CMP įmonėms Šveicarijoje

Jūsų sprendimas dėl FADP atitikties

  • „Google“ partneris ir „Google“ sertifikuotas CMP
  • Visiška integracija su Google Consent Mode v2
  • Visiškas IAB TCF 2.2 palaikymas
  • Suderinamas su FADP Switzerland, GDPR, CCPA ir kt
  • A/B testavimo funkcija, skirta pagerinti priėmimo rodiklius
  • Garantuojamas saugus saugojimas tik ES serveriuose

Įsitikinkite, kad laikotės „Google“ reikalavimų iki 2024 m. liepos mėn. termino

Kokius įsipareigojimus Šveicarijoje turi svetainių operatoriai?

Svetainių operatoriai, leidėjai ir internetinės parduotuvės Šveicarijoje turi užtikrinti, kad integruotų „Google“ sertifikuotą sutikimo valdymo platformą (CMP), palaikančią IAB TCF iki 2024 m. liepos mėn. įgyvendinimo termino, kad galėtų toliau teikti suasmenintus skelbimus. Šis reikalavimas taikomas visoms skaitmeninėms platformoms, įskaitant svetaines ir programas, kuriose pajamų gavimui naudojama „Google AdSense“, „Google Ad Manager“ arba „Google AdMob“ .

Nuo 2024 m. liepos mėn. reklamą galės rodyti tik šias gaires atitinkančios platformos. Platformos, kuriose nenaudojamas „Google“ patvirtintas CMP, nebegalės rodyti suasmenintos reklamos.

Nauji „Google“ reikalavimai Šveicarijos įmonėms

Atsisiųskite nemokamą santrauką dabar!

 

Kaip consentmanager gali pagerinti jūsų atitiktį?

„Google“ sertifikuota consentmanager sutikimo valdymo platforma (CMP) siūlo daugybę atitikties įrankių, pvz. , sutikimo naudoti slapukus reklamjuostes, mobiliųjų programų sutikimą, informatorių programinę įrangą ir kt. Pagrindinė jos funkcija – padėti įmonėms laikytis pagrindinių pasaulinių duomenų apsaugos taisyklių. Visų pirma, consentmanager consentmanager bendradarbiauja su „Google“ , kad atitiktų naujausius 2 versijos Consent Mode reikalavimus ir užtikrintų patikimą Consent Mode palaikymą ES ir visapusiškai palaiko reklamuotojus bei leidėjus, kad jie optimizuotų jų reklamavimo kampanijas.

Google Consent Mode v2 Webinar

Poveikis internetinėms parduotuvėms ir svetainėms

„Google“ reikalavimai Šveicarijos leidėjams, svetainėms ir internetinėms parduotuvėms įdiegti suderinamą CMP ir IAB TCF v2.2 atitinka ankstesnius naudotojams ES ir JK įpareigojimus. Šis pakeitimas atspindi tai, kad „Google“ griežčiau laikosi ES naudotojų sutikimo politikos ir plečiasi į Šveicariją dėl naujai įvesto Šveicarijos nFADP ir Skaitmeninių rinkų įstatymo (DMA). Nors BDAR reglamentuoja ES naudotojų duomenų apsaugos taisykles, Šveicarijai taikomas peržiūrėtas Federalinis duomenų apsaugos įstatymas ( nFADP ). Šveicarijos naudotojams skirtose svetainėse būtina laikytis šių reikalavimų, kad būtų galima optimaliai naudotis „Google“ paslaugomis.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Šveicarijos federalinis duomenų apsaugos įstatymas ( nFADP )

  • Visi leidėjai Šveicarijoje taip pat turi užtikrinti, kad laikytųsi Šveicarijos federalinio duomenų apsaugos įstatymo ( FADP ). Kaip consentmanager klientas, galite būti tikri, kad jau atitinkate FADP . Tiesiog suaktyvinkite FADP atitiktį vienu spustelėjimu prietaisų skydelyje.
  • Naujasis Federalinis duomenų apsaugos įstatymas ( nFADP ) įsigaliojo 2023 m. rugsėjo 1 d. ir įmonėms atneša šiuos pakeitimus:
    • Didesnis duomenų apdorojimo skaidrumas
    • Išplėstos nukentėjusiųjų teisės , susijusios su jų asmens duomenimis
    • Griežtesni sutikimo reikalavimai
  • nFADP pabrėžia duomenų apsaugos svarbą naudojant technologijų dizainą ir duomenų apsaugą pagal numatytuosius nustatymus, reikalaudama, kad įmonės nuo pat pradžių integruotų duomenų apsaugą į savo projektus ir į visus veiklos procesus.
  • FADP laikymasis yra ne tik teisinis reikalavimas, bet ir strateginis pranašumas Šveicarijos įmonėms. Įrodymas, kad laikomasi Šveicarijos FADP gali padidinti vartotojų pasitikėjimą ir užtikrinti sklandesnę sąveiką su tarptautiniais partneriais, kuriems duomenų apsauga teikiama prioritetu. Kadangi Šveicarijos duomenų apsaugos teisės aktai nuolat tobulinami, naujosios FADP nuostatų supratimas ir įgyvendinimas yra labai svarbus įmonėms, norinčioms efektyviai valdyti duomenų apsaugos sudėtingumą Šveicarijoje.

