Teisingai

Naujas duomenų apsaugos etapas: 2024 m. Amerikos privatumo teisių aktas


2024 m. Amerikos privatumo teisių akto informacinio biuletenio antraštė

Jungtinėse Valstijose privatumo įstatymai šiuo metu įgyvendinami federaliniu lygmeniu, tokie įstatymai galioja 19 valstijų. Tačiau siūlomas Amerikos privatumo teisių įstatymas (APRA) , kurį 2024 m. balandžio 7 d. pristatė Atstovų rūmų Energetikos ir prekybos komitetas, netrukus galėtų nustatyti nacionalinius privatumo ir saugumo standartus. APRA, kuri vis dar yra pasiūlymo etape, įves taisykles automatizuotoms sprendimų priėmimo technologijoms (pvz., AI) ir nustatys papildomas taisykles „stambiems duomenų rinkėjams“ ir „duomenų tarpininkams“. Duomenų apsaugos įstatymas įsigaliotų praėjus 180 dienų nuo patvirtinimo.

Ką tai reiškia įmonėms? Viena vertus, tai gali supaprastinti vidinius atitikties procesus. Kita vertus, tam reikia peržiūrėti ir galbūt koreguoti dabartinę verslo praktiką. Asmens duomenų apimtis ir apibrėžimai pagal APRA gali skirtis nuo galiojančių įstatymų, todėl reikia išsamios analizės ir pritaikymo.

Kadangi mes ir toliau stebime šio įstatymo eigą, sekite naujienas apie galimą Amerikos privatumo teisių įstatymo poveikį jūsų verslui.


daugiau komentarų

Generolas

Naujienlaiškis 2024-09

Naujos funkcijos: Duomenų subjekto teisių (DSR) įrankis BDAR numato, kad nukentėjusieji (pavyzdžiui, svetainės lankytojai, klientai ar kiti asmenys, kurių duomenys tvarkomi) naudojasi tam tikromis teisėmis. Tai visų pirma apima tai, kad jie gali pasiteirauti dėl savo teisių ir gauti informaciją apie tvarkomus duomenis. Teisės apima, be kita ko: Mūsų naujasis DSR įrankis dabar leidžia suteikti […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nauja

consentmanager gauna aukso statusą kaip Google CMP partneris

consentmanager buvo sertifikuotas kaip auksinės pakopos CMP partneris „Google Consent Management Platform“ (CMP) partnerių programoje. Šis statusas mums buvo suteiktas remiantis šiais kriterijais: Naujausia „Google“ CMP partnerių programos plėtra mūsų klientams suteikia didelių pranašumų. Dabar galite integruoti sutikimo reklamjuostę su „Google Ads“, „Google Analytics“ ir „Google“ žymų tvarkytuve tiesiai iš paskyros „Google“ žymų sąsajos . […]