Drupal slapukų sutikimo reklamjuostė

Duomenų apsauga su tvarkytojo sutikimu

Drupal atstovauja CMS (turinio valdymo sistema), taip pat karkasą, kurio pagrindinis pritaikymas yra svetainės organizavimas. Naudojant Drupal Commerce, Drupal pasiūlyme yra atvirojo kodo parduotuvės programinė įranga. Jis gali būti naudojamas tvarkyti produktus ir apdoroti užsakymus, operacijas ir mokėjimus. Kuriant internetinę parduotuvę labai svarbu derinti Drupal ir GDPR. Naudodami Drupal slapukų sutikimo reklamjuostę užtikrinate, kad jūsų vartotojai pasirinks teisiškai saugų slapuką. Su sutikimo valdytoju galite gauti a Drupal slapukų sutikimo reklamjuostė sukurti.

Drupal slapukų reklamjuostė: poreikiai ir reikalavimai

Kai tik atidarote internetinę parduotuvę, būtina naudoti slapukus. Kai kurie slapukai yra būtini techniniam svetainės veikimui. Kiti nėra absoliučiai būtini, tačiau turi didelę ekonominę reikšmę, nes suteikia informacijos apie vartotojų elgesį, pavyzdžiui. Šio tipo Drupal slapukams reikalingas aiškus jūsų vartotojų sutikimas. Tai paaiškėja vėliausiai iš 2019 m. liepos mėn. ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo slapukų klausimu. Šis aiškus sutikimas duodamas per a Drupal slapukų sutikimo reklamjuostė. Su Drupal slapukų pranešimas leisti lankytojams teisiškai saugiu būdu prisijungti. Jūs, kaip svetainės operatorius, esate pareiga, Jūsų vartotojai aiškiai gavus sutikimą rinkti slapukus paklausti. Kalbant apie GDPR, „Drupal“ sutikimas dėl slapukų yra skirtas duomenų apsaugai stiprinti.

į Būtinas dvigubas pasirinkimas vyksta per Drupal Cookie Consent reklamjuostę. Tai žaidžiama, kai lankotės svetainėje, prieš sukuriant pirmąjį slapuką ir prieš tai, kai matomas svetainės turinys. Viena vertus, Drupal slapukų reklamjuostė turi sudaryti klientui įspūdį aiški ir nedviprasmiška nuoroda duoti slapukų apdorojimą. Kita vertus, jis turi suteikti jūsų klientams galimybę sutikti arba nepritarti.

Teisiškai saugus įgyvendinimo variantas siūlo a Drupal slapukų sutikimo tvarkyklė. Sutikimo valdytojas yra siūlomi sutikimo valdymo teikėjų (CMP) ir užtikrina, kad puslapio naudotojai kiekvieną kartą apsilankę „Drupal“ slapukų reklamjuostėje būtų paprašyti duoti sutikimą slapukų apdorojimui.

Jei sutikimas buvo duotas per Drupal slapukų sutikimo reklamjuostę, pirmasis Drupal slapukas gali būti nustatytas ir apdorotas. Čia verta paminėti, kad nuo ETT sprendimo priėmimo techniškai nereikalingų slapukų kūrimas tik davus sutikimą vis dar yra legalus. Tai susiję su daugeliu techniškai neesminių slapukų, kurie vis dėlto būtini sėkmingam parduotuvės darbui, įskaitant sekimo slapukus ir analizės slapukus, iš kurių galite daryti išvadas apie vartotojų elgesį.

img
Reagavimas

Šiais laikais reaguojantis prisitaikymas savaime suprantamas – klientai per daug siekia skirtingi galutiniai įrenginiai su skirtingais ekrano dydžiais ir operacinėmis sistemomis ir svetainėse. Sutikimo tvarkyklės slapukų reklamjuostė visada prisitaiko prie atitinkamų parametrų. Tokiu būdu turinys gali būti optimaliai pateiktas laikantis GDPR. Nepriklausomai nuo to, ar prieiga pasiekiama naudojant išmanųjį telefoną, planšetinį kompiuterį ar stalinį kompiuterį, slapukų reklamjuostė visada gali tinkamai prisidėti prie koordinavimo su BDAR.

