Įsivaizduokite scenarijų, kai jūsų slapukų reklamjuostė ne tik atitinka reikalavimus, bet ir padidina pajamas. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip consentmanager srauto srauto ataskaita gali padėti įgyvendinti šį scenarijų. Parodysime, kaip tiesiogiai informacijos suvestinėje rasti ataskaitą, ir kartu pažiūrėsime, kaip galite naudoti savo duomenis, kad gerokai padidintumėte sutikimo naudoti slapukus rodiklį.
Kokia eismo srauto ataskaita iš consentmanager ?
Srauto srauto ataskaita rodo lankytojo „sutikimo“ su svetaine istoriją. Nesvarbu, ar jie spustelėja patvirtinimo ar atmetimo mygtuką, ignoruoja jį, ar palieka svetainę tiesiogiai.
Jūsų prietaisų skydelyje ataskaita atrodo taip:
Srauto srauto ataskaitoje rodoma daug daugiau nei 4 metrikos, kurias ką tik paminėjome. Iš viso ataskaitoje rasite 10 metrikų.
Metrika eismo srautų ataskaitoje
- Visi šoniniai vaizdai
- Galimas pasirinkimas
- Pasirinkimas nereikalingas
- Pasirinkimas negalimas
- Rodoma reklamjuostė
- Priimta
- Atstumtas
- Pasirinktinis pasirinkimas
- Ignoruojama
- atmetimo rodiklis
Čia galite rasti visų aukščiau paminėtų metrikų apibrėžimus.
Kur galite rasti eismo srauto ataskaitą consentmanager informacijos suvestinėje
Norėdami pasiekti ataskaitą, tiesiog atidarykite informacijos suvestinę . Tada eikite į skiltį Ataskaitos ir ataskaitą turėtumėte rasti apatiniame dešiniajame apžvalgos ataskaitos kampe.
Kaip interpretuoti eismo srauto duomenis
Eismo srauto ataskaitos duomenys gali būti naudingi įvairiais požiūriais. Toliau paaiškinsime, ko galite pasimokyti iš ataskaitos, kaip interpretuoti tam tikrus duomenis ir kokių veiksmų galite imtis, kad pagerintumėte sutikimo reklamjuostę ir priėmimo rodiklius.
Nustatykite aukštus atmetimo rodiklius
Didelio atmetimo rodiklio nustatymas tokiose srityse, kaip atmesta, apleista svetainė (atmetimo rodiklis) ir negali pasirinkti, yra svarbūs rodikliai, rodantys, kad jūsų slapukų reklamjuostė arba nukreipimo puslapiai gali būti patobulinti. Slinkite žemyn, kad gautumėte bendrų pasiūlymų, kaip patobulinti slapukų reklamjuostę.
Metrika „Pasirinkimas neįmanomas“ rodo, kad CMP pasirinko nerodyti reklamjuostės. Taip gali būti dėl to, kad vartotojo naršyklė nepalaiko slapukų, arba dėl to, kad vartotojas per daug kartų nepaisė slapukų reklamjuostės, kai reklamjuostė turėtų būti vėl rodoma, arba todėl, kad vartotojas dar nepasirinko arba turi naujus pasirinkimo nustatymus. -į.
Jei etape „Negaliu pasirinkti“ matote daug naudotojų, tai reiškia, kad naudotojai tam tikras sutikimo parinktis laiko ribojančiomis arba pernelyg neaiškiomis.
Tokiu atveju galite supaprastinti ir paaiškinti sutikimo parinktis, kad pateiktumėte papildomos informacijos, kuri išspręstų naudotojų problemas, ypač jei buvo pridėti nauji nustatymai.
Analizuoti pasirinktinius pasirinkimus
Pasirinktinis pasirinkimas įvyksta, kai vartotojui parodoma slapukų pasirinkimo reklamjuostė, o lankytojas pasirenka pasirinktinį. Pavyzdžiui, vartotojas nusprendžia sutikti su tam tikromis duomenų kategorijomis ir pažymi atitinkamą langelį. Jei pastebite, kad tinkinti sutikimai yra labiau paplitę, tai reiškia, kad naudotojai aktyviai ieško tinkintų sutikimo parinkčių, kurios nėra siūlomos. Norėdami maksimaliai padidinti naudotojų priėmimą, galite optimizuoti reklamjuostę ir pateikti papildomų suasmenintų sutikimo parinkčių. Tokiu būdu vis tiek galite rinkti duomenis iš savo lankytojų, tačiau suteikiate jiems galimybę nuspręsti, kokio tipo duomenis norite rinkti. Tai geriau nei suteikti lankytojams mažiau pasirinkimų ir iš viso negauti sutikimo.
Nežinote, kaip elgtis toliau? Pasikalbėk su čiamūsų ekspertai.
Nepaisytų užklausų supratimas
„Ignoruojamos užklausos“ jūsų srauto srauto ataskaitoje reiškia slapukų reklamjuosčių, kurios buvo rodomos, bet kurių lankytojas nepasirinko, skaičių.
