JTL parduotuvės slapukų įspėjimas:

Teisiškai saugesnis
Duomenų apsauga su sutikimo valdytoju

JTL atstovauja ERP sistemai (Enterprise Resource Planning), taip pat elektroninės prekybos parduotuvės sprendimui iš vieno šaltinio: Tai reiškia, kad JTL Shop palaiko daugybę įmonei būtinų funkcijų – nuo pirkimo iki gaminių priežiūros iki logistikos ir siuntimo organizavimo. Prižiūrėdami savo JTL parduotuvę, derinkitės su duomenų apsaugos įstatymu GDPR sąlygos būtinas. Pirmasis JTL parduotuvės slapukas gali būti nustatytas tik gavus aiškų jūsų lankytojų sutikimą. Su „JTL Shop Cookie“ pranešimu užtikrinate teisiškai saugų savo klientų pasirinkimą. Sukurti pavyks keliais paprastais veiksmais naudojant JTL slapukų įskiepį.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo...

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Atkreipkite dėmesį: nors ConsentManager CMP siūlo daug funkcijų, tokių kaip trečiųjų šalių kodų ir slapukų blokavimas, ne visi mūsų klientai naudojasi visomis funkcijomis. Prašome nevertinti mūsų funkcijų tik pagal tai, kaip klientai naudojasi mūsų įrankiu.

JTL: ERP ir parduotuvių sistema iš pirmo žvilgsnio

Ką siūlo JTL?

JTL reiškia ERP sistemą ir integruotus elektroninės prekybos sprendimus iš vieno šaltinio. JTL parduotuvių sistema dabar yra prieinama daugiau nei 35 000 užsakymo paštu įmonių naudojimui. JTL Shop aptarnauja pilną internetinės prekybos organizavimą visose esminėse verslo srityse. Tai svyruoja nuo pirkimo iki produktų valdymo iki pardavimo ir platinimo. ERP sprendimas taip pat valdo mokėjimų ir užsakymų apdorojimą bei logistikos organizavimą. JTL prekių valdymo sistema yra pasiūlymo centre.

Prekių valdymas (WaWi) yra nemokamas JTL parduotuvėje. Produktas skirtas aiškumui ir efektyviam apdorojimui. į Sistemos programiniai sprendimai yra modulinės struktūros ir todėl yra skirti naudotojams, turintiems skirtingus reikalavimus. Sistema tinka įvairių pramonės šakų ir dydžių įmonių vartotojams

Reikalavimas pateikti tinkamą sprendimą įvairiems poreikiams atsispindi ir dideliuose tarifuose. Nemokama JTL Shop (Community Edition) versija yra atvirojo kodo pagrindu ir skirta, pavyzdžiui, mažoms ir vidutinėms parduotuvėms. Iš viso JTL savo vartotojams siūlo penkias versijas: jos skirtos įmonėms nuo mažų startuolių iki tarptautinių korporacijų. Tai puiki kaina ir našumas lankstumas duota.

Įėjimas į JTL parduotuvę yra nemokamas ir reikalauja vartotojo abonemento registracijos. Jis taip pat priklauso nuo nemokamos JTL-WaWi prekių valdymo sistemos atsisiuntimo. Arba vartotojai turi galimybę, kad gamintojas įdiegtų per savo serverį. Šio priglobto varianto atveju naudotojams tereikia patiems pasirūpinti parduotuvės įrengimu. JTL Shop siūlo daugybę plėtinių ir papildinių, kad pritaikytų funkcionalumą įvairiems iššūkiams. Tai taip pat apima a JTL slapukų papildinys.

