Generolas

Padarykite „Facebook Pixel“ suderinamą su GDPR


Europos bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) galioja nuo 2018 m. gegužės 25 d. Tai daro didelę įtaką duomenų apsaugai internetinėje srityje. Tai taikoma svetainėms ir internetinėms parduotuvėms, taip pat socialinei žiniasklaidai. „Facebook“ pikselių slapukui įtakos turi ir ES duomenų apsaugos reforma, kuri apibrėžia sudėtingus slapukų ir duomenų apsaugos reglamentus. Šiame kontekste svarbus reguliavimas yra vartotojų, kuriems įtakos turi vaizdo elementų sekimas, sutikimas.

nykščio ženklas baltame fone

Šiame straipsnyje pateikiama vertinga labai aktualios temos, kaip suderinti „Facebook Pixel“ GDPR , santrauka. Ar turite kokių nors klausimų? Kaip profesionalus sutikimo valdymo paslaugų teikėjas (CMP), „Consentmanager“ yra visų temų, susijusių su „Facebook“ taškais ir slapukais, specialistas.

Ką reglamentuoja GDPR?

Net ir praėjus keleriems metams po ES Bendrojo duomenų apsaugos reglamento įvedimo, daugelis komercinių svetainių operatorių vis dar nežino, koks yra ryšys tarp taisyklių ir konkrečiai Facebook pikselių slapuko ir internetinio stebėjimo apskritai. Todėl šiame pirmajame skyriuje pateikiama „Facebook Pixel“ ir privatumo ryšio apžvalga.

GDPR buvo sukurtas siekiant apsaugoti visų žmonių, kurie bendrauja su įmonėmis, viešosiomis įstaigomis, fondais, klubais, asociacijomis ir kitomis panašiomis institucijomis, asmens duomenis . Šių duomenų rinkimui, apdorojimui, saugojimui ir ištrynimui, įskaitant „Facebook“ pikselių slapuką, dabar taikomos išsamios taisyklės. Nesilaikant GDPR, papildančio Federalinį duomenų apsaugos įstatymą (BDSG) Vokietijos Federacinėje Respublikoje, gali būti taikomos griežtos sankcijos. Todėl, jei norite, kad „Facebook Pixel“ atitiktų GDPR, patartina tiksliai žinoti ir laikytis taisyklių. Šis straipsnis skirtas padėti jums įgyvendinti teisinius reikalavimus.

Facebook Pixel ir GDPR – taip viskas susieta

Ką „Facebook“ pikselis turi bendro su GDPR? Labai lengvai! „Facebook“ pikselis gali pažeisti duomenų apsaugos taisykles, jei sekimas nėra naudojamas teisiškai saugiu būdu.

Bet kas tiksliai yra šis stebėjimas?

Stebėjimas internete reiškia, kad svetainių operatoriai naudoja tinkamas priemones sekti vartotojų „naršymo pėdsakus“. Tiksliau, jie renka duomenis iš vartotojų, kuriuos naudoja daryti išvadoms apie savo asmenį ir elgesį . Tokių priemonių tikslas – internetinę rinkodarą padaryti efektyvesnę tikslinei grupei ir, žinoma, dėl to generuoti daugiau pardavimų. Pavyzdžiui, galima nustatyti, ar skelbimo paspaudimas paskatino atitinkamo produkto įsigijimą.

Sekimo problema yra jautrūs duomenys, surinkti naudojant tokius metodus kaip „Facebook“ pikselių slapukas. „Jautri“ šiame kontekste reiškia, kad jie gali būti naudojami identifikuojant asmenį, esantį už naudotojo . Tai įmanoma naudojant asmeninius duomenis, bet ir, pavyzdžiui, naudojant naudojamo kompiuterio ar išmaniojo telefono IP adresą. Ir būtent tai yra neleistina, todėl „Facebook“ pikselių slapukui reikalingas ir „sutikimas“, t.y., suinteresuotų asmenų sutikimas.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Naudotojų leidimas yra viskas ir baigiasi

Viena iš pagrindinių Bendrojo duomenų apsaugos reglamento taisyklių, kuri, žinoma, apima ir Facebook Pixel bei GDPR temą, yra ta, kad vartotojas visada turi duoti leidimą, jei jo duomenys išsaugomi. Ir: jei jis padarys savo duomenis prieinamus, jis taip pat turi teisę, kad dauguma jų vėl būtų ištrinti. Šiame kontekste BDAR numato vadinamąją „ teisė būti pamirštam“ . Bet kaip tik tai ir yra problematiška. Juk kaip kas nors gali ginti tokias teises, jei net nežino, kad iš jo renkami duomenys? Kadangi „Facebook“ pikselių slapuko sekimas yra kažkas, ko daugelis vartotojų net nepastebi. Ir kaip tik todėl sunku nustatyti, kad „Facebook Pixel“ atitiktų GDPR.