Jei turite daug ignoruojamų užklausų, taip pat žinomų kaip didelis vartotojų, „nepaisančių“ sutikimo raginimo, rodiklis, tai rodo, kad dabartinis slapukų reklamjuostės dizainas ir tekstas gali būti nepakankamai patrauklus ar patrauklus, kad pritrauktų jūsų naudotojus. dėmesį.
Ką galite dėl to padaryti? Optimizuokite sutikimo reklamjuostės dizainą ir tekstą, kad jis būtų vizualiai patrauklesnis ir patrauklesnis. Tai skatina vartotojus priimti aktyvų sprendimą ir sumažina vartotojų, kurie nepaiso sutikimo užklausos, skaičių.
Bendrieji pasiūlymai, kaip pagerinti sutikimo reklamjuostės priėmimo rodiklį
Be veiksmų, kurių galite imtis analizuodami srauto srauto ataskaitą, taip pat galite tiesiog vadovautis mūsų bendromis rekomendacijomis, kaip optimizuoti slapukų reklamjuostę.
Tačiau prieš eidami toliau, turėtumėte patikrinti, ar jūsų slapukų reklamjuostė atitinka teisinius reikalavimus. Tai galite užtikrinti naudodami nemokamą slapukų kontrolinį sąrašą čia.
→ Nemokamas atsisiunčiamas slapukų reklamjuostės kontrolinis sąrašas
Padarykite tai aiškiai ir suprantamai
Nenuvilkite savo vartotojų. Sukurkite savo sutikimo reklamjuostę trumpą ir suprantamą. Naudotojai labiau linkę duoti sutikimą, jei greitai supranta sutikimo užklausos tikslą. Aiški ir glausta kopija sumažina dviprasmiškumą ir leidžia vartotojams priimti pagrįstus sprendimus nesijaučiant priblokšti.
Padėkite reklamjuostes strategiškai
Eksperimentuokite su sutikimo reklamjuostės įdėjimu. Reklamjuostės vieta vaidina svarbų vaidmenį užtikrinant naudotojų matomumą ir įtraukimą. Norėdami padidinti reklamjuostės matomumą, turėtumėte ją pastatyti gerai matomoje vietoje, pavyzdžiui: Pvz., puslapio viršuje. Strateginė paskirties vieta padidina tikimybę, kad vartotojai pamatys reklamjuostę ir į ją atsakys. Išbandykite skirtingas pozicijas, kad rastumėte optimalią vietą konkrečiai platformai ir tikslinei auditorijai.
Pasinaudokite A/B testavimo galia
Vykdykite A/B testus naudodami skirtingą formuluotę ir dizainą. Bet kuris iš aukščiau išvardytų dalykų gali būti naudojamas A/B testavimui. A/B testavimas yra galingas įrankis, skirtas patobulinti slapukų reklamjuostę. Šis kartotinis testavimo procesas padeda nustatyti efektyviausią sutikimo reklamjuostės konfigūraciją pagal naudotojo nuostatas. Nesvarbu, ar optimizuojate kalbą, kad ji būtų patogesnė, ar koreguojate vizualinius elementus, kad ji taptų patrauklesnė, A/B testavimas leidžia priimti duomenimis pagrįstus sprendimus optimizuoti sutikimo reklamjuostę.
Padarykite savo reklamjuostę vizualiai patrauklesnę
Optimizuokite savo reklamjuostės vizualinį patrauklumą. Naudokite vizualiai patrauklius elementus, spalvas ir grafiką, atitinkančius jūsų prekės ženklą, būdami aiškūs. Vizualiai patraukli sutikimo reklamjuostė ne tik traukia akį, bet ir perteikia profesionalumą bei patikimumą, o tai gali padidinti vartotojų pasitikėjimą ir priėmimo rodiklius.
Įdėkite nuorodas sužinoti daugiau
Naudotojams, kurie nori daugiau informacijos, įtraukite nuorodas „Sužinokite daugiau“. Kai kurie naudotojai gali norėti sužinoti daugiau apie sutikimo parinktis. Įtraukdami nuorodas „Sužinokite daugiau“, suteikiate vartotojams galimybę gauti išsamios informacijos apie duomenų tvarkymo praktiką. Tai skatina skaidrumą ir pasitikėjimą bei gali padidinti sutikimo rodiklius, nes naudotojai jaučiasi geriau informuoti ir labiau pasitiki savo sprendimais. Pusiausvyra tarp paprastumo ir daugiažodiškumo užtikrina, kad jūsų sutikimo pareiškimas patiks daugeliui naudotojų pageidavimų.
Pasinaudokite savo svetainės duomenimis su consentmanager
Su consentmanager galite praktiškai pritaikyti savo žinias apie duomenis. Pasiūlykite savo vartotojams sklandžią vartotojo patirtį. Pradėkite dabar nuo nemokamo slapukų svetainės nuskaitymo !