Ar jūsų svetainė atitinka reikalavimus? Sužinokite naudodami mūsų kontrolinį sąrašą

Atsisiųskite kontrolinį sąrašą

Frontend ir backend

The Priekinis galas yra orientuotas į aiškumą ir intuityvų valdymą. Aiškus ir modernus dizainas taip pat turėtų padėti naujiems lankytojams greitai orientuotis. Viena taip pat aiškiai išdėstyti ir aiškiai išdėstyti „JTL Shop Cookie Notice“ sėkmingai veikia naudojant „Consentmanager“ JTL slapukų papildinį. JTL parduotuvė siūlo tokias parinktis kaip paieškos funkcijos, detalūs rodiniai ir įvairių prekių kategorijos. Vaizdo įrašai ar nuotraukos taip pat galimi JTL parduotuvėje. JTL taip pat galvoja apie optimizavimą paieškos sistemoms. JTL Shop palaiko, pavyzdžiui, meta pavadinimus, meta aprašymus ir paieškos sistemoms pritaikytus URL. Kita vertus, klientams ir lankytojams taip pat naudinga apžvalga, taigi ir teigiama naudotojų patirtis.

dėka Reagavimas Parduotuvės ekranas prisitaiko prie kliento naudojamo galutinio įrenginio bet kuriuo metu. Nepriklausomai nuo to, ar vartotojai pasiekia JTL parduotuvės puslapį iš savo darbalaukio, išmaniojo telefono ar programėlės, visada galima gerai naršyti ir peržiūrėti. Ypatinga savybė, lyginant su kitomis parduotuvių sistemomis, yra tai, kad funkcijos nepriklauso nuo temos. Todėl visos siūlomos temos turi tas pačias funkcijas. Visos temos ir šablonai atitinka atitinkamo galutinio įrenginio reikalavimus. Kitos svetainės ir trečiųjų šalių teikėjai siūlo papildomus dizainus, šablonus ir temas, kai kurie iš jų yra nemokami, o kiti siūlomi už mokestį.

The Backend leidžia parduotuvių savininkams paprastas administravimas, taip pat vokiečių kalba. Back office taip pat skirtas pradedantiesiems, kurie šiek tiek pripratę gali atlikti svarbiausius nustatymus. Kiekviename meniu yra patarimų ir papildomos informacijos apie meniu elementus ir parinktis. Pradėdami nuo back office, vartotojai taip pat gali naudoti kitas kūrėjo integruotas programas. JTL parduotuvė papildyta daugybe sąsajų. Parduotuvės sistemoje jau yra viskas, ko reikia sėkmingam parduotuvės darbui iš gamyklos Sąsajos. Integruota prekių valdymo sistema yra nemokama ir gali būti sklandžiai integruota į JTL parduotuvę bet kuriuo metu.

Sekite naujienas!

Prenumeruoti naujienas

paketus

pagrindinis

Nemokamai

  • apžvalga
  • Maks. puslapio peržiūrų skaičius per mėnesį

    5000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    neįmanoma
  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    1
  • Atitinka GDPR

  • Dizainas / pritaikymas
  • Iš anksto sukurti dizainai / pradėkite iš karto

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per savaitę

    1
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

numatytas
toli

49 €
per mėnesį

  • apžvalga
  • Visos pagrindinio paketo funkcijos, plius:

  • Puslapių peržiūros per mėnesį įtrauktos

    1 000 000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    0,05 €
  • Su IAB TCF suderinamas CMP

  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    3
  • Dizainas / pritaikymas
  • Visos pagrindinio paketo funkcijos, plius:

  • Jūsų įmonės logotipas

  • Savo dizaino kūrimas

    3
  • Pakeiskite tekstus

  • A / B testavimas ir optimizavimas

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per dieną

    10
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

  • Palaikymas el. paštu

Agentūratoli

195 €
per mėnesį

  • apžvalga
  • Visos standartinio paketo funkcijos plius:

  • Puslapių peržiūros per mėnesį įtrauktos

    10 000 000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    0,02 €
  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    20 d
  • Dizainas / pritaikymas
  • Savo dizaino kūrimas

    20 d
  • A / B testavimas ir optimizavimas

  • Vartotojų paskyros
  • Visos standartinio paketo funkcijos plius:

  • Papildomos vartotojų paskyros

    10
  • Vartotojo teisės

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per dieną

    100
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

  • Palaikymas el. paštu

  • Palaikymas telefonu

Įmonėtoli

Susisiekite su mumis

  • apžvalga
  • Visos agentūros paketo funkcijos ir:

  • Puslapių peržiūros per mėnesį įtrauktos

    35 000 000
  • Papildomos puslapio peržiūros (kaina už 1000)