„Facebook Pixel“ privatumo politika

Kritika, kuri buvo skirta pikseliui, yra ta, kad stebėjimo slapukai nuskaito asmens duomenis – be vartotojo sutikimo. O norint naudoti Facebook pikselių slapuką, vartotojo sutikimas yra būtina sąlyga. BDAR tai aiškiai reglamentuoja išsamaus taisyklių rinkinio 13 punkte:

Pareiga teikti informaciją renkant asmens duomenis iš duomenų subjekto

Jeigu asmens duomenys renkami iš duomenų subjekto, atsakingas asmuo šių duomenų rinkimo metu informuoja duomenų subjektą apie:

  • atsakingo asmens ir, jei taikoma, jo atstovo vardas, pavardė ir kontaktiniai duomenys;
  • jei taikoma, duomenų apsaugos pareigūno kontaktiniai duomenys;
  • kokiais tikslais turi būti tvarkomi asmens duomenys…“

Vartotojas taip pat turi būti informuotas apie teisinį pagrindą ir bet kokius asmens duomenų gavėjus.

„Facebook Pixel“ ir GDPR srityje visa tai reiškia, kad vartotojas a) turi būti informuotas apie slapukų rinkimą svetainėje ir b) taip pat turi sutikti.

Žodis facebook išrašytas kaladėlėmis ant medinio stalo

Ar norėtumėte apsieiti be „Facebook“ pikselių slapuko?

Žinoma, norint, kad „Facebook Pixel“ būtų suderinamas su GDPR, reikia daugybės tikslių ir tinkamų priemonių. Tačiau pasistengti verta, kai atsižvelgsite į toliau pateiktą „Facebook“ pikselių slapuko naudojimo gavus vartotojo sutikimą pranašumų sąrašą.

„Facebook“ pikselių slapukas leidžia:

  • efektyvią esamų ir potencialių jūsų įmonės klientų elgesio įžvalgą
  • tikslinių kampanijų kūrimas socialinės žiniasklaidos srityje, kuri šiandien yra tokia svarbi
  • idealus būdas pasiekti atitinkamą tikslinę grupę, naudojant specialiai pritaikytą internetinės reklamos strategiją
  • pagerinti pardavimą internetu

Šiandienos profesionalioms internetinės rinkodaros strategijoms reikalinga socialinė žiniasklaida kaip esminis kanalas, kuriame jūsų tikslinė grupė veržiasi. Todėl būtina optimizuotai pasiekti tokius potencialius klientus ir klientus. Kišti galvos į smėlį netikslinga dėl problemų, susijusių su Facebook Pixel ir DSGVO, ir atsisakyti tokio veiksmingo internetinės reklamos būdo. Kadangi internetinė reklama tapo verslo sėkmės priežastimi. Yra daugybė tyrimų, kurie įspūdingai įrodo, kad klientai – tiek B2B, tiek B2C – šiandien naudojasi internetu ieškodami tinkamų įmonių, produktų ir paslaugų. Tai reiškia, kad svetainės ir internetinės parduotuvės bei reklama socialiniuose tinkluose yra būtini efektyvumui ir sėkmei.

 

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

Tarpinė išvada

„Facebook“ pikselių slapukas yra naudingas būdas sekti vartotojus kaip pagrindas kuriant internetines kampanijas, iš kurių jūs ir jūsų įmonė gausite ilgalaikės naudos. Tačiau kadangi „Facebook Pixel“ renka duomenis iš vartotojų, slapukams taikomos GDPR nuostatos. Ką tai reiškia konkrečiai jums, kaip potencialiam „Facebook Pixel“ vartotojui? Kaip svetainės operatorius, į ką turite atsižvelgti, norėdami nustatyti „Facebook Pixel“ suderinamumą su GDPR?

