats „Twitter“ teigia, kad tokiais tikslais užsako paslaugas. Todėl „Twitter“ ir duomenų apsauga turėtų būti vertinami holistiškai ir už savo nacionalinių sienų . Kalbant apie teisės aktų reikalavimus atitinkantį naudojimą šioje šalyje, tokie įrankiai kaip sutikimo tvarkyklė gali užtikrinti aukštą saugumo lygį.

„Hashtag“ mūsų pačių vardu: ką „Twitter“ sako apie #duomenų apsaugą?

Pažvelgus į „Twitter“ pareiškimus dėl slapukų ir duomenų apsaugos matyti, kad bendrovė visų pirma pabrėžia skaidrumą. Tačiau vien to neužtenka teisiškai atitinkančiam veikimui, nes šis skaidrumas visada turi būti įgyvendinamas techniškai nepriekaištingai . Konkrečiai, pagal Europos Teisingumo Teismo sprendimus tai reiškia, kad vartotojai turi turėti galimybę aiškiai duoti sutikimą, jei asmens duomenys renkami ar saugomi. Nauji duomenų apsaugos reglamentai, galiojantys „Twitter“ nuo 2017 m. vidurio, turėtų būti vertinami atsižvelgiant į tai.

Naujos „Twitter“ privatumo parinktys?

Apskritai šiuo atnaujinimu „Twitter“ nori suteikti vartotojams daugiau pasirinkimo, kaip naudojama asmeninė informacija. „Twitter“ privatumo politikoje aiškiai nurodoma, kad norima suteikti vartotojams daugiau kontrolės. Naudodami privatumo nustatymus vartotojai dabar gali tiksliau nustatyti, kurias paslaugas jie nori leisti ir kokiu mastu. Daugelis vartotojų neskiria laiko po registracijos patikrinti privatumo nustatymų skyriaus. Tačiau jie turėtų tai padaryti, kad sužinotų apie galimo duomenų naudojimo mastą.

Ką „Twitter“ sako apie duomenų naudojimą?

„Twitter“ pareiškia, kad gauna asmeninę informaciją, net jei jūs, kaip vartotojas, žiūrite tik tviterius ir aktyviai nespausdinate. Pirmiausia čia reikėtų paminėti IP adresą ir naudojamą įrenginį. Vartotojai gali patys nuspręsti, ar nori bendrinti su Twitter papildoma informacija, tokia kaip telefono numeriai, el. pašto adresai ar kontaktai iš adresų knygos. Platforma patvirtina, kad tokią informaciją naudoja paskyros saugumui ir tinkamesniems tviteriams rodyti. Tai aiškiai parodo , kokiu mastu asmens duomenys gali būti naudojami . Tuo pačiu metu kyla klausimas, kaip „Twitter“ gali būti integruotas pagal GDPR.

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

Teisinis pagrindas: Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimai

„Twitter“ teigia, kad atnaujino savo privatumo politiką, atsižvelgdama į Europoje taikomą Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą. Ateityje vartotojų privatumas turėtų būti apsaugotas kuo geriau. BDAR 13 straipsnyje nustatyta, kad interneto svetainių operatoriai privalo pateikti išsamią informaciją, jei asmens duomenys turi būti renkami ar saugomi. Būtent čia pradedamas naudoti sutikimo valdymo įrankis, pvz., „Consentmanager “, leidžiantis svetainės lankytojams duoti sutikimą arba atmesti duomenų rinkimą deklaruota apimtimi.