    0,02 €
  • Maks. svetainės / maks. Programėlės

    neribotas
  • Dizainas / pritaikymas
  • Savo dizaino kūrimas

    individualiai
  • Vartotojų paskyros
  • Visos standartinio paketo funkcijos plius:

  • Papildomos vartotojų paskyros

    individualiai
  • Vartotojo teisės

  • Slapukų skaitytuvas
  • Vikšrai per dieną

    300
  • Palaikymas / SLA
  • Palaikymas bilietu

  • Palaikymas el. paštu

  • Palaikymas telefonu

  • Skirta parama

  • SLA

    99,91 TP1T
  • balta etiketė
  • Baltos etiketės tirpalas

  • Pašalinamas sutikimmanager.net logotipas

  • CMP su savo domenu

    „JTL Shop“ slapukų pranešimas ir jo būtinumas pagal duomenų apsaugos įstatymus

    Teisinis sutikimas su slapukais

    Kiekviena internetinė parduotuvė priklauso nuo slapukų. Kai kurie iš jų yra techniškai būtina interneto svetainės veikimui. Kiti nėra absoliučiai būtini, bet didelio naudojimo parduotuvės veiklai. Tai apima analizės ir sekimo slapukus, kurie suteikia informacijos apie naudotojo elgesį, taigi ir parduotuvės našumą.

    Kiekvienas slapukų naudojimas, viršijantis vien tik techninius reikalavimus, reikalauja aiškus sutikimas vartotojų. Prieš nustatant pirmąjį netechniškai esminį JTL parduotuvės slapuką, reikia gauti kliento sutikimą. Tai išplaukia iš ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo ne vėliau kaip 2019 m. liepos mėn. Nuo tada buvo aiškiai nustatytas įsipareigojimas suteikti lankytojams galimybę pasirinkti. Iki šiol daugumoje puslapių lankytojams buvo suteikta galimybė nesutikti su slapukų naudojimu. Tačiau standartas buvo tas, kad slapukai visada buvo nustatomi. Tai buvo atsisakymas. Nuo ETT sprendimo buvo reikalaujama pirmiausia paprašyti vartotojų sutikimo. Pirmasis techniškai neesminis JTL parduotuvės slapukas gali būti nustatytas tik tai padarius. Tai Sprendimas turėtų sustiprinti duomenų apsaugą ir yra tiesiogiai susijęs su GDPR.

    Svetainės, ypač parduotuvės, operatoriui tai visų pirma reiškia, kad tokiems populiariems įrankiams kaip Google Analytics ar kitiems sekimo slapukams reikalingas sutikimas. Tai galima padaryti per a JTL parduotuvės slapukų pranešimas įgyvendinti. Kadangi sutikimo valdytojas pateikia aiškų JTL parduotuvės slapuko pranešimą kiekvieną kartą, kai puslapį pasiekia potencialūs klientai, gali įvykti teisiškai saugus pasirinkimas. JTL parduotuvės Slapukų pranešimas turi aiškiai informuoti vartotoją apie slapukų rinkimą ir jų apdorojimą. Be to, JTL parduotuvės pranešimas apie slapukus turi suteikti lankytojams ir klientams galimybę sutikti su šiuo slapukų rinkimu arba jo atmesti.

    JTL parduotuvės slapuko pranešimas leidžia teisiškai saugiai įgyvendinti. JTL parduotuvės slapukų papildinys siūlo tai ir taip prisideda prie Teisiškai saugus slapukų sutikimas adresu. Kai vartotojas duoda sutikimą, pirmiausia gali būti nustatytas pirmasis techniškai nereikalingas slapukas.

    Sekite naujienas!

    Prenumeruoti naujienas

    JTL Shop Cookie Pastaba: būtinybė ir poreikis

    Slapukų naudojimas yra įprasta praktika internetinėse parduotuvėse ir elektroninėje prekyboje apskritai. Tai turi įtakos ne tik grynai techninei parduotuvės veiklai, bet ir ekonomiškai reikalingoms reklamos bei analizės priemonėms. Atskiras JTL parduotuvės slapukas turi būti nustatytas įvairioms veikloms, tokioms kaip sekimas ar našumo analizė. Kadangi, remiantis ETT sprendimu, yra aiškus reikalavimas aiškiai prašyti sutikimo, parduotuvių operatoriai turi naudos aiškus ir teisiškai saugus JTL parduotuvės slapuko pranešimas.