Šie dešimt punktų leidžia įdiegti Facebook pikselių slapukus gavus vartotojo sutikimą laikantis duomenų apsaugos. Žinoma, tai yra bendras standartas. Galite gauti specialiai pritaikytą „Facebook“ pikselių slapuko sprendimą iš „Consentmanager“, kaip specializuoto sutikimo valdymo teikėjo.

1. Teisinga Facebook Pixel privatumo politika

Kad būtų galima naudoti „Facebook Pixel“ suderinamą su GDPR, būtinas „Facebook Pixel“ duomenų apsaugos deklaracija svetainėje, internetinėje parduotuvėje ar „Facebook“ puslapyje yra būtinas pagrindas. Šioje duomenų apsaugos deklaracijoje turite nurodyti, kad naudojate slapukus. Jie aprašo, kokie slapukai – pavyzdžiui, „Facebook“ pikselių slapukai – yra ir kokia jų paskirtis. Vienas dalykas yra ypač svarbus: informuokite vartotoją, kad jis turi teisę bet kada nesutikti su Facebook pikselių ir kitų sekimo metodų naudojimu. Ši teisė prieštarauti yra pagrindinė teisė, kurios reikia laikytis naudojant „Facebook Pixel“ ir BDAR taisykles.

2. Sutikimo tekstas

Daugelis svetainių operatorių laikosi nuomonės, kad 1 punkto (nuoroda duomenų apsaugos deklaracijoje apie Facebook pikselių naudojimą, kad sekimas atitiktų GDPR) pakanka. Tačiau taip nėra. Vartotojas turi duoti sutikimą naudoti Facebook Pixel Cookie Consent, t.y. aktyviai sutikti, kad jis pritartų sekimo naudojimui. Šis sutikimas yra esminis kriterijus, kad svetainė teisiškai saugiai ir visapusiškai susitartų dėl Facebook Pixel ir BDAR, nes vartotojo teisės būtų įgyvendinamos teisiškai saugiai ir visapusiškai. Svetainės lankytojo sutikimas rengiamas su sutikimo tekstu.

kompiuterio ekranas su „Facebook“ puslapiu“

3. Sutikimo teksto įdėjimas

Svarbu, kad naudotojai tikrai atpažintų tekstą dėl sutikimo ar prieštaravimo. Štai kodėl sutikimo teksto pateikimas matomoje vietoje yra viskas ir pabaiga. Tam yra dvi galimybės, kurios taip pat atitinka BDAR. Arba naudojate klasikinę reklamjuostę „Facebook Pixel Cookie Consent“ arba svetainėje pateikiate iššokantįjį langą, kuris palengvina lankytojo sutikimą sekti. Šiame kontekste lankytojai paprastai gali pasirinkti kelias leistino stebėjimo parinktis.

4. Apibrėžkite sekimo apimtį

Duomenų apsaugos deklaracijai ir sutikimo tekstui taip pat svarbu, kiek jūs, kaip svetainės operatorius, planuojate sekimą. Šiame kontekste svarbus terminas yra vadinamasis „išplėstinis palyginimas“ . Pavadinimas yra programa. „Facebook Pixel“ surinktus duomenis taip pat reikėtų palyginti su klientų duomenimis, kuriuos jau surinko pati įmonė. Pavyzdys yra klientų sąrašai, taip pat el. pašto adresai, kurie galėjo būti sukurti prenumeruojant naujienlaiškius. Toks duomenų ir Facebook pikselių derinys gali turėti didelės įtakos duomenų apsaugai, nes gali būti įmanoma identifikuoti vartotojus.

5. Tinkamai pasirinkite pasirinkimo ir atsisakymo procedūras

Jūs tikrai turėtumėte būti susipažinę su šiomis dviem procedūromis. Kadangi jie yra labai svarbūs tinkamai įgyvendinant „Facebook Pixel DSGVO“ suderinamumą. Du naudotojo sutikimo sekti būdai skiriasi tuo, kad vartotojas aktyviai dalyvauja pasirinkimo procese, kad duotų sutikimą. Tai suteikiama, pavyzdžiui, aktyviai pasirenkant sekimo parinktis (ir atitinkamą mastą). Reikalavimai, susiję su Facebook pikselių naudojimu duomenų apsaugos požiūriu, yra geriau įgyvendinami pasirinkimo procedūrose . Išplėstinio duomenų palyginimo atveju vartotojo aiškaus sutikimo procedūra yra teisiškai privaloma. Kita vertus, taikant atsisakymo procedūrą sutikimas yra savaime suprantamas dalykas, todėl vartotojui gali tekti aktyviai tam prieštarauti.