img
daugiakalbystė

Kadangi vis daugiau svetainių tarptautiniu mastu orientuota svarbus daugiakalbio sutikimo sprendimas. Tarptautiniai klientai taip pat nori suprasti, su kuriais slapukais jie sutinka. Taigi sutikimo valdytojo slapukų reklamjuostė galima daugiau nei 30 kalbų. Tai reiškia, kad jūsų svetainė kalbiniu požiūriu tinka GDPR sričiai ir toli už jos ribų.

img
suderinamumas

Modulinė svetainės sistema remiasi papildiniais ir plėtiniais. Kitos sistemos taip pat dažnai pridedamos per sąsajas. Tai reikalauja plataus masto suderinamumas ir sąveikumas. Kartu su įvairiomis slapukų reklamjuostėmis sutikimo tvarkyklė yra suderinama su daugybe įprastų žymų tvarkytuvų, parduotuvių sistemų ir beveik visais Google produktais bei skelbimų serveriais.

Drupal Cookie Consent reklamjuostė ir jos pranašumai parduotuvių operatoriams

„Drupal“ slapukų sutikimo reklamjuostės naudojimas turi keletą privalumų. Vienas iš svarbiausių kriterijų sėkmingos internetinės parduotuvės priklauso a teigiama vartotojo patirtis. Naudotojai norėtų užtrukti svetainėje ir idealiu atveju užbaigti operaciją. Jie taip pat turėtų rasti kelią po svetainę ir mielai sugrįžti. Vartotojo patirtį arba vartotojo patirtį galima išmatuoti naudojant tam tikrus pagrindinius skaičius. Tai apima parametrus Viešnagės trukmė, priėmimo procentas ir iš kitos pusės Atmetimo rodiklis. Svarbu, kad atmetimo rodiklis būtų žemas, o priėmimo rodiklis ir kartu su juo buvimo trukmė turėtų būti atitinkamai aukšti. Drupal slapukų pranešimas padeda pasiekti aukštą priėmimo rodiklį ir žemą atmetimo rodiklį. Taigi Drupal slapukų reklamjuostė prisideda prie internetinės parduotuvės veiklos. Pagrindiniai klientų įgijimo ir išlaikymo tikslai yra tiesiogiai susiję su ilgu buvimu ir mažu atmetimo rodikliu.

Drupal Cookie Consent Banner pranašumai rodomi ne tik jums, kaip parduotuvės operatoriui, bet ir jūsų klientams. Jiems naudinga tai, kad jų teisė į duomenų apsaugą yra rimtai vertinama pranešant apie Drupal slapukus ir kad jie turi galimybę atsisakyti rinkti slapukus. Teigiama vartotojo patirtis lemia daugiau konversijų ir prisideda ilgalaikėje perspektyvoje Klientų lojalumas adresu. Kitas privalumas yra akivaizdus iš pusės Paieškos sistemos optimizavimas. Vartotojo patirtis yra vienas iš pagrindinių reitingavimo veiksnių. Kuo pozityvesnė vartotojo patirtis, tuo aukštesnė svetainė užima Google ir kitų paieškos sistemų paieškos rezultatų sąrašus (SERP). Tokiu būdu būsite greičiau randami su atitinkamomis paieškos užklausomis, o tai savo ruožtu turi įtakos puslapio srautui ir klientų pritraukimui.

Geras sutikimo vadybininkas su Drupal slapukų reklamjuoste visada pateikia dabartinių priėmimo ir atmetimo rodiklių apžvalgą. Juos galima įvertinti realiu laiku. Tokiu būdu jūs turite vieną Įžvalga apie esamą klientų elgesį. Taip pat galite naudoti šiuos pagrindinius skaičius, kad padarytumėte išvadas apie savo tobulėjimo galimybes.