    Ar tai apie JTL slapuko papildinio pasirinkimas, reikia atkreipti dėmesį į tam tikras veikimo charakteristikas ir savybes, kurias turėtų pasiūlyti atitinkamas sutikimo vadovas. Gerai apgalvota JTL slapukų reklamjuostė JTL parduotuvėje gali būti įdiegta be jokių problemų ir be techninių kliūčių. JTL slapukų reklamjuostė turėtų reaguoti į įrenginius ir operacines sistemas. Kai tik JTL slapukų sutikimo kodas yra integruotas į puslapį, kiekvienas slapukas, kuris nėra būtinas techniniam puslapio veikimui, yra automatiškai blokuojamas. Be to, geras JTL slapukų papildinys užtikrina suderinamumas į kitus naudojamus sprendimus ar parduotuvės komponentus. Šiame kontekste taip pat turi būti užtikrinta, kad būtų prieinamos reikiamos sąsajos.

    Tarptautiniams tiekėjams svarbu daugiakalbystė atkreipti dėmesį. Geras JTL slapukų papildinys automatiškai paleidžiamas besikreipiančio vartotojo kalba ir turėtų apimti bent GDPR srities kalbas.

    JTL parduotuvės slapukų valdymo standartai ir sistemos

    Yra standartizuota sutikimo su slapukais sistema. Pramonės asociacijos IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) paskelbė Skaidrumo ir sutikimo sistema (SPS) užtikrina teisiškai saugų slapukų valdymą kaip standartą. TCF pirmą kartą buvo pristatytas 2018 m., o dabar yra TCF 2.0 versija. Sutikimas tvarkyti slapukus gaunamas naudojant šią sistemą. Šiuolaikinis JTL slapukų papildinys yra pagrįstas šiuo standartu.

    Šios sistemos leidėjas siekia standartizuotu būdu sekti informaciją apie sutikimo tvarkyti slapukus būseną. Informaciją turi būti įmanoma suprasti remiantis visa pristatymo grandine (reklama ar kitos paslaugos). Esmė ta, kad visi procese dalyvaujantys asmenys (reklamuotojai ir paslaugų teikėjai) turi prieigą prie šios informacijos. Daug dalyvių dalyvauja reklaminės medžiagos demonstravime. Tai priklauso nuo Sutikimo būsena (slapukų naudojimo tipas ir mastas) būti informuoti.

    Šiuo tikslu naudojant JTL slapukų papildinį, pagrįstą IAB sistema, pirmiausia nustatoma, ar vartotojai davė sutikimą ir sutikimą naudoti ir apdoroti slapukus. Antrame žingsnyje JTL slapukų įskiepis nustato, su kuriais slapukais naudotojas sutiko. Tai taip pat apima informaciją apie tai, kiek lankytojas leidžia. Remdamasis šia informacija apie sutikimo tipą ir apimtį, sutikimo tvarkytojas sukuria vadinamąją sutikimo eilutę. Tai savo ruožtu pagrįsta JTL parduotuvės slapuku. Taigi JTL slapukų papildinys arba sutikimo tvarkyklė gali bet kada Sutikimo lygis JTL parduotuvės lankytojas perskaitė pranešimą apie slapukus.

    JTL Cookie Plugin ir jo pranašumai klientams

    JTL parduotuvės slapukų pranešimo pranašumai taip pat yra ypač akivaizdūs lankytojų, klientų ir potencialių klientų pusėje. Šie turi vieną Teisė į duomenų apsaugą. Su „JTL Shop Cookie“ įspėjimu į šį poreikį atsižvelgiama rimtai. Naudodamiesi „JTL Shop“ slapukų pranešimu, klientai turi galimybę nesutikti su slapukų kūrimu ir apdorojimu. Tai savo ruožtu prisideda prie vieno naudinga vartotojo patirtis adresu. Ilgainiui tai lemia klientų pritraukimą ir klientų lojalumą. Tai padidina parduotuvės klientų skaičių ir Klientų pasitenkinimas.