„Twitter“ ir slapukai: reikalingas aiškus sutikimas

Kalbant apie duomenų saugumą ir teisinius reikalavimus atitinkantį svetainės veikimą, sutikimo su slapukais valdymo tema suvaidino pagrindinį vaidmenį bent jau nuo tada, kai buvo priimtas griežtas Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Vartotojai turi turėti galimybę aiškiai sutikti arba atmesti deklaruotą slapukų rinkimą. Jei norite įterpti tviterius į savo svetainę, taip pat turite sukurti šį pagrindą, kad būtų užtikrintas duomenų saugumas. Su Consentmanager sutikimo valdymas gali būti įgyvendintas profesionaliai ir, svarbiausia, laikantis BDAR. Svetainių operatoriams toks galingas įrankis suteikia didžiulį papildomą veiksmų saugumą.

Naudokite „Twitter“ papildinį, suderinamą su GDPR: tai yra pagrindinės sąlygos

Daugelis kompanijų valdo Twitter paskyras, siekdamos informuoti klientus apie naujienas ir skatinti įmonių bendravimą su maksimaliu skaitmeniniu pasiekiamumu. „Twitter“ piktograma dažnai yra statiškai integruota į tikrąją svetainę, kuri veda į „Twitter“ profilį. Ši procedūra yra nekenksminga duomenų apsaugos požiūriu, nes Twitter ir Co negali rinkti jokių asmens duomenų, kai lankotės savo svetainėje. Techniniu požiūriu statinė nuoroda yra saugiausias sprendimas „Twitter“ ir jūsų svetainės duomenų apsaugai išspręsti kuo mažiau išteklių tausojančiu būdu.

Integruoti „Twitter“ papildinį, suderinamą su GDPR? Reikalingas sutikimas!

Kita vertus, tai tampa problematiška pagal duomenų apsaugos įstatymus , jei socialinės žiniasklaidos papildinys, pvz., „Twitter“ sklaidos kanalas, yra integruotas į jūsų svetainę. Techniškai labai lengva integruoti kodą į pagrindinį puslapį. Duomenų apsaugos problema matyti iš to, kad įtraukiami ir stebėjimo kodai , kurie gali kelti grėsmę vartotojų privatumui. Tokie įskiepiai visada perduoda duomenis, o tai reiškia, kad nedelsiant reikia imtis veiksmų duomenų apsaugos požiūriu. Gali būti paveikti net svetainės lankytojai, kurie nėra užsiregistravę „Twitter“. Duomenys, tokie kaip IP adresas, gali būti renkami automatiškai ir be asmens sutikimo, kuris negali būti suderintas su taikoma duomenų apsauga.

„Twitter“ papildinys ir GDPR: tai galimi sprendimai svetainių operatoriams

Jūs, kaip svetainės operatorius, nebeturėtumėte šio turinio duomenų apsaugos kontrolės. Kad būtumėte saugūs, turėtumėte ištrinti tokius papildinius ir kreiptis tik į „Twitter“ profilį su susietu vaizdu. Kitu atveju būtina išplėstinė duomenų apsaugos deklaracija arba prieš įkeldami šį turinį turite paprašyti lankytojų sutikimo, kad šiuo metu duomenys būtų perduoti išoriniams paslaugų teikėjams. Vėliausiai nuo Europos Teisingumo Teismo sprendimo priėmimo atrodo, kad būtina skubiai įtraukti duomenų apsaugos deklaraciją arba nuorodą į ją savo „Twitter“ profilyje.

„Twitter“ ir GDPR sujungti taip pat galimas vadinamasis 2 paspaudimų sprendimas: mygtukai neaktyvūs, kol vartotojai jų sąmoningai nesuaktyvina. Iki tol negalima keistis asmeniniais duomenimis, tokiais kaip IP adresas.

Dalijimosi atsakomybės problema skaitmeninėje erdvėje

BDAR 26 skirsnyje kalbama apie bendrą atsakomybę. Šis atvejis visada pasitaiko, kai naudojami papildiniai arba integruojami tvitrai. Duomenų apsaugos deklaracija šiuo atžvilgiu turėtų būti pritaikyta, nes teisinė padėtis nėra visiškai aiški. Tačiau operatoriai gali ir turi įdiegti su GDPR suderinamą sprendimą savo svetainėje. Galiausiai pažvelkime, kaip tai gali atrodyti ir kokius pranašumus suteikia toks galingas sutikimo valdymo įrankis, kaip „Consentmanager“.

