Nauja

ES skaitmeninių paslaugų įstatymas: poveikis įmonėms


Europos Sąjungos skaitmeninių paslaugų įstatymas

„Visa mūsų taisyklių logika yra užtikrinti, kad technologijos tarnautų žmonėms ir visuomenei, kurioje gyvename, o ne atvirkščiai. Skaitmeninių paslaugų įstatymas užtikrins reikšmingą platformų ir paieškos sistemų skaidrumą ir atskaitomybę bei suteiks vartotojams daugiau galimybių valdyti savo gyvenimą internete. Šiandien paskelbti paskyrimai yra didžiulis žingsnis į priekį, kad tai įvyktų.

Margrethe Vestager, Europos skaitmeniniam amžiui tinkamos Europos vykdomoji viceprezidentė – 2023-04-25

Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) arba Skaitmeninių paslaugų įstatymas įsigaliojo 2022 m. lapkričio 16 d . Tačiau įmonės dar turi įvykdyti kai kuriuos įsipareigojimus iki kito termino 2024 m. vasario 17 d .

Įstatymas taikomas visoms skaitmeninėms paslaugoms, kurios sujungia vartotojus su prekėmis, paslaugomis ar produktais, ypač „labai didelėms interneto platformoms ir paieškos sistemoms“ , pvz., „Google“, aiškina ES Komisija. DSA yra ES skaitmeninės strategijos „Europa tinka skaitmeniniam amžiui“ dalis. Tačiau tik laiko klausimas, kada šie įstatymai paveiks visą pramonę. Todėl jūsų įmonei gali būti naudinga šias taisykles taikyti dabar.

Taip sakoma pareiškime oficialioje Europos Komisijos svetainėje :

„Mikro ir mažos įmonės turės įsipareigojimų, proporcingų jų galimybėms ir dydžiui, kartu užtikrindamos, kad jos išliktų atskaitingos. Be to, net jei labai augs ir mažos įmonės, pereinamuoju 12 mėnesių laikotarpiu joms būtų naudinga tikslinga atleisti nuo tam tikrų įsipareigojimų.

Išvertus iš anglų kalbos: labai mažos ir mažos įmonės turės įsipareigojimų, atitinkančių jų galimybes ir dydį, kartu užtikrindamos, kad jos išliktų atskaitingos. Ir net jei labai išaugs labai mažos ir mažos įmonės, per 12 mėnesių pereinamąjį laikotarpį jos bus atleistos nuo daugybės įsipareigojimų.

Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas – skatinti saugesnę internetinę aplinką , ypač už tai atsakingos labai didelės internetinės platformos.

  • Vartotojai ir jų pagrindinės teisės yra geriau apsaugotos internete
  • Sukurti tvirtą internetinių platformų skaidrumo ir atskaitomybės pagrindą
  • Skatinti inovacijas , augimą ir konkurencingumą rinkoje.

Kaip tai turėtų atrodyti? Paveiktos internetinės platformos turi pakeisti savo praktiką ir imtis tam tikrų priemonių, pavyzdžiui: B:

  • Platformos turi uždrausti vaikams skirtą reklamą .
  • suteikti vartotojams galimybę negauti rekomendacijų, pagrįstų profiliavimu
  • Pritaikykite priemones prieš piktnaudžiavimo reklamą ir priešingą reklamą
  • Pranešimas apie pažeidimus

Visą oficialų priemonių sąrašą rasite čia .

Šios 17 labai didelių internetinių platformų (VLOP) ir 2 labai didelių internetinių paieškos sistemų (VLOSE) turi atitikti DSA:

  • Alibaba AliExpress
  • „Amazon“ parduotuvė
  • Apple AppStore
  • Booking.com
  • Facebook
  • Google Play
  • Google žemėlapiai
  • „Google“ apsipirkimas
  • Instagramas
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Snapchat
  • Tik tak
  • Twitter
  • Vikipedija
  • YouTube
  • Zalando

Labai didelės internetinės paieškos sistemos:

  • Bing
  • Google paieška

ES skaitmeninių paslaugų įstatymo poveikis

  • Vartotojams/piliečiams
    • Geresnė pagrindinių teisių apsauga
    • Didesnis pasirinkimas, mažesnės kainos
    • Sumažintas neteisėto turinio poveikis
  • Įmonėms
    • Didesnis pasirinkimas, mažesnės kainos
    • Prieiga prie ES rinkų per platformas
    • Vienodos sąlygos nelegalaus turinio teikėjams
  • Platformoms / skaitmeninių paslaugų teikėjams
    • Teisinis tikrumas, taisyklių derinimas
    • Lengviau įsikurti ir plėstis Europoje