6. Datų parinkimas

Kaip komercinės svetainės operatorius, turėtumėte atidžiai išanalizuoti, kokius duomenis renkate iš vartotojų. Tai taip pat yra vienas iš BDAR principų, kad renkami tik tam tikram tikslui skirti duomenys. Pavyzdys iš naujienlaiškių prenumeratos: norint užsiprenumeruoti naujienlaiškį, žinoma, būtina paklausti vartotojo el. pašto adreso. Tačiau telefono numeris arba lytis yra būtini elementai. Panaši situacija ir su Facebook pikseliais bei duomenų apsauga: kuo daugiau įskiepių tinka tam, kad anoniminis vartotojų pseudonimas nebesaugomas internete, tuo procedūra kelia abejonių ir kritiškumo duomenų apsaugos pareigūnų požiūriu. .

7. Laikykitės chronologinės sekos

Yra įmonių, kurios naudoja stebėjimo įrankio funkciją prieš tai, kai vartotojas gali jį atšaukti. Tai teisiškai neleistina ir dažniausiai jau baudžiama nemaloniomis baudomis. Iš esmės prieš naudojant stebėjimo metodus pirmiausia turi būti gautas vartotojo sutikimas . Tai taip pat ypač svarbu, jei vėliau atliekamas išsamus palyginimas su klientų sąrašais ir kitais pačios įmonės surinktais duomenimis. Jei vartotojas neduoda sutikimo ir vis tiek naudojasi svetaine ir turiniu, tai nereiškia, kad jis sutinka su Facebook pikselių slapuku!

8. Įdiekite įrodymus pagal BDAR

Tam, kad Facebook Pixel DSGVO būtų sąžiningas, taip pat būtina, kad vartotojui bet kuriuo metu būtų suteikta informacija apie tai, kokius duomenis jis renka, saugo ir naudoja. Du BDAR aspektai yra ypač svarbūs, kad būtų galima įrodyti tokį duomenų tvarkymą. Vienas – vadinamasis poveikio duomenų apsaugai vertinimas , kitas – įmonės atliekamų procesinių veiksmų sąrašas . Abu turi atlikti profesionalus duomenų apsaugos pareigūnas. Sutikimo valdytojas taip pat gali atlikti tokią sutikimo valdymo teikėjo funkciją.

9. Paskirti duomenų apsaugos pareigūną

Labai svarbu įgyvendinti „Facebook Pixel“ ir GDPR gaires. Tačiau tai taip pat yra rimtumo ir skaidrumo ženklas, kad vartotojas yra kuo geriau informuotas apie stebėjimo tipą ir funkciją . Todėl spaudoje ir duomenų apsaugos deklaracijoje nurodytas duomenų apsaugos pareigūnas taip pat turėtų gebėti profesionaliai ir tiksliai tvarkyti individualius atitinkamų svetainių lankytojų užklausas. Tai dažnai netgi yra pranašumas internetinėje konkurencijoje, nes vartotojai ar klientai ypač renkasi ir pasitiki įmonėmis, kurios atsižvelgia į šiuolaikinę duomenų apsaugą.

10. Pasinaudokite parama

Norint tinkamai susieti Facebook pikselius ir duomenų apsaugą, reikia ir techninių, ir teisinių žinių. Ir šios žinios yra svarbios. Nes už BDAR nuostatų nesilaikymą duomenų apsaugos institucijos sankcionuoja. Yra keletas būdų, kaip integruoti gyvybiškai svarbią privatumo apsaugą į savo internetinės reklamos pastangas.