Naudojant sutikimo tvarkyklę, „Twitter“ gali būti integruotas laikantis GDPR

Iki šiol galėjote suprasti, kad „Twitter“ suteikia daugiau skaidrumo duomenų apsaugai su daugiau konfigūracijų vartotojui. Tačiau tai jokiu būdu neatleidžia svetainių operatorių nuo prievolės nurodyti duomenų naudojimą, kai yra integruoti papildiniai.

Kiekvienas, kuris savo svetainėje neintegruoja „Twitter“ su statine nuoroda, prieš įkeldamas duomenis turės atkreipti dėmesį, kad duomenis naudoja išoriniai paslaugų teikėjai. Kad galėtumėte valdyti savo svetainę, įskaitant „Twitter“ pagal BDAR, slapukų sutikimo valdymo tema buvo akcentuojama nuo Europos Teisingumo Teismo sprendimo. Kaip svetainės operatorius, galite naudoti „Consentmanager“ ir imtis visų būtinų atsargumo priemonių, kad teisiškai saugiai sujungtumėte „Twitter“ ir duomenų apsaugą. Tai ypač pasakytina, jei naudojate „Google Analytics“ savo svetainei optimizuoti . Pasirodžiusi sutikimo valdymo reklamjuostė užtikrina, kad svetainės operatoriai būtų visapusiškai informuoti, galėtų duoti sutikimą naudoti duomenis ar atlikti asmenines konfigūracijas.

Profesionalizuokite „Twitter“ ir duomenų apsaugą naudodami „Consentmanager“.

Naudodami „Consentmanager“ pasitikite vietoje patikrintu ir pritaikomu sprendimu, kuris įgyvendina teisinius Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimus. Be veiksmų saugumo pagal duomenų apsaugos įstatymus, jūs užtikrinate teigiamą vartotojo patirtį integruodami sutikimo tvarkyklę. Tyrimai rodo, kad profesionalus sutikimo su slapukais valdymas padidina priėmimą ir ilgesnį saugojimo laiką. Pavyzdinis asmens duomenų tvarkymas didina pasitikėjimą, o tai gali turėti teigiamos įtakos įvaizdžiui. Su sutikimo valdymo teikėju investuojate ne tik į teisinį savo svetainės saugumą, bet ir į išmatuojamą (!) našumą. Realaus laiko apžvalga leidžia konkrečiai analizuoti esamą našumą ir padaryti optimizavimo išvadas .

„Twitter“ ir duomenų apsauga: nieko negalima palikti atsitiktinumui, kai kalbama apie teisinį įpareigojantį veiksmą

Ypač atsižvelgiant į „Twitter“ ir duomenų apsaugos temą, tarptautinis pasiekiamumas greitai tampa aiškus. Jei jūsų svetainė yra tarptautiniu mastu orientuota ir kasdien pasiekia vartotojus iš viso pasaulio, su sutikimo tvarkykle galima naudoti funkcionalų daugiakalbį sprendimą. Centrinė duomenų apsaugos reklamjuostė bus automatiškai rodoma atitinkama valstybine kalba BDAR srityje. Sutikimo tvarkytuvas suvokiamas kaip svarbi svetainės dalis dėl automatinio reguliavimo ir tinkinimo parinkčių. Tai parodo kiekvienam lankytojui, kad jūs, kaip operatorius, vykdote savo pareigas. „Twitter“ ir privatumas yra sudėtingas iššūkis. Naudojant tokį įrankį kaip „Consentmanager“, šį iššūkį galima techniškai greitai ir patikimai įveikti.

DUK apie „Twitter“ ir duomenų apsauga: Galbūt jus taip pat domina tai

[sp_easyaccordion id=”3325″]