Daugiakalbystė ir tarptautinė orientacija

Vienas tarptautinė orientacija parduotuvių operatoriams tampa vis svarbesnė konkurencingumo požiūriu. Svarbus kertinis tarptautinio pasiūlymo akmuo yra daugiakalbystė. Su daugiau nei 30 palaikomų kalbų sutikimo tvarkyklėje esantis Drupal slapukų pranešimas yra tinkamas naudoti visame pasaulyje GDPR sritis ir už jos ribų. Drupal slapukų sutikimo reklamjuostė automatiškai prisitaiko prie atitinkamos jūsų klientų kalbos.

Reaktyvus prisitaikymas prie galutinių įrenginių ir operacinių sistemų

Šiandien įprasta, kad skirtingi vartotojai pasiekia jūsų pasiūlymą ir internetinę parduotuvę naudodami skirtingus galutinius įrenginius. Vadinasi, a jautrus prisitaikymas prie naudojamo įrenginio vis svarbesnis. Drupal slapukų sutikimo reklamjuostė turėtų prisitaikyti prie tokių parametrų kaip operacinė sistema (pvz., Android arba iOS), įrenginio tipas (pvz., mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris) ir ekrano dydis. Jei Drupal slapukų sutikimo tvarkyklė reaguoja į prieigos įrenginių ypatybes, ji tinka beveik visų tipų vartotojams ir lankytojams.

Nepriklausomai nuo to, ar potencialūs klientai prisijungia prie jūsų internetinės parduotuvės per išmanųjį telefoną, planšetinį kompiuterį ar tradiciškai naudodamiesi darbalaukiu, Drupal slapukų reklamjuostė yra skirta jums. Teisiškai saugus slapukų sutikimas pasirūpinta.

Drupal slapukų reklamjuostė ir jos suderinamumas

Suderinamumas su kitomis sistemomis šiandien yra standartinė internetinėje parduotuvėje. Sutikimo valdytojas taip pat turėtų būti suderinamas ir sąveikus su įvairiomis sistemomis ir patentuotais sprendimais. Sutikimo tvarkyklė suderinama su visomis įprastomis parduotuvių sistemomis ir yra suderinama su visais „Google“ produktais ir žymų tvarkytuvėmis. Jis taip pat suderinamas su daugeliu populiarių skelbimų serverių.

Kiti „Drupal Cookie Consent Manager“ pranašumai

Su sutikimo tvarkytuve turite tinkinamą Drupal slapukų sutikimo reklamjuostę, kurią galite kurti įvairiais būdais. Įvairus dizaino pasirinkimas ir dizaino galimybės užtikrina didelę laisvę. Taigi, pavyzdžiui, prisitaikymas prie savo Įmonės dizainas įmanoma be jokių problemų.

Gerai apgalvotas sutikimo vadovas taip pat siūlo daug A / B testavimo procedūra. Tai leidžia išbandyti įvairius Drupal slapukų reklamjuostės diegimo būdus. Remiantis klientų reakcijomis, dizainas gali būti patobulintas ir optimizuotas. Atsižvelgiant į bandymo rezultatus, dizainas, kuris geriausios klientų reakcijos sukėlė.

Kitas privalumas yra funkcionalumas Skelbimų blokavimas. Ne tik patys slapukai, bet ir visos reklamos priemonės blokas. Kai tik jie naudojami svetainėje, jų veiksmingai užkertamas kelias, kol jūsų klientai neduoda aiškaus sutikimo.