Kaip galite pasiruošti dabar

Jei jūsų įmonė nėra viena iš labai didelių internetinių platformų, jums dar nereikia reaguoti į DSA įsipareigojimus. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje gausite naudos, jei dabar laikysitės šios privatumo praktikos:

Informuokite ir mokykite savo komandą

Įsitikinkite, kad jūsų darbuotojai, ypač atsakingi už duomenų apdorojimą ir atitiktį, yra gerai informuoti apie DSA ir galimą jos poveikį jūsų verslui. Naudojant specialų sutikimo valdymo įrankį padidėja saugumas.

→ Reguliarūs naujinimai ir atitinkamų informacinių biuletenių, teisės aktų atnaujinimų arba pramonės leidinių prenumerata.
Patarimas: užsiprenumeruokite mūsų mėnesinį consentmanager naujienlaiškį ir būsite informuoti, kai tik įsigalios nauji duomenų apsaugos reglamentai.

Atitikties spragų analizės atlikimas

Įvertinkite savo dabartinę duomenų praktiką ir palyginkite juos su DSA reikalavimais, kad nustatytumėte trūkumus ir tobulinimo sritis.

→ Dirbkite su teisės ir atitikties ekspertais, kad atliktumėte išsamią savo procesų, politikos ir technologijų analizę. Sukurkite išsamią ataskaitą, kurioje pabrėžiamos sritys, kurioms reikia dėmesio, ir paskirstykite išteklius šioms spragoms užpildyti.

Jei norite greitai patikrinti atitiktį, taip pat galite tiesiogiai naudoti mūsų nemokamą svetainės skaitytuvą, kuris pateiks atitikties ataskaitą su pasiūlymais, į kurias reikėtų atkreipti dėmesį pagal jūsų verslui taikomus įstatymus.

Reguliariai peržiūrėkite ir koreguokite privatumo nustatymus

Reguliariai peržiūrėkite privatumo nustatymus savo svetainėse ir kitose prijungtose platformose ir pakoreguokite juos pagal jums reikalingą duomenų apsaugos lygį.

→ Skirkite kelias minutes ir įsitikinkite, kad slapukų sutikimo įrankyje suderinote šiuos punktus su bendra privatumo politika:

  • Optimizuokite reklamjuostės sąsają, kad ji būtų aiški, patogi ir prieinama.
  • Įtraukti atsisakymo mechanizmus.
  • Įdiekite išsamaus sutikimo nustatymus.
  • Tinkinkite sutikimo parinktis.

Peržiūrėkite mūsų nemokamą kontrolinį sąrašą , kad įsitikintumėte, jog esate saugūs dėl pagrindinių privatumo taisyklių.

Laikydamiesi šios praktikos, ne tik padidinsite vartotojų pasitikėjimą, bet ir parodysite savo įsipareigojimą laikytis duomenų apsaugos reikalavimų ir būsite geriau pasirengę būsimiems duomenų apsaugos įstatymo pakeitimams, jei jie jums bus aktualūs.


daugiau komentarų

Generolas

Naujienlaiškis 2024-09

Naujos funkcijos: Duomenų subjekto teisių (DSR) įrankis BDAR numato, kad nukentėjusieji (pavyzdžiui, svetainės lankytojai, klientai ar kiti asmenys, kurių duomenys tvarkomi) naudojasi tam tikromis teisėmis. Tai visų pirma apima tai, kad jie gali pasiteirauti dėl savo teisių ir gauti informaciją apie tvarkomus duomenis. Teisės apima, be kita ko: Mūsų naujasis DSR įrankis dabar leidžia suteikti […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nauja

consentmanager gauna aukso statusą kaip Google CMP partneris

consentmanager buvo sertifikuotas kaip auksinės pakopos CMP partneris „Google Consent Management Platform“ (CMP) partnerių programoje. Šis statusas mums buvo suteiktas remiantis šiais kriterijais: Naujausia „Google“ CMP partnerių programos plėtra mūsų klientams suteikia didelių pranašumų. Dabar galite integruoti sutikimo reklamjuostę su „Google Ads“, „Google Analytics“ ir „Google“ žymų tvarkytuve tiesiai iš paskyros „Google“ žymų sąsajos . […]