Mes jau padėjome daugiau nei 25 000 svetainių laikytis GDPR, TDDDG ir ePrivacy

Tarp mūsų klientų yra keletas didžiausių interneto svetainių ir žinomiausių prekių ženklų pasaulyje.

… ir daug daugiau.

Dažnai užduodami klausimai

Nežinote, ar jums reikia CMP?

Siekdami padėti jums su tokiais klausimais kaip BDAR, CMP ir sutikimas, čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Internete yra įvairių tipų slapukų, įskaitant būtinus slapukus, pirmosios šalies slapukus ir trečiųjų šalių slapukus. Techniškai būtini slapukai reikalingi pagrindiniam svetainės veikimui ir įgalina tokias funkcijas kaip naršymas puslapyje ir prieiga prie saugomų zonų. Pirmosios šalies slapukus nustato pati svetainė ir jie naudojami siekiant pagerinti vartotojo patirtį, išsaugoti vartotojo nuostatas ir teikti asmeninį turinį. Kita vertus, trečiųjų šalių slapukus nustato išoriniai domenai arba į svetainę įterptos paslaugos, dažnai reklamos, stebėjimo ar analizės tikslais. Svarbu, kad svetainės informuotų savo vartotojus apie tokių, ypač trečiųjų šalių, slapukų naudojimą ir gautų jų sutikimą pagal galiojančius duomenų apsaugos teisės aktus.

„Consentmanager“ nemokama slapukų tikrinimo priemonė suranda visus jūsų svetainės nustatytus slapukus ir analizuoja juos pagal kategorijas ir šaltinius. Tai reiškia: gausite išsamią apžvalgą ir galėsite valdyti, kas jūsų svetainėje nustato slapukus. Slapukų tikrintuvas atlieka šį nuskaitymą kasdien ir visada užtikrina, kad jūsų svetainėje būtų laikomasi GDPR. Tai yra lengviausias ir geriausias būdas rasti ir optimizuoti visus slapukus. Tik taip galite išsamiai ir teisingai informuoti savo lankytojus.

BDAR ir valstybių narių teisės aktai numato, kad svetainės operatorius privalo visapusiškai informuoti savo klientus apie renkamus duomenis ir kaip jie naudojami. Vartotojas aktyviai pasirenka, su kokiu duomenų tvarkymu sutinka. Dėl šios priežasties beveik kiekvienai svetainei reikia atitinkamo įspėjimo apie slapukus. Lankytojas turi priimti bent jau būtinus slapukus, antraip puslapis negalės įkelti ar tinkamai veikti. Naudodami slapukų tikrintuvą galite patikrinti savo svetainės slapukus, kad visada būtų rodoma su GDPR suderinama slapukų reklamjuostė. Galite naudoti jau paruoštą dizainą arba susikurti individualų ir tekstus bei mygtukus kurti/išsirinkti patys.

Naršyklės slapukai – tai programos, kaupiančios informaciją apie svetainės lankytojus. Viena vertus, tai apima funkcinius duomenis, tokius kaip naršyklė, kalba ir įrenginys (stalinis kompiuteris, planšetinis kompiuteris ar mobilusis telefonas). Jie užtikrina, kad svetainė veiktų sklandžiai ir būtų tinkama naudoti. Pavyzdžiui, laikinas saugojimas leidžia dar kartą iškviesti savo pirkinių krepšelį internetinėje parduotuvėje, kad būtų galima atlikti užsakymą. Kita vertus, gali būti renkami ir asmens duomenys, pavyzdžiui, apie amžių, lytį ir pan. Ši informacija naudojama rinkodaros tikslais, kad svetainės operatorius galėtų daugiau sužinoti apie savo tikslinę grupę ir lankytojus. Tai leidžia jam pateikti savo klientams įdomesnį, aktualesnį ir geresnį turinį ar produktus. Taip pat yra galimybė duomenis perduoti trečiosioms šalims.