IAB išleido naujausią Skaidrumo ir sutikimo sistemos versiją (IAB TCF 2.2) ir pateikia keletą svarbių leidėjams skirtų pakeitimų.
Kas yra IAB TCF?
IAB TCF yra gairių ir techninių standartų sistema, leidžianti leidėjams ir teikėjams rinkti sutikimo informaciją ir ja keistis arba paprastai tariant: TCF yra tai, kaip teikėjas (pvz., reklamuotojas jūsų svetainėje) supranta , kokius sprendimus priėmė lankytojai . TCF standartizuoja sutikimo informacijos rinkimą, perdavimą ir supratimą. Tai leidžia teikėjui pritaikyti savo elgesį, pvz. B. Rodyti nesuasmenintus skelbimus, o ne duomenimis pagrįstus suasmenintus skelbimus.
Kodėl savo svetainėje turėčiau naudoti IAB TCF?
Iš esmės visos pagrindinės reklamos įmonės palaiko IAB TCF kaip Standard ir dalyvauja kaip pardavėjos TCF pasauliniame tiekėjų sąraše (GVL). Siekdamos rodyti savo reklamą šios įmonės pasikliauja signalais, kuriuos gauna per IAB TCF. Jei šių sutikimo signalų (vadinamosios „TC eilutės“) trūksta, dauguma reklamuotojų atsisako rodyti bet kokią reklamą . Jei esate leidėjas, jei nenaudojate TCF, greičiausiai savo svetainėje negausite pajamų iš reklamos.
Ką IAB SSP turi bendro su „Google“?
Google yra viena didžiausių reklamos kompanijų pasaulyje. Naudodama tokias paslaugas kaip „Google AdWords“, „Google AdSense“, „Google Ad Manager“, „Google AdMob“ ar „Google AdX“, „Google“ vaidina svarbų vaidmenį daugumoje svetainių, kai reikia reklamuotis jų svetainėje. Neseniai „Google“ paskelbė, kad sugriežtins savo reklamavimo politiką ir skelbimus rodys tik tada, kai bus galiojantis IAB TCF 2.2 signalas . Tai turi įtakos jos platformoms „AdSense“, „Ad Mob“ arba „Ad Manager“, skirtoms naudotojams EEE ir JK. Ši nauja politika įsigalios šių metų ketvirtąjį ketvirtį . Svetainėse ir programose, kuriose norima rodyti „Google“ reklamas, turi būti įdiegtas CMP, kuris palaiko IAB TCF 2.2 ir yra sertifikuotas „Google“ .
Ar consentmanager „Google“ TCF 2.2 sertifikuotas?
Taip, consentmanager jau atliko IAB SPS ir „Google“ TCF sertifikavimo procesą.
Kuo skiriasi TCF 2.0/2.1 ir 2.2?
IAB TCF 2.0 buvo paskelbtas 2019 m. Dėl konflikto su Belgijos APD IAB išleido naują IAB versiją (2.2 versija), kad išspręstų kai kurias iškeltas problemas. Pagrindiniai skirtumai yra šie:
- Aukštesni reikalavimai rodomai informacijai teikėjams (pvz., duomenų kategorijoms, saugojimo laikotarpiams, …)
- Aukštesni teisėto intereso reikalavimai ir teisėto intereso pašalinimas siekiant konkrečių tikslų
- Tam tikrų techninių savybių pašalinimas (pvz., IAB TCF CMP API getTCData komanda)
Svetainės ar programos savininkui dauguma šių pakeitimų neturės jokio kito poveikio, išskyrus nedidelį rodomos informacijos pakeitimą.
Laiko juosta: kada galiu pradėti? Kada turėčiau pradėti jį naudoti?
„Senoji“ TCF 2.0/2.1 vis dar galioja ir gali būti naudojama iki pereinamojo laikotarpio pabaigos, kuris buvo pratęstas iki 2023 m. lapkričio 20 d. Nuo šio momento galioja tik TCF 2.2. consentmanager jau pradėjo palaikyti TCF 2.2 – jei reikia, svetainės jau gali pereiti nuo 2.0 į 2.2 .
Tačiau: visi teikėjai turi atnaujinti savo registraciją IAB GVL. Be to, teikėjai turi atnaujinti savo technologiją, kad suprastų ir palaikytų TCF 2.2 signalus. Tam reikia rankinio proceso su daugeliu paslaugų teikėjų, todėl tai užtrunka. Todėl galima tikėtis, kad daugeliui paslaugų teikėjų prireiks laiko prisitaikyti. Todėl rekomenduojame neperjungti prie IAB SSP 2.2 anksčiau nei lapkričio mėn. , nes dėl to leidėjai gali prarasti pajamas iš reklamos.
Kaip aš galiu pradėti?
Jei norite pereiti prie SSP 2.2, tai galite padaryti savo consentmanager paskyroje apsilankę adresu:
(senas vaizdas) meniu> CMP> Redaguoti> Kiti variantai> IAB TCF:
(naujas vaizdas) meniu> CMP> Kiti variantai> IAB TCF:
Ar visų vartotojų bus dar kartą klausiama, ar atnaujinsiu į TCF 2.2?
Nr. Senieji sutikimo signalai vis dar galioja ir CMP juos naudos po 2023 m. lapkričio mėn.
Kodėl su atnaujinimu atsiranda naujų s-tiekėjų? Ar tai gerai?
Ne visi teikėjai, kurie buvo registruoti naudojant IAB TCF 2.0, taip pat yra registruoti naudojant 2.2. Perėjus prie 2.2, šie teikėjai prarado IAB teikėjų statusą. Tai reiškia, kad prarandamas IAB ID (ID be „s“ arba „c“ priekyje) ir teikėjui gali būti naudojamas tik sistemos ID (tas, kurio priekyje yra „s“).
Deja, tai taip pat reiškia, kad prarandamas automatinis tikslų priskyrimas. Tai reiškia, kad dabar atitinkami teikėjai turi būti rankiniu būdu priskirti tikslui.