    JTL parduotuvės slapukų pranešimas ir jo pranašumai parduotuvių operatoriams

    JTL parduotuvės slapukų pranešimas parduotuvių operatoriams turi keletą pranašumų. Vienas iš esminių sėkmingos parduotuvės veiklos kertinių akmenų yra vienas teigiama vartotojo patirtis: Vartotojai turėtų užtrukti puslapyje ir daugiau nebešokti. Norėdami tai užtikrinti, vartotojai turi džiaugtis galėdami likti svetainėje ir nedelsdami susiorientuoti. Idealiu atveju yra konversija, t. y. lankytojo pavertimas klientu. Tikslas yra užbaigti sandorį, pvz., pirkimą. Vartotojo patirtis gali būti registruojama remiantis įvairiais pagrindiniais skaičiais. Svarbiausi yra buvimo trukmė, priėmimo rodiklis ir atmetimo rodiklis. Šiuos parametrus galima optimizuoti naudojant JTL slapukų įskiepį. Parduotuvių savininkų tikslas – padidinti buvimo trukmę ir priėmimo procentą. Kita vertus, svarbu, kad atmetimo rodiklis arba atmetimo rodiklis būtų kuo mažesnis. Pagrindiniai tikslai yra tiesiogiai susiję su ilgu laukimo laiku ir mažu atmetimo rodikliu Klientų pritraukimas ir klientų lojalumas.

    Čia JTL parduotuvės slapukų papildinys gali parodyti savo stipriąsias puses. Toks JTL parduotuvės slapukų pranešimas prisideda prie a didesnis priėmimo procentas šoną, taip pat vieną mažesnis atmetimo rodiklis adresu. Tokiu būdu JTL slapukų papildinys prisideda prie svetainės veikimo.

    Specialios sutikimo tvarkyklės funkcijos

    Priėmimo rodiklio ir atmetimo rodiklio apžvalga

    Gerai apgalvotas sutikimo vadybininkas su „JTL Shop Cookie“ pranešimu parduotuvės operatoriams visada pateikia status quo apžvalgą. Priėmimo ir atmetimo rodikliai. Tai leidžia įvertinti šiuos parametrus realiu laiku naudojant JTL slapukų papildinį. Tai suteikia parduotuvių savininkams galimybę padaryti išvadas apie esamą klientų elgesį. Taigi JTL slapukų įskiepis atskleidžia potencialą tobulinti būsimą optimizavimą.

    Daugiakalbystė JTL parduotuvės slapukuose

    Daugeliu atvejų šiuolaikinės internetinės parduotuvės yra orientuotos į tarptautinį pasaulį ir aptarnauja klientus iš skirtingų kalbų regionų. Taip pat ir dėl konkurencingumo daugiakalbystė todėl vis svarbesnis. JTL parduotuvės slapukų pranešimas taip pat turėtų parodyti šį tarptautiškumą. Todėl daugiakalbystė yra svarbus JTL slapukų papildinio reikalavimas. Su daugiau nei 30 palaikomų kalbų Jei sutikimo tvarkyklėje esantis pranešimas „JTL Shop Cookie“ kalbiniu požiūriu tinkamas visai GDPR sričiai ir netgi viršija tai. JTL parduotuvės slapukų pranešimas gali automatiškai prisitaikyti prie atitinkamos lankytojo kalbos.

    Reagavimas ir prisitaikymas prie ekrano ir operacinės sistemos

    Klientai pasiekia svetaines naudodami įvairius įrenginius. Dažniausiai vienas ir tas pats klientas naudojasi net keliais įrenginiais, pavyzdžiui, išmaniuoju telefonu, planšete ar staliniu kompiuteriu. Šie įrenginiai kelia skirtingus puslapio pateikimo reikalavimus. Šie reikalavimai skiriasi priklausomai nuo ekrano dydžio, įrenginio tipo arba operacinės sistemos. Todėl JTL parduotuvės slapukų pranešimas turėtų atitikti šiuos ir kitus parametrus prisitaikyti reaguoti. JTL slapukų įskiepis tinka beveik visų tipų lankytojams ir vartotojams, jei jis reaguoja į atitinkamo prieigos įrenginio ypatybes. Taigi, naudojant JTL Shop Cookie Banner, teisiškai saugus sutikimo su slapukais valdymas visada užtikrinamas, nepaisant to, ar jūsų klientai tradiciškai pasiekia jūsų internetinę parduotuvę staliniu kompiuteriu, mobiliuoju telefonu ar programėle.

