CMP leidėjams Šveicarijoje

Laikykitės „Google“ reikalavimų ir užsitikrinkite savo pajamas

  • „Google“ partneris ir „Google“ sertifikuotas CMP
  • Visiška integracija su Google Consent Mode v2
  • Visiškas IAB TCF 2.2 palaikymas
  • Atitinka FADP Switzerland, GDPR, CCPA, PIPEDA ir kitų reglamentų reikalavimus
  • Palaiko +30 kalbų su tinkinama vartotojo sąsaja
  • A/B testavimo funkcija, skirta pagerinti priėmimo rodiklius
  • Garantuojamas saugus saugojimas tik ES serveriuose

Įsitikinkite, kad laikotės „Google“ standartų iki būsimo įgyvendinimo termino 2024 m. liepos mėn.

Ką turi daryti leidėjai Šveicarijoje?

Šis reikalavimas taikomas visoms skaitmeninėms platformoms, įskaitant svetaines ir programas, kuriose pajamų gavimui naudojama „Google AdSense“, „Google Ad Manager“ arba „Google AdMob“. Pasibaigus 2024 m. liepos mėn. terminui, tik platformose, kuriose yra integruota „Google“ sertifikuota sutikimo valdymo platforma (CMP), palaikanti IAB TCF bus leidžiama rodyti suasmenintus skelbimus. Platformos, kurios nesilaiko šių gairių, negalės reklamuotis be „Google“ patvirtinto CMP, atitinkančio IAB TCF .

Nauji atitikties reikalavimai leidėjams Šveicarijoje

Atsisiųskite nemokamą santrauką dabar!

„Google“ sertifikuotas partneris

Kaip consentmanager CMP gali pagerinti jūsų įmonės atitiktį?

„Google“ sertifikuota consentmanager sutikimo valdymo platforma (CMP) siūlo daugybę atitikties įrankių, pvz. , sutikimo naudoti slapukus reklamjuostes, mobiliųjų programų sutikimą, informatorių programinę įrangą ir kt. Pagrindinė jos funkcija – padėti įmonėms laikytis pagrindinių pasaulinių duomenų apsaugos taisyklių. Visų pirma, consentmanager glaudžiai bendradarbiavo su „Google“, kad atitiktų naujausius Consent Mode 2 versijos reikalavimus ir užtikrintų patikimą Consent Mode palaikymą savo klientams. consentmanager užima tvirtą poziciją ES ir teikia visapusišką pagalbą reklamuotojams ir leidėjams optimizuojant jų reklamos kampanijas.

consentmanager CMP yra prieinama daugiau nei 30 kalbų ir yra skirta plačiai auditorijai, įskaitant leidėjus, reklamuotojus, rinkodaros agentūras, rinkodaros specialistus ir elektroninės prekybos platformas. Išsamios funkcijos apima tinkinamas sutikimo reklamjuostes, analizę realiuoju laiku, integruotą tikrinimo programą ir įrankius, leidžiančius padidinti sutikimo su slapukais rodiklius. Naudodami A/B testavimą ir mašininio mokymosi optimizavimą , consentmanager klientai dažnai pasiekia iki 15 % geresnių pasirinkimo rodiklių.

Naujasis Federalinis duomenų apsaugos įstatymas ( nFADP )

  • Visi leidėjai Šveicarijoje taip pat turi užtikrinti, kad laikytųsi Šveicarijos federalinio duomenų apsaugos įstatymo ( FADP ). Kaip consentmanager klientas, galite būti tikri, kad jau atitinkate FADP . Tiesiog suaktyvinkite FADP atitiktį vienu spustelėjimu prietaisų skydelyje.
  • Naujasis Federalinis duomenų apsaugos įstatymas ( nFADP ) įsigaliojo 2023 metų rugsėjo 1 dieną ir yra skirtas Šveicarijos rinkoje veikiančioms įmonėms. Peržiūrėtas FADP numato daugybę įsipareigojimų ir veiklos pakeitimų įmonėms. Tai apima raginimus užtikrinti didesnį duomenų tvarkymo skaidrumą, išplėsti nukentėjusių asmenų teises, susijusias su jų asmens duomenimis, ir griežtesnius sutikimo reikalavimus.
  • nFADP pabrėžia duomenų apsaugos svarbą naudojant technologijų dizainą ir duomenų apsaugą pagal numatytuosius nustatymus, reikalaudama, kad įmonės nuo pat pradžių integruotų duomenų apsaugą į savo projektus ir į visus veiklos procesus.
  • FADP laikymasis yra ne tik teisinis reikalavimas, bet ir strateginis pranašumas Šveicarijos įmonėms. Įrodymas, kad laikomasi Šveicarijos FADP , gali padidinti vartotojų pasitikėjimą ir užtikrinti sklandesnę sąveiką su tarptautiniais partneriais, kuriems duomenų apsauga teikiama prioritetu. Kadangi Šveicarijos duomenų apsaugos teisės aktai nuolat tobulinami, naujosios FADP nuostatų supratimas ir įgyvendinimas yra labai svarbus įmonėms, norinčioms efektyviai valdyti duomenų apsaugos sudėtingumą Šveicarijoje.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TTDSG ir el. privatumo

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.