Suteikite jums paramą:

  • Paruošti papildiniai, kuriuose derinamas „Facebook Pixel Cookie“ ir sutikimo užklausa
  • kompetentingam duomenų apsaugos pareigūnui, kuris teisiškai suderinamu būdu įgyvendina Facebook Pixel ir GDPR susiejimą
  • specializuota interneto agentūra, kuri taip pat atsižvelgia į duomenų apsaugą, kai kalbama apie veiklą socialinėje žiniasklaidoje
  • Sutikimo valdytojas kaip sutikimo valdymo teikėjas

Sutikimo valdymo teikėjai , tokie kaip „Consentmanager“, siūlo aukšto lygio specializaciją, kai kalbama apie žmonių sutikimą rinkti ir saugoti savo duomenis naudojant sekimą. Jei nuspręsite samdyti CMP ekspertą, turite lemiamą pranašumą, kad jie taip pat integruoja teisinius Facebook Pixel ir GDPR pakeitimus, kurie retkarčiais pristatomi. Jūsų reklamos veikla internete yra nustatyta pagal duomenų apsaugos taisykles ir galite visiškai susikoncentruoti į savo pagrindines kompetencijas.

DUK: dažnai užduodami klausimai apie „Facebook Pixel“ ir GDPR

ne Žinoma, BDAR taikomas visiems variantams , kuriais siekiama rinkti asmeninius duomenis iš vartotojų ir vėliau juos naudoti savo verslo tikslais. Pavyzdžiui, „YouTube“ taip pat yra socialinės žiniasklaidos dalis, kurioje renkami duomenys. Tačiau „Facebook“ pikseliai ir duomenų apsauga yra ypač svarbūs, nes šis įrankis plačiai naudojamas siekiant įvertinti skelbimų sėkmę ir strateginį derinimą.

Daugelis įmonių mano, kad įvedus GDPR reglamentus, sekimas nebeatitinka įstatymų. Tačiau tikrai yra būdų, kaip suderinti „Facebook Pixel“ ir GDPR . Vertingą pagalbą teikia atitinkamos specializuotos agentūros ir sutikimo valdymo teikėjai, pvz., „Consentmanager“. Profesionaliai išmanydami galiojančius teisinius reguliavimus, jie sukuria aiškumą teisės aktų reikalavimus atitinkančiam priemonių įgyvendinimui.

Kyla problemų dėl „Facebook Pixel“ slapuko ir privatumo? CMP yra puikus partneris visai veiklai internete, kuri yra nepriekaištinga pagal duomenų apsaugos įstatymus. Kaip ir Consentmanager atveju, tinkamą CMP galite atpažinti iš neįpareigojančių patarimų, gerų nuorodų, pritaikytų koncepcijų ir teisingo kainos ir našumo santykio. Taip pat privalumas, jei CMP taip pat prisiima duomenų apsaugos pareigūno pareigas.

Yra du pagrindiniai duomenų apsaugos pareigūno kompetencijos panaudojimo būdai. Galite, pavyzdžiui, didesnėje įmonėje, paskirti kompetentingą darbuotoją duomenų apsaugos pareigūnu arba pavesti atlikti šią funkciją kaip užsakomųjų paslaugų dalį.

Natūralu. Bendrojo duomenų apsaugos reglamento laikymasis yra būtinas tiek pertvarkant svetainę, tiek atnaujinant esamas svetaines. Tai kontroliuoja duomenų apsaugos institucijos, taip pat klientai ir ypač konkurencija.

Iš esmės tada, kai renkami asmens duomenys. Kuo labiau tai prisideda prie to, kad galima daryti išvadas apie konkretų asmenį , tuo kritiškesni metodai turi būti vertinami. Vartotojo duomenų rinkimas be sutikimo nėra teisiškai suderinamas.

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas taikomas visiems, kurie renka, saugo, tvarko ir naudoja suinteresuotų šalių ar potencialių klientų asmens duomenis . Tipiški pavyzdžiai yra visa veikla internete, susijusi su svetainėmis, internetinėmis parduotuvėmis ir socialine žiniasklaida, pvz., paskyros registracija, naujienlaiškio prenumerata, dalyvavimas konkurse, produktų tyrinėjimas arba formų naudojimas.


daugiau komentarų

vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: nėra slapukų = pajamų praradimas?

Interneto pasaulis susiduria su dideliais pokyčiais, ypač leidėjams ir reklamuotojams. Kovo 11 d. kartu su Refinery89.com surengėme internetinį seminarą „No Cookies = Revenue Losses“, kad pažvelgtume į ateitį. Webinaras vyko anglų kalba. Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Internetinis seminaras suteikė vertingų įžvalgų apie tai, kaip leidėjai ir reklamuotojai gali pasiruošti naujiems duomenų apsaugos reglamentams ir […]
Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]