    „JTL Shop“ slapukų pranešimas ir jo suderinamumas

    Kadangi vartotojai dažnai naudoja daugybę skirtingų ir iš dalies patentuotų sistemų, papildinio pasirinkimas priklauso nuo to suderinamumas atkreipti dėmesį. Šiandien šiuolaikinėje internetinėje parduotuvėje yra standartinė sąsaja su kitomis sistemomis. Sutikimo vadybininkas yra Suderinamas ir suderinamas su įvairiomis sistemomis. Jis dera su visais įprastais parduotuvių sprendimais. Taip pat užtikrinamas suderinamumas su visais įprastais „Google“ produktais ir žymų tvarkytuvėmis. Sutikimo tvarkyklė taip pat suderinama su daugeliu populiarių skelbimų serverių.

    Rekomenduoja teisininkai ir duomenų apsaugos pareigūnai...


    Kiti „JTL Shop Cookie Plugin“ privalumai

    Taip pat atsižvelgiant į Paieškos sistemos optimizavimas sutikimo valdytojas parodo savo stipriąsias puses naudodamas JTL slapukų įskiepį. Tai susiję su vartotojo patirties pranašumais. į Vartotojo patirtis yra vienas iš esminių Paieškos sistemų reitingavimo veiksniai. Jei vartotojo patirtis yra palanki, svetainė paieškos rezultatų sąrašuose (SERP) užima aukštesnę vietą. Taigi atitinkamas paieškos užklausas galima rasti greičiau. Tai padidina puslapio srautą. Taip pat padidėja konversijų tikimybė. Vidutinės ir ilgos trukmės laikotarpiu klientų pritraukimas ir nuolatinio klientų lojalumo nauda.

    Dar vieną pranašumą galima rasti integruotos A / B bandymo procedūros sutikimo valdytojo. Naudojant šią bandymo procedūrą, galima visapusiškai išbandyti įvairius JTL parduotuvės slapukų pranešimo projektavimo metodus. Atsižvelgiant į klientų reakcijas, galima nuolat tobulinti ir optimizuoti dizainą. Priklausomai nuo A / B testo rezultatų, gali būti parenkami dizainai ir dizainai, kurie paskatino geriausias klientų reakcijas.

    Be to, sutikimo vadybininkas siūlo visapusišką Skelbimų blokavimo funkcija. Tai reiškia, kad gali būti efektyviai blokuojami ne tik patys slapukai, bet ir visos reklamos priemonės. Kai tik jie panaudojami internetinėje parduotuvėje, jie nustoja veikti, kol klientas neduoda aiškaus sutikimo.

    Dažniausiai užduodami klausimai (DUK9

    Jei klientas nesutinka, kad būtų tvarkomi techniškai nereikalingi slapukai, jokie atitinkami duomenys nebus perduodami. Tokiu atveju gali būti kuriami tik techniškai būtini slapukai. Su tuo svarbi informacija praleista pvz., analizės ar stebėjimo duomenys.

    Visi techniniai nereikalingų slapukų yra ant aiškus sutikimas naudojant dvigubą pasirinkimą priklausomas. Tik tada naudojimas ir apdorojimas yra teisėti. Techniškai būtini slapukai gali būti toliau nustatomi be sutikimo.

    Naudodami JTL parduotuvės slapukų pranešimą galite lengvai rasti Sutikimas su slapukų naudojimu paklauskite savo lankytojų. Kai tik jūsų klientai pasiekia jūsų internetinę parduotuvę, parodomas „JTL Shop“ slapukų pranešimas. Tikrasis svetainės turinys rodomas tik klientui davus sutikimą arba atsisakymą.

    CMP

    Nežinote, ar jums reikia CMP?

    Jei nesate tikri, ar jums reikalingas CMP, ar ne, susisiekite su mumis – mes padėsime rasti tinkamą sprendimą jūsų įmonei!

    kontaktas