Drupal slapukų reklamjuostė: poreikiai ir reikalavimai

Kai tik atidarote internetinę parduotuvę, būtina naudoti slapukus. Kai kurie slapukai yra būtini techniniam svetainės veikimui. Kiti nėra absoliučiai būtini, tačiau turi didelę ekonominę reikšmę, nes suteikia informacijos apie vartotojų elgesį, pavyzdžiui. Šio tipo Drupal slapukams reikalingas aiškus jūsų vartotojų sutikimas. Tai paaiškėja vėliausiai iš 2019 m. liepos mėn. ETT (Europos Teisingumo Teismo) sprendimo slapukų klausimu. Šis aiškus sutikimas duodamas per a Drupal slapukų sutikimo reklamjuostė. Su Drupal slapukų pranešimu leidžiate savo lankytojams teisiškai saugiu būdu prisijungti. Jūs, kaip svetainės operatorius, esate pareiga, Jūsų vartotojai aiškiai gavus sutikimą rinkti slapukus paklausti. Kalbant apie GDPR, „Drupal“ sutikimas dėl slapukų yra skirtas duomenų apsaugai stiprinti.

Teisiškai saugus įgyvendinimo variantas siūlo a Drupal slapukų sutikimo tvarkyklė. Sutikimo valdytojas yra siūlomi sutikimo valdymo teikėjų (CMP) ir užtikrina, kad puslapio naudotojai kiekvieną kartą apsilankę „Drupal“ slapukų reklamjuostėje būtų paprašyti duoti sutikimą slapukų apdorojimui.

Jei sutikimas buvo duotas per Drupal slapukų sutikimo reklamjuostę, pirmasis Drupal slapukas gali būti nustatytas ir apdorotas. Čia verta paminėti, kad nuo ETT sprendimo priėmimo slapukai, kurie techniškai nereikalingi, buvo sukurti tik po patvirtinimo vis dar yra legalus. Tai susiję su daugeliu techniškai neesminių slapukų, kurie vis dėlto būtini sėkmingam parduotuvės darbui, įskaitant sekimo slapukus ir analizės slapukus, iš kurių galite daryti išvadas apie vartotojų elgesį.

Nežinote, ar jums reikia CMP?


Jei nesate tikri, ar jums reikalingas CMP, ar ne, susisiekite su mumis – mes padėsime rasti tinkamą sprendimą jūsų įmonei!

DUK ir Drupal slapukų sutikimo apžvalga

Aiškus sutikimas, išreikštas a Pasirinkimai galima gauti per Drupal Cookie Consent reklamjuostę. Tai pasirodo iškart, kai lankytojai apsilanko jūsų svetainėje. Prieš parodant puslapio turinį, klausiama Drupal slapukų pranešimas Jūsų lankytojai, sutikę su slapukų naudojimu. Tai yra pasirinkimo procedūra, užtikrinanti teisinį tikrumą atsižvelgiant į ETT sprendimą.

Sutikimas su slapukais reikalingas visur, kur slapukai turi būti renkami, kurios neapsiriboja techniniu svetainės veikimu. Tam reikalingas aiškus lankytojų sutikimas. Tik tada, kai tai yra, galima nustatyti ir apdoroti pirmąjį Drupal slapuką. Tai apima visus stebėjimo ir analizės slapukus. Techniškai būtiniems slapukams šis reglamentas netaikomas.

Jei lankytojas atsisako apdoroti slapukus, taip pat gali atitinkami duomenys neperduoti valios. Taip pašalinami, pavyzdžiui, vertingi Sekimo ir analizės duomenys apie vartotojo elgesį.

Iš esmės interneto svetainių operatoriai turi prašyti lankytojų sutikimo techniškai nereikalingų slapukų apdorojimui nuo 2009 m. Tačiau anksčiau tai dažnai buvo aiškinama kaip atsisakymas: slapukai visada buvo kuriami, o vartotojai turėjo aiškiai atsisakyti, kad taip neatsitiktų. Priėmus 2019 m. sprendimą, ši galimybė nebeegzistuoja, nes dabar yra aiškiai numatytas pasirinkimas. Jie gali techniškai nebūtinus slapukus investuokite tik tuo atveju, jei jūsų lankytojai to nori leidimas suteikė.

CMP

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Jei nesate tikri, ar jums reikalingas CMP, ar ne, susisiekite su mumis – mes padėsime rasti tinkamą sprendimą jūsų įmonei!

kontaktas