Nauja

4 klausimai, kaip pasirinkti idealų sutikimo su slapukais įrankį


darbalaukio ir mobiliojo telefono ekranas bei slapukų reklamjuostė

Sutikimas naudoti slapukus yra pagrindinis internetinio privatumo laikymosi aspektas, todėl labai svarbu pasirinkti tinkamą įrankį jūsų verslui. Teisinė bazė nuolat tobulinama. Duomenų apsaugos įstatymai, tokie kaip Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) Europoje ir Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymas (CCPA) JAV, tampa vis griežtesni.

Šiame straipsnyje aptarsime keturis pagrindinius klausimus, kurie gali padėti priimti pagrįstą sprendimą dėl sutikimo su slapukais sprendimo . Šie klausimai padės įvertinti tokius veiksnius kaip geografinis pasiekiamumas, biudžeto svarstymai, technologijų paketo suderinamumas ir klientų įtraukimo kanalo palaikymas.

1. Kur yra mano įmonė?

Duomenų apsaugos taisyklės įvairiuose regionuose labai skiriasi. Jei jūsų įmonė veikia Europoje arba apdoroja Europos piliečių duomenis, tikriausiai jau esate susipažinę su griežtais GDPR reikalavimais. Svarbus veiksnys renkantis sutikimo su slapukais įrankį yra duomenų centrų vieta. Pasirinkus įrankį su duomenų centrais Europoje gali būti naudinga, nes taip lengviau laikytis Europos duomenų apsaugos įstatymų. Dėl šios priežasties visi consentmanager duomenų centrai yra Europoje. Duomenų centrų geografinė padėtis gali turėti įtakos duomenų perdavimui ir saugojimui. Todėl vertinant galimus sprendimus svarbu į tai atsižvelgti.

2. Biudžeto svarstymai

Nors privatumo laikymasis yra prioritetas, biudžeto apribojimai yra realybė bet kokio dydžio įmonėms. Ištirkite pasirinkto sutikimo dėl slapukų įrankio kainodaros modelį ir įsitikinkite, kad jis duoda didžiausią pelną. Kai kurie įrankiai siūlo prenumeratos mokesčius, o kiti siūlo nemokamus arba vienkartinio pirkimo variantus. Taip pat turėtumėte apsvarstyti galimus priedus arba papildomas išlaidas, pvz., papildomas funkcijas, tinkinimą ir nuolatinį palaikymą.

consentmanager siūlo prenumerata pagrįstą kainodarą , kurį galima labai pritaikyti naudojant priedus , pradedant nuo pigiausio paketo. Raskite sau tinkamą paketą čia .

Turi būti rasta pusiausvyra tarp atitikties ir ekonomiškumo. Todėl atidžiai apsvarstykite kiekvieno pasirinkimo efektyvumą, atsižvelgiant į konkrečius jūsų verslo poreikius.

3. Kokias technologijas, įrankius ir programinę įrangą šiuo metu naudojame?

Norint sklandžiai integruoti sutikimo su slapukais įrankį į savo verslo procesus, svarbu pagalvoti apie savo dabartinę technologijų infrastruktūrą. Kokią programinę įrangą ir įrankius jau naudojate? Kaip jūsų pasirinktas sutikimo su slapukais sprendimas integruojamas su esamomis sistemomis? Ar jūsų pasirinktas sutikimo dėl slapukų sprendimas siūlo papildinių integravimą, kuris yra svarbus jūsų verslo procesams? Kadangi consentmanager siūlo daugiau nei tuziną papildinių integracijų, žinome, kad tai svarbi funkcija, kurią turėtų pasiūlyti sutikimo įrankis.

Todėl svarbu žinoti įrankio suderinamumą ir integravimo galimybes. Jei jūsų verslas remiasi konkrečiomis platformomis ar paslaugomis, turėtumėte užtikrinti, kad pasirinktas įrankis galėtų veiksmingai integruotis su jomis, kad optimizuotumėte duomenų valdymą ir atitiktį.

4. Kokie kanalai naudojami bendraujant su klientais?

Šiuolaikinėje skaitmeninėje aplinkoje įmonės bendrauja su savo klientais įvairiais kanalais, įskaitant el. paštą, socialinę žiniasklaidą, pokalbius, telefonu ir net televiziją . Veiksmingas sutikimo su slapukais įrankis turėtų sklandžiai palaikyti šiuos kanalus ir teikti daugiakanalio galimybes . Nesvarbu, ar bendraujate su klientais per rinkodarą el. paštu, socialinę žiniasklaidą, tiesioginį pokalbį ar telefonu, svarbu, kad sutikimą tvarkytumėte nuosekliai visuose kanaluose.

Įsitikinkite, kad pasirinktas sutikimo su slapukais įrankis siūlo tvirtą palaikymą kiekvienam iš šių sąveikos su klientais kanalų.

Premija: jei savo įmonėje sprendžiate TV sutikimo temą, jums bus naudingas internetinis seminaras, kurį consentmanager organizavo bendradarbiaujant su Europos interaktyviosios reklamos biuru TV ir sutikimo tema. Žiūrėkite webinarą čia.

Tinkamo sutikimo su slapukais įrankio įvertinimas ir pasirinkimas

Atsakę į keturis svarbiausius klausimus, dabar turėtumėte aiškiau suprasti, ko reikia jūsų įmonei iš sutikimo su slapukais įrankio. Ir tai padės jums pasitikėti privatumo taisyklių sudėtingumu. Pasinaudokite šio straipsnio patarimais, kad sukurtumėte savo konkretiems poreikiams pritaikytą kontrolinį sąrašą. Atminkite, kad atitiktis yra nuolatinis procesas ir tinkamas įrankis turi atitikti jūsų ilgalaikius duomenų apsaugos tikslus.

Jei nesate tikri, nuo ko pradėti, visada galite pradėti nuo nemokamos consentmanager svetainės atitikties ir slapukų skaitytuvo.


daugiau komentarų

Webinar Google Consent Mode v2
Nauja, vaizdo įrašus

Internetinis seminaras: „Google“ sutikimo režimas, v2

Internetinis seminaras „Google Consent Mode v2“ įvyko 2024 m. vasario 27 d. Webinaro PDF galite rasti čia ir atsisiųsti . Buvo diskutuojama šiomis temomis: apžvalga Visi kalba apie „Google Consent Mode v2“. Nuo 2024 m. kovo mėnesio „Google“ reikalaus, kad visose svetainėse ir programose būtų naudojamas 2 versijos „Google Consent Mode“. Tam svarbu turėti „Google“ […]
Digital Services Act
Teisingai

Ar Skaitmeninių paslaugų įstatymas (DSA) taip pat taikomas jūsų įmonei? Internetinės platformos turi papildomų įsipareigojimų

Skaitmeninių paslaugų įstatymas nustato papildomus skaidrumo reikalavimus internetinėms platformoms. Internetinės platformos apibrėžimas pagal DSA gali būti taikomas jūsų verslui. Dėl to jums gali tekti laikytis papildomų DSA skaidrumo reikalavimų. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ar jūsų verslas patenka į šią kategoriją ir kokių veiksmų galite imtis, kad atitiktumėte reikalavimus. Koks yra Skaitmeninių paslaugų įstatymo tikslas? Skaitmeninių […]